Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 118 van de 120 [ 2983 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

 
Profiel   

Ik kom ook nog een keertje meedoen! Heb onlangs een nieuwe lens gekocht en ik vind die zelf een behoorlijk verschil geven met de vorige! Heb er nog maar 2 shoots mee gedaan tot nu toe, dus beperkte selecties foto's.

Maar eerst ...

@Biies, Dat zijn echt al hele mooie foto's!! je compositie is erg goed! Ik denk dat je vooral nog wat te winnen hebt bij nabewerking, dan kan je de harde schaduwen van foto's genomen in de zon eventueel wat verzachten, want dat is momenteel mijn enige opmerkingen zowat (bij die met de palomino)
En bij de andere, ja zijn mooie foto's, ga maar wat experimenteren met een eigen stijl creëren :D
rond de 50€ zou ik nu zeggen

@freedomshet, ook heel mooie foto's! Bij een paar kan je nabewerking denk ik nog wat extra hebben en blijven ze wat "gewoontjes", hoewel de basis qua compositie enz. wel echt goed zit. Bij foto 2-4/6 zit ook je scherpte-diepte heel mooi, dat is bij de andere ietsjes minder.
Gemiddeld ook rond de 50€ (die ik opnoemde vind ik net wat beter, dus daarvoor dan eerder naar de 70€)

@Jasia, Ik zou ook nog wat verder oefenen, bij de eerste foto zou je scherptediepte mooier kunnen als het meisje wat verder van de achtergrond staat. De tweede vind ik qua beeld wel mooi, maar zou qua uitsnijding wat beter kunnen (minder boven modellen, meer onder)

@horserider22, de laatste twee vind ik wel echt heel mooi! De andere drie net iets minder denk ik, dus ook wat verdeeld. Ik zou zeggen rond de 30-40€

Amado7, op zich zeker leuke foto's, maar zoals al eerder aangegeven, ze missen nog wat kleur en wat contrast? denk ik .. Maar goed bezig wel! Ik zou ook rond de 15-20€ schatten.

@Myponyhoward, je laatste reeks is inderdaad wel mooi! Scherpte-diepte zit echt goed. Ze kunnen denk ik wel net nog wat scherper en mss wat meer contrast, maar dat is ook een stuk smaak waarschijnlijk. Voor de laatste reeks rond de 50€.

@AbleToDream, 50€ .. nee haha mopje, ik ben aan het sparen om een shoot bij je te kunnen doen, ben echt geweldig fan van je foto's, dus die 200€+ zijn je foto's zeker waard!

Kwaliteitsverlies door upload is zeer waarschijnlijk, maar bij deze een paar van mijn laatste foto's
Ik vraag zelf nu 35€ voor 5 foto's.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 21:29 



 
Profiel   

@horserider22, leuke foto’s vooral die laatste vind ik mooi.

Amado7, gaaaf, ben heel slecht in taxeren maar ik denk rond de 40€?

@Myponyhoward, wauw echt super gaaf, misschien nog wat meer contrast zoals hierboven ook werd gezet maar dat kan ook persoonlijke smaak zijn.

@AbleToDream ik wil echt een shoot bij jou doen wauw wat zijn die foto’s gaaf zeg.

Nu mijn foto’s, ben pas net bezig met erin verdiepen maar vind het tot nu toe wel echt super leuk om te doen. Op het moment vraag ik helemaal niks voor mijn foto’s want ik weet echt niet of ik goed genoeg ben om er wat voor te vragen.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 20:48 



 
Profiel   

@myponyhoward - Vind het een hele mooie sfeer! €40,-

@Abletodream - Wauw Wauw Wauw €200-250 <3

@Amando7 - Ik mis kleur en vind de composities ook niet helemaal mooi- €10,-

@Horserider22 - Leuke foto's maar mis de wauw factor €40,-

@Jasia - Zijn leuke foto's maar zal er misschien iets symbolisch voor vragen - €5,-

@freedomshet - Vind de ene foto mooier dan de ander - €30.- - €40,-

@Biies - Leuke foto's! - €20,-

@Jenara - Je hebt echt je eigen style! €40-, - €50,-

@Snoppie - Vind de 2de en 3de foto goed gelukt! Denk €20,-


Hier is een ingreep van mijn foto's ben heel benieuwd :D (oeh wat haalt bokt de kwaliteit naar beneden zeg |( )


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 10:01 



 
Profiel   

FR_FOTO machtig mooie prenten en vooral de voorlaatste en laatste hebben echt een prof. uitstraling. Denk toch dik aan 30 euro per foto, zoniet iets meer.

Snoppie al gelijk bij de eerste foto, graag leidtouw wegstoppen. Leidt af namelijk imho. 2 en 3 gaan nog wel, heel mooi maar daarna gaat het weer bergafwaarts. Laatste foto met die kegel... nee. Of wegstoppen of wegcroppen. Ook die voorlaatste had wat meer creativiteit gekund. Toch voor de aardigheid 20euro.

Nu de mijne...

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 08:03 



 
Profiel   

CoonArt schreef
FR_FOTO machtig mooie prenten en vooral de voorlaatste en laatste hebben echt een prof. uitstraling. Denk toch dik aan 30 euro per foto, zoniet iets meer.

Snoppie al gelijk bij de eerste foto, graag leidtouw wegstoppen. Leidt af namelijk imho. 2 en 3 gaan nog wel, heel mooi maar daarna gaat het weer bergafwaarts. Laatste foto met die kegel... nee. Of wegstoppen of wegcroppen. Ook die voorlaatste had wat meer creativiteit gekund. Toch voor de aardigheid 20euro.

Nu de mijne...

[ [url=m/ngKd6o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Gr1RfO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j6UxIf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AyDRwJ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hihi die kegel is de vuurtoren van den helder, was juist de bedoeling dat die op de achtergrond een comeback maakte. Ik ga proberen bij foto 1 het touw netjes weg te werken, ben benieuwd.

Mijn mening van jouw foto’s :
Ze zijn heel leuk maar ik vind wel dat de achtergrond heel druk is en flink afleid doordat het niet bij de foto’s matched. Probeer eens een foto bij een neutrale achtergrond te maken en wat meer vanaf de grond. Een mooie filter eroverheen kan ook geen kwaad. Ben heel slecht in taxeren maar ik denk dat je voor 5 foto’s 10 euro kan vragen? De laatste foto vind ik echt wel heel goed gelukt

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 11:37 



 
Profiel   

Ik plaatst zelf even geen foto's maar gewoon rondje.
Ik ben zelf geen pro maar doe men best om eerlijke prijzen te geven. (ik kijk gewoon wat ik er zelf voor zou geven.).

Biies : Hele mooie kwaliteit/scherpte-diepte, Wel wat simpel.
Misschien kun je wat meer expirimenteren met licht en welke hoek ? Zeker wel €40 doordat het wel een kwaliteitvolle foto is met juist licht (ze kloppen wel gewoon.).

jenara : Ik vind de 2e echt heel mooi WAUW, 3-5 vind ik wel minder, hou niet zo van het licht en de liggende foto lijkt onscherp en wellicht wat bewogen.
Voor de eerste 3 foto rond de €60 en 3-6 eerder €25.

Snoppie: Het licht bij de blackfoto's vind ik heel mooi, 2e had wat ruimer gemogen bij de neus.
De foto van de hond en de 5e warreen beter geweest als je (nog) lager had gezeten. Ik lig bij honden vaak plat op de grond.
Laatste vind ik een erg leuk idee, Ik was wat verderaf gaan zitten om hem dan in te zoomen. nu krijg je een beetje fisheye idee.
Voor de blackfoto's €20-€25 de andere zou ik nog niks voor geven om die kleine dingen die wel veel doen.

FR_Foto: Prachtig, echt heel mooi. Ik zie je wel eens voorbij komen op Insta en vind je werk in het algemeen erg mooi.
Wel vind ik deze selectie veel dezelfde positie, Daar zou ik als klant meer verschil in willen zien.
Zeker €100 maar vind fotografen die boven mijn niveau zitten erg lastig.
(btw, ik wou naar je site om beter te kunnen inschatten maar deze zou onveilig zijn volgens google.).

CoonArt: 1e had meer van onder gemogen vind ik. 1 en 3 vind ik niet zo leuk, paarden staan er verveeld bij en foto's spreken niet.
Laatste vind ik beter maar jammer van de staart.
Ik zou nog even door oefenen voor je er iets voor vraagt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 10:40 



 
Profiel   

De prijzen die jullie noemen, is dat voor een hele shoot (en zo ja, hoeveel foto's), of is het een bedrag per foto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 10:49 



 
Profiel   

Ik ga gemiddeld uit van 5 foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 12:39 



 
Profiel   

Ik van minimaal 10 :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 16:32 



 
Profiel   

Misschien er even bij zetten wat je als fotograaf aan foto’s bij het kleinste pakket hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 19:52 



 
Profiel   

Jenora leuke eigen stijl! €50
Snoppie ik zou beginnen met €20
fr_foto voor vijf foto's zou ik echt meer gaan vragen (heb even gespiekt op je website) €115
coonart Ik zou nog even door oefenen voor je er geld voor gaat vragen.

En dan nu mijn foto's.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 10:51 



 
Profiel   

Gwenn mooie foto's! Ik vind je sfeer mooi. Ik vind het heel lastig om een schatting te geven, is dit het formaat? Ik vind de eerste 2 net niet helemaal lekker kijken qua formaat en je onderwerp. Ook vind ik het jammer dat je je diafragma te laag heb staan waardoor de neus onscherp is. Nu zou ik zeggen 20 euro. Als je formaat net iets anders zou zijn en de neus scherp zou ik het dubbele zeggen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 17:09 



 
Profiel   

Hey!

Ik zal ook eens een taxatie rondje doen en ben erg benieuwd waar jullie mijn foto's nu op schatten. Mijn kleinste pakket heeft 5 foto's.

Jenara : je maakt al erg mooie sfeervolle foto's. Kwa kwaliteit en als je goed kijkt naar de witbalans etc klopt het niet helemaal. Voor 5 foto's schat ik ongeveer €20,-

Snoppie : je blackfoto's zijn al erg mooi, alleen nog wel wat aan de donkere kant. Voor 5 foto's schat ik ongeveer €20,-

FR_Foto : prachtige black foto's maak je! Scherpte is wel echt helemaal ruk door het uploaden denk ik, dus ga er vanuit dat dat goed zit. Bij de laatste foto zijn de kleuren wat te verzadigd naar mijn idee. Ik schat het op €70,- voor 5 foto's.

Coonart : leuke sfeervolle plaatjes. Fototechnisch is er nog wel het een en ander te verbeteren. Ik zou daarom nog niet beginnen met betaalde shoots, maar lekker door oefenen!

Gwendolynn : mooie scherpe en kleurijke foto's. Kwa crop klopt het alleen nog niet helemaal en is het wat krap. Ik zou even opzoeken wat "the rule of thirds" betekend, dan wordt dat ook direct beter.
Ik schat het op €50,-

Hierbij wat van mijn recente werk.

[ img ]

[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-21 22:19 



 
Profiel   

Tenno7 schreef
Hey!

Ik zal ook eens een taxatie rondje doen en ben erg benieuwd waar jullie mijn foto's nu op schatten. Mijn kleinste pakket heeft 5 foto's.

Jenara : je maakt al erg mooie sfeervolle foto's. Kwa kwaliteit en als je goed kijkt naar de witbalans etc klopt het niet helemaal. Voor 5 foto's schat ik ongeveer €20,-

Snoppie : je blackfoto's zijn al erg mooi, alleen nog wel wat aan de donkere kant. Voor 5 foto's schat ik ongeveer €20,-

FR_Foto : prachtige black foto's maak je! Scherpte is wel echt helemaal ruk door het uploaden denk ik, dus ga er vanuit dat dat goed zit. Bij de laatste foto zijn de kleuren wat te verzadigd naar mijn idee. Ik schat het op €70,- voor 5 foto's.

Coonart : leuke sfeervolle plaatjes. Fototechnisch is er nog wel het een en ander te verbeteren. Ik zou daarom nog niet beginnen met betaalde shoots, maar lekker door oefenen!

Gwendolynn : mooie scherpe en kleurijke foto's. Kwa crop klopt het alleen nog niet helemaal en is het wat krap. Ik zou even opzoeken wat "the rule of thirds" betekend, dan wordt dat ook direct beter.
Ik schat het op €50,-

Hierbij wat van mijn recente werk.

[ [url=m/EdutoP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xi2g7c.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/9fpCyE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8BccLG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9Z7Kub.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/C8W2Qb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3eomEx.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ipBz4B.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wauw jouw foto’s vind ik echt gaaf vooral die sprookjes achtige stijl. Ik denk dat je sws wel boven de 55€ kan vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-21 06:46 



 
Profiel   

Wauw Tenno7, wat 'n prachtige foto's! Ik vind het lastig om er prijzen aan te hangen, maar ik zou zo 'n shoot bij je boeken!

Vandaag weer wat foto's gemaakt. Wat vinden jullie?


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-10-21 17:28 



 
Profiel   

Ik ga ook eens een poging wagen. :) Ik ga uit van 4 foto's.

Jenara leuk je hebt echt een eigen stijl! De eerste 3 foto's vind ik goed gelukt, de andere foto's weer wat minder. Als je de bovenste stijl aanhoudt zou ik zeggen rond de €40,-.

Snoppie het zijn leuke foto's! Misschien kan je er eens een tien of twintig euro voor vragen en verder lekker door oefenen.

FR_foto hele gave foto's! Ik zou zeggen rond de €130,-

Coonart het zijn leuke foto's, maar ik zou hier nog niks voor vragen en eerst nog even lekker gaan verdiepen in het fotograferen. Kijk ook goed naar de achtergrond, deze is op veel foto's erg druk en niet erg fotogeniek. De paarden zijn dat dan zeker weer wel!

Gwendolyn je bent al heel erg leuk bezig. Ik ga mee in wat Renate zegt, denk aan de crop. Ik zou hier voor rond de €50,- gaan zitten.

Jasia lieve foto! Vind 1 foto wat lastig te beoordelen, maar denk aan de details. Er groeit nu bijvoorbeeld een boom uit het hoofd van het kindje. De foto heeft wel een lekkere wazige achtergrond. Op basis van deze ene foto zou ik zeggen €25,-

Ben erg benieuwd naar jullie mening over mijn foto's. Ben sinds kort me wat meer aan het verdiepen in Photoshop en dat vind ik erg leuk, maar kan ik nog veeeeel meer in leren.

Ik werk met een pakket van 4 foto's.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

sorry not sorry, mijn eigen model Floyd komt er regelmatig in voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 17:01 



 
Profiel   

Ik zie dat ik Renate helemaal vergeten ben! Je maakt er vaak een waar kunstwerk van, doe ik je niet na. Ik zou denken rond de €150 a €200,-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 18:19 



 
Profiel   

Ik kom ook eens binnen vliegen. Ben wel benieuwd wat er gezegd word.
Ik vraag nu geen geld voor de fotos en doe dit ook puur voor mijn plezier.


[ img ]

[ img ]

komende 2 vond ik lastig met bewerken omdat het best hard licht was.

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 23:15 



 
Profiel   

gwennndolyn, prachtige foto's! Voor zulke foto's zou ik gerust al wel iets willen betalen, dus rond de 70€?

Tenno 7, Wat een sprookjes zijn jouw foto's 1 voor 1! Zo ongelooflijk mooi scherp ook! Zoals hierboven al gezegd, vind ik het moeilijk om prijzen in te schatten vanaf een bepaald niveau, maar voor een shoot van jou zou ik zeker wel tussen de 150-200€ willen neertellen. (Welke regio zit je ergens? misschien begin ik alvast te sparen :') )

Jasia, Inderdaad een beetje lastig oordelen op 1 foto, maar ik zou inderdaad wat verder oefenen met compositie, positioneren van je model en eventueel de nabewerking, ik kan er mijn vinger niet meteen op leggen, maar qua kleur/contrast vind ik iets niet 100% juist aan de foto.

welmoed, Ik vind foto's 1, 5 & 6 echt heel mooi, qua scherpte-diepte en compositie! De andere vind ik iets minder mooi , of minder wauw eerder, want ze zijn allemaal wel goed. Vind het wel moeilijk om te zeggen want ik precies iets minder vind aan de anderen, bij de ene misschien de compositie, bij de andere net de kleuren denk ik. Tussen de 40-50€ denk ik

MimixDaina, Ik zou nog wat blijven door oefenen! De eerste foto is best leuk, alleen spijtig dat de hond zijn ogen net zwarte gaten zijn, dat zou je met nog wat nabewerking wel kunnen oplossen! Bij de tweede weet ik niet of de scherpte verloren is gegaan met uploaden, maar hij lijkt niet superscherp en je onderwerp gaat ook wat op in de achtergrond, probeer daar misschien wat op te letten! Bij de laatste twee inderdaad heb je wat te harde schaduwen door het volle zonlicht, probeer op zulke dagen niet in de volle zon te fotograferen! zoek schaduw op! Misschien dat meer ervaren fotografen je tips kunnen geven om in dit soort omstandigheden wel gebalanceerde foto's te maken, maar mij lukt dat echt niet!

Ik heb in de nazomer twee love shoots gedaan van koppels, even een ander onderwerp dan ik gewoonlijk doe, maar wel echt heel leuk en ben best blij met de resultaten! Wat denken jullie?

Edit: upload heeft ze echt vreselijk onscherp gemaakt zie ik nu :'(


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 13:08 



 
Profiel   

Thanks Janara, ik zit in de provincie Groningen.

Mooie foto's maak je al, ben niet zo thuis en love/couple shoots en de waarde daarvan. Dus ik zou het niet weten eerlijk gezegt

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 02:23 



 
Profiel   

Ik spring hier ook nog even binnen, uitgaande van 5 foto’s per reportage.
@Amado7: compositie kan je nog wat in verbeteren, geef je modellen genoeg admenruimte in de foto door gebruik te maken van de gulden snede of de regel van derden. Verder ben je wel op goede weg zeker met je gebruik van de scherpte diepte! Voor 5 mag je zeker 30€ vragen vind ik eens je composities stabieler worden.

Horserider22: Bij de eerste en de 2e foto zou ik je modellen iets meer ruimte geven, een andere uitsnijding zodat je meer rust creert en de kijker zijn oog naar je onderwerp leid. Bij de eerste foto met de hond gaat mijn oog namelijk meteen naar je logo ipv de hond en bij de 2e foto naar de kont van het paard ipv naar de connective tussen de twee. Je beelden daaronder zijn dan weer wel toppers qua compositie. €75

Jasia: Vooral wat inlezen over composities, ok zijn je foto’s van kleur wat afgewassen, persoonlijk zou ik ze iets meer leven geven. Voor foto’s binnenshuis zou ik aanraden gebruik te maken van de lichtinval van de ramen. Ik zou nog even verder oefenen voor je geld gaat vragen.

Freedomshet: Prachtige beelden, niets veel op aan te merken, juist bij de dressuur foto in de piste had het nog rustiger geweest als de achtergrond niet zo druk was geweest met de gebouwen. €85

Bies: Mooie start al! Het is persoonlijke smaakt dit maar ik zou ze iets warmer maken en het groene gras iets meer aanpassen van kleur zodat je beeld een mooi geheel wordt. €65

Jenara: Composities zijn goed om te starten, alleen vind ik je kleuren heel erg schommelen, je gaat van paars/zwart naar oranje en heel geel. Persoonlijk zou ik je onderwerp bij de eerste drie foto’s er een beetje meer laten uitspringen door op te lichten. €35 lijkt me een faire prijs.

Snoppie: Voor de 1e zou ik het halstertouw eraf halen, Bij de 2e en 3e foto iets meer ruimte laten in de kijkrichting. Als je hondenfotografeert ga je beter wat lager zitten op ooghoogte dat geeft een rustiger beeld met de achtergrond. €45 voor de blackfoto’s als je de uitsnijding wat aanpast. De andere zou ik nog wat op oefenen.

FR_Foto: Prachtige beelden! Zeker 150 waard!

CoonArt: Iets meer compositie bekijken en je omgeving bekijken ivm storende elementen op de weide, je onderwerp springt er niet meteen uit, ik zou hievroor nog even oefenen.
Gwennndolyn: Leuke beelden, niet veel op aan te merken, juist de 1e zou ik iets meer ruimte geven onderaan met uitsnijden. €75

Tenno7: Je begint echt he eigen stijl te ontdekken merk ik! Super leuk! Enige wat ik zou opmerken is bij de 1e foto dat je heel veel van de omgeving verliest, en zeker een prachtige heide is zo mooi om weg te stoppen achter die witte waas. Bij de foto met roodkapje zou ik letten op je belichting die ook nog van rechts komt ipv uit het midden, maar dat is een klein puntje.

Jasia: leuke foto maar weinig diepte en flu kleuren. Hiervoor zou ik nog even oefenen voor je geld vraagt.

Welmoed__ : Mooie beelden, niets op aan te merken, €95

MimixDaina: Ik zou aanraden nog te oefenen op compositie en nabewerking en voorlopig nog geen geld vragen, zeker bij kleine dieren kan je best op hun ooghoogte gaan zitten.

Jenara: Je foto’s wisselen nog al wat van edit stijl en algemene sfeer, van paars en donker naar meer roze en groen/geel, wel al heel goed werk met composities en poses! €40

Snoppie: Ik zou aanraden modellen iets meer kijkruimte geven in de foto, bij de eerste twee staan de paarden beiden letterlijk met hun neus op het randje, dat zorgt voor een onrustig beeld. Verder bij de hond, za keens naar een lager standpunt zodat je op ooghoogte komt te staan met je camera

FR_Foto: Prachtige beelden, niets op aan te merken, Fineart is duidelijk jou sterk punt wauw! €200

CoonArt: Hou vooral rekening met de achtergrond, als deze onrustig is breekt dat je total beeld een stuk af, ik zou nog even verder oefenen hierop en meerdere composities uitproberen.

Gwennndolyn: Mooie scherpe beelden, misschien juist nog wat ademruimte laten op je foto’s, zoals bij de eerste is je model een beetje kort afgesneden waardoor het voelt alsof er een stuk foto mist. Bij foto 3 heb je dat dan weer niet en is er een mooie ruimte rond je model. €70

Tenno7: Mooie sterke beelden, alleen bij je eerste foto vind ik het wat jammer dat je de mooie paarse heide zo verliest in de witte waas dier erover zit, het lijkt wel alsof het mistig is buiten op de puppy zijn hoofd. Bij de roodkapje foto zou ik aanraden om zeker rekening te houden met de lichtinval van je originele foto, je hebt namelijk licht van rechts maar geen lichtbron aan die kant. €95

Jasia: 1 foto; zoals hierboven al vernoemd is wat lastig om een taxatie op te geven, Je scherpte zit goed, qua comositie kan je zeker nog verbeteren, dit is een leuke familie foto maar ik zou ze meer ruimte geven rondom je modellen ipv zo kort bij te snijden.

Welmoed_: Echt niets op aan te merken, mooie foto’s en fijne rustige composities en kleurgebruik. €150
MimixDaina: Als je hard licht hebt in je foto’s kan je of te standpunt veranderen als je fotografeert of de schaduwen oplichten nadien, verder zou ik aanraadden om meer op ooghoogte te zakken als je dieren fotografeert €20

Jenara: Ik ben echt fan van je minder geëdite foto’s hier dan je vorige post, de eerste twee zijn wat aan de donkere kant maar mooi gespeeld met licht bij die eerste. Ik heb geen ervaring met dit sort shoots maar daarvoor mag je zeker al €70 vragen vind ik.

Ik maak hieronder even een aparte post voor mijn foto's aan ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 14:05 



 
Profiel   

Ik bied 5 foto's per standaard shoot en 3 per fantasy shoot, voor wie graag wil taxeren,
Mijn prijzen hebben de afgelopen 2 jaar geschommeld dus ik wil nog wel eens weten wat jullie voor deze foto's zouden geven.
Deze foto's zijn allemaal deel van een fantasy shoot dus 3 per shoot en bijbestellen is mogelijk.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-21 14:15 



 
Profiel   

Ik post ook weer even wat nieuwe foto's want ik ben alweer wat vooruit gegaan!

AbleToDream: minimaal 200 euro voor 5 foto's denk ik, ik vind het echt prachtig!

Jenara: Ik vind de eerste 2 foto's niet zo mooi, wat donker en niet scherp. De 3e vind ik wel prachtig en de laatste 2 ook weer een beetje mwah maar dat is ook smaak. 25 euro voor 5 foto's

Mimixdaina: Ik zou er inderdaad nog geen geld voor vragen en lekker dooroefenen (:

Welmoed__: echt prachtige foto's! 150 euro

Gwennndolyn: Mooie foto's! 50 euro (:

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 09:04 



 
Profiel   

Abletodream : bedankt voor je feedback.

Prachtige foto's maak je altijd!. Ikzelf ben niet zo weg van de toegevoegde bokeh cirkels. Dit is soms wat afleidend in de foto's naar mijn mening.
Ik zou het schatten op €300,- voor 5 foto's. In dit soort shoots + edits zit veel tijd. En er wordt hier best laag getaxeerd nog. Er mag wel wat meer waarde aan dit soort foto's gehangen worden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 10:45 



 
Profiel   

Tenno7 schreef
Abletodream : bedankt voor je feedback.

Prachtige foto's maak je altijd!. Ikzelf ben niet zo weg van de toegevoegde bokeh cirkels. Dit is soms wat afleidend in de foto's naar mijn mening.
Ik zou het schatten op €300,- voor 5 foto's. In dit soort shoots + edits zit veel tijd. En er wordt hier best laag getaxeerd nog. Er mag wel wat meer waarde aan dit soort foto's gehangen worden!


Ik denk ook dat dat komt omdat de meeste hier het als hobbymatige inkomst hebben. Als het effectief je beroep is moet je natuurlijk sociale lasten, belastingen ook bijrekenen .. dat maakt het soms ook wat moeilijk taxeren als je dat verschil moet in calculeren natuurlijk.
Ik ben zelf bv. echt niet thuis in correcte prijzen voor een professionele fotograaf, maar logischer wijze liggen die natuurlijk een stuk hoger dan zelfs voor een heel goede amateur.

Het is dan ook een beetje krom natuurlijk dat je als amateur minder kan vragen en toch meer overhouden dan een prof..

Bedankt ook nog aan iedereen voor de feedback! Ik ben inderdaad nog wat zoekende naar een “stijl” en was op een moment een flink stuk te veel aan het bewerken. Ik hou jullie tips alvast zeker mee in mijn hoofd!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-21 12:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 118 van de 120 [ 2983 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen