Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 78 van de 85 [ 2103 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 85  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

 
Profiel   

Riaa_ schreef
Goedenavond, Zijn er mensen die mij willen helpen om een foto te bewerken, zonsondergang warmer maken? Origineel kan ik toesturen, hoor graag in PB!


Ik ga graag voor je aan de slag, stuur maar een PB :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-04-20 21:53 



 
Profiel   

Hallo allemaal,

Wie zou het leuk vinden om 2 paarden in mooie zwarte achtergrond te bewerken?
RAW bestanden kunnen ook verstuurd worden via mail of groter bestand JPEG.

Ik dacht aan deze 2 foto's:
[ img ]

[ img ]
Mocht dit niet de makkelijkste positie zijn dan zijn dit eventuele andere opties:
[ img ]
[ img ]
Het idee:
https://nl.pinterest.com/pin/314196511507880420/
(het paard ook in een wat donkerder licht)

of
https://nl.pinterest.com/pin/314196511507880417/
(zo iets als dit)

Alvast bedankt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-20 17:54 



 
Profiel   

Is er iemand die voor mij een foto van m'n kinderen kan bewerken? M'n jongste zoon had op dat moment een donkere kras in z'n gezicht en net bij z'n oog. Ik zou dit graag weggewerkt willen hebben, zodat ik iets met de foto kan doen voor oma voor moederdag. De foto stuur ik graag per pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-20 19:04 



 
Profiel   

Georgette schreef
Is er iemand die voor mij een foto van m'n kinderen kan bewerken? M'n jongste zoon had op dat moment een donkere kras in z'n gezicht en net bij z'n oog. Ik zou dit graag weggewerkt willen hebben, zodat ik iets met de foto kan doen voor oma voor moederdag. De foto stuur ik graag per pb.


Dat wil ik wel doen voor je hoor, stuur maar een PB

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-20 22:49 



 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik had nog geen reactie op mijn vorige aanvraag terug maar probeer het toch nog eens.
Mijn idee is een beetje vernieuwd.
Wie zou het leuk vinden om mij te helpen?
Ik wil de foto graag laten afdrukken als poster of canvas voor aan de muur.
RAW bestanden zijn aanwezig.

Foto:
[ img ]

Of een van deze is ook een optie als dat beter of makkelijker is.
[ img ]

Ik ben er niet helemaal uit maar wil zo iets als dit:
(waar de foto het mooist in uitkomt)
[ img ]

Bedankt alvast

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-20 09:34 



 
Profiel   

Wie zou het leuk vinden om bij meerdere foto's wat simpele dingen uit de achtergrond te shoppen.
Heb alle foto's op origineel formaat en de bewerker mag de foto's ook zelf gebruiken om te oefenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-20 10:49 



 
Profiel   

Ik wil graag dat iemand een verbodsbord voor mij maakt.
Ik heb 2 parkeerplaatsen thuis,die voor bewoners zijn, maar het bedrijf naast ons parkeerd hier vaak.
Nu heb ik al een paar borden gevonden,maar ik wil een mix van verschillende borden.
Kan iemand dat?
Het moet een mix van meerdere borden worden.
Ik wil onze straat met huisnummers erop hebben,het verbod, de wegsleepregeling,en de aanduiding voor 2 plekken dmv pijlen.
Dan zet ik het bord in het midden voor de parkeerplaatsen,wijzend met de pijlen naar de 2 plekken.
De borden die ik nu laat zien zijn als inspiratie.
Voor de straatnaam en nummers graag pb.
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-20 11:53 



 
Profiel   

Mowgli, ik heb je een PB gestuurd.

Tinkerloos, je kan mij een PB’tje sturen met de gegevens die erop moeten komen. Dan maak ik dat graag voor je in orde :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-20 14:34 



 
Profiel   

mowgli7 schreef
Hallo allemaal,

Ik had nog geen reactie op mijn vorige aanvraag terug maar probeer het toch nog eens.
Mijn idee is een beetje vernieuwd.
Wie zou het leuk vinden om mij te helpen?
Ik wil de foto graag laten afdrukken als poster of canvas voor aan de muur.
RAW bestanden zijn aanwezig.

Foto:
[ Afbeelding ]

Of een van deze is ook een optie als dat beter of makkelijker is.
[ Afbeelding ]

Ik ben er niet helemaal uit maar wil zo iets als dit:
(waar de foto het mooist in uitkomt)
[ Afbeelding ]

Bedankt alvast


Inmiddels voorzien, bedankt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-20 10:12 



 
Profiel   

Is er iemand die mij wilt helpen met een paar kleine bewerkingen?

Ik ben bezig een foto album te maken van deze pony, die ik een maand geleden moest in laten slapen

Ik ben al blij als iemand deze foto kan bewerken, zodat ik er niet meer opsta (er mag een stuk van de foto af aan de linkerkant, als dat het makkelijker maakt)

[ img ]

groot formaat is aanwezig.

Eventueel heb ik nog een paar foto's waar die ik graag iets opgehelderd zou hebben, en één waar ik graag de touwtjes weggeshopt zou hebben, maar deze vind ik de belangrijkste :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-20 15:54 



 
Profiel   

gerlindie schreef
Is er iemand die mij wilt helpen met een paar kleine bewerkingen?

Ik ben bezig een foto album te maken van deze pony, die ik een maand geleden moest in laten slapen

Ik ben al blij als iemand deze foto kan bewerken, zodat ik er niet meer opsta (er mag een stuk van de foto af aan de linkerkant, als dat het makkelijker maakt)

[ [url=m/31kgCJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

groot formaat is aanwezig.

Eventueel heb ik nog een paar foto's waar die ik graag iets opgehelderd zou hebben, en één waar ik graag de touwtjes weggeshopt zou hebben, maar deze vind ik de belangrijkste :)


Ik stuur je een pb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-20 16:14 



 
Profiel   

Is er iemand goed in het verlichten van schaduwen? Mijn broer is gisteren getrouwd en we hebben zelf wat foto's gemaakt (ze wilden het simpel houden), maar de foto waar ze eigenlijk het mooist op staan hebben ze allebei flink wat schaduwplekken op hun gezicht.
Mocht zoiets niet mogelijk zijn, hoor ik dat ook graag. Dan kan ik mijn zoektocht stoppen ;)
Foto alleen per pb, omdat het over andere personen gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-20 08:47 



 
Profiel   

Delaja schreef
Is er iemand goed in het verlichten van schaduwen? Mijn broer is gisteren getrouwd en we hebben zelf wat foto's gemaakt (ze wilden het simpel houden), maar de foto waar ze eigenlijk het mooist op staan hebben ze allebei flink wat schaduwplekken op hun gezicht.
Mocht zoiets niet mogelijk zijn, hoor ik dat ook graag. Dan kan ik mijn zoektocht stoppen ;)
Foto alleen per pb, omdat het over andere personen gaat.



Dat kan zeker, PB me gerust :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-20 14:33 



 
Profiel   

Hoi bokkers,

Is er iemand die voor mij een open oog kan toveren bij deze pony? :o :')


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-20 07:09 



 
Profiel   

Het oog is gelukt :o

Iemand die het leuk vindt om de teugels van deze foto weg te halen? :o
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-06-20 18:59 



 
Profiel   

Cecil: heb je alle foto’s zelf gemaakt? Anders dient er uiteraard toestemming van de fotograaf te zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 14:31 



 
Profiel   

droomy schreef
Cecil: heb je alle foto’s zelf gemaakt? Anders dient er uiteraard toestemming van de fotograaf te zijn :)


Betreft idd eigen foto’s ;)
Inmiddels al door een lieve bokker opgepakt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-20 18:03 



 
Profiel   

Goedenavond,

Ik ben heel benieuwd of iemand hier iets moois van kan maken. De lijn weg zou ik al heel fijn vinden!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-20 20:29 



 
Profiel   

Hallo,

Ik heb zelf zitten puzzelen, maar mijn geduld is op. Is er iemand die hier een mooie blackphoto van kan maken zonder dat ik hele duidelijke lijnen zie? Tinker is inmiddels overleden en ik wil graag de foto gebruiken om naast een andere paard in blackphoto te zetten. Als het makkelijker is mogen ze ook gelijk naast elkaar gezet worden :)


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-20 20:13 



 
Profiel   

[ img ]


Kan iemand deze mooi maken.
Draad weg etc?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-20 21:01 



 
Profiel   

Is er iemand die voor mij een stoer plaatje met de tekst: We can do it! maken?
Plaatjes die ik erin verwerkt zou willen hebben kan ik per PB sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-20 10:16 



 
Profiel   

[ITP] Onze eerste en meteen ook laatste foto's
In dit topic staan de laatste (en enige) foto's die ik van mijn merrie heb. Ik heb haar maar een korte tijd gehad, maar heb het toch erg zwaar met het inslapen.
Is er iemand die hier het één en ander zou willen en kunnen bewerken? Vooral de achtergrond en het halstertouw, hier en daar een vlieg. Van de helft van de foto's heb ik raw bestanden, de andere helft helaas niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-20 10:23 



 
Profiel   

Delaja schreef
[ITP] Onze eerste en meteen ook laatste foto's
In dit topic staan de laatste (en enige) foto's die ik van mijn merrie heb. Ik heb haar maar een korte tijd gehad, maar heb het toch erg zwaar met het inslapen.
Is er iemand die hier het één en ander zou willen en kunnen bewerken? Vooral de achtergrond en het halstertouw, hier en daar een vlieg. Van de helft van de foto's heb ik raw bestanden, de andere helft helaas niet.



Nog even een toevoeging, maar kan m'n bericht helaas niet meer bewerken. Met een paar bewerkte foto's ben ik al heel blij, ik hoef ze echt niet allemaal bewerkt te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-20 13:40 



 
Profiel   

Delaja schreef
[ITP] Onze eerste en meteen ook laatste foto's
In dit topic staan de laatste (en enige) foto's die ik van mijn merrie heb. Ik heb haar maar een korte tijd gehad, maar heb het toch erg zwaar met het inslapen.
Is er iemand die hier het één en ander zou willen en kunnen bewerken? Vooral de achtergrond en het halstertouw, hier en daar een vlieg. Van de helft van de foto's heb ik raw bestanden, de andere helft helaas niet.


Ja hoor, PB me maar even :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-20 08:13 



 
Profiel   

Kan er iemand een oog open photoshoppen?
We hebben een leuke foto van het gezin gemaakt, maar nu we de foto’s ontvangen hebben blijkt op de leukste foto m’n man zijn ene oog half dicht te hebben. -O-
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-20 22:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 78 van de 85 [ 2103 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 85  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen