[INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Re: [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 22:01

Ik heb een vraagje!

Ik heb een fotoshoot laten doen, maar de fotograaf werkt niet met fotoshop.
Mijn pony was die dag een beetje lastig, en de oren staan niet altijd de goede kant op, of ik kijk weer suf.
Is er iemand die voor mij wat oortjes naar voren zou kunnen fotoshoppen? Oortje kan van andere foto afgehaald worden en op de andere geplakt worden.
Mijn dank zou groot zijn! Ze moeten aan de muur namelijk :')

droomy

Berichten: 1100
Geregistreerd: 22-06-12
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-20 22:20

Neroo schreef:
Ik heb een vraagje!

Ik heb een fotoshoot laten doen, maar de fotograaf werkt niet met fotoshop.
Mijn pony was die dag een beetje lastig, en de oren staan niet altijd de goede kant op, of ik kijk weer suf.
Is er iemand die voor mij wat oortjes naar voren zou kunnen fotoshoppen? Oortje kan van andere foto afgehaald worden en op de andere geplakt worden.
Mijn dank zou groot zijn! Ze moeten aan de muur namelijk :')


Jammer dat je paard er niet zoveel zin in had zeg!
Heb je wel schriftelijke toestemming voor het bewerken van de fotograaf? Dat is uiteraard wel de bedoeling als je aan een ander zijn werk gaat knutselen.

mmvs

Berichten: 191
Geregistreerd: 18-05-15
Woonplaats: Dedemsvaart

Re: [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 14:46

Ik ben op zoek naar iemand die net die Special touch kan geven aan een foto van mij en mijn paard. Door vriendin gemaakt met mijn camera. Helaas moet ik na 5 jaar wegens persoonlijke omstandigheden afscheid nemen van mijn trouwe maatje en brengen we hem vanavond naar zijn nieuwe baasje. Ik zou heel graag een foto willen laten uitvergroten maar ben zelf nog te onervaren met Photoshop etc om er echt wat speciaals van te maken. is er iemand die mooie bewerkingen kan maken? Het is een foto op de Sahara, Ommen van goede kwaliteit maar wel in JPEG.

Originele kan via wetransfer verzonden worden.
Deze foto die ik hier plaats is al iets bewerkt qua kleur, maar gewoon simpel met wat al op de computer stond. Ben er mee bezig geweest in Photoshop maar kreeg er weinig mee voor elkaar. Moet nog veel oefenen. (Had een touwhalster om maar die heb ik dus wel weggeshopt al)
Afbeelding

MallyBelly

Berichten: 3531
Geregistreerd: 23-12-08

Re: [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 18:21

Zou er iemand kunnen helpen met het weg werken van draad en touwtjes. Is een hele grote foto's, alleen versturen via wetransfer.
De bedoeling is om op canvas af te drukken.

laura1987

Berichten: 7129
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-20 15:12

Hallo allemaal,

Mijn vriend krijgt voor zijn verjaardag van mij en nog wat anderen banden en velgen cadeau.
Nu wil ik graag zijn (hobby)auto waar ze onder komen gebruiken voor een leuke kaart, waar wij dan allemaal iets in zetten.
Het leek mij leuk om 1 van onderstaande foto’s te gebruiken met ipv de huidige banden en velgen een groot zwart rondje met autokleurig ? erin te plaatsen.


Zou iemand dit voor mij kunnen/ willen doen?

De voorkeur van de foto staat in volgorde van die ik het liefst zou hebben bovenaan, maar ik weet niet of die geschikt is of juist 1 van de onderste.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

laura1987

Berichten: 7129
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 06:11

laura1987 schreef:
Hallo allemaal,

Mijn vriend krijgt voor zijn verjaardag van mij en nog wat anderen banden en velgen cadeau.
Nu wil ik graag zijn (hobby)auto waar ze onder komen gebruiken voor een leuke kaart, waar wij dan allemaal iets in zetten.
Het leek mij leuk om 1 van onderstaande foto’s te gebruiken met ipv de huidige banden en velgen een groot zwart rondje met autokleurig ? erin te plaatsen.


Zou iemand dit voor mij kunnen/ willen doen?

De voorkeur van de foto staat in volgorde van die ik het liefst zou hebben bovenaan, maar ik weet niet of die geschikt is of juist 1 van de onderste.


[ [url=m/2xmSHR.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ohUAdN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Xh9fZK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Het is inmiddels gelukt, bedankt!

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 21:11

Ik heb een onwijs leuke foto met mezelf en mijn 7 pony’s, is er iemand die voor mij de 7 touwtjes kan wegwerken?

elise21
Berichten: 483
Geregistreerd: 29-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 16:12

Ik ben opzoek naar iemand die goed dingen weg kan werken. Het gaat om een familiefoto waarbij op de achtergrond tussen de bomen huizen staan. Zelf kan ik ook wat wegwerken, maar omdat de huizen precies achter de hoofden staan lukt me dat niet. De foto is voor aan de muur, dus de kwaliteit moet wel goed blijven :o
Is er iemand die dit voor me zou willen doen?

Bianca70

Berichten: 399
Geregistreerd: 19-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 12:38

Hallo, ik ben opzoek naar iemand die voor mij bij deze foto's de halsters zou willen wegwerken en bij sommige foto's de achtergrond nog zwart zou willen maken. Ik krijg dit zelf helaas niet voor elkaar. Mocht het lukken om de natte plekken veroorzaakt door de olie waarmee het zilver is opgeplakt weg te werken, dan zou dat echt geweldig zijn! Alvast vriendelijke bedankt!

https://we.tl/b-Fx5lPNpHMG

maj0

Berichten: 6587
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 13:02

Bianca70 schreef:
Hallo, ik ben opzoek naar iemand die voor mij bij deze foto's de halsters zou willen wegwerken en bij sommige foto's de achtergrond nog zwart zou willen maken. Ik krijg dit zelf helaas niet voor elkaar. Mocht het lukken om de natte plekken veroorzaakt door de olie waarmee het zilver is opgeplakt weg te werken, dan zou dat echt geweldig zijn! Alvast vriendelijke bedankt!

https://we.tl/b-Fx5lPNpHMG


Tip voor de volgende keer. Als je black foto's wil maken zet het paard dan in een donkere gang. Paard net er iets buiten zodat die licht vangt zo is de achtergrond namelijk al zwart en hoef je die niet zwart te maken

Bianca70

Berichten: 399
Geregistreerd: 19-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 18:44

maj0 schreef:
Bianca70 schreef:
Hallo, ik ben opzoek naar iemand die voor mij bij deze foto's de halsters zou willen wegwerken en bij sommige foto's de achtergrond nog zwart zou willen maken. Ik krijg dit zelf helaas niet voor elkaar. Mocht het lukken om de natte plekken veroorzaakt door de olie waarmee het zilver is opgeplakt weg te werken, dan zou dat echt geweldig zijn! Alvast vriendelijke bedankt!

https://we.tl/b-Fx5lPNpHMG


Tip voor de volgende keer. Als je black foto's wil maken zet het paard dan in een donkere gang. Paard net er iets buiten zodat die licht vangt zo is de achtergrond namelijk al zwart en hoef je die niet zwart te maken


Bedankt voor de tip! Wij hebben dit ook geprobeerd, helaas was de belichting toen niet optimaal en werd het paard te donker

Amberr1994
Berichten: 158
Geregistreerd: 04-11-10
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 13:05

Zou iemand een hindernis voor mij kunnen weg bewerken? Wil de foto graag uit vergroten


Afbeelding

Kidde
Berichten: 3448
Geregistreerd: 24-10-09

Re: [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 15:52

Zou iemand misschien een gewone foto in een blackfoto met kerstkrans kunnen bewerken?
Het zou om drie paarden gaan. Ik snap dat er veel tijd in zit, dus ik vind het geen probleem om een vergoeding te geven.

Dit is een voorbeeld met wat ik bedoel:
Afbeelding

Ik kan de foto's per privébericht sturen. Alvast super bedankt!

Martje80
Berichten: 5851
Geregistreerd: 13-06-07

Re: [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-20 18:04

Wie zou voor mij de voorgevel van deze woningen crème kunnen shoppen ?
Met de onderrand zwart(gestucte voorgevel met bitumen rand van plm 30 cm onderaan over de gehele lengte

Afbeelding

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 13:37

Ik wist niet of het in het beginnende fotografen topic moest maar volgens mij past het hier beter.
Ik heb een foto gemaakt van mijn nichtje met reflectie in het water en ik denk dat die mooier kan worden dan hij is, maar zit zelf even vast qua bewerking.

Ik wil dus op zich wel de bewerking doen maar zoek iemand die even een nieuwe blik er op kan werpen en me op gang kan helpen want ik ben er dul op gekeken :)

droomy

Berichten: 1100
Geregistreerd: 22-06-12
Woonplaats: Tilburg

Re: [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-20 23:07

Granouk, ik ben zeker geen expert maar denk graag met je mee. PB me maar even mocht je willen :)

annetm
Berichten: 921
Geregistreerd: 18-04-06
Woonplaats: Friesland

Re: [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 12:03

Ik wil graag onderstaande foto’s af laten drukken voor de eigenaar. Is er iemand die de ruis op de achtergrond kan weghalen?

Afbeelding
Afbeelding

cecil

Berichten: 1179
Geregistreerd: 14-07-07
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 16:54

Is er wellicht een bokker die iets meer sfeer/sprookjesachtigheid op de achtergrond aan de foto kan toevoegen? :o
Als ik iets met de achtergrond kleur doe, wordt de pony al snel heel donker en apart van kleur. Terwijl hij juist echt valk kleurig is.... :j
En wellicht de natte vlek van mijn mouw kam verwijderen? :+


Afbeelding

Afbeelding

Saaams

Berichten: 13264
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 20:29

Aangezien ik er zelf niet verder uit kom. Is er iemand die van mijn raw foto een blackfoto kan maken? Hij is geschoten in de stalgang. Met de meest haalbare omstandigheden. Maar krijg het zelf niet voor elkaar.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 11:47

Saaams schreef:
Aangezien ik er zelf niet verder uit kom. Is er iemand die van mijn raw foto een blackfoto kan maken? Hij is geschoten in de stalgang. Met de meest haalbare omstandigheden. Maar krijg het zelf niet voor elkaar.



Had je al iemand gevonden? Ik wil het wel proberen!

Duran123
Berichten: 1076
Geregistreerd: 02-05-19

Re: [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 17:41

Ik wil graag een foto uitvergroten en kado geven maar stoor me aan een item op de achtergrond.
Wie is heel handig en heeft zin en tijd deze te bewerken voor mij?

(het is een kado voor mijn nichtje. Omdat zij ook op Bokt zit wil ik ‘m liever niet hier plaatsen. Het is een foto van haar pony)

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16134
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Re: [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 23:06


Duran123
Berichten: 1076
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-20 00:20

Essie73 schreef:
Je mag de foto naar mij toe mailen. Essie73@bokt.nl


Super! Komt er zo aan!

annetm
Berichten: 921
Geregistreerd: 18-04-06
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 12:04

annetm schreef:
Ik wil graag onderstaande foto’s af laten drukken voor de eigenaar. Is er iemand die de ruis op de achtergrond kan weghalen?

[ [url=m/FhiuMD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9YfNT9.jpg]Afbeelding[/url] ]


Is er iemand die mij nog wil helpen?

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 12:55

Annetm je hebt pb