Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 102 van de 120 [ 2983 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 120  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

 
Profiel   

pagina100:
terrabeertje: prachtige vooral de laatste!! 50/60 euro
keell94: je composities zijn heel mooi! soms lijkt het wel of je iets te veel contrast geruikt waardoor de foto wat hard word. 40 euro
puppy1128: de eerste 2 foto's spreken mij niet heel erg aan hier zou ik zelf niks voor geven. de laatste foto is wel gaaf! daar zou ik 30 euro voor geven
loeiisaa: de eerst foto's heel mooi! die van het strand spreken mij iets minder aan. 40 euro
kimmie1995: ik kan je foto's helaas niet meer zien
jotach. de foto's zijn leuk maar lijken wat onscherp en de bewerking is niet helemaal mijn smaak. 15/20 euro
quintenvo: leuke foto's! sommige lijken wat onscherp. 30 euro
fosco: gave foto's, mooie kleuren en composities. 60 euro
marijepagter: leuke foto's! vooral die met het hondje spreekt mij aan. de andere fot's zijn niet heel bijzonder. 15/20 euro

pagina 101:
amyblub: het zou iets mooier zijn als het hek bijvoorbeeld weg is gewerkt, verder zijn je kleuren wel mooi. ik zou 20/30 euro geven
JAV: je hebt prachtige foto's de kleuren, de diepte de compositie, alles lijkt te kloppen. 90 euro
leonie_m: je 1e en 3e foto vind ik mooi! de andere foto's hebben niet echt iets bijzonders en lijken onscherp voor mijn gevoel. 10 euro.

ik heb een paar maand geleden iets gepltaatst en ik ben benieuwd of er vooruitgang in zit.


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-17 19:07 



 
Profiel   

:wave: ik volg dit topic al een tijdje, maar heb zelf nog niet gereageerd, omdat ik er niet zoveel verstand van heb, wat je nu kunt vragen voor je foto's. Ik wil nu toch een poging doen en jullie ook vragen wat jullie mijn foto's waard vinden.

Ik heb sinds december een nieuwe camera en ben toen ook pas weer echt bezig gegaan met oefenen en verbeteren. :)

Ik doe een poging vanaf pagina 100. Ik heb in mijn hoofd dan de shoot van +- 1 tot anderhalf uur, met zo'n 10-15 foto's op webformaat met logo.

terrabeertje: Mooie kwaliteit foto's! Mooie heldere kleuren. €25,-
Keell94: Bij je eerste foto's lijkt wat scherpte te missen. Verder hele fijne, heldere platen! €45,-
puppy1128: Met name de foto van de hond spreekt me aan, mooi scherp! €30,-
louiisa: Mooie foto's, ik mis wat spanning qua composities. €35,-
Jotach: Ik vind je foto's interessant, maar de kleuren spreken me niet aan. Ik vind ze wat 'saai' ogen. Ik zou er nog geen geld voor geven.
quintenvo: Wat leuk, ik kwam pas foto's van jou tegen op FB van een bekende, de meid op de haflinger Iris. :D Ik vind je foto's heel leuk, ik zou zeggen zo'n €45,-
Fosco: Prachtige platen! Heerlijke sfeer heb je erin. €95,- minimaal!
marijepagter: Leuke foto's, er mag nog wat meer contrast in, ze spreken mij niet zo aan. ik zou nog even lekker door oefenen.
amyblub: €40,-
JAV: Je honden foto's vind ik geweldig! Doet me denken aan de style van MoNoafotografie! Je paarden foto's spreken mij niet zo aan en van je portretten vind ik de laatste erg mooi! Voor je hondenfoto's zeg ik zeker + €80,-
Leonie_M: Ik mis wat scherpte. €10,-
matedor: Ik zie zeker verbetering ten opzichte van je vorige post! €20,-

Ik heb nog weinig foto's gemaakt met mijn camera. Voor deze week staan weer wat leuke oefensessies gepland. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)
Foto's zijn geüpload met de bokt upload.

[ img ]
[ img ]


[ img ]
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 13:26 



 
Profiel   

Pagina 100
terrabeertje
Je foto’s zijn prachtig scherp! Qua kleuren zouden ze misschien iets zachter mogen, ze komen wat hard over bij mij. Vooral bij foto’s met iets liefs als kindjes of peuters. Jammer van het neppe ‘zonnetje’ op de laatste foto, die vind ik niet echt passend en te overheersend ;) Ik denk rond de €50,-
Keell94
Knap dat je de witte paardje zo goed op de foto hebt gekregen met de zon erop :j Mooie foto’s! Rond de €60,-
puppy1128
Ik vind de eerste twee een beetje moeilijk te beoordelen maar je derde foto vind ik erg goed gelukt! Ik denk rond de €40,-
louiisaa
Mooie scherpe foto’s! Op de eerste buiten fotografie foto is de horizon scheef waardoor het paard naar voren ‘valt’. Ik schat rond de €50,-
Jotach
Leuk dat je zo je eigen stijl hebt qua bewerking. In sommige foto’s vind ik het heel mooi, in andere net iets minder. Ik denk rond de €20,-
quintenvo
Hele leuke foto’s! Ik denk rond de €70,-
Fosco
Ik vind jouw foto’s ontzettend gaaf! Ik schat ze rond de €100,-
marijepagter
Jouw eerste foto’s spreken mij niet zo aan, de laatste vind ik wel mooi. Voor nu €20,-

Pagina 101
amyblub
Mooie foto’s en mooie kleuren! Ze zijn allemaal wel wat centraal qua compositie, daar zou je misschien iets meer mee kunnen spelen. Ik denk rond de €40,-
JAV
Leuke stijl heb je. Prachtige foto’s! Ik denk rond de €100,-
Leonie_M
Het zal wel door het uploaden komen maar ik mis bij de tweede foto wat scherpte en kwaliteit. De derde foto vind ik erg mooi. Bij de 4de foto is het net of er een soort van waas over de foto zit, die kijkt niet helemaal lekker qua kleuren. Ik denk rond de €30,-

Pagina 102
matedor
Leuke foto’s. Pas wel op met het shoppen van een zonnetje, want in de derde en laatste foto klopt het niet helemaal en bij de vierde foto is het te overheersend ;) Daarnaast lijkt die heel erg geshopt, alsof je het meisje in het veld hebt geplakt. Of het komt omdat ze het touw vast had die je daarna hebt weggehaald. Ik weet niet wat ik zie… Ik schat rond de €15,-
xMayo
Hele mooie foto’s! De laatste toont wat paars-achtig op mijn beeldscherm. Ik denk rond de €80,-

Mijn foto's
1.
[ img ]
2.
[ img ]
3.
[ img ]
4.
[ img ]
5.
[ img ]
6.
[ img ]
7.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 16:08 



 
Profiel   

Ook ik doe maar weer eens een poging. Heb al een poosje niets geplaatst hier. :)

Pagina 100:
Terrabeertje: erg mooie, scherpe foto's. Fijne sfeer! 65,-
Keell94: frisse foto's! De laatste foto's hebben op mijn beeldscherm naar mijn mening íets te veel contrast. 70,-
puppy1128: de laatste foto's vind ik qua kwaliteit veel beter t.o.v. de andere twee. Voor de bovenste 2 zou ik 25,- a 30,- geven. voor de laatste wel richting de 40,-
louiisaa: prachtige blackfoto's! Je buitenfoto's zijn ook mooi. De laatste 2 lijken niet helemaal scherp?
35,-/40,-
Kimmie1995: ik kan helaas je foto's niet meer zien...
Jotach: je manier van bewerken spreekt me niet echt aan, ook de composities zijn niet altijd je van het. 25,-/30,-
quintenvo: prachtig! Mooie scherptediepte ook bij de portretten. 55,-
Fosco: jij was (bent) altijd 1 van mijn favoriete fotografen, ook van toen ik nog net op bokt zat. Wat een scherpte! <3 zeker 120,- waard!
marijepagter: ik kan helaas je foto's niet meer zien...

pagina 101:
amyblub: vooral de laatste foto's vindt ik erg mooi. 40,-
JAV: wauw wat mooi zeg! Helder, scherp en net een tikkeltje anders dan anders. Ik ben fan! 100,-/110,-
Leonie_M: Ik vind ze niet altijd even scherp, wel mooie heldere kleuren bij de foto's van de vos. 15,-/20,-

pagina 102:
matedor: ik vind vooral de foto's van de hondjes mooi. Maar ze lijken niet altijd even scherp? 15,-/20,-
xMayo: die eerste springt er voor mij echt uit, wauw! 50,-
joeluna: de eerste foto vind ik wat klein gecropt. De DJ foto springt er voor mij echt uit! Mooi scherp en mooie kleuren. Weet niet zo goed wat ik hier voor zou willen geven, ik denk rond de 20,-


Vanaf mijn afstuderen in februari ben ik weer flink aan het fotograferen.
Heb ook een nieuwe lens + body gekocht en ik merk wel degelijk verschil in kwaliteit.
Ik ben bijna volledig van de paardenfotografie afgestapt en heb vooral kinderen/gezinnen/families voor mijn lens.
Ben bezig met het bouwen van een nieuwe website en wil daarbij ook mijn prijzen gaan verhogen.
Mijn klanten krijgen per reportage 20-25 foto's op webformaat met logo en kunnen originele formaten bijbestellen, ik twijfel nog of ik over moet gaan op een ander systeem.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Heb de foto's geupload via de bokt-upload en dat verknalt de kwaliteit wel zeg!
Even kijken of ik dat nog zo snel ergens anders kan doen...
edit: krijg het niet voor elkaar, dan maar zo :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 19:08 



 
Profiel   

Hannemarie schreef
Ook ik doe maar weer eens een poging. Heb al een poosje niets geplaatst hier. :)

Pagina 100:
Terrabeertje: erg mooie, scherpe foto's. Fijne sfeer! 65,-
Keell94: frisse foto's! De laatste foto's hebben op mijn beeldscherm naar mijn mening íets te veel contrast. 70,-
puppy1128: de laatste foto's vind ik qua kwaliteit veel beter t.o.v. de andere twee. Voor de bovenste 2 zou ik 25,- a 30,- geven. voor de laatste wel richting de 40,-
louiisaa: prachtige blackfoto's! Je buitenfoto's zijn ook mooi. De laatste 2 lijken niet helemaal scherp?
35,-/40,-
Kimmie1995: ik kan helaas je foto's niet meer zien...
Jotach: je manier van bewerken spreekt me niet echt aan, ook de composities zijn niet altijd je van het. 25,-/30,-
quintenvo: prachtig! Mooie scherptediepte ook bij de portretten. 55,-
Fosco: jij was (bent) altijd 1 van mijn favoriete fotografen, ook van toen ik nog net op bokt zat. Wat een scherpte! <3 zeker 120,- waard!
marijepagter: ik kan helaas je foto's niet meer zien...

pagina 101:
amyblub: vooral de laatste foto's vindt ik erg mooi. 40,-
JAV: wauw wat mooi zeg! Helder, scherp en net een tikkeltje anders dan anders. Ik ben fan! 100,-/110,-
Leonie_M: Ik vind ze niet altijd even scherp, wel mooie heldere kleuren bij de foto's van de vos. 15,-/20,-

pagina 102:
matedor: ik vind vooral de foto's van de hondjes mooi. Maar ze lijken niet altijd even scherp? 15,-/20,-
xMayo: die eerste springt er voor mij echt uit, wauw! 50,-
joeluna: de eerste foto vind ik wat klein gecropt. De DJ foto springt er voor mij echt uit! Mooi scherp en mooie kleuren. Weet niet zo goed wat ik hier voor zou willen geven, ik denk rond de 20,-


Vanaf mijn afstuderen in februari ben ik weer flink aan het fotograferen.
Heb ook een nieuwe lens + body gekocht en ik merk wel degelijk verschil in kwaliteit.
Ik ben bijna volledig van de paardenfotografie afgestapt en heb vooral kinderen/gezinnen/families voor mijn lens.
Ben bezig met het bouwen van een nieuwe website en wil daarbij ook mijn prijzen gaan verhogen.
Mijn klanten krijgen per reportage 20-25 foto's op webformaat met logo en kunnen originele formaten bijbestellen, ik twijfel nog of ik over moet gaan op een ander systeem.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!


[ [url=m/rBEx9Y.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BMLMdS.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ppoCa2.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/GH118j.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ROwUGR.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/MQCLUr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/QkXVZQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/3epzRP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/nXU5RL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/43QEJZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heb de foto's geupload via de bokt-upload en dat verknalt de kwaliteit wel zeg!
Even kijken of ik dat nog zo snel ergens anders kan doen...
edit: krijg het niet voor elkaar, dan maar zo :Y)


Wat voor body en lens heb je! ben onder de indruk van je werk namelijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-17 22:25 



 
Profiel   

Dankje! Nikon D7200 met een 70-200 2.8.
Heel erg blij mee <3

Foto's die ik binnenshuis maak van baby's/kinderen maak ik trouwens met mijn 50mm 1.8

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 06:03 



 
Profiel   

Iedereen bedankt voor de taxaties! Ik zit qua prijs ook wel op wat de meeste taxeren, dus leuke bevestiging zo! Bedankt voor de complimenten iedereen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-17 09:11 



 
Profiel   

Wat een gaaf topic ik ben ook erg benieuwd naar het oordeel over mijn foto's:
[ img ]_DSC3089 by Joyce Schipper, on Flickr

[ img ]_DSC2680 by Joyce Schipper, on Flickr

[ img ]_DSC3257 by Joyce Schipper, on Flickr

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-17 18:57 



 
Profiel   

joysjuh1987: zou fijn zijn als je de rest dan ook even taxeert :) zij nemen immers ook de moeite jou te taxeren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-17 19:12 



 
Profiel   

Keell94 schreef
joysjuh1987: zou fijn zijn als je de rest dan ook even taxeert :) zij nemen immers ook de moeite jou te taxeren :)


Dat ga ik ook zeker doen, even rustig alles bekijken *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-17 19:14 



 
Profiel   

oke...ik ga een poging wagen haha ben hier niet zo heel goed in:
Pagina 100:
@Terrabeertje: Erg mooie foto's vooral de laatste vind ik erg mooi. €50,-
@keell94: Mooie foto's en mooie kleuren, zelf de witte paarden erg mooi en scherp terwijl dit toch soms een lastig opject kan zijn. €70,-
@puppy1128: Niet echt mijn smaak van fotograferen. Vind je 2e foto wel erg mooi €25,-
@Louiisaa: I love It! €75
@Kimmie1995: Ik k: Van je foto's helaas niet zien
@ Jotach: Mooie foto's. Erg eigen stijl helaas iets minder mijn stijl: €30.-
@quintenvo: Super mooie sfeervolle foto's. €70,-
@Fosco: Mooie fotos in verschillende stijlen. Vind persoonlijk de eerste en tweede stijl het mooist. €45
@marijepagter: Vind de eerste erg schattig maar de rest niet heel bijzonder. €25

Pagina 101:
@amyblub: Erg mooie fotos vooral de laatste €50
@JAV: Haha de eerste moet ik echt hard om lachen, zo grappig. Vind vooral de mensen foto's erg mooi op de ene laatste na €40
@Leonie_M: Vind je eerste 3 echt prachtig de laatste 2 helaas iets minder denk door de kleuren. €45

Pagina 102:
@matedor: Mooie foto's vooral je laatste €35
@xMayo: Prachtig. Sfeervol en mooi scherp €60,-
@joeluna: Heb geloof ik je fotos al eens op fb ofzo voorbij zien komen of in een ander topic maar ik ben fan met welke body werk jij? €70,-
@Hannemarie: Mooie fotos vind vooral je binnshuis fotos erg mooi €45

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-17 19:33 



 
Profiel   

joysjuh1987 schreef
@joeluna: Heb geloof ik je fotos al eens op fb ofzo voorbij zien komen of in een ander topic maar ik ben fan met welke body werk jij? €70,-


Wat lief, dankjewel! We zitten allebei in het Picture of the Week topic :D
Heb niet zo'n speciale body, de 1200D van Canon ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-17 19:39 



 
Profiel   

Ik heb een weekje mijn camera en ben heel veel bezig met fotos de laatste tijd. Toch maar eventjes een poging wagen.

Ik taxeer eventjes vanaf pagina 101.
Amyblub: Hele mooie fotos! Vooral dat veulen is mooi gefotografeerd! Ik zou er ongeveer 50-60 aan betalen.
JAV: Super mooi! Ik zou er zeker 90-100 voor geven!
Leonie: Ik vind ze super mooi! Nog iets oefenen met scherpte denk ik? 20-40 euro.
Matedor: wow gaaf! 30-35 zeker waard!!
xMayo: Rond de 50 euro denk ik toch wel!
Joeluna: 30 euro ongeveer!
Hannemarie: 70 euro!! Die moeder met het kindje wow!!
joysjuh1987: Mooi! 60 euro denk ik!

Okee hier komen mijn fotos, natuurlijk let ik wel op de achtergrond bij een fotoshoot en sorry dat mijn paard zo vies is had net helemaal gepoetst ben twee seconden in de bak gaat ie rollen.. Daarna geen tijd meer om opnieuw te poetsen.

.
.
.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-17 13:35 



 
Profiel   

Oke eerst dan maar even iedereen schatten op deze pagina! :D

matedor: Ik denk dat je voor een shoot van zo een 45 min wel €35 kunt vragen, je fotografeert goed! Alleen is je nabewerking niet zo mijn ding. De gloed voelt voor mij een beetje onecht aan. Met een betere beeldebewerking zou je veel meer kunnen vragen want de foto's opzich niks mis mee!
xMayo: Foto's van de uil vind ik erg mooi! Mooie bewerking ook! Dus daar zeker €50, de foto's van de kinderen vind ik iets minder geslaagd. Zeker niet slecht absoluut niet! Maar het leuke sfeertje dat je bij de uil had vind ik bij de kinderen niet terug...
joeluna: Ik zou zo een €25 vragen! Mooie duidelijke beelden maar qua nabewerking kan je ze volgens mij nog vele beter maken! Ook zou ik iets meer met scherpte diepte gaan werken! :)
Hannemarie: Leuke beelden! Je weet de momenten goed vast te leggen en je hebt ook een kwaliteitsvolle nabewerking! €50
joysjuh1987: Ik vind de foto's over het algemeen een beetje te bruinig ogen! Ook vind ik je keuze van uitsnede en compositie niet altijd even ideaal! Bijvoorbeeld bij het laatste beeld stoort het mij een beetje dat het hekken er niet recht opstaan. Een oplossing hiervoor is bijvoorbeeld een kleinere scherptediepte gaan gebruiken zodat het hekken wat meer 'wazig' wordt. Zo zal het ook minder storend zijn als je het scheef fotografeert.
asm_kayleigh: De eerste twee beelden en dan de voorlaatste vind ik wel oke! Daarbij werk je met een mooie scherptediepte en heb je de achtergrond mooi wazig! Bij de andere beelden heb je vaak een storende achtergrond en of andere elementen in beeld zoals het scheve hekken bij de kat stoort mij daar ook een klein beetje. Dit is zeker niet slecht bedoeld maar gewoon als werkpunt zodat je in de toekomst misschien opzoek kan gaan naar rustigere achtergronden! :)


Oke goed nu even mijn beelden! Ik fotografeer het allerliefste paarden en honden! Dus bij deze even enkele beelden uit shoots van de voorbije weken:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 19:52 



 
Profiel   

Ik weet het van de storende onderwerpen :) Ik ben daar nu ook veel mee bezig ! Thanks voor de feedback, ik zal later nieuwe fotos plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 20:30 



 
Profiel   

Ik ga toch maar weer eens een update doen.
Erg veel gehad aan de tips over de achtergrond voor mijn idee!
De blackphoto was een probeersel maar wil graag een feedback daarover :)
Hier een aantal nieuwe fotos:
[ img ]
[ img ]
[ img ]





(Ik taxeer niks aangezien er geen nieuwe foto's zijn geplaatst.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 21:52 



 
Profiel   

asm_kayleigh schreef
Ik ga toch maar weer eens een update doen.
Erg veel gehad aan de tips over de achtergrond voor mijn idee!
De blackphoto was een probeersel maar wil graag een feedback daarover :)
Hier een aantal nieuwe fotos:
[.img=640x427]http://imageshack.com/a/img923/6346/TyxfZe.jpg[/img]
[.img=407x480]http://imageshack.com/a/img923/4672/SJSYfV.jpg[/img]
[.img=320x480]http://imageshack.com/a/img924/5009/8dowrp.jpg[/img]





(Ik taxeer niks aangezien er geen nieuwe foto's zijn geplaatst.)


Mijn foto's in de post hierboven zijn nog niet getaxeerd haha :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-17 23:13 



 
Profiel   

_Lina schreef
asm_kayleigh schreef
Ik ga toch maar weer eens een update doen.
Erg veel gehad aan de tips over de achtergrond voor mijn idee!
De blackphoto was een probeersel maar wil graag een feedback daarover :)
Hier een aantal nieuwe fotos:
[.img=640x427]http://imageshack.com/a/img923/6346/TyxfZe.jpg[/img]
[.img=407x480]http://imageshack.com/a/img923/4672/SJSYfV.jpg[/img]
[.img=320x480]http://imageshack.com/a/img924/5009/8dowrp.jpg[/img]





(Ik taxeer niks aangezien er geen nieuwe foto's zijn geplaatst.)


Mijn foto's in de post hierboven zijn nog niet getaxeerd haha :P


Owh hahaha, even mijn taxatie dan!

Ik vind de fotos super mooi scherp! En je werkt ook mooi met wazigheid. Ik zou er 50/60 voor geven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 06:40 



 
Profiel   

Ik ga ook een taxatie proberen. Ik heb dit nog niet eerder gedaan, dus wie weet schat ik het een beetje te ruim / te krap ;)

Zelf heb ik afgelopen week ook nieuwe foto's gemaakt, die ik eigenlijk graag getaxeerd wil hebben. Ik zet deze echter liever niet hier in het topic, gezien dit deel van Bokt niet afgesloten is. Mocht iemand willen / kunnen, zou degene mij een pb'tje willen sturen zodat ik de foto's via een privébericht kan sturen ter taxatie? Daar zouden jullie mij heel erg blij mee maken *-:)

Pagina 99:
Maaike_Melis Wanneer ik je eerste 2 foto's met elkaar vergelijk, zie ik hier zeker een vooruitgang in. De andere foto's spreken mij iets minder aan. Ik zou gaan voor €20.
JAV Wow, ik vind die eerste foto toch wel heel erg gaaf!! Heel mooi gedaan, ik zou gaan voor €80
Brenda_85 Je 4e foto spreekt mij het meeste aan. Ik zou gaan voor zo'n €35 - €40. Voor mij is de blur bij de onderste foto te zeer aanwezig (de lijn vind ik erg 'hard').
YentlShots Ik vind je foto's erg mooi, maar ik ben zelf niet thuis in deze tak. Ik zou gaan voor €55.
Celine_Famke Ik vind je foto's mooi, maar ik denk dat je soms qua compositie of qua bewerking misschien er meer uit zou kunnen halen. Ik zou gaan voor €20.
Arantes Helaas zijn je foto's niet meer zichtbaar

Pagina 100:
terrabeertje Hele mooie foto's, mooie sfeer heb je erin! Bij de laatste foto is het zonnetje voor mij alleen net iets té. Ik zou gaan voor €65.
Keell94 Mooie, frisse foto's. Ik zou gaan voor €45.
puppy1128 Mooie foto's, maar voor mij springen ze er nog niet direct helemaal uit. Ik zou gaan voor €25 - €30.
louiisaa Hele mooie foto's. Ik vind je zee-foto's in vergelijking met de andere foto's minder, op de een of andere manier springen ze er voor mij minder uit dan wanneer ik kijk naar de foto's van het paard op het gras. De bovenste 2 zou ik zeker wel €45 voor doen, de onderste meer naar €30.
Kimmie1995 Helaas zijn je foto's niet meer zichtbaar
Jotach Ik heb nog een beetje ruzie met mezelf.. Enerzijds spreekt je bewerking me aan, anderzijds ben ik weer niet zeker. Ik zou gaan voor €20 - €25.
quintenvo Voornamelijk de laatste foto spreekt mij heel erg aan. Ik zou gaan voor €45.
Fosco Prachtige foto's, ik heb er niets aan toe te voegen! Ik zou gaan voor €95.
marijepagter Je foto's lijken bij mij helaas niet altijd even scherp. Ik zou gaan voor €10-€15.

Pagina 101:
amyblub Mooie foto's, ik denk wel dat je van de eerste foto misschien nog een 'spannendere' foto kan maken qua uitsnede. Ik zou gaan voor €40.
JAV Deze foto's vind ik mooier dan je eerdere foto's die ik getaxeerd heb. Ik zou gaan voor €100.
Leonie_M Foto 3 spreekt mij heel erg aan. De andere foto's helaas iets minder. Ik zou gaan voor €20 - €25.

Pagina 102:
matedor Ik zou bij je foto's opletten met het zonnetje. Deze is voor mij soms teveel aanwezig. Ik zou gaan voor €20 - €25.
xMayo Mooie, zachte kleuren. Ik zou gaan voor €60.
joeluna Mooie foto's, ik zou gaan voor €30-€35.
Hannemarie Mooie, frisse foto's, ik zou gaan voor €80.
joysjuh1987 Mooie foto's, maar voor mij niet heel 'speciaal'. Ik zou gaan voor €30.
asm_kayleigh Het is een mooi begin, zeker ook heel veel blijven oefenen! Kijk vooral naar fotografen om je heen en probeer zo inspiratie op te doen.
_Lina Mooie, fijne sfeer. Ik zou gaan voor €70.
asm_kayleigh Dit is al een verbetering. Vooral blijven oefenen! €10 - €15.

Op het einde begon ik door het bos de bomen bijna niet meer te zien. Zoveel verschillende stijlen, foto's en onderwerpen! Excuses wanneer ik een verkeerde taxatie heb gedaan. Ik zal er binnenkort opnieuw naar kijken met een frisse blik

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-17 11:13 



 
Profiel   

Ondertussen 1 taxatie via pb gekregen, bedankt daarvoor :)

Meer zijn natuurlijk altijd welkom! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-17 08:31 



 
Profiel   

Pagina 100

Terrzbeertje, Erg mooi! Zelf zou ik ze iets lichter nog mooier zien! €35!
Keell94 8-) €60
Puppy1128 De eerste 2 foto's met het silhouet vind ik wat rommelig, daar zou ik dus niet veel meer dan €10 voor over hebben, de laatste met de hond is wel echt mooi :D Als je een stuk of 10 van zulke foto's af zou leveren had ik daar wel €25 voor over :j
Louiisaa Voor de blackfoto's zeker €50! De buiten foto's mis ik wat sfeer, maar dat is lastig met rijfoto's (zoals die op het strand dus)
Kimmie1995 Jouw foto's kan ik niet meer zien helaas :)
Jotach Ik vind de kleuren (filters?) die je gebruikt niet zo mooi, het lijkt een beetje oud allemaal. Is een kwestie van smaak natuurlijk maar ik zou er ongeveer €10 voor uitgeven :o
quintenvo Deze vind ik lastig! Sommige spreken me erg aan qua sfeer en anderen totaal niet. €35/€40.
FoscoHeel erg mooi! De warmte die jouw foto's uitstralen spreekt me echt ontzettend aan <3 zeker €90, afhankelijk van de hoeveelheid foto's die je dan ontvangt misschien zelfs wel €100 O:) Jammer dat je zo ver weg woont en ik geen paardje meer heb :')
Marijepagter Niet helemaal mijn smaak, de composities en uitdrukkingen van de dieren zijn iets waar je misschien nog wat beter op kunt letten :) €10

Pagina 101

Amyblub Ik vind je composities met de paarden wat lastig. €15. Qua mensen zou ik proberen ze wat losser te laten bewegen, armen gebruiken e.d, die hangen nu een beetje awkward langs het lijf zegmaar! zeker €40
JAV Zeker €80 voor de kwaliteit! Wel zou ik qua locaties en achtergrond iets creatiever doen, dit spreekt mij nu nog niet zo aan en voor het hele plaatje zou ik zeggen €60 :D
Leonie_M€20/€30. Let er op dat je, vooral bij het vosje de kleuren niet te fel maakt, paard wordt nu helemaal oranje, en dat is zonde :o De laatste 2 foto's vind ik er mooi qua kwaliteit en compositie, wel zou ik letten op je achtergrond en eventueel storende elementen wegewerken :D

Pagina 102
MatedorMmh, voor nu zou ik zeggen niks. Je zonnetje is erg nep en stoort mij best wel(vooral de plek waar hij zit), ook kan je erg duidelijk zien dat de lucht, vooral op de laatste foto nep is. Als je dit onder de knie hebt zou ik zeggen €20!
xMayoHeel mooi! Fijne kleuren, zachte sfeer. toch zeker €60, hoewel ik geen baby heb die zo mooi bij jouw stijl past :Y) :')
joelunaSimpel, maar mooi! €20
Hannemarie €55 je weet je modellen mooi bij de omgeving te laten passen, wel zou ik opletten aan welke kant je ruimte over laat met croppen, de laatste foto's met de kleine kindjes zou ik naar rechts plaatsen ipv links :)
joysjuh1987€15. Ik zou er op letten dat je foto's niet te donker en te bruin worden :j
asm_kayleigh Let op je achtergronden, voor nu zou ik niet zo gauw betalen voor foto's. Nog even oefenen dus :j
_LinaMooi! Let bij de eerste foto's er op dat ze niet te geel worden, en voeg eventueel (meer) vinget toe. Bij de laatste foto's zou ik er om denken dat je niet zomaar benen afknipt. Verder fijne sfeer en mooie scherptediepte! €45
asm_kayleigh Deze foto's zijn echt al veel beter! €10. Let nog wel op de zon en harde schaduwen, ga dus op een ander moment van de dag of liever in de schaduw fotograferen :)

Zo, dat was lastig :o
Ik ga er bij alle taxaties vanuit dat er rond de 15 foto's met logo gegeven worden. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en dat ik niet bij iedereen te krap zit :o

Hier mijn eigen foto's.

Paarden/Honden
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


Mensen (heb ik nog niet heel veel ervaring mee maar vind ik erg leuk en wil ik dan ook graag uitbreiden :D )

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Ik ben nog erg zoekende naar een eigen stijl :')
Momenteel geef ik tussen de 10-20 foto's afhankelijk van welk pakket gekozen wordt.
Boktupload, vandaar dat de scherpte vaak wegvalt :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 10:59 



 
Profiel   

NynkeMarit schreef
Pagina 100

Terrzbeertje, Erg mooi! Zelf zou ik ze iets lichter nog mooier zien! €35!
Keell94 8-) €60
Puppy1128 De eerste 2 foto's met het silhouet vind ik wat rommelig, daar zou ik dus niet veel meer dan €10 voor over hebben, de laatste met de hond is wel echt mooi :D Als je een stuk of 10 van zulke foto's af zou leveren had ik daar wel €25 voor over :j
Louiisaa Voor de blackfoto's zeker €50! De buiten foto's mis ik wat sfeer, maar dat is lastig met rijfoto's (zoals die op het strand dus)
Kimmie1995 Jouw foto's kan ik niet meer zien helaas :)
Jotach Ik vind de kleuren (filters?) die je gebruikt niet zo mooi, het lijkt een beetje oud allemaal. Is een kwestie van smaak natuurlijk maar ik zou er ongeveer €10 voor uitgeven :o
quintenvo Deze vind ik lastig! Sommige spreken me erg aan qua sfeer en anderen totaal niet. €35/€40.
FoscoHeel erg mooi! De warmte die jouw foto's uitstralen spreekt me echt ontzettend aan <3 zeker €90, afhankelijk van de hoeveelheid foto's die je dan ontvangt misschien zelfs wel €100 O:) Jammer dat je zo ver weg woont en ik geen paardje meer heb :')
Marijepagter Niet helemaal mijn smaak, de composities en uitdrukkingen van de dieren zijn iets waar je misschien nog wat beter op kunt letten :) €10

Pagina 101

Amyblub Ik vind je composities met de paarden wat lastig. €15. Qua mensen zou ik proberen ze wat losser te laten bewegen, armen gebruiken e.d, die hangen nu een beetje awkward langs het lijf zegmaar! zeker €40
JAV Zeker €80 voor de kwaliteit! Wel zou ik qua locaties en achtergrond iets creatiever doen, dit spreekt mij nu nog niet zo aan en voor het hele plaatje zou ik zeggen €60 :D
Leonie_M€20/€30. Let er op dat je, vooral bij het vosje de kleuren niet te fel maakt, paard wordt nu helemaal oranje, en dat is zonde :o De laatste 2 foto's vind ik er mooi qua kwaliteit en compositie, wel zou ik letten op je achtergrond en eventueel storende elementen wegewerken :D

Pagina 102
MatedorMmh, voor nu zou ik zeggen niks. Je zonnetje is erg nep en stoort mij best wel(vooral de plek waar hij zit), ook kan je erg duidelijk zien dat de lucht, vooral op de laatste foto nep is. Als je dit onder de knie hebt zou ik zeggen €20!
xMayoHeel mooi! Fijne kleuren, zachte sfeer. toch zeker €60, hoewel ik geen baby heb die zo mooi bij jouw stijl past :Y) :')
joelunaSimpel, maar mooi! €20
Hannemarie €55 je weet je modellen mooi bij de omgeving te laten passen, wel zou ik opletten aan welke kant je ruimte over laat met croppen, de laatste foto's met de kleine kindjes zou ik naar rechts plaatsen ipv links :)
joysjuh1987€15. Ik zou er op letten dat je foto's niet te donker en te bruin worden :j
asm_kayleigh Let op je achtergronden, voor nu zou ik niet zo gauw betalen voor foto's. Nog even oefenen dus :j
_LinaMooi! Let bij de eerste foto's er op dat ze niet te geel worden, en voeg eventueel (meer) vinget toe. Bij de laatste foto's zou ik er om denken dat je niet zomaar benen afknipt. Verder fijne sfeer en mooie scherptediepte! €45
asm_kayleigh Deze foto's zijn echt al veel beter! €10. Let nog wel op de zon en harde schaduwen, ga dus op een ander moment van de dag of liever in de schaduw fotograferen :)

Zo, dat was lastig :o
Ik ga er bij alle taxaties vanuit dat er rond de 15 foto's met logo gegeven worden. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en dat ik niet bij iedereen te krap zit :o

Hier mijn eigen foto's.

Paarden/Honden
[ [url=m/coiUiB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5IScTz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/edBErp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l6MyZ0.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/X4hMbi.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mensen (heb ik nog niet heel veel ervaring mee maar vind ik erg leuk en wil ik dan ook graag uitbreiden :D )

[ [url=m/zA9Tw5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uePmDH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0kzkd8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wmk22k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben nog erg zoekende naar een eigen stijl :')
Momenteel geef ik tussen de 10-20 foto's afhankelijk van welk pakket gekozen wordt.
Boktupload, vandaar dat de scherpte vaak wegvalt :7


Had toevallig je site bekeken! Mooie fotos! 50/70

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-17 11:55 



 
Profiel   

Pagina 102

Matador (veerle kappert): Hele mooie foto's, vind ze mooi van kleur! Ik hou er wel van. Scherpte is goed, vooral die met de koe heel mooi met dat zonnetje in de hoek. €30

xMayo: super gaaf, vooral die met dat beertje en dat kleine ventje! Prachtig. Ik zou zeggen €80 tot € 100

Joeluna:Mooie scherpe foto's, vind ze verder niet heel bijzonder. € 20

Hannemarie:Mooi sfeertjes, bij elke foto wel eigenlijk. Vind de achtergrond bij de close up van het jongetje wat minder, steek niet lekker af, beetje flets. Maar verder wel heel mooi. € 40

Joysjuh:Mooie nette foto's, spreek me verder niet zo heel veel aan. € 20

asm_kayleigh: Foto's zijn wat klein, maar overal vind ik ze wat donker. Niet allemaal recht (zoals die van het paard in de bak) en vind het meer wat kiekjes. Ik zou nog wat verder oefenen.

Lina:Wow heel mooi, erg aansprekende composities. Ja ik ben fan! € 80 - € 100

Nynke Marit:Fijn sfeerje, mis af en toe wat scherpte lijkt het, maar kan ook komen door upload. € 50-€60

En dan mijn eigen foto's, ik doe het nog steeds alleen als hobby, maar ik ben van plan om ook af en toe een betaalde shoot te doen, gewoon voor een klein zakcentje en omdat er toch wel wat tijd in gaat zitten. Ik vraag me dan ook af wat ik kan vragen voor een shoot, waarbij ik zeker 1 tot 1,5 uur bezig ben met schieten en de klant 10 tot 15 bewerkte foto's krijgt en 2 grote originele foto's, de overige grote originele foto's wil ik op nabestelling doen. Wat is een realistisch bedrag? Ik moet nog veel leren, daar ben ik me van bewust :)

Foto's via bokt upload:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 09:36 



 
Profiel   

Mijn scherpte mist idd door upload, in t echt zijn ze mega scherp ahha :D

Mooie foto's, let op de houding van het paard, dat ie niet wegkijkt en de kleuren van de blackfoto. €20 :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 09:50 



 
Profiel   

Heb je nog tips voor het aanbieden van shoots qua prijzen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 10:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 102 van de 120 [ 2983 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 120  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen