Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Jeetje wat een jurk

 
Profiel   

Ik had al een hele tijd een concept in mijn hoofd met iets met artistiek, fashion, strand (en paard). Dus samen met mijn leerlingen een moodboard gemaakt, een jurk uitgekozen en een paar shoots ingepland.

De eerste shoot vond plaats op het strand van Zandvoort. Samen met het model veel dingen uitgeprobeerd. De jurk bleek behoorlijk veel werk te zijn om goed eruit te laten zien, en hij was eigenlijk ook niet echt een jurk, maar meer een verzameling van linten. Maar als hij er dan goed uit ziet, dan zag hij er ook echt goed goed uit.


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Toen we (maar vooral het model want ik hoefde aanzienlijk minder het water in) bevroren waren hebben we nog even pauze genomen en daarna het opnieuw geprobeerd met een iets warmere look.


[ img ]

En het strand is ook gewoon heel erg leuk natuurlijk <3


[ img ]


[ img ]


's middag's en zaterdag kon ik de jurk niet laten liggen, dus toen heb ik nog twee hele toffe (paarden) modellen gevonden. Die foto's volgen nog :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 11:16 



 
Profiel   

Mooi !! Sommigen kunnen zo in een high fashion magazine.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 11:20 



 
Profiel   

Het geheel ziet er artistiek uit.

Ik vind de blikken van het model niet zo prettig. Maar dat kan de hele opzet zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 11:45 



 
Profiel   

Ik vind het idee heel tof, vind het alleen jammer dat je op sommige foto’s kan zien dat het model niet comfortabel is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 12:17 



 
Profiel   

Ik vind de allereerste en de laatste twee erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 12:22 



 
Profiel   

Lau schreef
Ik vind het idee heel tof, vind het alleen jammer dat je op sommige foto’s kan zien dat het model niet comfortabel is.


Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat erin ziet.

De Noordzee in de winter is natuurlijk ook belachelijk koud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 12:25 



 
Profiel   

Boras schreef
Lau schreef
Ik vind het idee heel tof, vind het alleen jammer dat je op sommige foto’s kan zien dat het model niet comfortabel is.


Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat erin ziet.

De Noordzee in de winter is natuurlijk ook belachelijk koud.


Ooh zeker! En als je vaker het water in moet is het ook echt koud. Voor een model is die dag echt bikkelen. Het is alleen jammer dat het te zien is in de foto’s. Deze jurk had bijv ook magisch gewerkt in het bos of in de duinen dan had de serie qua comfort misschien beter gesproken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 12:32 



 
Profiel   

Thanks voor de feedback! De blikken van het model zijn bewust gekozen. Een van de inspiratie bronnen was Lars van Trier's Melancholia en ik vond zelf het gepijnigde/elegante een interessante combi om met elkaar te mengen. Ik denk ook dat het wat meer uitgesproken erin gad mogen zitten zodat het wat meer een geheel wordt.

Maar ik kan me voorstellen dat het niet iedereens smaak is. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 13:18 



 
Profiel   

Het idee is zeker prachtig, ik word ook ongemakkelijk van een aantal foto's waarop het model oncomfortabel kijkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-23 13:21 



 
Profiel   

En de tweede shoot,
veel minder koud, maar stiekem toch moeilijker dan op het strand.

Sjaak, een oud manege paard, vond de jurk erggggg spannend, maar met veel geduld (en snoepjes) was hij wel te porren voor de shoot. <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-23 16:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen