Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 26 [ 643 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Picture of the Week deel XI

 
Profiel   

Samenvatting week 11- 2023

caaramel
Fris
Jespri
laura22
Lotusje555
Lyona
Mkango
Pauley
robinxfellow
serenta
Sharani
Tigress
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-23 16:10 



 
Profiel   

Feedback week 11

Tof om al jullie werk te zien :D

caaramel: Mooi die Bokeh! Ik vind had zelf graag gezien dat de achtergrond en de vogel iets meer contrast hadden qua kleurverzadiging en belichting, maar verder een hele lieve foto :)
Fris: Super lief! Lekker hoe donzig de poes is <3. Ik vind de achtergrond zelf wat aan de drukke kant met al die verschillende kleuren.
Jespri: Super lief! Geen commentaar.
laura22: Mooi die kleuren! Jammer dat de horizon niet recht staat.
Lyona: Mooie pose. Ik ben zelf benieuwd hoe hij was geweest als hij iets meer van onder was genomen ipv ooghoogte, zodat hij iets stoerder zou overkomen. Ook lijkt hij iet wat donker
Mkango: Super lief koppie zeg <3 en het kader in kader werkt heel goed!
Pauley: Ik vind de lijnen in de foto net wat ongemakkelijk. Ik had de lucht of misschien zelfs wel op de middenlijn, of juist nog wat hoger, gezien.
robinxfellow: Super cute, verder geen feedback.
serenta: Ik vind t gras op de voorgrond niet zoveel toevoegen, zelf had ik liever nog wat meer lucht gezien om het mysterieuze gevoel te versterken.
Sharani: Super mooi! Het spinnenwebje aan de zijkant voegt ook echt een beetje een sprookjesvibe toe
Tigress: Lief! Hij oogt bij mij wel overbelicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 11:07 



 
Profiel   

Thanks! Dat zou heel goed kunnen. Ik ben nog te lui geweest om m'n scherm te kalibreren en op scherm 1 lijkt ie donkerder dan op scherm 2 :')
Na het uploaden neigde ik ook naar overbelicht, maar da's de straf voor al zo lang geen moeite steken in m'n schermen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-23 17:52 



 
Profiel   

Week 12:
[ img ]Alpaca - week 12

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-03-23 19:39 



 
Profiel   

Week 12:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-23 20:50 



 
Profiel   

Week 12
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 09:01 



 
Profiel   

Merci voor de feedback Lotusje555!

Week 12
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 10:31 



 
Profiel   

Week 12
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-03-23 15:21 



 
Profiel   

Week 12
Een foto van vorig weekend omdat ik deze week nog druk aan t nabewerken was :-)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 13:23 



 
Profiel   

lyona: Dank je wel voor je feedback. :)
Lotusje555: Dank je wel voor je feedback. :)

Calice heel veel sterkte met het verlies. :(:)

Week 12
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 16:05 



 
Profiel   

Ik doe niet meer mee met dit topic nooit verwacht dat de foto die ik in dit topic plaatste op week 12 de laatste foto van mijn meisje zou zijn.
Heb vanacht de moeilijkste keuze moeten maken die er is, maar het was in het belang van haar. Ze heeft koliek gekregen die alleen maar erger werd binnen 12 uur werd ze zo slecht dat het echt niet meer ging.

Jullie heel veel succes met dit topic en miss sluit ik volgend jaar wel weer aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 18:06 



 
Profiel   

Wat vreselijk Laura, heel veel sterkte met het grote verlies!

week 12 eindelijk foto's kunnen bewerken, dus bij deze de noorderlicht foto van een poosje geleden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 19:02 



 
Profiel   

Heel veel sterkte laura22! :knuffel:

Week 12

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 19:04 



 
Profiel   

Week 12 : Ook deze week helaas tijd te kort. Druk op het werk en veel te doen in de tijd die overbleef. Om deze reden nogmaals de kersenbloesem (die inmiddels iets wordt vervangen door bladeren die over een paar weken heel erg mooi donker rood gaan kleuren).
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 19:31 



 
Profiel   

Week 12

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 19:37 



 

Week 12
[ img ]

laura22 schreef
Ik doe niet meer mee met dit topic nooit verwacht dat de foto die ik in dit topic plaatste op week 12 de laatste foto van mijn meisje zou zijn.
Heb vanacht de moeilijkste keuze moeten maken die er is, maar het was in het belang van haar. Ze heeft koliek gekregen die alleen maar erger werd binnen 12 uur werd ze zo slecht dat het echt niet meer ging.

Jullie heel veel succes met dit topic en miss sluit ik volgend jaar wel weer aan
Bah, heel veel sterkte! Y;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 20:50 



 
Profiel   

Naar aanleiding van het verdrietige bericht van laura22 wilde ik deze week haar foto uitlichten bij de lijst. Nogmaals heel veel sterkte Y;(

[ img ]

Samenvatting week 12- 2023

caaramel
Fris
Jespri
laura22
Lotusje555
Lyona
Mkango
Pauley
robinxfellow
serenta
Sharani
Tigress

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-23 21:16 



 
Profiel   

Dank jullie wel allemaal, het is nog steeds niet te bevatten.

@Sharani wat lief dank je wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 06:38 



 
Profiel   

Welverdiend :(:) wat een prachtig moment om ook hier nog even te mogen schitteren <3 Heel veel sterkte met het verlies :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 07:10 



 
Profiel   

laura22 schreef
Ik doe niet meer mee met dit topic nooit verwacht dat de foto die ik in dit topic plaatste op week 12 de laatste foto van mijn meisje zou zijn.
Heb vanacht de moeilijkste keuze moeten maken die er is, maar het was in het belang van haar. Ze heeft koliek gekregen die alleen maar erger werd binnen 12 uur werd ze zo slecht dat het echt niet meer ging.

Jullie heel veel succes met dit topic en miss sluit ik volgend jaar wel weer aan


Veel sterkte met dit verlies. :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:51 



 
Profiel   

Week 13 : Gisteren voor het eerst wezen urbexen. Samen met 2 bekenden naar een hele toffe locatie in Belgiƫ geweest. Wat een uitdaging om zo buiten mijn eigen comfortzone te gaan. Was een leuke uitdaging met het ene moment flinke regenbuien (incl hagel en wind) en volgende moment volop zon. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-23 16:58 



 
Profiel   

laura22 schreef
Ik doe niet meer mee met dit topic nooit verwacht dat de foto die ik in dit topic plaatste op week 12 de laatste foto van mijn meisje zou zijn.
Heb vanacht de moeilijkste keuze moeten maken die er is, maar het was in het belang van haar. Ze heeft koliek gekregen die alleen maar erger werd binnen 12 uur werd ze zo slecht dat het echt niet meer ging.

Jullie heel veel succes met dit topic en miss sluit ik volgend jaar wel weer aan


Wat verschrikkelijk zeg, heel veel sterkte met dit verlies :knuffel:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-03-23 16:41 



 
Profiel   

Veel sterkte! :knuffel:

Week 13
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 22:03 



 
Profiel   

Week 13:
[ img ]Moos - week 13

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-23 22:11 



 
Profiel   

Week 13

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-23 22:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 26 [ 643 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen