[FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horses_m

Berichten: 1661
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 18:33

Week 24 :)

Afbeelding

*Bokt upload

Pauley

Berichten: 687
Geregistreerd: 16-12-15
Woonplaats: In huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 18:44

Week 24


Afbeelding

Fris

Berichten: 825
Geregistreerd: 06-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 19:38

Week 24

Afbeelding

Gerdjee

Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-05-13
Woonplaats: Noord Brabant, Nieuwendijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 19:43

week 23
Afbeelding


week 24
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 19:48

Week 24. Vanmorgen gemaakt bij bokker Pattypaard.

Afbeelding

Fientj

Berichten: 158
Geregistreerd: 11-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 19:54

week 24

Weer een oude helaas, hij is niet zo mooi verkleind maar geen fut om dat te fixen...

Afbeelding

tesseke

Berichten: 2325
Geregistreerd: 24-02-10
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 20:46

Week 24
Afbeelding

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 20:52

Ik zit nu eindelijk in de relaxstand na een lange dag, dus dan maar deze erin gooien :))
Week 24, niet bijzonder of iets dergelijks, maar iig een foto van deze week :D


Afbeelding

Calice

Berichten: 9814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 21:06

Week 24.
Onze "pupsel" voor het eerst mee naar de drunense duinen :+:
Afbeelding

Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 21:08

Ik heb deze week 6 dagen gewerkt en geen tijd gehad om mooie foto's te maken. Ik heb al een paar weken last van die drukte en twijfel soms of ik niet beter kan stoppen met POTW maar ik vind het ook wel zonde, dus we gaan nog maar even door ermee :)

Week 24:

Afbeelding

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 21:20


JewEmm

Berichten: 3140
Geregistreerd: 10-01-08
Woonplaats: Erm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 21:35

Ivm hoofdpijn komen mijn foto en de lijst later.
Kost me te veel moeite naar een beeldscherm te kijken op dit moment...

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 21:42

Bij echt een gebrek aan foto’s, deze dan maar voor deze week.

Week 24
Afbeelding

caaramel

Berichten: 755
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 21:57

Week 24:
Geen bijzondere foto, foto-gewijs, maar wel een bijzondere avond, met een bijzondere pony.
Afbeelding
boktupload

Mariett
Gouden 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 4418
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 23:14


LoveSenna

Berichten: 265
Geregistreerd: 11-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 12:49

Ik was een paar weken geleden al begonnen, maar nog geen tijd gehad om de feedback af te maken.

Dit is mijn mening over te foto's en dus niet aanvallend oid. bedoeld.

Feedback week 21:
Arianne: Mooie foto! Ik vind de compositie ook erg leuk, alleen vind ik de kleuren wat flets en de foto een beetje donker.

Athelas: leuke foto, ik weet alleen nog niet zo goed wat ik van de compositie vind. Ik denk als er meer ruimte was geweest aan de linkerkant (de kijkruimte van het paard) dat de foto wat interessanter was geweest. Ook vind ik de blik van het model een beetje apart, ik denk dat ze had gelachen de foto er ook wat vrolijker had uit gezien.

Bellatrix: Mooie blackfoto! Het enige punt is dat ik het jammer vind dat het hoofd van het model een beetje grauw is door de schaduw van de hoed

BernetteO: Ik vind het een mooie close-up, ik vind alleen dat zo’n soort foto er meest al iets interessanter wordt als er een doorkijkje is, ik bedoel een soort wazige voorgrond.(ik weet niet of het mogelijk was bij het maken van de foto) https://www.google.nl/search?biw=944&bi ... A8BGFK7XSM: ik bedoel zoiets. Ook vind ik de foto iets donker.

caaramel: Hele schattige foto! Ik denk dat de foto iets interssanter was geweest als je de foto op ooghoogte gemaakt had. Ook vind ik dat er net iets te veel ruimte aan de linkerkant is gelaten en te weinig aan de rechterkant.

Calice: Mooie landschapsfoto en mooie compositie

cathyenbeau: Gave foto! Ik vind het alleen jammer van de groenige gloed die over de foto heen ligt.

_classic: Leuke foto! Hij lijkt ook goed scherp te zijn. Ik vind het een leuk moment!

Cynn: Mooie actiefoto! Ik vind dat de foto het fanatieke en de concentratie goed heeft vastgelegd. Ik vind alleen dat er wel wat meer ruimte had mogen zijn aan de rechterkant van de foto bij de neus

Fem: Mooie portretfoto! Ik weet alleen niet zo goed wat ik van de achtergrond vind. Ik neem aan dat ze voor een meertje staat of iets dergelijks, ik vind het jammer dat het water dan zo overbelicht is en een beetje uitgebeten, ook vind ik de groene bosjes bovenin wat afleiden zo vlak boven haar hoofd.

Fientj: Gave actiefoto! Leuk om die hoofden van het publiek te zien meedraaien naar het paard!

Fris: Ik vind het een leuke, spontane en zomers foto! Ik vind dat je een mooie sfeer hebt in de foto!

Gerdjee: Mopoie close up! Ik vind alleen dat er iets teveel contrast is toegevoegd aan het oog. Ik vind het zo een beetje nep lijken.

Hamsterfan: Mooie portret foto! Ik vind het alleen jammer dat er een stukje is weggevallen van het achterbeen.

Hannemarie: Leuke gezinsfoto! Ik vind de foto een leuke zomerse sfeer hebben.

horses_m: Leuke foto! De foto had misschien iets meer diepte gekregen om vanuit een iets lager standpunt te fotograferen, maar ik weet niet of het hier mogelijk was, omdat het konijn in een soort ren lijkt te zitten.

Iselda: Mooie foto! Het enige puntje is dat het wit in de foto wat uitgebeten en overbelicht lijkt te zijn.

Janinevv: Mooie foto, alleen wat jammer dat de bloem zo overbelicht is en er daarom veel details verloren zijn gegaan. Ik heb deze tip ook al bij BernetteO gegeven maar ik vind dat eigenlijk ook een beetje bij deze foto ‘’ ik vind alleen dat zo’n soort foto er meest al iets interessanter wordt als er een doorkijkje is, ik bedoel een soort wazige voorgrond.(ik weet niet of het mogelijk was bij het maken van de foto) https://www.google.nl/search?biw=944&bi ... A8BGFK7XSM: ik bedoel zoiets.’’

JewEmm: Gaaf! Hele aparte foto zo. Fijne sfeer ook in de foto.

LoveUggs: Creatief! Ik vind het leuk gedaan, alleen ik vind bij dit soort foto’s het mooier als de achtergrond niet zo vervaagd is. Dus dat je nog wel details ziet. Zoals deze bijvoorbeeld https://www.google.nl/search?q=zonsonde ... nCtAbUjnnM:

magda_90: Hele mooie foto! Ik vind deze echt heel mooi! De hond staat er mooi op, de aandacht wordt gelijk naar de ogen getrokken, een mooie onscherpe achtergrond en ik vind het fijne kleuren.

MariaMaaike: Leuke foto! Ik vind de compositie ook erg leuk met de bladeren op de voorgrond en het bruggetje.

Mariett: Mooie portretfoto! Alleen jammer van de harde schaduwen, maar ik snap dat het niet te vermijden is met een felle zon.

MarjanB: Mooie foto! Je hebt een mooi moment vastgelegd. De zwart-witomzetting vind ik een fijne sfeer geven!

Marjoow: Gave actiefoto! Ik vind alleen het vignet te aanwezig. Ook lijkt de lijn bij het halster niet netjes weggewerkt te zijn.

Murosch: Mooie portretfoto, ik vind het alleen jammer dat je niet meer nek ziet, zo lijkt het of het paard maar een hele korte nek te hebben. Ik heb even op je facebook pagina gekeken en ik vind deze https://www.facebook.com/muroschfotogra ... =3&theater qua compositie al fijner wegkijken.

Nayomie: Leuke foto! Ik vind hem alleen wat saai doordat een groot deel van de achtergrond egaal is, Ik denk dat een mooie onscherpe groene achtergrond de foto al wat interessanter maakt. Of een mooie wolkenlucht op de achtergrond. Bijvoorbeeld zoiets https://www.google.nl/search?q=schaap+o ... OEJ10SxibM:

Niobe: Mooi moment! Ik vind alleen de achtergrond er niet helemaal bij passen, omdat die wat onrustig is en het veulen rust uitstraalt.

Nooor_: Leuk moment! Ik vind alleen de achtergrond wat onrustig, Ook kijkt de foto niet heel fijn weg, omdat de achterpoten hoger staan dan de voorpoten. Wel vind ik de uitdrukking van de muis? wel erg leuk.

Nynkster: Mooie portretfoto! Paard staat mooi in het middelpunt. Enige puntje zijn de wat overbelichte vlekken. Maar ik snap dat het moeilijk is met een bont paard in de felle zon.

Pauley: Leuke foto! Ik vind alleen de achtergrond wat onrustig met het andere paard erbij en de boomstam.

Quir: Schattige foto! Alleen vind ik de overbelichte plekken wat storen.

R_emkee: Mooi! Leuk gedaan met de mooie onscherpe voorgrond! Ik had alleen nog wat meer borst van het paard willen zien.

Sharani: Leuke sfeerfoto!

Talithah: Leuk moment! Alleen de foto lijkt wat scheef en misschien was de foto nog net wat interessanter als je de foto vanuit een lager standpunt had genomen.

tesseke: Creatief idee! Ik vind alleen de foto wat flets, ik zou de foto wat meer contrast en verzadiging geven.

Tigress: Hele schattige foto! Mooie zomerse sfeer!

xEliesx: Mooie close up! Ik vind het alleen wat jammer dat het oog wat donker is en wegvalt ik denk als je deze wat oplicht en wat meer contrast en kleur geeft de foto ook wat interessanter wordt.

xMayo: Heel schattig! Ik vind alleen de overbelichte voorgrond wat storen. Ik vind wel dat er een fijne sfeer in de foto zit.

MarjanB

Berichten: 16423
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 12:50

Dank je! Al ben ik gestopt met potw is het nog wel leuk om te lezen :D

tesseke

Berichten: 2325
Geregistreerd: 24-02-10
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 13:56

Dank je! Foto was door tijdsgebrek nog niet bewerkt, dus het contrast en verzadiging komt nog :)

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:01

Thanks voor je feedback! :D
Snap je uitleg over de achtergrond. Zo'n wolkenlucht zou inderdaad mooier zijn geweest. Alleen, hoe voeg je zoiets toe, als op dat moment helderblauwe lucht was? :o

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:31

Bedankt voor je feedback! Dat heb ik ook wel hoor, maar dit was mijn eerste probeersel dus het is nog een beetje wennen :=

Muronia

Berichten: 19504
Geregistreerd: 29-04-09
Woonplaats: Aan het kanaal, achter de spoordijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:52

Dank je voor je feedback. Ik begrijp wel wat je bedoelt inderdaad.

Mag week 25 al worden ingeleverd?
Afbeelding

JewEmm

Berichten: 3140
Geregistreerd: 10-01-08
Woonplaats: Erm

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:30

Kom maar door met week 25, zolang je er duidelijk boven zet (zoals altijd) dat het week 25 is. Ik lever mijn week 24 als ik thuis ben in en maak dan ook gelijk de lijst.

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:40


magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:44

Thanks!

Fris

Berichten: 825
Geregistreerd: 06-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:50

Bedankt voor de feedback LoveSenna! Leuk om te horen. :)