Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Fotografen koppelen aan Startlijsten

 
Profiel   

Sinds kort hebben we op Startlijsten.nl de mogelijkheid om fotografen te koppelen aan wedstrijden. Bij de vraagprogramma's, startlijsten en uitslagen staat dan automatisch een linkje naar degene die gefotografeerd heeft tijdens die wedstrijd.
Natuurlijk kunnen we op Startlijsten een oproep aan fotografen plaatsen om zich aan te melden, maar omdat in dit forum ook veel fotografen komen, leek me dit ook een handige manier om jullie te bereiken.

Dus als je het leuk vindt om je link vermeld te krijgen bij de startlijst, moet je gewoon even een paar stappen doorlopen:
1. Maak een vermelding van je diensten (fotograaf) in onze Bedrijvengids.
2. Als je als 'bedrijf' ingelogd bent, zoek je een wedstrijd waar je mag/gaat fotograferen.
3. Druk op de oranje opvallende tekst 'Ga je hier fotograferen?'
4. De vereniging krijgt een melding hiervan
5. Jouw bedrijfslink wordt getoond bij de wedstrijd
6. Foto's klaar voor publicatie? Log in en kies uit je Bedrijfsmenu de optie 'Fotograaf'.
7. Plaats daar de albumlink.
8. De albumlink is zichtbaar op de lijst.
Het klinkt misschien ingewikkeld, maar als je het één keer gedaan hebt, blijkt het simpel te zijn.
Het kost niets! Het is een leuke en handige toevoeging voor ruiter, de vereniging en natuurlijk de fotograaf!

Natuurlijk staan we open voor op- en aanmerkingen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 12:50 



 
Profiel   

Wat leuk en handig! Zowel voor de fotograaf als voor de ruiters!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 13:10 



 
Profiel   

Oh wat een super leuke toevoeging zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 13:15 



 
Profiel   

Dit is handig. Ik ga vanavond is kijken.. Misschien dat ik dit wel ga gebruiken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 13:36 



 
Profiel   

Dit lijkt me erg handig!
Zie alleen dat je een telefoonnummer (verplicht) moet invullen, waar is dat precies goed voor? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 17:59 



 
Profiel   

De fotografen worden bij de bedrijvengids ingevuld. Voor bedrijven vinden we het logisch dat ze ook telefonisch bereikbaar zijn (ook w.b. betrouwbaarheid).
Zou het invullen van telefoonnummer een struikelblok vormen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 10:27 



 
Profiel   

Wat interessant!

Ik hou mijn telefoonnummer liever privé en ik ben veel makkelijker bereikbaar via de email of via mijn fb bedrijfspagina. Hopelijk kan dat ook als optie aangegeven worden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 10:36 



 
Profiel   

Net als Maureen ben ik inderdaad heel makkelijk (en snel, want ik hou het goed bij) bereikbaar via mijn Facebook bedrijfspagina en/of mijn email adres en hou ik liever mijn telefoon privé (ik hou daarnaast ook niet zo van bellen want ik neem tussen 8-7 al geen telefoon op ivm werk, wel kan ik dan makkelijk even mijn mail checken)

Dus de optie fb pagina/email zou super fijn zijn :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 18:13 



 
Profiel   

Oh, wat een goed idee dit zeg :j !

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-17 14:21 



 
Profiel   

Omdat het hier om het maken van reclame gaat, gaat er een slotje op dit topic. Oproepen en/of advertenties kunnen op de Markt worden geplaatst :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-17 20:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen