Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 17:18

Rebecca schreef:
Ik ook :') wat is nou fake



Mijn account is niet fake iniedergeval! :')
Mij god zeg..... :x

Andreeaa

Berichten: 811
Geregistreerd: 04-03-10
Woonplaats: Hongarije

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 19:14

Ik kwam hem ook al tegen haha en mijn moeder begon er gisteren ook al over. Heb gevraagd of ik ook nep was haha

fjordjes

Berichten: 12072
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:01

Zij zit hier op bokt dus ze zal allicht wel meelezen.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 20:08

fjordjes schreef:
Zij zit hier op bokt dus ze zal allicht wel meelezen.


Klopt ze zit ook op bokt....

Anoniem

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 21:04

Ben benieuwd naar haar beredenering :=

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 21:10

Het gaat toch om het reclame maken? Zolang je dat doet (en je dus wel fb vrienden hebt) zie ik niet in wat er fake is aan een tweede account.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 21:13

Och ik snap het ergens wel. Accounts die alleen om mee te winnen zijn en dus alleen maar andere 'lege' accounts taggen zorgen niet voor reclame. Met 'echte' accounts is dat natuurlijk heel anders. Daar kan je (gepikeerd) wat van vinden, maar ik snap waxmelts wel..
Het staat er wel wat knullig en 'hard' maar het is d'r goed recht natuurlijk wel...

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 21:26

Natuurlijk wel. Je deelt het met je facebookvrienden, en ookal zijn dat allemaal mensen met een 2e account, het zijn wel mensen, die dus ook gewoon spullen nodig hebben enz. Je maakt dus echt wel reclame :)

Ik ben met mijn tweede profiel door mijn bokkende vrienden uit dit topic ook heel veel bedrijven tegen gekomen waar ik daardoor heb gekocht!

Roosch

Berichten: 36717
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 21:29

Bij mij blijft ook vaak wat aan mijn vingers hangen ja :))

Andreeaa

Berichten: 811
Geregistreerd: 04-03-10
Woonplaats: Hongarije

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 22:33

Zo denk ik er ook over. Ik kom echt leuke dingen tegen en zo af en toe koop ik eens wat.

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-17 22:49

Mijn account is niet fake: het bestaat echt ;)

Maar ik selecteer wel: ik reageer alleen op dingen waar ik oprecht interesse in heb. Heb van de week via zo'n actie ook ergens iets gekocht, gewoon omdat ik het zo graag wou. En ik overweeg die turquoise poezenmand te kopen (als ik hem op de site kan vinden) van Beeztees, zodra we verhuisd zijn.

Zie zo ook echt onwijs leuke bedrijven voorbij komen. Plus je doet wat ze willen: maakt hun naam bekender. Het is net hoe je het ziet dus... maar goed, ik wens haar succes met alles filteren :)

fjordjes

Berichten: 12072
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 09:47

En er bestaan ook zoveel nep bedrijven op Facebook die alles doen om likes te krijgen maar geen prijs weg te geven. Dus wie moet je dan vertrouwen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 10:15

Geryon schreef:
Natuurlijk wel. Je deelt het met je facebookvrienden, en ookal zijn dat allemaal mensen met een 2e account, het zijn wel mensen, die dus ook gewoon spullen nodig hebben enz. Je maakt dus echt wel reclame :)

Ik ben met mijn tweede profiel door mijn bokkende vrienden uit dit topic ook heel veel bedrijven tegen gekomen waar ik daardoor heb gekocht!


Maar over het algemeen zijn de vrienden van de 2e accounts óók winaccounts, die vaak al gereageerd hebben omdát ze dat account alleen hebben om te winnen. Dat is wat ik ermee wil zeggen.

Volgens mij doet het bij sommige alleen een beetje zeer dat ze op voorhand dus al niks winnen. Is ook niet erg, maar het is toch het goed recht van Waxmeltsenzo om dus de 'winaccounts' uit te sluiten?

Er zit namelijk een verschil tussen een 'winaccount' met 20 (of 200 voor mijn part) of een 'echt' account (bij gebrek aan een beter woord) waar 50 (of 20, of 100) vrienden aan gekoppeld zijn die níet aangemaakt zijn enkel en alleen voor deelacties.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 10:51

Maar ik vraag me ook af, hoe willen ze dat zien?
Kijk, mijn FB is afgeschermd, en alleen voor vrienden leesbaar, als ik een pagina like en deel het openbaar, ja, dan zien ze bij mij ook niets verder!

Anoniem

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 11:20

Omdat niet iedereen z'n vrienden 'afschermt' geloof ik. Dan kan je dus bijvoorbeeld wel zien hoeveel vrienden en wat voor vrienden iemand heeft. Aan de hand daarvan pik je toch al snel de 'dubbelaccounts' eruit. Ik heb 'm bijvoorbeeld ook afgeschermd, maar je kan geloof ik wel zien hoeveel vrienden ik heb. Als al die vrienden ook alleen maar 'nepvrienden' hebben en alléén maar deelacties plaatsen valt het kwartje snel. Evenals profielfoto's, als die 100 jaar geleden voor 't laatst geupdate zijn maar iemand plaatst wel 20 winacties per dag, dan tel je een en een ook snel op..

Ik snap de frustratie van degenen die een actie willen winnen wel, maar van de paginabeheerders / weggevers nog veel meer; je bereik is immers heel anders als het om 2e accounts als deelnemers gaat t.o.v. primaire accounts die níet gericht zijn op deelacties verzamelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 13:40

Stamper schreef:
Maar ik vraag me ook af, hoe willen ze dat zien?
Kijk, mijn FB is afgeschermd, en alleen voor vrienden leesbaar, als ik een pagina like en deel het openbaar, ja, dan zien ze bij mij ook niets verder!

Is toch simpel? Het is een bokker, ze kan gewoon de lijst uit dit topic pakken en al die namen afstrepen. :)

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 14:41

Ja maar wie zegt dat al die accounts nep/2e account zijn dan? Je kan ook prima je echte/eigen account hiervoor gebruiken. Dus zo makkelijk is het niet omdat te achter halen. Want alleen de acties deel ik openbaar. Rest blijft voor vrienden.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-17 15:37

briitje schreef:
Ja maar wie zegt dat al die accounts nep/2e account zijn dan? Je kan ook prima je echte/eigen account hiervoor gebruiken. Dus zo makkelijk is het niet omdat te achter halen. Want alleen de acties deel ik openbaar. Rest blijft voor vrienden.


Dit dus inderdaad.....

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 00:59

Van sommige acties word ik echt te enthousiast :o :+

leonie87

Berichten: 4470
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:45

Wha echt ongelooflijk! Wij gaan volgend jaar naar Zuid afrika en hebben een safari ter waarde van €1800 gewonnen voor 2 personen in Kruger. Echt al hele poos helemaal niks gewonnen maar als ik dan zo een prijs mag winnen. Wauw. Bizar! Dat is gewoon heel veel maanden sparen!

Wat betreft fake account. Ja ik deel voornamelijk met mijn nepaccount maar kom dingen tegen die ik dan toch koop en in principe deel ik alleen wat ik graag wil hebben (soms blijkt het niet te passen of lelijk of of maar dat is niet mijn opzet).
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 09-11-17 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Berichten: 36717
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:46

Oh Leonie wat een onwijs gave prijs!!! Gefeliciteerd!!!

Anoniem

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 21:47

Gaaf ben jaloers :))

briitje

Berichten: 3712
Geregistreerd: 22-10-07

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:48

Wat een enorm gave prijs. Gefeliciteerd! Doen dus alleen mebs En mee die dan al geboekt hadden, begrijp ik ?

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 22:59

Wat een toffe prijs ja! Ik deel overigens ook echt alleen de dingen die ik oprecht zou willen. Helaas zijn dat de dingen die heel Nederland ook wil dus heb ik veel concurrentie :')

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Wie doet er net zoals ik mee met win acties op Facebook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 23:10

Wauw Leonie, wat een prijs!! Echt heel gaaf. Gefeliciteerd!!

Ik moet zeggen dat ik van mijn prijs van een poosje terug, 2 dekbedhoezen van Sofiben echt wáánzinnig goed bevallen. Echt een fijne stof en het principe met de rits erin is zo ideaal. En met mijn woelwater gedrag zijn de gaten waardoor je ff snel de bovenste punten goed kan trekken ook echt heel fijn!