Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 112 van de 120 [ 2983 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 120  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

 
Profiel   

skweldam schreef
Brenda: ik zou zeggen 70 tot 90 euro. Suoer mooie foto's.

Mijn meest recentste werk

[ [url=m/Gb5ef7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bWPtD4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CxYEKd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/o3hJvg.jpg]Afbeelding[/url] ]

En al wat ouder:

[ [url=m/9Ay8TR.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/MZpSwQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/1TTfsV.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/KSJOvF.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bAhdaT.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/xycF6l.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/18MD57.jpg]Afbeelding[/url] ]


Maar eens wat leven naar binnen blazen hier! Ik vind je foto's prachtig en zou ook zeker bereid te zijn €50 hier aan uit te geven (10 foto's incl logo)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 13:41 



 
Profiel   

[FK] [FOTO] oefenen, oefenen, oefenen!
Hier staan mijn meest recente in! Ben benieuwd of jullie nog vooruitgang zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 13:41 



 
Profiel   

murphypower schreef
[FK] [FOTO] oefenen, oefenen, oefenen!
Hier staan mijn meest recente in! Ben benieuwd of jullie nog vooruitgang zien!



Leuke foto's, heb je vorige foto's niet gezien dus kan niet vergelijken. Vind alleen foto 5 net niet een mooie uitsnede. Iets meer lichaam had mooi geweest.

€45,- 10 foto's

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-19 16:28 



 
Profiel   

is dit topic echt doodgebloed, of kan er toch weer leven in komen? Ik ga in ieder geval een poging doen!
Omdat het wel hele oude berichten werden heb ik enkel 1 pagina terug getaxeerd.

Keell94: 75 euro, mooie foto's, vooral blackfoto's!
Ninatjuh01: 20 euro, het is niet mijn stijl, sorry. Iets te bewerkt/hoog contrast voor mij.
MariekeRomy: kan de foto's niet zien
murphypower: 25 euro, probeer wat meer scherptediepte te krijgen, nu zijn ze wat druk.
Brenda_85: 100 euro, gave foto's!
skweldam: 25-40 euro, mooie plaatjes, de rijfoto's zijn het mooist vind ik.
Lisette1205: leuke foto's en mooie hond! Ik zou lekker door oefenen!

En dan wat foto's van vandaag op de heide met mijn eigen hond Saar.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 22:14 



 
Profiel   

Mooie foto's Lois. Fijne kleuren, Mooie scherpte diepte. 45 euro

Murphylover. Ik zou hier nog geen geld voor vragen. Werk aan je compositie en scherpte diepte. Je foto's zijn nu nog wat rommelig

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 08:46 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 09:37 



 
Profiel   

Leonie, ik denk een 30-35 euro. :D De compositie is erg mooi maar de nabewerking zou nog verbeterd kunnen worden.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Fotoshoot van mijn eigen paard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 11:11 



 
Profiel   

Ja het nabewerken vind ik soms nog wat lastig. Nog tips?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 11:41 



 
Profiel   

Ik ben ook wel benieuwd wat jullie van mijn foto' vinden :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Leonie: 35 euro? Ik vind de compositie erg mooi, maar zoals eerder gezegd kan de nabewerking wel beter, als je dat onder de knie hebt denk ik dat je foto's nog 2x zo gaaf zijn :D
Loiz: dikke 40 euro, erg mooie scherptediepte en kleuren.
Ketly: ik denk ongeveer 15-20 euro. Heb je de foto's handmatig verscherpt? De eerste spreekt mij heel erg aan, maar de 2e en 3e niet zo. Bij de 3e had ik de kont van het paard er nog opgezet, en de tweede vind ik niet zo sprekend. Ik denk dat dit door de houding van het paard komt

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 11:54 



 
Profiel   

Leuk dat er weer wat leven is in dit topic!

Loiz: Mooie foto's! Fijne scherptediepte. Ik had bij foto 2 alleen wat ruimte aan de linkerkant over gelaten. €45,-

Leonie_M: Vooral foto 5 vind ik erg mooi! Bij foto 2 en 3 vind ik de achtergrond wat te overbelicht, bij foto 4 had ik wat meer contrast in de foto gelaten, dan springt de kat er nog wat mooier uit. En bij de laatste foto vind ik de uitsnede wat jammer, ik had dan nog wat meer van het lichaam van het paard willen zien. Ik zou €30,- geven.

Ketly: Erg leuke foto's! Ze springen er alleen nog niet zo uit, het lijkt alsof je met een heel klein diafragma gewerkt hebt, want alles op de foto is even scherp. Kies bijvoorbeeld eens voor f/4.5 of f/5.6 als dat lukt met je apparatuur? Of wellicht nog wel wat lager op bijvoorbeeld f/3.5. En bij de 1e foto lijkt het paard een beetje om te vallen, misschien helpt het om de horizon wat rechter te zetten? €20,-

Miefje: Vooral foto 1 spreekt mij aan! Mooie scherpte diepte. Bij foto 2 vind ik de schaduwen wat storend, misschien kun je volgende keer proberen in de schaduw te fotograferen of een ander tijdstip op de dag? ('s ochtends of 's avonds). Bij de 3e foto mis ik wat contrast en hij lijkt ook niet helemaal scherp. De 4e foto vind ik mooi, heb ik niet zoveel op aan te merken. Misschien had ik de foto horizontaal ipv verticaal genomen maar dat is smaak :). €25,- / 30,-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 12:03 



 
Profiel   

bentefoto schreef
Miefje: Vooral foto 1 spreekt mij aan! Mooie scherpte diepte. Bij foto 2 vind ik de schaduwen wat storend, misschien kun je volgende keer proberen in de schaduw te fotograferen of een ander tijdstip op de dag? ('s ochtends of 's avonds). Bij de 3e foto mis ik wat contrast en hij lijkt ook niet helemaal scherp. De 4e foto vind ik mooi, heb ik niet zoveel op aan te merken. Misschien had ik de foto horizontaal ipv verticaal genomen maar dat is smaak :). €25,- / 30,-


Dankjewel voor je feedback! Ik heb geprobeerd om helemaal in de schaduw te fotograferen, maar daar was geen fijne plek voor in het bos. Ik heb het meisje en de pony op verschillende plekken laten staan, dus wat dat betreft heb ik een aantal verschillende effecten. Bij de 3e foto ben ik het helemaal met je eens, er mist inderdaad scherpte en contrast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 12:14 



 
Profiel   

Wat leuke beelden zitten er weer tussen!
@Loiz, prachtige foto’s! Ik ben vooral fan van die actiefoto!! Bij foto twee had iets meer ruimte in de kijkrichting van je hond wel iets fijner geweest om naar te kijken, maar verder echt toffe foto’s. 50- 60€

@leonie_M, Mooie beelden vooral je blackfoto’s vind ik een plezier om naar te kijken, foto twee had ik persoonlijk iets anders bijgesneden aangezien je paardje nu veel naar rechts staat en links zoveel witruimte is. De regel van drie toepassen is daarbij wel een handige. 35 €

@Ketly, Hier zou ik ook zeggen, iets meer nog op je compositie letten, en regel van drie toepassen, dat oogt wat rustiger bij je eerste twee foto’s, Ik vind de bloemen wel heel mooi erbij, mocht je het hoofd van je paard rond zijn ogen misschien nog wat oplichten springt dat er ook nog wat meer uit. 25€

@Miefje, Foto 1 is zeker een mooi begin, misschien proberen in nabewerking om je modellen wat op te lichten, zo springen ze er meer uit. 20€

Hieronder nog enkele van mij en van de laatste portfolioshoot die ik deed enkele weken terug.
Ik lever 15 foto's af, 1 maal op social media formaat met logo en 1 maal zonder logo voor prive gebruik.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 09:55 



 
Profiel   

Loiz: Wat een leuke foto's! Dit zijn de soort foto's waar ik heel blij mee zou zijn als hondeneigenaar! Ik zou hier toch zeker 75€ voor durven vragen.

Leonie_M: Opzich leuke composities maar let erop dat je stijl een beetje hetzelfde blijft bij de black foto's en de foto's in een omgeving, er is een groot verschil in contrast. 30€

Ketly: Erg leuke beelden qua compositie maar de scherpte van de beelden is een beetje gek, ligt dat aan het exporteren? 30€

Miefje: leuke beelden opzich, vind enkel de bovenste 3 wat te donker, als ze wat lichter waren spreken ze meer aan denk ik. 15€

Evelien_vp: Waauw wat een sprookjesachtige beelden!Die met die kat zijn echt super! over het algemeen herkenbare stijl. Ik zou hier zeker 100€ voor vragen!

Hier komen mijn foto's dan, Ik heb ecentelijk een studio geïnstalleerd voor honden te fotograferen, hier zien jullie resultaten van de eerste 2 shoots. Ook wil ik nog een paar paardenbeelden laten zien. Ik plak geen tijd op mijn fotoshoots en de klant krijgt alle goede foto's achteraf (rond de 30tal) in klein formaat met logo en groot formaat.

1.
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

6.
[ img ]

7.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 09:59 



 
Profiel   

Iedereen heel erg bedankt voor de feedback. Ik ben er mee aan de slag gegaan. Lightroom en photoshop aangeschaft. Wat een verademing. Nu nog een leuke cursus vinden.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ketly: Leuke foto's. Maar ik mis een beetje de scherpte diepte waardoor de foto's wat vlak worden. 25 - 30 euro


Miefje: prima begin. Probeer op je compositie te letten. En probeer harde schaduwen te vermijden. 15 euro


Evelien_vp wow de foto's van de kat zijn echt geweldig. Ik zou zo een shoot bij je boeken. Echt heel mooi 80 - 100 euro


Deborah: Mooie scherpe foto's. Niks op aan te merken. Mis bij studiofoto's vaak een beetje de sfeer. Maar dat is persoonlijke smaak. 50 euro

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-19 11:28 



 
Profiel   

Miefje: 20, oefen wat meer met licht. Het licht is nu bij de meeste erg hard en komt van rare kanten waardoor je schaduwen krijgt op plekken waar je het niet wil. Foto 2 en 3 lijken niet helemaal scherp. Die springfoto vind ik wel erg gaaf

Evelien: 60, de bewerkingen vind ik bij sommige foto's iets too much persoonlijk. Foto 3 en 4 vind ik wel prachtig! Qua scherpte enz zit je ook helemaal goed.

Deborah: 55, Ik heb niet zo veel ervaring met studioshoots maar ik vind ze leuk. Qua scherpte zit je Misschien als je de ogen en het hoofd wat meer oplicht dat het net wat meer uit de foto knalt. Vind het nu een beetje gewoontjes ofzo.

Leonie: 45, de compositie van de laatste 3 foto's had ik persoonlijk anders gedaan. Net wat meer ruimte er omheen. Vooral bij foto 2 had ik de hond meer in het midden geplaatst, ook omdat zijn kont er nu afgesneden is. Wel erg mooi gespeeld met licht bij de laatste 2 foto's.


Ik ben laatst al omhoog gegaan met mijn prijzen (niet spieken voordat je een prijs bedenkt :+ ) maar ik ben toch erg benieuwd wat jullie zouden zeggen. Dit zijn wel een paar van mijn favoriete foto's van de afgelopen tijd.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-19 13:48 



 
Profiel   

@ninaphilo wat een super mooie foto's! Ik vind het echt een heerlijk sfeertje wat er aan hangt. €110

@Leonie_M heel mooi ik vind dat je het al knap doet met ps en lightroom! €60 (10 foto's incl logo)

@Deborah_d ik heb helemaal geen verstand van studio, maar ik vind het een heel gaaf effect geven!€75 (10 foto's incl logo)

Hier dan mijn meest recente resultaten:
1. Hier wil ik nog wat minder vignette doen want nu oogt het een beetje vreemd
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

En dan mijn allereerste blackphoto! Ik ben er Nog niet helemaal tevreden mee
4.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 10:03 



 
Profiel   

murphypower schreef
@ninaphilo wat een super mooie foto's! Ik vind het echt een heerlijk sfeertje wat er aan hangt. €110

@Leonie_M heel mooi ik vind dat je het al knap doet met ps en lightroom! €60 (10 foto's incl logo)

@Deborah_d ik heb helemaal geen verstand van studio, maar ik vind het een heel gaaf effect geven!€75 (10 foto's incl logo)

Hier dan mijn meest recente resultaten:
1. Hier wil ik nog wat minder vignette doen want nu oogt het een beetje vreemd
[ [url=m/1Okwhz.jpg]Afbeelding[/url] ]

2.
[ [url=m/waWmZq.jpg]Afbeelding[/url] ]

3.
[ [url=m/gkt42e.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dan mijn allereerste blackphoto! Ik ben er Nog niet helemaal tevreden mee
4.
[ [url=m/iPwoS4.jpg]Afbeelding[/url] ]


nog een toevoeging:
5. een zelfportret :)
[ img ]

Ik heb mijn boktnaam veranderd, was voorheen murphypower :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 09:39 



 
Profiel   

Ik post even snel mijn foto's hier weer eens, ik Beloof jullie dat ik deze week jullie nog zal taxeren! Maar heb het vandaag zo druk met school dat ik daar nu even geen tijd voor heb en ik hou er van om het uitgebreid te doen.


1.
[ img ]CECILE by winniefotografie, on Flickr


2.
[ img ]2019-09-18 09.06.32 1 by winniefotografie, on Flickr


3.
[ img ]Mila by winniefotografie, on Flickr


4.
[ img ]Mila by winniefotografie, on Flickr


5.
[ img ]Frits & Boris by winniefotografie, on Flickr

6.
[ img ]Odille by winniefotografie, on Flickr

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 09:54 



 
Profiel   

Gerdjee schreef
Ik post even snel mijn foto's hier weer eens, ik Beloof jullie dat ik deze week jullie nog zal taxeren! Maar heb het vandaag zo druk met school dat ik daar nu even geen tijd voor heb en ik hou er van om het uitgebreid te doen.


1.
[ Afbeelding ]CECILE by winniefotografie, on Flickr


2.
[ Afbeelding ]2019-09-18 09.06.32 1 by winniefotografie, on Flickr


3.
[ Afbeelding ]Mila by winniefotografie, on Flickr


4.
[ Afbeelding ]Mila by winniefotografie, on Flickr


5.
[ Afbeelding ]Frits & Boris by winniefotografie, on Flickr

6.
[ Afbeelding ]Odille by winniefotografie, on Flickr


Super gave foto's!! Zeker foto 1 spreekt me enorm aan, maar 4 en 6 zijn ook zeker favoriet! Ik zou hier zeker €110 voor betalen voor 10 fotos incl logo

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-19 10:34 



 
Profiel   

Taxaties Bokt 27-09-2019

Ik hou een uur fotografie met 10 foto’s aan.

Pagina 110 Ik heb getaxeerd vanaf waar ik de vorige keer ook heb getaxeerd.

Keell94
Mooie pure beelden bij de blackfoto’s, vooral de 1e omdat de houding wat aparter is. Jammer dat de ogen bijna niet te zien is. Dit is natuurlijk wel het deel waarmee je aandacht trekt en dat heb je nu niet. De dressuur foto is ook mooi. Precies het goede moment en je ziet duidelijk de beweging en de concentratie door de staart die zo mooi meezwiept. Ik vind de foto nog wel een beetje onrustig, misschien bij een lager standpunt en een kleinere scherptediepte had dat voorkomen kunnen worden. 2e dressuurfoto zelfde verhaal.
De closeup is mooi en de compositie is ook fijn om naar te kijken, wel zou ik het oog wat opgelicht hebben. Ook bij de laatste foto zou het standpunt net een tikje lager mogen zijn.
65 euro

Ninatjuh01
Mooie foto’s, allemaal flink bewerkt, maar als je daar van houdt dan is dat natuurlijk allemaal geen probleem! Fototechnisch helemaal compleet. Ze zijn wel een beetje grauw, maar het was in de winter. Ik heb je foto’s van van de zomer ook voorbij zien komen op instagram ed. Aangezien je waarschijnlijk heel veel doet in Lightroom en photoshop mag je ook wel wat meer vragen, want dan ben je er ook langer mee bezig.
85 euro

Ninavo
Mooie beelden! Vooruitgang is er zeker. Bij de 1e foto vind ik de lucht ontzettend overbelicht… je kunt beter een foto 1 stop onderbelichten en dan later oplichten in een bewerkingsprogramma dan dat je gaat overbelichten. Want iets wat overbelicht is daar zit geen informatie meer in en dat zie je wel terug in deze wolk. Bij de 2e en 3e foto vind ik de belichting heel goed! Waarschijnlijk heb je toen ook met de zon mee gefotografeerd en dat zie je wel. Probeer te werken met de regel van derden. De kant waar een paard naar toe gaat probeer daar ook ruimte te laten.
30 euro

Brenda_85
Heerlijke frisse foto’s! Goede composities en ook goed de blik en gedachten van de honden gevangen. Je ziet op de foto’s letterlijk wat ze denken en dat vind ik echt super!
De 2e foto ziet er wel een tikje onscherp uit, maar dat kan ook door de upload komen natuurlijk. Als jij aan een klant 10 van zulke foto’s kan leveren dan vind ik dat zeker 120 euro waard.

Skweldam
Mooie foto’s met mooi contrast. Probeer wel goed te letten op waar je licht vandaan komt.
40 euro

Lisette1205
Vooral nog lekker blijven oefenen! De 1e foto vind ik het mooist. De compositie is goed.
Lees vooral iedereen zijn feedback en taxeringen door. Abboneer je op het youtube kanaal van Marit Hilarius en vele anderen en dan kun je een hoop dingen leren!

Loiz
Mooie serie!
Jammer van de tong, maar het zal wel warm geweest zijn. De kleuren zijn prachtig en de hond en de heide gaan echt perfect bij elkaar. Als jij dit als serie van 10 op kan leveren dan vind ik dat minimaal wel 100 euro waard.

Leonie_M
De 2 blackfoto’s vind ik echt heel mooi. Flink contrast erin en perfecte compositie!
De anderen vallen mij erg tegen. Ze zijn een beetje flauw en vaag en je had er zoveel meer uit kunnen halen!
45 euro

Ketly
Graag iets meer mensen taxeren. Je leert er zelf ook van door dat te doen.
Je foto’s zijn mooi, maar de scheve horizon bij de 1e is erg naar. Je ziet het wel steeds meer, Iris van Meijl is een hele bekende fotograaf die hier ook meewerkt en bij haar vind ik het ook niet storend. Als je het wil blijven doen kijk eens naar haar foto’s hoe zij dat doet.
35 euro

Miefje
Leuke foto’s en het plezier straalt eraf! Probeer goed te letten op waar je licht vandaan komt. Overal op je modellen zie ik gekke zon en schaduwvlekken. Voor nu lekker oefenen en veel tutorials kijken! Kijk vooral naar tutorials van Marit Hilarius zij heeft mij veel geleerd. Ook Nikki de Kerf vertelt op instagram bij elke foto wat ze gedaan heeft om tot dat beeld te komen.

AbleToDream
Mooie platen! Heel heftig bewerkt, daar moet je wel van houden als je voor jou kiest als fotograaf. Elke foto is een opzich zelf staand sprookje. Let er goed op dat je in je prijs ook je bewerkingstijd meetelt.
150

Deborah_D
Heel leuk in de studio! De beelden zien er goed belicht uit en voor nu nog erg veilig. Ken je Andreas Romijn? Zoek hem eens op en misschien leer je wel wat van hem! De hond met de blauwe achtergrond vind ik het mooist!
80 euro

Leonie_M

Mooie beelden! De een na laatste foto vind ik een beetje vreemd. De hond lijkt out of focus. Let daar goed op tijdens een shoot! De kleuren zijn allemaal heel fijn.
75 euro

Ninaphilo
Wauw wauw wat een beelden! Genieten om naar te kijken en de kleuren passen ontzettend goed bij elkaar! De laatste zou ik persoonlijk nog wat meer contrast gegeven hebben.
130

Ninavo
De foto’s die ik hiervoor heb getaxeerd vond ik beter… De compositie is vreemd hier en ook de kleuren zijn een beetje apart.. Je zelfportret daar en tegen vind ik erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 14:29 



 
Profiel   

Gerdje: Bedankt voor je Taxatie. Inmiddels zijn die foto's alweer van een hele tijd terug.
Grappig dat je zegt dat ik een lager standpunt moest pakken want ik zat al in de bak op me kont, meestal lig ik zelfs op mijn buik maar in een bak vind ik dat iets minder prettig , dus voor nu kon lager eigenlijk niet.

Bij de blackfoto's snap ik wat je bedoeld, en houd daar altijd rekening mee maar dit paard had zo'n dikke voorpluk dat deze elke keer weer naar beneden zakte zodra we hem bij elkaar in het midden van het hoofd deden. Dus is een uitzondering in dit geval, deel je mening dat de oogopslag een van de eerste dingen is waar je naar kijkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 15:00 



 
Profiel   

Wat leuk dat het weer drukker is hierzo! *\o/* Gezellig!

Taxaties:

AbleToDream-
Wat MOOOIII!!! Hele mooie kleuren en prachtige foto's zeg ! €150

Deborah_D-
Leuk zo aan de slag met de studio :D de witte achtergrond vind ik alleen nog een beetje teveel schaduw of iets. Ziet er niet heel strak uit maar ze staan er wel keurig netjes en leuk op! Zou er zelf €25 voor geven.

Leonie_M-
Die tegenlichtfoto is echt PRACHTIG! Verder erg mooi in licht en kleuren! €45

Ninaphilo-
"Kwijl" Echt heel gaaf! Een voorbeeld voor mij hoor! En je site is ook al zo prachtig! (nee ik heb niet gespiekt naar je prijs HAHA) maar echt minimaal €120 hoor! Meer dan waard!

Ninavo-
Heide <3 prachtig! Foto's zijn erg leuk maar qua compositie nog niet heel bijzonder. €25

Gerdje-
Wat een leuke spontane en kleurrijke portretfoto is 1! De hondenfoto lijkt er net iets te verscherpt uit te zien (maar ik zag die op je flickr en die zijn zooo mooi! ). Paardenfoto's vindt ik ook erg leuk. Mooie foto's ook op je pagina! €65-€75

Hoe uploaden jullie de foto's het beste ? Ik ga het nu via Flickr proberen :')
[ img ]52719229_2611004708973115_7139910799161556992_o by Louisa Hoenstok, on Flickr

[ img ]bewerkt-1-11kopieml by Louisa Hoenstok, on Flickr

[ img ]bewerkt-1-11kopieml by Louisa Hoenstok, on Flickr

[ img ]IMG_6095kopieml by Louisa Hoenstok, on Flickr

Laatste tijd helaas weinig gedaan i.v.m afstudeermoeilijkheden :') (oeps) maar hopelijk komende 2 maandjes de laatste loodjes en dan heerlijk weer aan de bak met foto's op volle toeren *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 20:51 



 
Profiel   

@louiisaa Ik vind vooral je studio foto's heel gaaf! Daar zou ik zeker wel €60 voor neerleggen. De paarden foto's zijn ook mooi! €50 (10 foto's incl logo)

Een beetje off topic, maar ik heb gisteren mijn eigen visitekaartjes ontworpen:
nummer even doorgekrast want dat gooi ik liever niet zo rond op het internet
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 09:36 



 
Profiel   

ninavo schreef
@louiisaa Ik vind vooral je studio foto's heel gaaf! Daar zou ik zeker wel €60 voor neerleggen. De paarden foto's zijn ook mooi! €50 (10 foto's incl logo)

Een beetje off topic, maar ik heb gisteren mijn eigen visitekaartjes ontworpen:
nummer even doorgekrast want dat gooi ik liever niet zo rond op het internet
[ [url=m/BEFSKk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FD4P7b.jpg]Afbeelding[/url] ]



Mooi visitekaartje! Bestel er genoeg, die van mij zijn alweer op :Y) Dus ik moet ook nieuwe gaan bestellen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 10:20 



 
Profiel   

Gerdjee schreef
ninavo schreef
@louiisaa Ik vind vooral je studio foto's heel gaaf! Daar zou ik zeker wel €60 voor neerleggen. De paarden foto's zijn ook mooi! €50 (10 foto's incl logo)

Een beetje off topic, maar ik heb gisteren mijn eigen visitekaartjes ontworpen:
nummer even doorgekrast want dat gooi ik liever niet zo rond op het internet
[ [url=m/BEFSKk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FD4P7b.jpg]Afbeelding[/url] ]



Mooi visitekaartje! Bestel er genoeg, die van mij zijn alweer op :Y) Dus ik moet ook nieuwe gaan bestellen

Waar laat jij ze allemaal achter :)?
Ik heb er pas 500 besteld en deel ze wel fanatiek uit maar het blijven we veel
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-19 10:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 112 van de 120 [ 2983 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 120  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen