Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 102 van de 110 [ 2740 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 110  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het beginnende (hobby) fotografen forum

 
Profiel   

Ik lees hier altijd mee en bewonder de mooie foto's altijd.

Deze foto's heb ik vorige week gemaakt.
[ img ]
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 14:34 



 
Profiel   

Wauw, super mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 17:33 



 
Profiel   

Heel mooi licht Kimm4

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 18:48 



 
Profiel   

Mooi licht!

Ik vind dat dus zo moeilijk, foto's met de zon tijdens zonsondergang. Ik krijg dan nooit die gloed er in. Altijd of lichte foto's of silhouet. Niet die mooie dromerige sfeer. Hoe doe je dat? _O-

Ik krijg dan dit zeg maar. (Hele slechte kwaliteit, is screen van een doorgestuurde foto )


[ img ]


Terwijl ik dit wil:
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 21:00 



 
Profiel   

Ik heb de foto's rond 19u gemaakt en ik weet dat de zon dan op dat plekje tegenlicht geeft. Ik probeer ervoor te zorgen dat de zon eigenlijk van rechtsboven in de foto komt. Ik denk dat ik de voorfoto niet meer heb, maar zal eens kijken straks. Er zit wel wat nabewerking in deze foto hoor. Die is niet zo uit de camera komen rollen haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 10:24 



 
Profiel   

[ img ]
Hij zat er lekker bij vanmiddag :P Vanavond wandelen op de heide dus neem lekker m'n camera mee als het droog blijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 13:33 



 
Profiel   

Vandaag gemaakt.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 23:30 



 
Profiel   

Maar weer even een fotosessie gedaan met de peerdekinders... (het zijn er wat veel, my bad!)


[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 07:48 



 
Profiel   

Mooie foto's CA! Leuke paarden ook :j Je bent goed aan het spelen met je positie ook.

Als ik je een tip mag geven: let op de afsnijden. Foto 1 mist een neusje , foto 2 zit een paal voor. 2nalaatste foto ook weer een paal, dat stoort best wel en doet gewoon af van je foto! Succes :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 07:55 



 
Profiel   

Amado7 schreef
Mooie foto's CA! Leuke paarden ook :j Je bent goed aan het spelen met je positie ook.

Als ik je een tip mag geven: let op de afsnijden. Foto 1 mist een neusje , foto 2 zit een paal voor. 2nalaatste foto ook weer een paal, dat stoort best wel en doet gewoon af van je foto! Succes :)

I know hahahaha, I knoooooowww! :') :') Ennuuuhhh....... OORTJES NAAR VOREN! :')

Ohw dat het leukerdjes zijn heb ik ervaring mee! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 07:56 



 
Profiel   

Effe een kickje!

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 14:06 



 
Profiel   

@Kimm4: Ontzettend mooie foto's met heel mooi licht erin!

@Amado7: Ik denk dat je ook een heel deel uit de nabewerking kan halen qua licht hoor!

@Mettee: Leuke kat! Heb je de foto nog extra verscherpt? Hij lijkt ietwat 'hard' te zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dat is ook een kwestie van smaak hoor.

@Deugenietje: Heel gaaf!

@CoonArt: Ik sluit me aan bij Amado! Je laatste twee foto's gaan wat dat betreft al een heel stuk beter! Gewoon lekker blijven oefenen :) Je bewerkt ze denk ik niet na he? Ik denk dat je er daar ook nog wat meer mee uit de foto's kan halen.

Ik had van de week zo'n gave shoot! Mijn vrienden van Stichting Historische Rijkunst hadden een training met Stichting HEI om zich voor te bereiden op een evenement binnenkort. Dus ik had aangeboden om foto's te komen maken, zodat we ook gelijk weer nieuw social media materiaal hadden. Ik heb nog lang niet alles bewerkt, maar er zijn een paar hele gave foto's uitgekomen die ik graag wilde delen!


[ img ]

[ img ]

En een hele andere bewerkingsstijl dan de andere 2 foto's, maar ik vond hem wel passend :D

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 19:50 



 
Profiel   

Oooh die middelste is gaaf joh goldenarrow <3
Heel mooi gekadreerd en nabewerkt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 11:44 



 
Profiel   

Vandaag nog bij de perenboom een lucky shot gehad...



[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 20:45 



 
Profiel   

Mijn nieuwe lens is binnen :D
Dus snel maar weer eens aan het oefenen :):)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 11:37 



 
Profiel   

Leuk. Welke lens heb je gekocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 11:48 



 
Profiel   

*\o/*
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 11:53 



 
Profiel   

Leuk, dat is een veelzijdige lens. Waarom ben je voor max f4 gegaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 12:56 



 
Profiel   

Het gewicht hield me toch echt tegen van de 2.8! Ik vind dit voor nu een mooie stap vanaf de 55-250 dus vandaar eigenlijk de keuze voor de f4 versie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:05 



 
Profiel   

Mettee schreef
Het gewicht hield me toch echt tegen van de 2.8! Ik vind dit voor nu een mooie stap vanaf de 55-250 dus vandaar eigenlijk de keuze voor de f4 versie!


Ja, dan is dit zeker een hele mooie upgrade!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:27 



 
Profiel   

Fijne lens. Heb hem ook lang gehad. Inmiddels wel ingeruild voor de 2.8

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 17:50 



 
Profiel   

Beetje urbexing...
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-21 19:54 



 
Profiel   

Tof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-21 07:19 



 
Profiel   

Ik kom nog eens een schepje geven :)
Ik ben op zoek naar een nieuwe camera, heb wat rondgevraagd en na wikken en wegen over systeemcamera’s toch besloten bij een spiegelreflex te blijven (mede ook omdat ik over mijn objectieven helemaal niet ontevreden ben en ik deze niet per se helemaal opnieuw wil aanschaffen) maar dan over te gaan naar full frame.

Ik heb nu canon en wil daar graag bij blijven, hier zie ik de 5D IV veel als favoriet bestempeld worden maar damn, die prijs. Mijn camera brengt zichzelf niet op, het is allemaal maar voor de hobby en dan vind ik dat een beetje duur. Ik kijk daarom nu naar de 6D II en hoe meer ik er over lees (ook vergelijkingen tussen die 2), hoe meer ik overtuigd geraak.

Is er hier iemand die ervaring heeft met de 6D? Dat de 5D IV goed is daar twijfel ik niet aan, maar ik zoek voor nu ééntje waarmee ik weer een paar jaar vooruit kan en wat toch een vooruitgang is op wat ik nu heb, de 200D (hoewel dat niet moeilijk zal zijn)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 15:53 



 
Profiel   

En de 5D miii dan? Die heb ik en bevalt goed.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 15:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 102 van de 110 [ 2740 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 110  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen