Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 82 van de 85 [ 2106 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

 
Profiel   

Michelle_: ik heb dit weekend een poging gewaagd maar ik stuit op 2 dingen:
A: omdat de foto's voor zover ik kan achterhalen niet op exact hetzelfde punt zijn genomen kan ik de tulpen niet niet gelijk uitlijnen om het echt kloppend te maken. (zelfs Photoshop zelf kan het niet uitlijnen).
en B: volgens mij is dit een telefoon foto, die zijn kwalitatief nooit goed genoeg (in mijn eerlijke opinie) om af te laten drukken op groot formaat (denk aan canvas, glas,.. etc).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 20:03 



 
Profiel   

Is er toevallig nog iemand die kan helpen met mijn aanvraag op de vorige pagina ? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-22 20:16 



 
Profiel   

CoonArt schreef
Hoihoi daar! Ik had een mooi vliegtuig in beeld ALLEEN DIE STROOMDRADEN... doe krijg ik die weg? :( Kan iemand mij daarbij helpen? [ [url=m/ii8J3N.jpg]Afbeelding[/url] ]


Weet niet of je hem al had
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-22 10:16 



 
Profiel   

Is er toevallig iemand hier die mij kan helpen met een foto bewerken? Gaat om een foto van mijn paardje maar helaas niet zo'n mooie achtergrond, dus zou ik er graag een "blackfoto" van willen maken. Als iemand er zin en tijd voor heeft hoor ik het graag :D foto kan ik doorsturen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-22 20:04 



 
Profiel   

Zal er heel toevallig een bokker zijn die van onderstaande foto de achtergrond kan vervagen/verwijderen of er evt een blackfoto van kan maken? :o
Ik vind de foto zo mooi, alleen de stal wat minder… :')

Alvast bedankt!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-22 07:30 



 
Profiel   

Black foto gaat niet 'logisch' uitzien omdat je de plek waar het licht vandaan komt (achterin) zwart zou maken dan. Dat klopt niet en je ziet het licht binnen vallen op zijn hoofd..
Ik wil dit weekend wel eens kijken wat vervagen doet als je dan nog niemand hebt

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-22 20:09 



 
Profiel   

Mijn shetlander is een tijdje geleden bevallen van haar veulen. Het is mijn eerste eigen gefokte pony. Vind deze zo leuke foto. Zou iemand de achtergrond van de draden, het hek en de andere paarden weg kunnen halen en eventueel nog iets scherper krijgen en iets dichterbij?
Alvast bedankt _/-\o_
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-22 15:36 



 
Profiel   

Mijn vraag is of iemand een foto kan en wil bewerken voor mij.

Het zal gaan om een kinderfoto van mijn vriend zijn gezicht en het gezicht van onze zoon van rond dezelfde leeftijd.
Van beide foto's een half gezicht 1 maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-22 20:10 



 
Profiel   

ViveChopin07 schreef
Is er toevallig iemand hier die mij kan helpen met een foto bewerken? Gaat om een foto van mijn paardje maar helaas niet zo'n mooie achtergrond, dus zou ik er graag een "blackfoto" van willen maken. Als iemand er zin en tijd voor heeft hoor ik het graag :D foto kan ik doorsturen



Iemand? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-06-22 12:16 



 
Profiel   

Hi! Gisteren ben ik afgestudeerd als hbo verpleegkundige en heeft mijn vader foto's gemaakt.
Hierbij heb ik ook een foto dat mijn partner mij het speltje opdoet, een foto die veel waarde heeft. Maar, de achtergrond is scherp en daar waar wij staan is wazig. Is dit nog te redden? Ik ben zelf helemaal niet handig met bewerken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-22 12:04 



 
Profiel   

Nee dat is denk ik niet meer te redden. foto die onscherp is kun je helaas niet scherp maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-22 12:10 



 
Profiel   

Stuur me maar even een PB uggy, ik kijk graag wat ik voor je kan betekenen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-22 12:25 



 
Profiel   

Zou iemand een boomstam op de achtergrond van een foto kunnen weg bewerken?

De foto kan ik via een privébericht sturen. Ik zet hem liever niet online, omdat er kinderen op staan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-22 23:56 



 
Profiel   

Hey, zou iemand op een foto op de achtergrond 2 fietsers weg kunnen werken?
Wil de foto heel graag laten afdrukken, maar wel zonder de fietsers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-22 20:24 



 
Profiel   

_mir staan die fietsers los van je onderwerp? Of zitten ze er precies achter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-22 15:20 



 
Profiel   

Heeft iemand zin en tijd om een mondhoek/schaduw te bewerken op een eventingfoto? Kleine ingreep denk ik maar ik kan zelf niet shoppen, en zou er heel blij mee zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 20:36 



 
Profiel   

FCSA schreef
Heeft iemand zin en tijd om een mondhoek/schaduw te bewerken op een eventingfoto? Kleine ingreep denk ik maar ik kan zelf niet shoppen, en zou er heel blij mee zijn :)


Mits je de rechten over de foto op orde hebt mag je mij een PB sturen, kijk ik wat ik voor je kan doen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 21:11 



 
Profiel   

droomy schreef
FCSA schreef
Heeft iemand zin en tijd om een mondhoek/schaduw te bewerken op een eventingfoto? Kleine ingreep denk ik maar ik kan zelf niet shoppen, en zou er heel blij mee zijn :)


Mits je de rechten over de foto op orde hebt mag je mij een PB sturen, kijk ik wat ik voor je kan doen :D


Yes, ik heb de foto gekocht. Thanks! Ik stuur je een berichtje.
Het gaat trouwens om een mensenmondhoek en geen paardenmondhoek (zeg het er even bij zodat men geen verkeerde ideeen krijgt ;) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-22 22:11 



 
Profiel   

Wpaard schreef
Mijn shetlander is een tijdje geleden bevallen van haar veulen. Het is mijn eerste eigen gefokte pony. Vind deze zo leuke foto. Zou iemand de achtergrond van de draden, het hek en de andere paarden weg kunnen halen en eventueel nog iets scherper krijgen en iets dichterbij?
Alvast bedankt _/-\o_
[ [url=m/rkiKNT.jpg]Afbeelding[/url] ]


Kan iemand me helpen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-22 08:33 



 
Profiel   

Onze lievelingskoe is helaas overleden vorige week, uit ouderdom. Ik heb een prachtige foto van haar, dat ze in het land staat tussen een paar andere koeien. Deze zou ik graag weg hebben, of in ieder geval minder duidelijk, zodat zij echt het middelpunt is. Heeft iemand daar tijd en zin in?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-22 12:49 



 
Profiel   

Ik heb wat foto's van mijn paarden die ik graag bewerkt zou zien omdat ik ze wil laten printen, dingen als wat vliegen wegshoppen of de achtergrond aanpassen en dergelijke. Is er hier iemand die dat (voor een passende vergoeding) wil doen? Graag via pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-22 12:40 



 
Profiel   

Ik wil graag een trouwfoto cadeau doen op plexiglas, ze wil graag de foto in zwart/wit en alleen haar hakken nog in kleur (rood accent). Ik had met photofiltre de hakken uitgeknipt van de kleur foto en op de zwart/wit foto geplakt. Ik krijg hem alleen niet opgeslagen en als ik hem via paint opsla is de kwaliteit van de foto zo achteruit gegaan dat ik hem niet durf af te drukken. Heeft iemand een idee of kan iemand mij helpen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-22 22:51 



 
Profiel   

Twilight, stuur mij anders een PB’tje.
Doe ik het voor je in Photoshop zodat de kwaliteit behouden blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-22 09:05 



 
Profiel   

Is er iemand die voor mij deze foto zo mooi mogelijk kan maken?
Ik had net twee seconden om de foto te maken met mijn mobiel en slecht licht :')
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-22 19:27 



 
Profiel   

Zou iemand via pb een foto van mijn paard willen bewerken? Heb liever niet dat de foto online komt. Het gaat om een vrij simpele bewerking. :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-22 11:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 82 van de 85 [ 2106 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen