Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 26 [ 643 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Picture of the Week deel XI

 
Profiel   

Week 4:
[ img ]plants - week 4
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 12:22 



 
Profiel   

Week 4

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 12:29 



 
Profiel   

Week 4
Normaal is Asfaloth (mijn pony) mijn standaard model, maar vandaag had ik de hond van mijn 2 jaar jongere broer voor de lens. Dit is Henk. Een onwijs lieve Spaanse Waterhond van 1.5 jaar oud.
Mijn 6 jaar jongere zus was de bal elke keer voor Henk aan het weg gooien en dan ging Henk er met volle vaart achteraan. Uitgelezen kans om eens te oefenen op snel bewegende objecten. Zullen echt wel verbeterings punten zijn maar ik ben uiterst tevreden met de foto :D .
Camera ben ik de komende paar weken wel kwijt ivm onderhoud. Wel een oude compact camera van mijn moeder mogen lenen dus even kijken of die nog goed werkt en anders worden het mobiel foto's!


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-01-23 22:55 



 
Profiel   

Feedback week 3.

Pauley Mooie winters plaatje! De foto had van mij alleen wat interessanter gemogen.
xYaartje Leuke pony! De foto voelt voor mij wat krap gekaderd. Ik had hem iet ruimer gelaten en wat meer ruimte aan de rechterkant gegeven zodat het een interessantere foto wordt.
Fris Mooie sfeer, fijne kleuren. Geen opmerkingen.
Calice Mooie foto. Ik had iets meer ruimte gelaten aan de linkerkant, nu overheerst het zwarte gedeelte en ik had liever wat meer gezien van de omgeving waar het paard heen kijkt.
Tigress Leuke foto, geen opmerkingen.
Sharani Interessante foto. Geen opmerkingen.
Lotusje555 Mooie ondergang met mooie kleuren. Ik had alleen liever iets meer ruimte aan de onderkant gezien en wat minder lucht. De hond voegt voor mij verder niets toe omdat hij uit het beeld loopt.
Mkango Lieve foto. Ik had liever nog iets meer ruimte gezien en iets meer schouder.


Feedback Week 4

Lotusje555 Leuk om te zien dat je zo creatief bent bezig geweest. Mooie foto's ik heb geen opmerkingen.
Serenta Wat een knappe vogel! Mooie kleuren, mooie diepte en fijne sfeer. Denk dat de foto nog geslaagder was geweest als er net iets meer borst zichtbaar was.
LadyDaily Mooie sfeer heb je gevangen. Ik vind de foto interessant om naar te kijken. Hij had van mij wel iets lichter gemogen.
Mkango Mooie foto, fijne sfeer. Geen opmerkingen.
Lyona Mooie foto, fijn beeld en fijne kleuren. Had van mij alleen iets meer ruimte mogen hebben.
Robinxfellow Mooie foto. Fijn beeld om naar te kijken. Persoonlijk vind ik het jammer dat links en rechts de takjes uit het beeld verdwijnen.
Pauley Leuke foto. Persoonlijk vind ik hem wat te donker aan de onderkant en bij de takken.
xYaartje Fijn dat je de oude camera van je moeder mag lenen. Leuk moment heb je vast gelegd! Ik vind de contrasten wat hard, de foto had van mij in zijn geheel wat zachter gemogen.


iisunshine Welkom! En dank je wel. :D


Mijn Week 4
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 13:38 



 
Profiel   

Week 4
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 17:55 



 
Profiel   

Welkom iiSunshine, bedankt voor je feedback. Helemaal eens over die bomen maar behalve geen energie om nog te bewerken heb ik sinds ik van windows op Mac ben overgeschakeld problemen om Lightroom en photoshop goed werkend te krijgen dus ben zeer beperkt in mijn bewerk mogelijkheden momenteel.

Om die reden deze week weer een telefoonfoto
week 4
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 19:15 



 
Profiel   

Mijn week 4:

Een foto van een paar weken geleden, helaas geen tijd meer gehad om een foto te maken met mijn nieuwe telefoon. Maar wou toch graag deze week al mee doen. Deze week weer wat meer tijd om te experimenteren :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 19:58 



 
Profiel   

Bedankt voor de feedback allebei en welkom iiSunshine!

Week 4

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 20:17 



 
Profiel   

Week 4. De foto is minder spetterend dan waar we voor gingen, maar dat komt mede omdat het echt spetterende van vandaag de motregen was _O-

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 21:40 



 
Profiel   

.


Laatst bijgewerkt door LadyDaily op 29-01-23 22:26, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 21:56 



 
Profiel   

Samenvatting week 4- 2023

Calice
Fris
iiSunshine
Jespri
LadyDaily
Lotusje555
Lyona
Mkango
Pauley
robinxfellow
serenta
Sharani
Tigress
xYaartje

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-23 22:00 



 
Profiel   

Feedback week 4:
(Ik heb niet heel veel verstand van fotografie dus ik benoem gewoon wat ik zie, maar vind het zelf ook fijn om feedback te krijgen! Hoop dat jullie er in ieder geval iets aan hebben.

Calice – Lieve foto. Zelf had ik misschien de foto nog wat gedraaid zodat de horizon helemaal recht is.
Fris – Ook een lieve foto! Ik had de draden voor het mooie nog wel weggewerkt.
Jespri – Prachtig beeld. Wederom niks op aan te merken!
LadyDaily – Mooi. Die paar blaadjes die nog aan het einde van de tak hangen, terwijl de rest kaal is, spreken mij wel aan. De onderste randen van de foto zijn wellicht wat donker, maar ik vermoed dat je daar zo voor hebt gekozen :D
Lotusje555 – Niets op aan te merken. Zwart wit lijkt echt bij de foto te horen
Lyona – Leuke maflinger. Geen opmerkingen!
Mkango – Ook bij jou geen opmerkingen. Paard staat er goed op
Pauley – Mooie natuur. Ik had het hoekje links onder iets lichter gelaten of gemaakt
Robinxfellow – Niks op aan te merken. De kleur groen vind ik mooi naar voren komen.
Serenta – Wauw! Echt wauw.
Sharani – Telefoonfoto’s zijn ook prima toch? Deze is in ieder geval weer goed gelukt :D heb ik dan ook niks op te zeggen.
Tigress – Mooi hoor! Heb je die onderste rand van de foto bewust wazig gemaakt/gelaten om een soort effect te creëren? Ik weet niet hoe dat werkt, dus vandaar mijn vraag.
xYaartje – Wat een vrolijk koppie! De achtergrond komt alleen wat ‘’dizzy’’ over op mij. Voor de rest grappig effect zo met alle pootjes in de lucht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 15:59 



 
Profiel   

iiSunshine: Klopt van de achtergrond! Een van de redenen dat de camera voor onderhoud word weggebracht. Is namelijk niet de enige foto (helaas) waar ik dat probleem mee heb gehad.

En wil degenen die tips etc. hebben daar ook onwijs voor bedanken! Zal mijn best doen overal op te letten en er mee aan de slag te gaan wanneer ik de camera terug heb!
De oude compact camera blijkt helaas toch niet helemaal goed te werken en de kwaliteit valt ook wat tegen van de foto's. Wat betekend dat jullie de komende paar weken wat oude foto's zullen zien tot ik de camera weer terug heb.

Hier alvast mijn week 5 foto:

Zelfde hond! Foto is van eergisteren. Henk houd van vliegen ;) .

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 19:17 



 
Profiel   

Leuk om al jullie foto's weer te zien *\o/*

Hierbij mijn feedback voor week 4, het is vaak mijn mening/stijl/smaak, dus als je een andere smaak hebt is dat natuurlijk helemaal prima :D

Calice: Schattig die pony en dat kindje samen, jammer dat het paard net even een beetje een gek lipje had. Wellicht had iets meer scherptediepte (of meer afstand tot de achtergrond) de foto nog iets meer bij elkaar getrokken.
Fris: Het kolletje lijkt op mijn laptop net iets overbelicht, verder een hele mooie foto.
iiSunshine: Lieve kat. Ik had zelf hem een beetje krapper uitgesneden, omdat de bank nu een beetje afleid. Wellicht alleen met de felblauwe achtergrond, want die werkt super bij zijn vachtje.
LadyDaily: Mooie foto, misschien iets aan de lichte kant. Een klein beetje detail in de lucht had hem wat rustiger kunnen maken welicht.
Lyona: Mooie kleuren! Ik had hem zelf nog een klein tandje van onder willen zien zodat zijn oogje iets meer geopend lijkt, en wellicht een iets rondere hals zodat hij wat stoerder op de foto komt. Ook had ik de takjes uit zijn mondje geshopt of gehaald, maar een haffie zonder eten klopt natuurlijk niet :P Maar wat een dottige pony <3
Mkango: Mooi zo die sneeuw met dat donkere paard! Ik had zelf het paard of iets rechter gelaten (dat hij paralel staat aan de camera) of wat meer verzameld achter het hoofd geplaatst, dat hij iets organischer in verhouding oogt. Lekker wintervachtje heeft hij wel <3
Pauley: Fijn landschapje. Ik vind het jammer dat de symmetrie bijna klopt, zelf had ik hem of nog wat meer uit balans gemaakt, of helemaal in balans met oog voor de derde lijnen.
robinxfellow: Mooie scherpte diepte, ik ben benieuwd hoe de foto eruit zou zien met deze toffe textuur en dramatischer licht.
serenta; Cute, mooi kleurcontrast tussen voor en achtergrond.
Sharani: Heel tof! Beetje een memento mori vibe. Het lijkt alsof er links onder bij de bloemen iets mis is gegaan met je masker.
Tigress: Super lief! Ik ben benieuwd hoe de oogjes zouden zijn als je daar iets meer de kleur had teruggebracht.
xYaartje: Schattig die flapoortjes. Fijn dat je camera weg is gebracht, hopelijk lost dat het probleem op :) Het contrast in deze foto lijkt nu wat hoog, ik zou dat wat omlaag doen en de saturatie op de omgeving iets omlaag schuiven. Ik moet zeggen dat ik super enthousiast ben over de verdraaiing in de achtergrond, misschien interessant om in een volgende foto bewust toe te passen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-01-23 19:53 



 
Profiel   

Bedankt voor de fijne feedback/complimenten (:

Week 5:
[ img ]Moos - week 5

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 18:44 



 
Profiel   

Bedankt voor de feedback!
Ik hoop ook wat meer feedback aan jullie te kunnen geven. Deze week eeret nog op vakantie
Foto voor deze week
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-23 20:49 



 
Profiel   

Week 5:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-23 21:42 



 
Profiel   

Week 5

[ img ]

Ik maak trouwens foto's met mijn telefoon

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 18:30 



 

Week 5
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-23 18:37 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor de leuke feedback weer! Heel fijn!

Mijn week 5:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 10:03 



 
Profiel   

Week 5 : Anijssterren
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 18:07 



 
Profiel   

Feedback week 4

Calice Leuk foto. Onderwerp had wat meer uit het midden gemogen van mij, maar verder geen opmerkingen.
Sharani Leuke foto maar had van mij wat lichter gemogen.
iiSunshine Leuke foto, jammer van jouw eigen schaduw.
Fris Mooie foto, mooie scherptediepte. Verder geen opmerkingen.
Tigress Leuke foto, mooie scherptediepte. Verder geen opmerkingen.

_________________________________________________________________

iiSunshine Dank je wel voor jouw feedback!

__________________________________________________________________

Feedback week 5

xYaartje Wat een leuke hond zeg! Wat waren je instellingen bij deze foto?
robinxfellow Mooie foto. Hij oogt hier alleen wel heel donker. Had wat lichter gemogen zodat de poes niet wegvalt in de achtergrond. Prachtig hoe de ogen eruit komen. Verder geen opmerkingen.
LadyDaily Mooie lucht en mooie foto. Contrast mag van mij wat zachter en de foto zou voor mij wat ''frisser'' mogen. Verder geen opmerkingen.
iiSunshine Mooie foto! Vind deze fototechnisch veel beter dan die van week 4. Had verder iets lichter gemogen zodat de poes niet wegvalt in de achtergrond. Verder geen opmerkingen.
laura22 Leuk idee maar had denk ik wat beter uitgewerkt kunnen worden met bijvoorbeeld een andere compositie. Verder geen opmerkingen.
Mkango Mooie foto, geen opmerkingen.
Lyona Leuke foto! Net een mini panter. Contrast had van mij wel wat zachter gemogen, verder geen opmerkingen.
serenta Mooie foto, geen opmerkingen.

Mijn Week 5
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 19:30 



 
Profiel   

Ik heb zojuist ook geprobeerd feedback te geven. Moet zeggen dat ik het best moeilijk vond om te zeggen wat ik bedoel. Heb vooral gekeken hoe ik het persoonlijk zou hebben gedaan en wat voor mij dan een verbeter punt zou zijn.

Feedback week 4

Lotusje555 : Leuk om te zien dat je jezelf hebt uitgedaagd. Zeker niet verkeerd. Echter mis ik scherpte en diepte in de foto's. Maar dat is ook lastig als het een zelfportret is.
LadyDaily : Mooi beeld van deze tijd van het jaar. Mis alleen iets “kleur” in de foto.
Mkango : Ik zou persoonlijk iets meer contrast hebben gebruikt in deze foto. Door de grauwe achtergrond valt eigenlijk het paard weg.
Lyona : Prachtige foto. Zou hem voor het mooie iets minder krap hebben uitgesneden.
robinxfellow : Tof idee. Echter zou ik deze foto zelf in de breedte hebben geschoten ipv hoogte. Je mist nu wat takken/naalden.
Pauley : Mooi idee. Als deze foto met een camera is gemaakt had ik de HDR-functie gebruikt. Dan haal je meer kleur in je foto. Vind hem koud tonen terwijl de lucht blauw lijkt te zijn.
cYaartje : Vind deze foto al veel beter. Echter nog niet scherp. Persoonlijk vind ik ook te veel bokeh op de achtergrond waardoor de foto nog meer wazig lijkt.
Jespri : Mooie foto. Prachtig verloop met de achtergrond.
Calice : Cute. Zou de lijnen (horizon) in de bewerking recht gezet hebben.
Sharani : De kleuren van de bloemen vallen mooi op. Zou persoonlijk denk ik een iets lichtere achtergrond hebben gekozen.
iiSunshine : Leuke foto. Helaas breekt jouw schaduw het binnen vallende zonlicht. Ook zou ik persoonlijk de kat er geheel op willen hebben (stukje staart mist).
Fris : Mooi foto. Duidelijke connectie tussen de modellen. Ik zou persoonlijk iets minder zon erop willen hebben. (Tenminste ik vermoed dat het de zon was). Vind het gezicht en gedeeltes op het hoofd van het paard kleur lijken te missen.
Tigress : Gave foto. Heel mooi moment. Prachtig hoe de hond naar je camera kijkt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 21:07 



 
Profiel   

Feedback week 5

xJaartje : Leuke hond. Mis vooral scherpte in de foto. Hij oogt met veel ruis.
robinxfellow : Mooi portret. Helaas valt een oortje weg door de donkere achtergrond.
LadyDaily : Prachtige omgeving en idee. Vind persoonlijk het contrast veel heftig.
iiSunshine : Mooi beeld met de licht op de borst. Helaas valt een stukje hoofd weg in de donkere achtergrond
laura22 : Leuk bedacht. Had persoonlijk de foto wat bewerkt oa de ballonnen enz op de achtergrond weg gehaald. Alsmede de draden en haren van het kleed.
Mkango : Hele gave foto! Prachtig moment. Alsof je wordt meegenomen op de keuring zelf. Door het gevoel van meekijken vind ik persoonlijk de mensen niet storend.
Lyona : Prachtige foto! Heel gaaf
Jespri : Wauw wat een ogen heeft de kat! Had persoonlijk de foto iets meer van voor of opzij proberen te nemen. Vind zelf het logo op het kussen/deken iets storen. Verder een heel mooie foto betreft scherpte, diepte en kleur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 21:29 



 
Profiel   

dank jullie voor de feedback. inderdaad de eerste foto zat mijn eigen schaduw er voor. de tweede foto heb ik gemaakt met een toneel portet effect op mijn iphone, ik moet nog een beetje spelen met het licht. als ik het zwarte van de kat lichter maak wordt de achtergrond ook zichtbaar. maar heel erg bedankt!!! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 21:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 26 [ 643 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen