Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 81 van de 85 [ 2103 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

 
Profiel   

LoveMickey schreef
Hoi bokkers,

Ik post niet zo vaak iets, maar ik kan jullie hulp nu goed gebruiken. Ik was aan het zoeken naar een topic waarin iemand je helpt je foto te bewerken en ik kwam hier uit. Ik zou het geweldig vinden als iemand bij een foto van mij het touwhalster weg zou kunnen werken. Ik heb de foto's van deze fotoshoot nog niet online gezet, dus doe dat liever ook (nog) niet hier. Dan kan ik er nog een topic mee aanmaken waarin ik ze allemaal show. Mocht iemand mij hierbij willen helpen stuur ik de foto via pb. Je zou me er heel blij mee maken! :D


En de betreffende fotograaf van deze fotoshoot is er mee akkoord dat een ander met de door haar/hem gemaakte foto's aan de slag gaat?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-21 23:00 



 
Profiel   

Is er iemand die van 4 foto's een blackfoto zou kunnen maken? Alvast bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 10:55 



 
Profiel   

Kidde schreef
Is er iemand die van 4 foto's een blackfoto zou kunnen maken? Alvast bedankt!

Is er niemand die dit zou willen doen? Ik wil er ook best een vergoeding voor geven

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-21 20:41 



 
Profiel   

Hoi,

Is er een bokker die de achtergrond van onderstaande foto’s goed onscherp kan maken? :o Scherp-diepte valt iets tegen…. :o Dat je puur echt de herfstkleur in kleur ziet en niet meer zo zeer in blaadjes :j


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-21 11:01 



 
Profiel   

cecil schreef
Hoi,

Is er een bokker die de achtergrond van onderstaande foto’s goed onscherp kan maken? :o Scherp-diepte valt iets tegen…. :o Dat je puur echt de herfstkleur in kleur ziet en niet meer zo zeer in blaadjes :j


[ [url=m/O3QCQr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/AUBqox.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/DfHCo3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Toevallig nog een bokker met tijd over? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 20:20 



 
Profiel   

@ Cecil; sorry, kwam afgelopen week wat tussen, maar ben nu bezig voor je, 1e foto al klaar, heb je een mail gestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 23:00 



 
Profiel   

Is er iemand die mij wilt helpen met een aankondiging?
Meer info is te krijgen via PB, gezien hier ook bekende zitten. :)

Gaat vooral om een foto naar kerstsferen brengen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 18:15 



 
Profiel   

Ik heb een ingewikkelde vraag en ik denk dat de aard van mijn vraag meer is: is dit überhaupt mogelijk? Voor een professionele en goede bewerking ben ik bereid wat te betalen. Ik wil de foto vereeuwigen in een lijst!

[ img ]
- Ik wil het paard met enkel het hoofdstel nog om. Dus zonder ruiter, zadel, singel, teugels.
- begrijp zelf ook dat dit vrij lastig is en ik wil een black foto. Maar dan wel dat het paard wellicht “uit de schaduw” stapt en dat het vanaf de schouder partij helder en licht is en daarna meer in schaduw is verhuld
- black foto
Ben ik te ambitieus in wensen? Moet dit professioneel? Wat voor bedrag kan ik verwachten
Wil nog in de archieven kijken of ik andere foto’s van dit paard heb. Alle andere foto’s vind ik qua belichting niet mooi in een. Black foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 11:50 



 
Profiel   

Ik ben ook op zoek naar hulp :D
Ik heb tijdens mijn zwangerschap update foto's van mijn buik gemaakt, met daarbij een letter board. Kan iemand mij helpen met het spiegelen van alleen de tekst (niet de hele foto), zodat mijn buik op alle foto's dezelfde kant op wijst :') ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-22 23:04 



 
Profiel   

@ Danique_G: Pfoe, hetgeen jij wilt lijkt mij vrijwel onmogelijk, eerlijk gezegd, als je een realistisch resultaat wil hebben. Maar goed, misschien vind je iemand die dit wel voor je kan doen..... Ik ga er mijn vingers niet aan branden. :)

@ Doubtless; ik snap het niet helemaal, maar ik stuur je even een pb, misschien dat ik wat voor je kan betekenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-22 00:20 



 
Profiel   

Danique: ik probeer dit weekend aan de slag te gaan met je voorbeeldfoto, al ben ik er ook van overtuigd dat het (in mijn optiek) geen mooie foto zal worden. Maar dan zie je zelf wat het wordt en of jij het wat vind :D ik stuur je een PB als ik zover ben!

Doubtless: mocht JoyCie je niet kunnen helpen mag je mij een pb sturen. Klinkt wel als een behoorlijke klus aangezien alle letters individueel gedraaid zullen moeten worden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 10:01 



 
Profiel   

droomy schreef
Danique: ik probeer dit weekend aan de slag te gaan met je voorbeeldfoto, al ben ik er ook van overtuigd dat het (in mijn optiek) geen mooie foto zal worden. Maar dan zie je zelf wat het wordt en of jij het wat vind :D ik stuur je een PB als ik zover ben!

Doubtless: mocht JoyCie je niet kunnen helpen mag je mij een pb sturen. Klinkt wel als een behoorlijke klus aangezien alle letters individueel gedraaid zullen moeten worden :=


Ah wat lief! Maar misschien is beter als ik naar een betere foto zoek van dit paard. Fijn dat iedereen zo eerlijk is! Ik weet echt niets hiervan, dacht zelf dat het heel cool kon worden. Niet dus, haha! Ik ben op dit moment weg van huis maar misschien als ik iets anders heb dat ik weer wat post in dit topic?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 12:20 



 
Profiel   

Danique heb je het paard nog? Anders zou ik gewoon een nieuwe foto maken. Makkelijkste is dan in een opening van een donkere schuur of stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 13:15 



 
Profiel   

Nee ik heb het paard helaas niet meer :\ heb wel heel veel foto’s verzameld de afgelopen jaren. Wel allemaal op een harddrive bij mijn ouders dus zal wel even duren

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 14:38 



 
Profiel   

droomy schreef
Doubtless: mocht JoyCie je niet kunnen helpen mag je mij een pb sturen. Klinkt wel als een behoorlijke klus aangezien alle letters individueel gedraaid zullen moeten worden :=


Dankjewel, maar Joyce heeft mij super geholpen :D ik geloof dat het haar gelukt is zonder alle letters individueel te draaien, anders is het inderdaad een hele behoorlijke klus!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 14:51 



 
Profiel   

Ik heb 2 foto's waarvan ik graag iets wil laten weg fotoshoppen, is er iemand die dat voor mij zou willen doen? Ik verwacht dat het maar een klein klusje is.

Graag zou ik dit even via pb afhandelen omdat ik de foto's niet openbaar wil hebben. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 21:01 



 
Profiel   

Petrichor schreef
Ik heb 2 foto's waarvan ik graag iets wil laten weg fotoshoppen, is er iemand die dat voor mij zou willen doen? Ik verwacht dat het maar een klein klusje is.

Graag zou ik dit even via pb afhandelen omdat ik de foto's niet openbaar wil hebben. :)

Mijn foto's zijn inmiddels bewerkt, bedankt voor al het aanbod! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-22 07:08 



 
Profiel   

Is er iemand die mij wil en kan helpen? Het gaat om deze foto, van het park bij mij om de hoek.

[ img ]

Ik zou graag de voetgangers en fietsen weggepoetst willen hebben, is dat mogelijk?

Eventueel kan ik de foto ook per PB of mail sturen, Bokt-upload maakt de kwaliteit er volgens mij niet beter op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-22 23:31 



 
Profiel   

JPitty, stuur me maar een PB’tje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-22 10:01 



 
Profiel   

Hoi hoi!
Ik ben Esther harstikke blij met de foto's die mijn vader vorige Winter van mij en mijn bijrijdpaardje heeft gemaakt. Ook kan ik zelf aardig overweg met photoshop. Oortjes naar voren zetten, plukje hier, touwtje daar etc kan ik wel wegwerken. Maar ik ben eigenlijk opzoek naar iets dat buiten mijn boekje ligt. Namelijk iemand die wat meer magie en effecten aan de foto's kan toevoegen. Dit verzoekje kan goed ''buiten dit topic'' liggen maar weet ook niet waar ik een professioneel iemand moet vinden. Dus doorsturen naar iemand mag altijd, Heb geen specifieke verzoeken alles dus iemand mag zijn/haar creativiteit de vrije loop laten gaan! Hoor het graag dankjewel!

[ img ]

[ img ]

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Linkje onderaan voor voorbeelden!

https://www.google.com/search?q=magic+p ... WEbAVjOC7M

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-22 22:14 



 
Profiel   

Zou iemand mij kunnen helpen?

Ik heb foto's gemaakt voor een cadeau. Alleen in de lichtbak van de vrachtwagen willen wij een andere naam.
[ img ]

Als iemand mij hierbij kan helpen zou die mij dan een pb willen sturen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-22 21:27 



 
Profiel   

Goedemorgen photoshop kunstenaars,
Vorige week is een oom van mij overleden. Ik heb 1 foto waar hij met mijn overleden vader op staat. Alleen staat er ook nog een kind op de foto. Nu zou ik graag het kind van de foto afgehaald hebben zodat ik mijn dierbaren samen op een foto heb voor in een lijstje. Het is geen schitterende foto maar voor mij wel een hele waardevolle. Is er iemand die dit voor mij zou kunnen doen? Ik voel me er niet fijn bij om de foto op bokt te delen dan stuur ik deze liever via pb of email.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-22 08:27 



 
Profiel   

Hoi allemaal!

Ik heb helaas mijn lieve merrie moeten laten inslapen. Nu wil ik een mooie lijst met haar haren en foto erin. Is er iemand die haar kwijl misschien kan wegwerken ? := Alvast bedankt !

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-22 01:24 



 
Profiel   

Hoihoi daar! Ik had een mooi vliegtuig in beeld ALLEEN DIE STROOMDRADEN... doe krijg ik die weg? :( Kan iemand mij daarbij helpen? [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-22 15:50 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar iemand die 2 foto’s netjes kan samenvoegen voor een foto op glas.

Dit is de favoriete foto :

[ img ]

En ik zou graag de groene bladeren van de onderkant bij de andere foto willen zien zodat het wat kleurrijker wordt.

Alvast super bedankt!

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-22 20:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 81 van de 85 [ 2103 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen