Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 117 van de 120 [ 2983 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

 
Profiel   

Ook maar eens zelf dan met de billen bloot :D
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-12-20 22:04 



 
Profiel   

Oh jeetje jullie schatten het allemaal rond de 30 en zelfs 75?

Ik vraag nu 5 euro voor 20 foto's haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-12-20 15:54 



 
Profiel   

Gianti schreef
Ook maar eens zelf dan met de billen bloot :D
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]



Jou werk is gewoon fantastisch!! Ik weet je prijzen al en denk dat die top zijn voor nu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-21 10:53 



 
Profiel   

Myponyhoward schreef
Oh jeetje jullie schatten het allemaal rond de 30 en zelfs 75?

Ik vraag nu 5 euro voor 20 foto's haha!

Jij mag zowieso wek omhoog gaan met je prijzen!! 5 euro is echt te weinig haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-21 10:55 



 
Profiel   

Tenno7 schreef
Myponyhoward schreef
Oh jeetje jullie schatten het allemaal rond de 30 en zelfs 75?

Ik vraag nu 5 euro voor 20 foto's haha!

Jij mag zowieso wek omhoog gaan met je prijzen!! 5 euro is echt te weinig haha


Ik heb de prijzen nu naar dit aangepast:

Paard/pony (evt met persoon erbij)
15 euro voor 20 foto's
nabestellen 2 euro per foto

Hond (evt met persoon erbij)
10 euro voor 15 foto's
nabestellen 1,50 per foto

Mensen: koppels, iemand alleen, vrienden, familie etc
10 foto's gratis
nabestellen 1 euro per foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-01-21 16:15 



 
Profiel   

dat is minder dan een euro per foto... en hoe lang ben je er mee bezig?
Dan zou je bij wijze van met minimum loon nog meer verdienen dan nu

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 11:33 



 
Profiel   

Myponyhoward : is nog steeds wel heel laag hoor!! Je mag best wel naar €25/€30 euro gaan voor je foto's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-21 20:29 



 
Profiel   

Ik ben bang dat mensen dan geen shoot meer gaan willen omdat de prijzen opeens zo omhoog schieten :/

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 13:18 



 
Profiel   

En heb het de laatste tijd al 2 x veranderd dus om het dan nu weer te veranderen ben ik bang dat mensen afhaken ofzo

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 13:19 



 
Profiel   

Nynkster schreef
dat is minder dan een euro per foto... en hoe lang ben je er mee bezig?
Dan zou je bij wijze van met minimum loon nog meer verdienen dan nu


In totaal met foto's maken, bewerken en vesturen zo'n 3 uur

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 13:20 



 
Profiel   

Ja dat snap ik wel, je zou ook kunnen zeggen van nou aankomende zomer ofzo ga ik dat veranderen. Ik heb zelf ook heel lang voor weinig gefotografeerd, mede omdat ik mezelf niet goed genoeg vondt. Maar je steekt er wel heel veel tijd in. Ben nu sinds 1 januari flink met mn prijzen omhoog gegaan, en nee heb nog geen shoots binnen. Maar dat komt vanzelf wel. Ik steek er genoeg tijd en geld in. Dus mag ook wel een x wat terug verdienen. Ondertussen blijf ik doorgaan met oefenen dmv portofolio shoots en zien mensen toch steeds nieuwe dingen van mij en kan ik blijven ontwikkelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 16:24 



 
Profiel   

Tenno7 schreef
Ja dat snap ik wel, je zou ook kunnen zeggen van nou aankomende zomer ofzo ga ik dat veranderen. Ik heb zelf ook heel lang voor weinig gefotografeerd, mede omdat ik mezelf niet goed genoeg vondt. Maar je steekt er wel heel veel tijd in. Ben nu sinds 1 januari flink met mn prijzen omhoog gegaan, en nee heb nog geen shoots binnen. Maar dat komt vanzelf wel. Ik steek er genoeg tijd en geld in. Dus mag ook wel een x wat terug verdienen. Ondertussen blijf ik doorgaan met oefenen dmv portofolio shoots en zien mensen toch steeds nieuwe dingen van mij en kan ik blijven ontwikkelen.


Ik heb op mijn insta even allemaal polls toegevoegd en ongeveer 3/4 zou nog wel een shoot bij me willen & vind deze prijzen goed:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 17:03 



 
Profiel   

Nou top toch!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 21:44 



 
Profiel   

Prijzen voor 5 foto’s

Gianti:
echt wauw! Deze foto’s zijn zo bizar mooi en scherp, genomen uit een goede hoek met prachtige modellen!
Zeker wel €100

Freedomshet:
Ik vind ze af en toe nog wat donker, waardoor het model wat wegvalt! €35

Tenno7:
Wauw wat een sfeertje en een heerlijke eigen stijl! Deze zijn echt prachtig.
Minimaal €100

Autumn:
De basis is al goed, ze zijn niet allemaal even scherp, maar het begin is er! Ook vind ik ze net wat oranje.
Ik zou hier nog niks voor vragen.

Myponyhoward:
Hele mooie foto’s! Sommige net iets te donker voor mij, maar verder heel gaaf! €35


En dan nu een paar foto's van mij!
1.
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

6.
[ img ]

7.
[ img ]

8.
[ img ]

9.
[ img ]

10.
[ img ]

Door bokt helaas een stuk minder scherp, maar daar kunnen jullie vast even doorheen kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 13:17 



 
Profiel   

Ninavo : dankjewel <3

Over jou foto's.

Je zet hele mooie en sprekende composities neer, en vindt vooral je kinder foto's mooi!
Alleen vindt ik dat op veel foto's de schaduwen erg hard zijn en op somigge plekken juist wat overbelicht. Ik schat je foto's ongeveer rondt de €35,-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-21 20:44 



 
Profiel   

Ik heb weer wat nieuwe foto's dus ik ga weer opnieuw de laatste mensen taxeren en mijn eigen foto's plaatsen!

Autumnn:Leuke foto's, 20 euro?
Tenno7: Hele mooie foto's, ben echt fan van jou stijl! Minstens 100 euro (:
Freedomshet: Leuke foto's! Ik vind de mensen foto's zelf wat minder, de dieren foto's zijn wel heel erg mooi! 45 euro?
Gianti: Echt heel erg mooi!! Minimaal 100 euro
ninavo: Ik vind net als Tenno7 vooral je kinderfoto's heel erg mooi! rond de 25?

Hier mijn eigen foto's (:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Er zit nog een strootje voor het hoofd van het paard maar ik moet er nog even wat tijd insteken om die goed weg te werken want ik ben daar nog niet zo goed in, die word dus nog weg gewerkt
[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-21 14:28 



 
Profiel   

Even proberen weer leven in het topic te blazen (zie je dat de vorige 2 berichten ook van mij waren, poging 3 dus :+ )

Hier mijn foto's nu!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 21:41 



 
Profiel   

Minimaal 50 euro, op basis van je laatste foto's! :j

Ik ga morgen eens wat mensen taxeren en dan ben ik daarna ook wel benieuwd wat mensen voor mijn foto's zouden vragen, want ik heb geen enkel idee wat het waard is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-21 22:00 



 
Profiel   

Ik kom ook nog eens een taxatierondje mee doen,

@Gianti, mooie foto’s, ik heb zelf geen ervaring in de portret/mode fotografie maar wat mooie zuivere beelden! Enge wat mij wel opvalt is dat bij sommige foto’s de huidtextuur wel erg hard naar boven komt, maar dat zal wel persoonlijke smaak zijn.

@Ninavo, Persoonlijk had ik bij foto 4 het meisje nog iets meer opgelicht, verder leuke foto’s waar ruimte is om nog te groeien, misschien eens kijken of je je onderwerp wat meer kan isoleren en op sommige foto’s wat meer ademruimte kan geven met de regel van drie, €30.

@Myponyhoward, Leuke composities bij je eerste post, alleen mis ik wat leven in de foto’s, je modellen gaan wat op in de achtergrond, als je ze apart van de achtergrond oplicht gaan ze er wel meer uitspringen normaal. €30
Bij je tweede post ben je al meteen veel vooruit gegaan, goed gedaan! De eerste foto is naar mijn smaak wel wat vreemd uitgesneden, mag ik vragen waarom je model zo ver in de rechtse hoek onderaan staat? €50

Hier enkele van mijn foto's sinds de laatste post.

5 foto's worden afgewerkt per reportage

[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]

[ img ]


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 13:03 



 
Profiel   

@Abletodream Bedankt, en jouw foto's zijn echt prachtig (zoals ik ook al op instagram zei hihi) Minimaal 200 euro!

Ik heb voor die uitsnede gekozen omdat ik heel veel foto's maak met het onderwerp in het midden, heb ook een soort zelfde foto met wel uitsnede in het midden!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 16:26 



 
Profiel   

Abletodream zeker richting de 200 euro. Ik vind het echt waanzinnige foto's.

Myponyhoward: deze uitsnijding vind ik mooier dan die bijna dezelfde foto denk ik. Je kan beter een foto inzoomen tijdens het maken dan later uitsnijden vind ik meestal.
50 euro vind ik ze wel waard!

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-21 21:48 



 
Profiel   

Inmiddels alweer een tijdje geleden dat ik foto's heb geplaatst, dus ik zal ook weer een paar mensen taxeren!

@Gianti: Prachtige foto's! Mooie stijl heb je ook! €100,-

@ninavo: Er ontbreekt af en toe wat licht in de gezichten, waardoor de modellen niet helemaal naar voren komen. €30,-

@Myponyhoward: Je foto's zijn een beetje aan de donkere kant, maar je bent leuk bezig met compositie! Probeer bij je actiefoto's net een ander moment te kiezen, het achterste hoefje hobbeltje er nu net een beetje achteraan. €25,-

@Myponyhoward: Deze tweede serie vind ik qua kleur al een stuk beter! €40,-

@AbleToDream: Erg mooie zachte foto's! Ben persoonlijk niet zo'n fan van het wat neppe magische sfeertje, maar dat is voorkeur. €120,-

@Amado7: Je foto's missen wat mij betreft wat kleur. Probeer qua compositie op te letten dat je niks afsnijdt (bijvoorbeeld de hand in de 3e foto). Je bent leuk op weg. €15,-

Dan nu mijn foto's! Ben benieuwd wat jullie vinden.
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-05-21 15:24 



 
Profiel   

Oh wat een gave foto's hierboven!
Ik heb geen verstand van prijzen, maar zou zeker betalen voor bovenstaande foto's!

Ik ben pas begonnen en vraag geen geld voor mijn foto's. Maar ben wel benieuwd naar wat jullie ervan zeggen..

[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-21 12:17 



 
Profiel   

Ik zal ook weer eens men best doen, Maar ik ben er echt verschrikkelijk in dus als ik voor jou gevoel te laag zit moet je je er niks van aantrekken.
Ik denk dat de foto's waard zijn wat je ze zelf waard vind.

@Gianti WAUW, 1 woord WAUW
Zeker €150 of meer

@Ninavo leuke foto's, Ik ben niet zo'n fan van de krappe uitsnede van de onderste maar vind dat licht wel prachtig.
€30-40 ?

@myponyhoward, Je verbetert naar mijn idee wel heel erg, superleuk om te zien.
Ik vind het heel leuk om te zien hoe je met het licht speeelt maar mis wel wat contrast en vind ze soms wat koel zegmaar.
€30

@Abletodream PRACHTIG Ik houd zo erg van dit soort foto's echt ongeloofelijk mooi.
Zeker boven de €200

@Amado7 Leuk, Ik mis ook wat kleur, die onderste vind ik wel leuk.
€30-20

@Horserider22 Ik vind sommige echt superleuk andere wat minder.
Maar ik denk al wel rond de €40.

@jasia Ik zou nog even oefenen voor je er echt iets voor vraagt.
Wat wel kan is dat je iets symbolisch vraagt, gwn omdat een camera ook geld waard is.

En dan nu wat van mijn foto's, Ik heb in de wnter echt weinig gedaan tot de sneeuw toen ineens 8 in een week.
Daarna is het weer wat rustig geweest en nu begint het langzaam weer te lopen.

Ik doe voornamelijk honden en paarden, mensen heel soms in opdracht maar is niet iets wat ik perse wil doen.
De foto's zijn scherp maar door t uploaden niet meer
(ik kan niet meer kiezen tussen men honden foto's, met de sneeuw heel veel gedaan)
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-21 22:06 



 
Profiel   

Ik ben nieuw hier! Ik heb sinds kort een leuke camera en ik ben benieuwd wat jullie van de foto's vinden.

Zelf heb ik ook echt geen verstand van foto's taxeren maar ik ben het over het algemeen wel eens met wat de meeste hier zeggen.

Gianti: Super mooie bijzondere foto's
ninavo: Gezellige foto's vooral de laatste vind ik erg leuk
Myponyhoward: Leuke foto's, leuk hoe je de elementen gebruikt in je foto's. Alleen vind ik ze soms iets teveel. Bijv de boom op de 1e foto.
Myponyhoward: Die je erna plaatst vind ik echt prachtig! 25,- is idd aan de goedkope kant voor deze foto's
AbleToDream: jou foto's zijn super mooi daar heb ik geen verbetering voor haha
Amado7: Leuke foto's !
horserider22: Deze foto's vind ik ook leuk!
freedomshet: Hele mooie foto's!

Rosie:
[ img ]

[ img ]

[ img ]

En Curby mijn shetlander:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

De foto's zullen wat terug gaan in kwaliteit. Dit was de eerste keer dat ik foto's maakte. We zijn hard aan het oefenen en ik zoek dus ook nog modellen voor mijn portfolio :)

Mijn foto's zijn trouwens qua licht zo goed als onbewerkt. Ik heb nog de oude versie van lightroom en daar moet ik echt nog alles over leren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-21 06:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 117 van de 120 [ 2983 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen