Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
Storm schreef:Hoi, even een vraagje.
Ik heb een pakket dat 3 maanden onderweg was maar niet aankwam. Toen de tijd voorbij was, heb ik een klacht geopend. Die is nu in behandeling. En prompt krijg ik vandaag het pakketje thuis.
Ik kan de klacht alleen niet sluiten volgens mij. Wat nu?
Blue_flower schreef:Oke, maar het is toch niet hun schuld dat die gesloopt is bij je apk? En wat is precies de oorzaak dat die er niet meer uit kan? Ik zou denken dat komt door de wijze waarop die geïnstalleerd is. Beide hebben niet als oorzaak een defect product, dus dan kun je het toch niet op de verkoper verhalen.
Op basis van je bovenstaande bericht vind ik het onredelijk om te verwachten dat zij je iets gaan bieden. Terwijl het probleem niet bij hun lijkt te liggen.
Rennie89 schreef:Blue_flower schreef:Oke, maar het is toch niet hun schuld dat die gesloopt is bij je apk? En wat is precies de oorzaak dat die er niet meer uit kan? Ik zou denken dat komt door de wijze waarop die geïnstalleerd is. Beide hebben niet als oorzaak een defect product, dus dan kun je het toch niet op de verkoper verhalen.
Op basis van je bovenstaande bericht vind ik het onredelijk om te verwachten dat zij je iets gaan bieden. Terwijl het probleem niet bij hun lijkt te liggen.
Ik heb hem zelf geïnstalleerd en die module kan maar op 1 manier er in en er uit . Een lichtschakelaar module behoort een Apk te kunnen overleven en niet stuk te gaan bij een beetje draaien met de schakelaar. Ik verwacht geen gratis module maar wel enige vorm van korting want het zegt zeker wel iets over de kwaliteit.
Marjo schreef:Rennie89 schreef:
Je bestelt iets bij Ali, wat had je verwacht
Ik vind dat je hierin gewoon je verlies moet nemen. Als de garage daar onzorgvuldig mee omgaat kan het gewoon kapot gaan. Je kan nog eerder verhalen bij hun dan bij de verkoper die gewoon een werkend product heeft afgeleverd.
bobje26 schreef:Ik snap dat het heel vervelend is Rennie maar ik denk dat je Ali verkoper hier weinig aan kan doen... Ik vind het dan ook niet rechtvaardig om geld weer terug te verhalen op hem/nieuw product te ontvangen. Het werkte heel goed bij/na installatie en ik zou dus eerder de garage de 'schuld' geven dan de shop.
Rennie89 schreef:Nogmaals, heb het zelf gemonteerd en daar kan niks mis mee gaan. Heel simpel. Aan de montage ligt het niet. Ik kan het niet op die garage verhalen helaas want merkte het pas op toen ik thuis was en het licht niet meer uit ging. Dat hij er niet makkelijk uit kwam had wel met het product te maken, het pinnetje hoort in te klappen en dat deed het niet zoals het zou moeten. Dat kwaliteit minder is dan het origineel is begrijpelijk maar het hoort wel een simpele Apk keuring te overleven.