Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 39 van de 39 [ 971 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Vragen over fotobewerkingsprogramma's deel #2

 
Profiel   

Shiloh schreef
xMarianne schreef
Oke, dan ga ik dat dus niet doen. Ga ik me eens even inlezen over ON1. Beter eenmalig iets aanschaffen dan de abbonements versie van Adobe... Maar bedankt voor de info! :)


Je kunt ON1 sowieso 30 dagen gratis uitproberen, zonder dat je hoeft te onthouden iets stop te zetten. Gewoon downloaden en installeren en als het je bevalt na 30 dagen. Dan kopen.

Thanks voor de tip! Dan ga ik het zeker vanavond downloaden :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 07:05 



 
Profiel   

Weet iemand wat ik heb aangeklikt dat ik nu deze gegevens te zien krijg in Lightroom? Ik heb ze liever verborgen :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-19 15:25 



 
Profiel   

CMD+L of een dergelijke combi zorgt ervoor dat je het allemaal wel of niet kan zien. Ook in 'View' of 'Window' bovenaan kun je het toggelen voor aan/uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 11:39 



 
Profiel   

ON1 vraagje; ik sta op het punt om de full version te kopen, maar zie nu dat er nog 21% BTW bij komt, waardoor het totaal nu staat op € 113,99 . Alle coupon codes die ik online kan vinden werken niet en het land op VS zetten en dan met Paypal betalen werkt ook niet omdat mn Paypal gelinkt is aan een nederlandse rekening. Zucht.. Iemand enig idee hoe ik 'm wel met korting kan krijgen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 11:54 



 
Profiel   

Ik denk dat er op dit moment gewoon geen korting actief is. Wat betreft btw, denk ik ook niet dat je daar onderuit komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 18:25 



 
Profiel   

Vanillia schreef
ON1 vraagje; ik sta op het punt om de full version te kopen, maar zie nu dat er nog 21% BTW bij komt, waardoor het totaal nu staat op € 113,99 . Alle coupon codes die ik online kan vinden werken niet en het land op VS zetten en dan met Paypal betalen werkt ook niet omdat mn Paypal gelinkt is aan een nederlandse rekening. Zucht.. Iemand enig idee hoe ik 'm wel met korting kan krijgen?

Je zou evt black friday kunnen afwachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-19 07:55 



 
Profiel   

Suuszels schreef
Vanillia schreef
ON1 vraagje; ik sta op het punt om de full version te kopen, maar zie nu dat er nog 21% BTW bij komt, waardoor het totaal nu staat op € 113,99 . Alle coupon codes die ik online kan vinden werken niet en het land op VS zetten en dan met Paypal betalen werkt ook niet omdat mn Paypal gelinkt is aan een nederlandse rekening. Zucht.. Iemand enig idee hoe ik 'm wel met korting kan krijgen?

Je zou evt black friday kunnen afwachten


Goede tip inderdaad! Grote kans dat er dan een aanbieding komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 20:06 



 
Profiel   

Mooie Black Friday aanbieding'van ON1! Voor €90 licentie voor 5 apparaten en een aantal presets. Heb 'm samen met mn vader gekocht, dat scheelt weer :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 15:04 



 
Profiel   

Lekker Vanillia! Hoop dat je er veel plezier van hebt!ik doe inderdaad ook samen, maar dan met mijn moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-19 19:30 



 
Profiel   

Ik haal het topic omhoog voor een vraag.

Mijn Photoshop beschikt nu over een 3D-materiaalpipet en een 3D-sleepfunctie. Lijkt een update... Ik ben echter mijn retoucheerpenseel volledig kwijt. Voor mijn werk moet ik even een storend object weghalen en het lukt wel met kloonstempel en vullen met inhoud behouden, maar ik heb toch graag mijn retoucheerpenseel terug! Weten jullie waar ik hem kan vinden? Of is deze functie komen te vervallen in de nieuwste Photoshop?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-20 11:33 



 
Profiel   

Nog even een schopje omhoog.

Ik had een kleine uitdaging om panoramafoto's ook als zodanig te laten herkennen door feestboek. Ik heb de fix gevonden. Het heet EXIF Fixer. Nu heb je wel gewoon in FB zo een kompas icoontje en kun je de foto bewegen. +:)+

https://panoramaphotographer.com/softwa ... index.html

Als ik klaar ben met nabewerken in Lr/Ps nog even de EXIF info fixen en dan snapt feestboek het. *\o/*

Ik denk niet dat hij openbaar staat, maar vandaag een mooie panorama van stal op feestboek gezet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-20 23:07 



 
Profiel   

Ik negeer even de grote rode letters bovenin om dat topic omhoog te halen. :D

Voor de ON1 gebruikers onder ons.. Weten jullie of ik hiermee het juiste aanschaf? Of gebruiken jullie een maandelijks of jaarlijks abonnement? Ik zoek nou juist iets wat ik eenmalig kan aanschaffen (eventuele updates daargelaten) omdat ik Lightroom te weinig zal gebruiken dus in verhouding veel te duur is.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-24 17:51 



 
Profiel   

Voor een gratis alternatief heb je ook nog dark table. Kan niet tippen aan Lightroom, maar mss is dat ook nog het overwegen waard? Dan kun je ook gewoon GIMP ernaast gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-24 20:27 



 
Profiel   

Al besteld, ben zo ongeduldig soms. _O- Die R50 stond gisteren ook al bij de voordeur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-24 20:35 



 
Profiel   

Wie van jullie is er handig met Adobe Lightroom? Kan ik via een filter of smart collection ook filteren op een tijdstip. Ik wil bijvoorbeeld alle foto's zien tussen 10 en 12 uur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-24 17:40 



 
Profiel   

Ik ben op zoek naar iemand die mij ( tegen betaling ) zou willen
helpen met een afbeelding, zit ik hier dan in het juiste topic ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-24 09:09 



 
Profiel   

Goedemorgen,
Met BF een canon r50 gekocht en lekker aan het schieten. Heb een basiscursus gevolgd, dus ik schiet ook in RAW. momenteel ben ik een beetje aam her kijken naar bewerkingsprogramma. Ik volg nu ook een 3 daagse van de rooij fotografie en daarin zijn wat programma's naar voren gekomen. Omdat ik niet verwacht ik enorm veel ermee zal werken, wil ik geen absolute. Lr en ps valt dus af.

Nu heb ik de volgende programma's op mijn lijstje
-luminar neo
- ON1 Photo
- Affinity Photo

Idee is vooral om foto's qua belichting wat mooier te maken, maar ik wil ook wel een halstertouw kunnen weg werken bijvoorbeeld.

Lees hier positieve ervaringen over On1, maar ben heel of jullie nog tips hebben. Programma dat makkelijk in gebruik is voor een beginneling is aanbevolen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-24 10:27 



 
Profiel   

Laura_ schreef
Goedemorgen,
Met BF een canon r50 gekocht en lekker aan het schieten. Heb een basiscursus gevolgd, dus ik schiet ook in RAW. momenteel ben ik een beetje aam her kijken naar bewerkingsprogramma. Ik volg nu ook een 3 daagse van de rooij fotografie en daarin zijn wat programma's naar voren gekomen. Omdat ik niet verwacht ik enorm veel ermee zal werken, wil ik geen absolute. Lr en ps valt dus af.

Nu heb ik de volgende programma's op mijn lijstje
-luminar neo
- ON1 Photo
- Affinity Photo

Idee is vooral om foto's qua belichting wat mooier te maken, maar ik wil ook wel een halstertouw kunnen weg werken bijvoorbeeld.

Lees hier positieve ervaringen over On1, maar ben heel of jullie nog tips hebben. Programma dat makkelijk in gebruik is voor een beginneling is aanbevolen!


Dark table is nog een gratis alternatief voor Lr. Gimp is een gratis alternatief voor Ps.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-24 11:05 



 
Profiel   

Ik heb n.a.v. dit topic ON1 aangeschaft en ben heel tevreden! Je kan er simpele bewerkingen doen maar er ook dieper induiken als je wil. YouTube staat ook vol met handige tutorials.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-24 12:35 



 
Profiel   

Is er iemand hier die mij misschien een klein beetje op pad kan helpen met GIMP?
Sinds van de week er een beetje op aan het kloten maar het lukt niet zoals ik wil..
Ik probeer de auto's/paarden los te maken van de achtergrond zodat ik die los van mekaar kan bewerken, maar heeft iemand hier misschien tips voor ? Of gebruik ik misschien totaal de verkeerde app hiervoor.
Als iemand een betere app weet let me know ; graag wel gratis dit omdat ik het eerst allemaal een beetje wil uitvogelen en niet al tientallen euros over de bank wil gooien zonder dat ik zeker weet dat ik dit ook echt leuk blijf vinden...

alvast bedankt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-24 22:14 



 
Profiel   

Weet iemand of je in ON1 je onbewerkte foto en je bewerkte foto naast elkaar kan zien tijdens het bewerken?
Ik weet dat je met een knopje de before & after kan zien maar zou het zo graag naast elkaar hebben. Snapt iemand wat ik bedoel en kan dat in andere programma’s? :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-24 22:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 39 van de 39 [ 971 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen