[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 23:08

Oke bedankt voor je tips! Thnx ik ben ook erg blij met mijn logo :o

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 10:07

@siricj thnx voor de taxatie :)
Ik vind je foto’s mooi maar op foto 3 is de hond nog iets onderbelicht naar mijn idee waardoor hij een beetje wegvalt! Voor de rest heel mooi! Ik zou hier €25 voor over hebben!

Ninatjuh01

Berichten: 117
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 18:52

Murphypower:Ik vind vooral bij de tweede foto de achtergrond wat onrustig. Foto 3 en 4 vind ik mooi! Ik zou hier 5 euro voor geven.

Siricj: Ik vind het knappe foto's, maar de foto's zijn vind ik een beetje donker. Ik zou er 15 euro voor geven :)

Hier mijn foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 16:06

@Ninatjuh01
Bedankt voor het taxeren, ik vind jou foto's erg gaaf. Je hebt echt een fijne rustgevende stijl! Ik zou hier zeker wel €40 voor betalen :)

Ninatjuh01

Berichten: 117
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 17:25

murphypower schreef:
@Ninatjuh01
Bedankt voor het taxeren, ik vind jou foto's erg gaaf. Je hebt echt een fijne rustgevende stijl! Ik zou hier zeker wel €40 voor betalen :)


Dank je wel, bedankt voor de taxatie! :)

Dizzy505
Berichten: 1587
Geregistreerd: 03-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 17:31

Ninatjuh01 schreef:
murphypower schreef:
@Ninatjuh01
Bedankt voor het taxeren, ik vind jou foto's erg gaaf. Je hebt echt een fijne rustgevende stijl! Ik zou hier zeker wel €40 voor betalen :)


Dank je wel, bedankt voor de taxatie! :)


Als je hier maar €40,00 voor gaat vragen zit je veel te laag in de prijs. Hier kan je zeker meer dan het dubbele voor vragen. Bereken ook eens hoeveel tijd er in word gestoken.
Mooie beelden @ninatjuh01

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:03

Oeps heb er verder ook niet heel veel verstand van. Ik noemde gewoon een prijs die ik ervoor zou betalen, maar het hangt ook weer af van het aantal foto's wat je krijgt natuurlijk!

Janinevv

Berichten: 13243
Geregistreerd: 12-01-16

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:05

Ik dacht ook aan een 70/80 euro, erg fijne style ninatjuh.

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 18:20

Even een vraagje, misschien staat het wel ergens maar lees ik er totaal overheen:
De bedragen die genoemd worden, per hoeveel aantal foto's is dat?

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 19:18

ninaphilo schreef:
Even een vraagje, misschien staat het wel ergens maar lees ik er totaal overheen:
De bedragen die genoemd worden, per hoeveel aantal foto's is dat?


Ja volgensmij is daar dus niet echt een vast aantal voor ik bedoelde iniedergeval €40 voor 5 tot 7 van zulke foto's :)

Ninatjuh01

Berichten: 117
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 17:55

murphypower schreef:
ninaphilo schreef:
Even een vraagje, misschien staat het wel ergens maar lees ik er totaal overheen:
De bedragen die genoemd worden, per hoeveel aantal foto's is dat?


Ja volgensmij is daar dus niet echt een vast aantal voor ik bedoelde iniedergeval €40 voor 5 tot 7 van zulke foto's :)


In mijn geval zou het 15 foto's op webformaat en 3 op origineel formaat zijn. Ik vraag daar nu 40 euro voor :)

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 08:13

Dat vind ik nog erg goedkoop!

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 15:53

Ninatjuh01 schreef:
In mijn geval zou het 15 foto's op webformaat en 3 op origineel formaat zijn. Ik vraag daar nu 40 euro voor :)

Net als murphypower zegt, vind ik veel te goedkoop voor hoe mooi jouw foto's zijn!

Ninatjuh01

Berichten: 117
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 19:34

ninaphilo schreef:
Ninatjuh01 schreef:
In mijn geval zou het 15 foto's op webformaat en 3 op origineel formaat zijn. Ik vraag daar nu 40 euro voor :)

Net als murphypower zegt, vind ik veel te goedkoop voor hoe mooi jouw foto's zijn!


Ohh dank je wel! Wat zouden jullie dan wel aanraden voor het genoemde aantal foto's? :)

bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 19:45

Al weer een tijd geleden dat ik hier wat geplaatst heb! Zal zo wat anderen ook even taxeren :)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

bentefoto

Berichten: 415
Geregistreerd: 18-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 20:08

Pagina 107
Siricj : Mooie compositie in de foto's! Doe je ook aan nabewerken? Misschien dat je daar nog iets meer uit de foto's kan halen, qua licht en kleur :). Voor nu zou ik je aanraden nog even lekker verder te oefenen.
Gerdjee : heerlijke foto's!! Echt een fijne sfeer. Ik zou hier €80/€90 voor neerleggen.
Joy_Mennings : Vind vooral je foto's van mensen mooi! :) Zou hier zo'n €50/€60 voor vragen.
Evelien_vp : Wauw! Vind de nabewerking bij sommige wel iets te fel oranje/geel maar ik zou €70 vragen.
Siricj : Vind vooral de eerste foto al verbeterd! :) Maar vind ze niet heel speciaal, dus zou er nog geen geld voor vragen. Ik zal eerst proberen je eigen stijl te ontwikkelen door veel te oefenen!
Kate_91 : Wat grappig om te lezen dat hier de meningen zo over verdelen, echt een smaak dingetje dus :D. Ik vind ze wél heel erg mooi! Zal hier zeker zo'n €70,- voor over hebben.

Pagina 108
Brenda_85 : Je eerste foto vind ik ietsje te donker maar die honden foto's vind ik echt prachtig! <3 €60,-
horserider22 : Mooie foto's! Maar ze hebben nog niet echt een eigen stijl. €30
mxren : Gave foto's! :) Mooi licht en fris, zou hier ongeveer €60 voor geven.
louiisaa : Ooh je studio foto's vind ik echt heel tof! Ben wat minder fan van je foto's in het bos. Maar voor de studio foto's zal ik €60 over hebben.
Janinevv : Vooral je foto's van het stel vind ik erg mooi :). Rond de €40

Pagina 109
murphypower : Leuke compositie! Maar ze zijn wel een beetje simpel, een mooier achtergrond of omgeving doet al heel wat goeds denk ik! Ik zou hier nog geen geld voor geven.
Siricj : Ha daar ben je weer :D Vooral foto 3 is erg leuk! Vind ze persoonlijk wel wat donker, en de vignet wat te sterk aangezet. €5
Ninatjuh01 : Jaa jouw foto's vind ik super mooi! Heel knap gedaan met het tegenlicht. €70

Mijn foto’s staan hier boven :)
Laatst bijgewerkt door bentefoto op 10-01-19 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Ninatjuh01

Berichten: 117
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 20:36

bentefoto schreef:
Pagina 107
Siricj : Mooie compositie in de foto's! Doe je ook aan nabewerken? Misschien dat je daar nog iets meer uit de foto's kan halen, qua licht en kleur :). Voor nu zou ik je aanraden nog even lekker verder te oefenen.
Gerdjee : heerlijke foto's!! Echt een fijne sfeer. Ik zou hier €80/€90 voor neerleggen.
Joy_Mennings : Vind vooral je foto's van mensen mooi! :) Zou hier zo'n €50/€60 voor vragen.
Evelien_vp : Wauw! Vind de nabewerking bij sommige wel iets te fel oranje/geel maar ik zou €70 vragen.
Siricj : Vind vooral de eerste foto al verbeterd! :) Maar vind ze niet heel speciaal, dus zou er nog geen geld voor vragen. Ik zal eerst proberen je eigen stijl te ontwikkelen door veel te oefenen!
Kate_91 : Wat grappig om te lezen dat hier de meningen zo over verdelen, echt een smaak dingetje dus :D. Ik vind ze wél heel erg mooi! Zal hier zeker zo'n €70,- voor over hebben.

Pagina 108
Brenda_85 : Je eerste foto vind ik ietsje te donker maar die honden foto's vind ik echt prachtig! <3 €60,-
horserider22 : Mooie foto's! Maar ze hebben nog niet echt een eigen stijl. €30
mxren : Gave foto's! :) Mooi licht en fris, zou hier ongeveer €60 voor geven.
louiisaa : Ooh je studio foto's vind ik echt heel tof! Ben wat minder fan van je foto's in het bos. Maar voor de studio foto's zal ik €60 over hebben.
Janinevv : Vooral je foto's van het stel vind ik erg mooi :). Rond de €40

Pagina 109
murphypower : Leuke compositie! Maar ze zijn wel een beetje simpel, een mooier achtergrond of omgeving doet al heel wat goeds denk ik! Ik zou hier nog geen geld voor geven.
Siricj : Ha daar ben je weer :D Vooral foto 3 is erg leuk! Vind ze persoonlijk wel wat donker, en de vignet wat te sterk aangezet. €5
Ninatjuh01 : Jaa jouw foto's vind ik super mooi! Heel knap gedaan met het tegenlicht. €70

Dank je wel!

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 09:03

@bentefoto thnx voor je taxatie!
Ik vind vooral foto 1,3 & 4 heel mooi! Ik zou hier wel €60 voor geven :D

Ninatjuh01

Berichten: 117
Geregistreerd: 23-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 20:38

@bentefoto Sorry, ik zie nu pas dat ik niet getaxeerd heb :o In ieder geval, ik vind je foto's erg mooi! Ik zou hier zo rond de 70 euro voor geven :)

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 11:05

Ik heb gister een paar leuke modellen voor mijn lens gehad! Ik ben benieuwd wat jullie hier voor over zouden hebben!
1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding


Alvast bedankt! :o

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 11:29

murphypower schreef:
Ik heb gister een paar leuke modellen voor mijn lens gehad! Ik ben benieuwd wat jullie hier voor over zouden hebben!
1.
[ [url=m/TS5NuH.jpg]Afbeelding[/url] ]

2.
[ [url=m/URJiMd.jpg]Afbeelding[/url] ]

3.
[ [url=m/nGgpEE.jpg]Afbeelding[/url] ]

4.
[ [url=m/EvJKVo.jpg]Afbeelding[/url] ]

5.
[ [url=m/YzzO8S.jpg]Afbeelding[/url] ]


Alvast bedankt! :o



Even ter aanvulling! Ik lever 10 foto's op klein formaat, met logo. Nabestellen op groot formaat is mogelijk. Daarvoor geld 3 + 1 gratis. €1 per foto op groot formaat!
(foto's zijn via bokt geupload, vandaar onscherp)

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 08:24

Is er nog leven hier :=

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 09:29

Hoge resolutie moet je niet zo goedkoop weggeven... zou er toch wel ongeveer 7,50 voor vragen per foto. In elk geval voor nu. Quo foto’s zelf vind ik wel dat je nog een hoop ervaring moet opdoen en kan niet echt een prijs geven. Ze stralen nog weinig “gevoel” uit als je mij begrijpt :o

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 11:34

BulletjeBeer, heel gave foto's en heel scherp! Ik zou rond de 80 gaan!
Keell94, Ik zou daar ook zeker 70 / 80 voor betalen!
GreenRider, wauw zo jaloers op jouw scherpte! <3 Rond de 80 euro!
MxW, fijne foto's qua kleur! Ik zou 60/70 vragen!
murphypower, mooie foto met die vogel! Verder zou ik eerst nog blijven oefenen!
Riverdale, ik zou eerst nog wat meer oefenen! En meer spelen met photoshop! Schiet je in RAW?
Ninatjuh01, Mooie foto's, je hebt een duidelijke stijl! Ik zou 50/60 vragen!
Its_Juliaa, heel nette foto's! Prachtige kleuren ook! Ik zou 70 vragen!
Gerdjee, heel mooi <3 Ik zou rond de 100 gaan zitten!
Joy_Mennings, gave foto's! Heel eigen! Ik zou rond de 70 gaan!
Evelien_vp, Heel mooie sfeer in je foto's! Ik zou voor rond de 80 gaan!
Kate_91, als je de foto's wat minder overbelicht zou ik ze meer waard vinden. Vind het daarom nu lastig.
Brenda_85, Heel mooi gedaan! Ik zou rond de 60 gaan zitten.
horserider22, ik zou nog blijven oefenen en dan rond de 40 gaan zitten!
mxren, Leuke hobby he! :D Ik zou rond de 40 gaan zitten!
louiisaa, leuk zeg een studio! Ik zou rond de 40 gaan zitten.
Janinevv, goed bezig! :D vooral die met die mensen spreken me heel erg aan! Zou rond de 30/40 gaan zitten.
Ninatjuh01, heel gaaf en eigen! Ik zou 60 vragen!
bentefoto, ik zou 70 geven! Vind je stijl heel duidelijk!

Ik ga van de week mijn foto's posten, maar hierbij alvast een taxatie! :D

ninavo

Berichten: 907
Geregistreerd: 16-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 07:39

MarlindeRooz schreef:
murphypower, mooie foto met die vogel! Verder zou ik eerst nog blijven oefenen!


Ik ga van de week mijn foto's posten, maar hierbij alvast een taxatie! :D


Vogel? :=