Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 211 van de 300 [ 7497 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 300  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Voor- en nafoto's (fotografie en Photoshop)

 
Profiel   

Ziet er goed uit! :D Had alleen de foto meer gecropt. Ik vind de boom heel veel aandacht vragen en het moment tussen het koppel is heel mooi maar dat valt nu niet zo zeer op. Maar hee, dat is mijn persoonlijke mening.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 20:35 



 
Profiel   

Neverland schreef
Ziet er goed uit! :D Had alleen de foto meer gecropt. Ik vind de boom heel veel aandacht vragen en het moment tussen het koppel is heel mooi maar dat valt nu niet zo zeer op. Maar hee, dat is mijn persoonlijke mening.


Bedankt voor je feedback!
Helaas is mijn camera niet gebouwd om veel te croppen. Dus volgende keer wat op letten.

Ik vond het wel mooi maar snap dat de aandacht er van weg getrokken word.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-18 20:40 



 
Profiel   

Hele mooie foto Janinevv, ik zou die boom zo laten eigenlijk, vind dat altijd erg mooi op de foto! Misschien een stukje van onder weg halen, dat hele grote lichte stuk zand haalt een beetje de focus weg van het koppel. Maar verder vind ik hem qua kleuren en belichting heel erg mooi :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-18 22:14 



 
Profiel   

Voor geïnteresseerde, ik ga een tweede photoshop workshop organiseren op 20/21 oktober, of 27/28 oktober, of 3/4 november, of 10/11 november of 17/18 november. Meer info per PB. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 11:36 



 
Profiel   

Ik heb vandaag weer een camera gekregen voor mijn verjaardag. Een canon 2000d. Iemand tips voor mij? Heb eerder gefotografeerd, maar dat is al lang terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 16:07 



 
Profiel   

Als klap op de pijl is vriendlief na de camera ook nog eens met een nieuwe laptop aangekomen om de foto’s goed te kunnen bewerken. Alle tips en tutorials zijn allemaal welkom. Dan kan ik weer opnieuw beginnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 20:27 



 
Profiel   

Captain schreef
Voor geïnteresseerde, ik ga een tweede photoshop workshop organiseren op 20/21 oktober, of 27/28 oktober, of 3/4 november, of 10/11 november of 17/18 november. Meer info per PB. :)

Ik heb nog steeds interesse! Ik kan niet al je voorgestelde weekenden maar het gaat ner uiteraard om wat jou past.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 23:30 



 
Profiel   

before:
[ img ]

after:
[ img ]

alle tips welkom! eerste keer dat ik een herfst achtige sfeer probeer te krijgen :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-18 23:46 



 
Profiel   

Wauw gaaf terrabeertje. <3
Ik zou alleen kijken of het niet mooier is om de hond wat natuurlijker te laten qua kleur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 08:35 



 
Profiel   

Hele mooie hond! Ik zou alleen de kleuren iets koeler maken zodat de hond qua natuurlijke kleuren ook beter uitkomt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 10:01 



 
Profiel   

Ga ik dat proberen! Dankjullie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 10:48 



 
Profiel   

Precies wat de rest zegt. Hele mooie foto!
Alleen de hond is nog iets te fel qua kleur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 19:16 



 
Profiel   

Ik zou ook nog wat meer vignettering proberen en de lucht wat minder oranje mee kleuren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 21:43 



 
Profiel   

Benieuwd wat jullie vinden :


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 22:23 



 
Profiel   

Okee kwaliteit gaat heel erg achteruit |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-18 22:25 



 
Profiel   

Ik kom even binnen vallen hier, heb het hele topic doorgekeken. En wauw wat zitten er gave dingen tussen! Ik ben net begonnen met Photoshop & Lightroom te gebruiken, maar welke site kunnen jullie aanraden om van te leren? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 14:10 



 
Profiel   

Youtube, youtube en nog eens youtube :j

Janinevv, wat vind je er zelf van? Zijn er dingen waar je over twijfelt of wat je liever anders had gezien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 15:08 



 
Profiel   

Jikkeee schreef
Youtube, youtube en nog eens youtube :j

Janinevv, wat vind je er zelf van? Zijn er dingen waar je over twijfelt of wat je liever anders had gezien?


Ik ben er zelf aardig tevreden over!

Alleen misschien wat meer kleur bij de grond? Maar dat kan ik weer terug brengen met toverstafje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 15:16 



 
Profiel   

Zaterdag komt mijn vader eindelijk met photoshop. Wel geprobeerd wat foto’s te maken, maar kan ze helaas dus nog niet nabewerken. Ook loop ik nog heel erg te klungelen met de instellingen. Dus nog even goed oefenen voordat ik wat plaats. Verder geniet ik erg van jullie foto’s!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-18 16:47 



 
Profiel   

Weer eens een voor en na :D (bokt-upload)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 17:13 



 
Profiel   

Gaaf al die foto's! Ik heb betere voorbeelden, maar die ben ik ineens kwijt, lang leve gecrashte pc's...
Dit was een verzoekje btw!
Before
[ img ]

After
[ img ]

Door uploaden gaat kwaliteit achteruit maar ben te lui om het goed te doen _/-\o_
Tips zijn welkom, ben nog niet zolang bezig met photoshop :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 18:16 



 
Profiel   

Riana, mooi!
Ik heb toevallig net ook zo'n foto bewerkt.

Orgineel:
[ img ]

Bewerkt:
[ img ]
[ img ]

Helaas, kwaliteit zwaaaar achteruit.

Ik vind het nog heel lastig om de juiste effecten te vinden bij de juiste foto's.
Dus tips zijn altijd welkom :j.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-18 20:58 



 
Profiel   

Vealosz schreef
Riana, mooi!
Ik heb toevallig net ook zo'n foto bewerkt.

Orgineel:
[ [url=m/aisBXF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bewerkt:
[ [url=m/Rqn9Tp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rIOIBU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Helaas, kwaliteit zwaaaar achteruit.

Ik vind het nog heel lastig om de juiste effecten te vinden bij de juiste foto's.
Dus tips zijn altijd welkom :j.


Mooi! Als je van tevoren al weer dat je dit van plan bent, zou ik het zo bewerken dat het oog er het beste/mooiste uiziet, niet teveel aandacht besteden aan de rest want je wilt dat het oog er als t warw uitspringt. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 08:25 



 
Profiel   

Riana2 schreef
Vealosz schreef
Riana, mooi!
Ik heb toevallig net ook zo'n foto bewerkt.

Orgineel:
[ [url=m/aisBXF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bewerkt:
[ [url=m/Rqn9Tp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rIOIBU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Helaas, kwaliteit zwaaaar achteruit.

Ik vind het nog heel lastig om de juiste effecten te vinden bij de juiste foto's.
Dus tips zijn altijd welkom :j.


Mooi! Als je van tevoren al weer dat je dit van plan bent, zou ik het zo bewerken dat het oog er het beste/mooiste uiziet, niet teveel aandacht besteden aan de rest want je wilt dat het oog er als t warw uitspringt. :j


Bij de zwart wit heb ik gewoon de origineel erbij gepakt, en niet de al bewerkte versie. Als dat is wat je bedoeld hihi?

Zou ik je een pb mogen sturen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 10:38 



 
Profiel   

[/quote]

Bij de zwart wit heb ik gewoon de origineel erbij gepakt, en niet de al bewerkte versie. Als dat is wat je bedoeld hihi?

Zou ik je een pb mogen sturen?[/quote]

Ja hoor dat is makkelijker denk ik idd :')

Ik bdl idd dat je bij het zwart wit het normale gebruikt (of als je het anders wil pas je t aan) en de laag die dus het oog in kleur heeft pas je zo uit dat het oog er mooi fel uitziet, dat doe ik meestal,o.dat je toch de rest van die laag 'weggumt' en het oog overlaat zie je het niet. Is dat goed uitgelegd? Klinkt super ingewikkeld vgm :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-18 10:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 211 van de 300 [ 7497 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 300  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen