Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 26 [ 643 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Picture of the Week deel XI

 
Profiel   

Jespri: Bedankt voor de feedback! Welke instellingen ik toen heb gebruikt durf ik zo even niet te zeggen. Kan het van de week wel even opzoeken natuurlijk.

serenta: Ook jij bedankt voor de feedback! De onscherpte is iets waar ik al even tegen aanloop met de camera. Nu kreeg ik net bericht van mijn moeder dat de camera in onderhoud is geweest en de meneer van de winkel aangaf dat hij van binnen best vies was.
Dus dat zou de onscherpte en evt wellicht de ruis ook wel kunnen verklaren.

Mis de camera wel hoor haha! Zag vandaag 3 hazen in het land naast de wei en normaal had ik dan de camera gepakt om er foto's van te maken. Met mobiel een foto gemaakt, maar dan zijn het 3 stipjes en is het: Zoek de Haas :') _O- .
Nog een weekje. Dan heb ik hem als het goed is terug! Dan zie ik mijn ouders ook weer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-23 23:00 



 
Profiel   

Week 5


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 14:43 



 
Profiel   

Bedankt voor de feedback allemaal!

Week 5

Foto van afgelopen week :o

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 18:32 



 
Profiel   

Week 5 :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 19:26 



 
Profiel   

Bedankt voor de feedback!

Week 5
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 19:44 



 
Profiel   

Lijst komt morgen want ben grieperig en duik zo mijn bed in.

Week 5, weer een telefoonfoto:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 21:28 



 
Profiel   

Week 5, m'n computer heeft issues dus degene van dit weekend kan nog niet inzetten. Dan maar even eentje van afgelopen week :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-23 23:08 



 
Profiel   

Samenvatting week 5- 2023

Calice
Fris
iiSunshine
Jespri
LadyDaily
laura22
Lotusje555
Lyona
Mkango
Pauley
robinxfellow
serenta
Sharani
Tigress
xYaartje

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 10:42 



 
Profiel   

feedback week 5

calice - mooie foto, ik had alleen zelf de voorpluk wat weggelaten en de focus op het oog gelegd.
fris - mooie foto, ik had alleen wat achtergrond dingetjes weggewerkt. wellicht niet alles, maar nu lijkt het net alsof er een prik paal uit het achterbeen steekt :+
jespri - mooie kat! wederom geen opmerkingen :)
ladydaily - bijzonder zo met die kleuren. vind alleen het witte van de geiten misschien iets te fel.
laura22 - leuk idee, maar ik had de foto in ieder geval wat bijgesneden zodat de achtergrond niet zo afleidt.
lotusje555 - origineel onderwerp! geen opmerkingen
lyona - mooie foto. geen opmerkingen.
mkango - mooie foto. ik had hem misschien nog wat uitgesneden, de man links leidt mij een beetje af.
paulette - mooie omgeving, de kleuren hadden alleen wat levendiger gemogen
robinxfellow - wij hadden een beetje hetzelfde idee deze week, leuk :D geen opmerkingen
serenta - prachtig die kleuren! geen opmerkingen
sharani - mooi beeld, ik had wellicht de focus alleen wat meer naar voren gelegd
tigress - leuk! geen opmerkingen
xyaartje - geen opmerkingen (behalve dan de achtergrond, maar dat wist je al. deze week krijg je je camera terug toch?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-02-23 20:16 



 
Profiel   

Dankjewel voor jullie feedback weer. Ik vind het super leuk om al jullie foto's te zien. Mooi om te zien hoe verschillend ze allemaal zijn :D

Feedback week 5:

calice: Mooie hoek, het zwart wit werkt goed. Zelf had ik graag iets meer oog gezien, en het contrast oogt iet wat te hard voor mij.

Mkango: Mooi moment! jammer van het mondje, die had ik zelf nog netjes geshopt.



Fris: Mooie compositie, ik had het zelf fijn gevonden als het paardje een iets actievere houding had gehad, nu lijkt hij een beetje te dutten.

iiSunshine: Mooie kat, de kop lijkt wat onderbelicht. Op mijn monitor valt hij helemaal weg.

jespri Lieve kat! Ik vind het jammer dat het pootje net wegvalt. Ook had ik zelf het labeltje op de deken weggewerkt want die leidt nu wat af.

ladydaily: Leuk die geitjes. Het contrast is voor mij wel te hoog, en de verzadiging had ik zelf een stuk omlaag gedaan zodat het er wat kalmer uit ziet.

laura22: De zwarte achtergrond en de diagonale lijn werken goed! Ik vind de ballonen op de achtergrond afleidend. Ook had ik minder contrast erin gedaan, de zwarte vallen nu weg.

Lyona: Lief dat staartje!

Pauley: Mooie kleuren zo lekker vaal. Ik had hem zelf interessanter gevonden als het pad niet kaars recht liep, maar als je er bijvoorbeeld schuin in keek.

robinxfellow: Super pretty! geen opmerkingen :)

serenta: Mooie textuur en kleur! Ik had het misschien interessant gevonden als je iets meer had gespeelt met licht en/of scherpte diepte.

sharani: Mooie kleuren! Ik had het zelf fijn gevonden als de horizon niet zo perfect in het midden had gelegen. De onder en bovenkant zijn niet in balans en als je de keuze had gemaakt voor of meer lucht of meer zand had hij wat meer het oog kunnen leiden.

tigress: Super cute! Bij mij oogt hij iet wat licht.

xyaartje: Lieve foto! Ik had het misschien mooier gevonden als hij ofwel wat wijder was geweest, of meer close. En ik zou de saturatie/contrast er nog wat meer uithalen :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-02-23 17:45 



 
Profiel   

Week 6:

Ik ben aan het experimenteren geweest met lowlight fotografie. Dat bleek wel een met een pony die niet stil wilde staan en een zon die natuurlijk sneller onderging dan ik dacht. := Uiteindelijk gekozen voor een detail foto

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-23 22:19 



 
Profiel   

Hier mijn week 6:
Spoiler:
Ja zo rood is de pony echt, ligt niet aan de foto ;)


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-02-23 20:06 



 
Profiel   

Week 6
Telefoon foto
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 10:25 



 
Profiel   

Week 6


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 20:17 



 
Profiel   

Week 6:
[ img ]Moos - week 6

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-23 20:55 



 
Profiel   

Week 6

Telefoon foto :o

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 01:28 



 
Profiel   

Week 6
Telefoon foto, maar wel een bijzonder en emotioneel moment. Doordat Asfaloth vorig jaar fysieke en mentale problemen had heeft hij er een jaar lang uit gelegen (opgegeven moment wel geprobeerd met hem te gaan stappen, maar dat gaf zoveel stress bij hem dat zelfs dat niet eerlijk was naar Asfaloth toe en heb hem vooral zijn ding laten doen terwijl ik alles op alles heb gezet om hem beter te maken).
Sinds begin dit jaar groenlicht gekregen van zijn geweldige hoefsmid om het trainen weer op te bouwen en afgelopen vrijdag stond Asfaloth enthousiast bij de poort te wachten en echt te zeuren dat die naar buiten wilde.
En Ohhh wat deed hij het braaf voor de eerste keer buiten na ruim een jaar niet buiten gewandeld te hebben <3 1 klein mini schrik momentje, maar het kleine stukje wat we gewandeld hebben was Asfaloth enthousiast en had hij er zin in! Geen goede kwaliteit foto dus, maar wel een met emotionele waarde <3
Camera sinds vandaag weer terug dus komende week weer mee gaan oefenen!

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 17:29 



 
Profiel   

Leuk dat er nu meer feedback gegeven word! :D

Serenta Feedback week 4: Dank je wel. :)
Serenta Feedback week 5: Ben het helemaal eens over het logo op het kussentje, dank je wel voor je feedback. :)
iiSunshine Feedback week 5: Dank je wel. :)
Lotusje555 Feedback week 5: Helemaal eens over het labeltje, dank je wel voor je feedback. :)


Feedback week 5
Pauley Mooie foto, had van alleen mij iets meer lucht mogen hebben.
Fris Mooi scherptediepte, verder geen opmerkingen.
Lotusje555 Mooie foto! Zit er nou alleen een vlieg op de linker citroen? :+
Calice Mooi detail foto, verder geen opmerkingen.
Sharani Mooi lijnenspel, mooie foto. Verder geen opmerkingen.
Tigress Knappe modellen, leuke foto!

Feedback week 6
Lotusje555 Vind het een interessante foto om naar te kijken. Verder geen opmerkingen.
Lyona Mooie pony! Jouw standpunt had van mij iets hoger gemogen, maar verder geen opmerkingen.
Laura22 Knap dat je nog zoveel structuur in de maan hebt weten te houden met een telefoon, verder geen opmerkingen.
Pauley Leuke foto. Boven vind ik hem net iets te krap en hij komt denk ik beter tot zijn recht als het pand recht staat. Verder geen opmerkingen.
Robinxfellow Mooie foto, geen opmerkingen.
Fris Mooie foto! Zeker voor een telefoon foto, knap gedaan.
XYaartje Fototechnisch vind ik de foto niet heel spannend, maar wat fijn dat het zo goed ging en jullie weer mogen opbouwen.

Mijn Week 6
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 19:18 



 
Profiel   

Mijn week 6:

nog 1 van de sessie van vorige week, het zusje van de vorige poes. komende week ga ik weer proberen nieuwe foto’s te maken, en dan misschien eens wat anders dan een kat :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 20:13 



 
Profiel   

Bedankt voor alle feedback! Ik kom er steeds niet aan toe om echt met aandacht te fotograferen dus plaats steeds meer kiekjes dan foto’s… twijfel ook erg of ik door zal gaan met POTW. Maar bij deze toch nog een foto deze week, weliswaar weer een telefoon kiekje. En niet tevreden over de scherpte, sluitertijd te langzaam :\ .
week 6
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 20:47 



 

Week 6
Wel een foto uit week 5, maar ik heb deze week geen tijd gehad om er met m'n camera op uit te gaan.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 21:00 



 
Profiel   

De lijst komt morgenochtend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 21:23 



 
Profiel   

Foto week 6
Wilde vandaag graag een voorjaarsbloemetje op de foto hebben. Dat is gelukt. Zag alleen met het uploaden van de foto naar de laptop dat het takje tussen de krokusjes helaas niet scherp is. Vind zelf wel de kleuren in combinatie erg mooi uitkomen (groen, bruin, wit/creme en paars). Van de week weer terug voor de herkansing voor een foto zonder het storende takje ...
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 21:57 



 
Profiel   

Week 6. Technisch nergens op gelet, dit was gewoon uitwaaien op Ameland en de camera mee omdat dit puppenkind zijn eerste keer strand was :))

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-02-23 22:19 



 
Profiel   

Samenvatting week 6- 2023

Fris
iiSunshine
Jespri
laura22
Lotusje555
Lyona
Mkango
Pauley
robinxfellow
serenta
Sharani
Tigress
xYaartje

Calice plaatst later.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-02-23 14:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 26 [ 643 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen