Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 26 [ 634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info]1 foto, 10 bewerkingen!

 
Profiel   

Als mensen het leuk vinden kan ik deze week ook en wat newborn/portret in studio delen? Heb morgen weer een shoot staan, dus kan dan wel raw bestanden delen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 09:37 



 
Profiel   

Dat lijkt me leuk liselot!
Heb nog nooit newborn foto’s gemaakt dus lijkt me leuk om eens een paar te bewerken

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 12:07 



 
Profiel   

Ja leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 12:52 



 
Profiel   

Oh ja, Liselot, dat zou echt super gaaf zijn!! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-17 16:38 



 
Profiel   

HOPPA!!

Ik heb 3 foto's voor jullie. 1 van baby in een prop, 1 van baby op de beanbag en 1 van baby met mama.
In de WeTransfer link zijn zowel de RAW bestanden als de Jpeg bestanden te vinden.
Ben erg benieuwd wat jullie er van maken! (Zal na de week ook mijn bewerkingen posten)

https://wetransfer.com/downloads/7bda12 ... 303/4453e7



[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 11:56 



 
Profiel   

Ik heb ze gedownload, ga van t weekend eens mee knutselen!! Super leuk. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 12:47 



 
Profiel   

Dit is leuk!!! Ik ga direct aan de gang!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-17 12:56 



 
Profiel   

Ik ben bezig geweest! Is m'n eerste keer newborn bewerken dus ik ben benieuwd of jullie het een beetje vinden gelukt! :)

before

[ img ]

after
[ img ]

Ga zo bezig met de andere 2

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-17 12:19 



 
Profiel   

Leuk bente! Ik zou er persoonlijk wel op letten dat je niet té veel hooglichten pakt. Als je die iets terug zet krijg je weer wat meer diepte terug in je foto :)

Gaan er verder nog mensen nabewerken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 07:46 



 
Profiel   

Ik ben er nog mee bezig :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 08:43 



 
Profiel   

:)
Heel leuk om eens mee te oefenen! Ik ga straks nog even naar de andere twee foto's kijken.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 14:54 



 
Profiel   

Ik heb ook even er mee gepuzzeld. Ik vind hem net te soft geworden, maar ik krijg 'het' net niet goed.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 20:48 



 
Profiel   

Fris: Wow, wat heb je er wat anders van gemaakt dan ik zou doen! Wel vind ik hem zo vrij hard ogen, ik ga bij newborn persoonlijk altijd voor zacht en lief omdat je dat pure en onschuldige van het babytje juist wil benadrukken :o

LoveSenna: Niet verkeerd! Mocht het softe je tegenstaan kan je door middel van je curven heel makkelijk weer iets contrast toevoegen door de lijn wat steiler te maken. Of je voegt weer wat zwarte tinten en hooglichten toe
Huidje vind ik voor het mooie nog iets te rood her en der

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-17 22:04 



 
Profiel   

Bedankt voor de tips! Ja inderdaad, maar ik durfde nog niet echt met de kloonstempel aan de gang te gaan. Ik was bang dat de huid dan vlekkerig werd, daar moet ik nog een beetje mee stoeien. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-17 09:56 



 
Profiel   

Oh, wat zijn kleine kindjes lastig. :))

Ik heb dit er van gemaakt, maar ben nog van alles aan t knutselen. Zo eens een andere foto pakken. Vind het erg leuk!! En zo enorm veel moeilijker dan ik gedacht had. :=

[ img ]

Oh, wat ziet de foto hier op Bokt er ineens anders uit. Even kijken of ik m ergens anders kan uploaden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 13:13 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 13:21 



 
Profiel   

Niet slecht Quir!
De eerste is naar mijn smaak iets te warm waardoor het babytje ook wat gelig wordt. Verder zou het huidje nog iets meer verzacht kunnen worden.
Bij de 2e heb je naar mijn smaak iets teveel verscherpt :o


Ik zal ook nog even mijn bewerkingen posten, op deze manier gaan ze naar de klant:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 20:25 



 
Profiel   

Hoe maak je de huid van het kindje zo mooi zacht? Mij lukte dat dus echt niet. :=
Ook heel wat tutorials afgezocht en gekeken. Kan je eens laten zien hoe je dat doet? Ben ik wel benieuwd naar, zijn erg leuke foto's geworden!!

Ik heb trouwens geen foto's verscherpt, vind ik meestal vreselijk als foto's echt verscherpt worden dus daar blijf ik zelf altijd ver vandaan. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 20:31 



 
Profiel   

Ik heb Portraiture gekocht, kost wat, maar werkt ook echt geweldig. En als je zoals ik veel huidjes moet bewerken is het de investering ook wel waard :)
De vlekjes en schilfertjes die dan overblijven doe ik met de healing brush in photoshop.

De foto van mama met baby is dan door je upload verscherpt, want hij is het weldegelijk :j Of je hebt misschien de helderheid/clarity omhoog gehaald, dat geeft een beetje hetzelfde effect.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-17 20:34 



 
Profiel   

Even anders opgeslagen, zo lijkt ie minder verscherpt toch? Heb het zelf in ieder geval niet gedaan. :))
Ook nog net wat anders bewerkt, vind dit echt super leuke foto!
[ img ]

Je hebt er trouwens echt mooie foto's van gemaakt! Als er hier ooit een kindje komt moet je maar naar Zweden komen. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 15:35 



 
Profiel   

Ja gaaf he, zeg tegen een mama “en nu een mooi klein lachje want je hebt natuurlijk het allermooiste babytje van de wereld in je handen” en ze glunderen allemaal zo :D

Zweden, gaaf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-17 15:49 



 
Profiel   

Mag ik ook aansluiten in dit topic? :D

Ik kan helaas niet goed fotograferen, maar ben wel bekend met Adobe PS. Lijkt me leuk om zo toch bezig te zijn met beeldbewerking! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-17 11:35 



 
Profiel   

Hallo!
Ik volgde het hier al een tijdje, en zie dat het nu al even stil ligt. Mij lijkt het erg leuk om mee te doen. Misschien kunnen we dit topic nieuw leven inblazen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 13:31 



 

Zeker kan dat! Wat wil je bewerken? Dan kijk ik wel even in mn archief en zorg ik dat woensdag een nieuwe ronde kan beginnen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 13:57 



 
Profiel   

Oeh, ik zou ook graag meedoen, ben nog beginnend met photoshop maar leer graag bij :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-17 21:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 26 [ 634 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen