Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 467 [ 11668 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 467  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Too good to go

 
Profiel   

Hier nog best wel wat in de buurt! Heb m dus ook gedownload. Nu helaas niets te krijgen maar later nog een keer kijken!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 08:03 



 

Zag dat er veel al rond middernacht weg is. Super snel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 08:09 



 
Profiel   

Ja, ik ben steeds te laat, haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 08:12 



 

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 08:35 



 
Profiel   

Ik mag tussen 17.00 en 18.00 uur ook mijn eerste to good to go ophalen! Spannend! :)

Later deze week ga ik maar een keer de wekker zetten om voucher te bemachtigen voor de kippenpoulier hier. Die zijn telkens om 00.10 uur al uitverkocht...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 09:34 



 
Profiel   

Yonker schreef
Ik vind het zo jammer dat hier niks zit -O-
Nu zit er in Nijmegen wel het 1 en ander, misschien ooit eens als ik bij mijn vriend ben leuk om te doen :+

Hier zijn meerdere bedrijven die meedoen maar ze plaatsen al een aantal weken niks op de app jammer genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 09:35 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Mueslibollen? ;)
Fijn pakketje!

Dit ja :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 10:06 



 
Profiel   

Hoe laat komen ze op de app te staan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 10:24 



 
Profiel   

Twaalf uur ‘s nachts

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 10:29 



 
Profiel   

Oke! Dan ga ik vanavond even opblijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 10:30 



 
Profiel   

hoe kunnen ze om 12 uur al weten wat ze 'savonds over gaan hebben? of zetten ze gewoon standaard X pakketten online en stellen ze dan savonds iets samen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 10:37 



 
Profiel   

Heb net gebeld naar een zaak of ik misschien ook cash kan betalen.. uitgelegd dat we geen Paypal en creditcard hebben. Helaas is dit niet mogelijk. Heb wel een berichtje gestuurd naar de mensen van to good to go app.. misschien kunnen zijn aangeven of het komt en op welke termijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 11:03 



 

Duhelo schreef
hoe kunnen ze om 12 uur al weten wat ze 'savonds over gaan hebben? of zetten ze gewoon standaard X pakketten online en stellen ze dan savonds iets samen?


Dat Weten ze waarschijnlijk niet maar er blijft altijd over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 11:08 



 

Ze weten ongeveer wat ze gemiddeld aan overschot / afval hebben. Op basis daarvan maken ze een schatting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 11:11 



 
Profiel   

Eigenlijk wel heel raar. Waarom dan niet iets minder inkopen zodat er ook niets overblijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 11:15 



 
Profiel   

omdat ze het zich niet kunnen permitteren om tekort te hebben.
Stel dat je als noodlebar open bent tot 21 uur, en om 19.30 heb je al niks meer, dan moet je sluiten = die avond klanten dat je misloopt én slechte reclame...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 11:17 



 

Nee verkopen ruim voor sluitingstijd is de doodsteek voor je bedrijf.

Het is ook niet vooraf in te schatten wat je precies moet maken of bestellen.

Nu zie ik dat de meeste bedrijven maar enkele pakketten aanbieden.dat krijg je altijd wel samengesteld.

Mijn ouders hebben een bakkerij. Die zijn nooit 100% uitverkocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 11:38 



 
Profiel   

joyce_eddy schreef
Heb net gebeld naar een zaak of ik misschien ook cash kan betalen.. uitgelegd dat we geen Paypal en creditcard hebben. Helaas is dit niet mogelijk. Heb wel een berichtje gestuurd naar de mensen van to good to go app.. misschien kunnen zijn aangeven of het komt en op welke termijn

Wat is het probleem om online naar paypall te gaan en je bankkaart/rekening daaraan te koppelen? Is zo gebeurd?

Ik lees dat probleem hier meer, maar is appeltje eitje, koppelen is zo gebeurd, bestellen
en de komende dag(en) wordt het automatisch van je bankrekening afgeschreven :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 11:40 



 
Profiel   

Ik heb trouwens via mijn bank ook een gratis creditcard (Rabobank), heel erg handig
tegenwoordig voor online (buitenlandse) aankopen, op vakanties, autohuur, tanken en bv dit soort apps!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 11:44 



 
Profiel   

Ik heb gewoon een debitcard die gekoppeld is aan mijn bankrekening, wat je dus kan gebruiken voor dit soort dingen.. Voor de mensen die liever geen creditcard willen is dat ook erg handig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 11:45 



 

listiglistje schreef
Ik heb trouwens via mijn bank ook een gratis creditcard (Rabobank), heel erg handig
tegenwoordig voor online (buitenlandse) aankopen, op vakanties, autohuur, tanken en bv dit soort apps!


Is die gratis ja? Heb m al heel lang maar dacht dat ik er €1,50 oid voor betaal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 11:49 



 
Profiel   

vec schreef
listiglistje schreef
Ik heb trouwens via mijn bank ook een gratis creditcard (Rabobank), heel erg handig
tegenwoordig voor online (buitenlandse) aankopen, op vakanties, autohuur, tanken en bv dit soort apps!


Is die gratis ja? Heb m al heel lang maar dacht dat ik er €1,50 oid voor betaal.

bij een bepaald pakket wel, staat op hun site :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 11:56 



 
Profiel   

ik heb zo ook een prepaid creditcard. Zet je op voorhand een bepaald bedrag op en kan je online aankopen mee doen. Werkt prima.
Deze week maar eens kijken of we het gekoppeld krijgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 12:12 



 
Profiel   

Je krijgt een bericht als je wat hebt gekocht, maar er die dag niets over blijkt te zijn! Dan krijg je je geld gewoon terug gestort. Het is dus niet dat ze dan speciaal iets voor je bewaren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 12:35 



 
Profiel   

En je kunt het alsnog 3 uur van te voren annuleren dacbht ik! Leuk foto's blijven posten hoor!

Bakker ziet er ook echt goed uit joh.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 12:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 467 [ 11668 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 467  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen