Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 103 van de 110 [ 2740 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 110  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het beginnende (hobby) fotografen forum

 
Profiel   

Volgens de review sites heeft de 6d ii betere resultaten op gebied van video. Niet mijn hoofddoel maar wel iets wat ik regelmatig gebruik.
En verder, voor zover ik lees, heeft de 5d iii weinig voordelen tov de 6d ii die voor mij van toepassing zouden zijn

Maar dat is maar wat ik dus op verschillende vergelijkingssites lees, niet uit ervaringen
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-21 17:12 



 
Profiel   

Ik zou toch gaan nadenken om een systeem camera aan te schaffen. Dit is wel echt de toekomst! Ikzelf heb ook nog een spiegelreflex. Omdat 1 van mijn lenzen niet op een systeem kunnen. ( oudje ) maar vrijwel alle lenzen kunnen met een adapter op een systeem camera. En er zitten echt wel veel voordelen aan een systeem.

Voorderest ben ik niet zo thuis in Canon. Dus welke goed zijn van Canon weet ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 07:51 



 
Profiel   

Maar waarom dan precies concreet?
In de winkel waren ze er ook lyrisch over maar ik kreeg sterk het idee dat hij gewoon wilde verkopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 08:06 



 
Profiel   

Ik heb eens even de fuji die me werd aangeraden in de winkel naast de 6D ii gevonden
https://www.apotelyt.com/compare-camera ... film-x-s10

Hier heeft de fuji vooral op vlak van video en shutterspeed voordeel maar zou ik wel inleveren op batterijduur en iso? Terwijl ze mij in de winkel net zeiden dat ik qua iso net heel erg vooruit zou gaan.
Sorry voor de spam, ik ken in mijn vriendenkring gewoon verder weinig mensen die hier verstand van hebben :o

overigens heb ik deze beide ook in mijn winkelwagentje om deze week eens te huren en te testen haha oeps

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 12:43 



 
Profiel   

Ik heb nu een systeemcamera, na jaren een Canon 600D te hebben gehad en ik vind het echt een hele fijne camera

Ik heb een Sony A7II trouwens

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 12:54 



 
Profiel   

De sonyA7iii schijnt ook een hele mooie te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 13:30 



 
Profiel   

_classic schreef
Ik heb nu een systeemcamera, na jaren een Canon 600D te hebben gehad en ik vind het echt een hele fijne camera

Ik heb een Sony A7II trouwens


Die heb ik ook :)

Bij Camera express zeiden ze ook dat systeemcamera's echt de toekomst zijn en dat lenzen en materiaal voor een spiegelreflex echt snel minder gaan worden. Daarnaast is er voor de systeem echt veel meer te v inden voor veel minder budget. Ik ben ook net over gegaan van spiegel naar systeem en damn wat fijn :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 13:31 



 
Profiel   

welmoed__ schreef
De sonyA7iii schijnt ook een hele mooie te zijn.


Absoluut! Die had ik eerst op het oog, helaas was die iets boven budget. Dus maar het iets mindere broertje genomen en gestaag spaar ik door voor een Sony A7RIII straks :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 13:56 



 
Profiel   

Haha verdorie jongens maak het allemaal nog wat moeilijker _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 15:11 



 
Profiel   

_classic schreef
welmoed__ schreef
De sonyA7iii schijnt ook een hele mooie te zijn.


Absoluut! Die had ik eerst op het oog, helaas was die iets boven budget. Dus maar het iets mindere broertje genomen en gestaag spaar ik door voor een Sony A7RIII straks :D


Ondanks dat ik nu Nikon heb wil ik die ook :’) mijn eyefocus liet mij laatste shoot vallen. Dus wil nu weer overstappen naar sony :’)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:31 



 
Profiel   

Het lijkt me zo'n fijne camera Gianti! Nu mis ik helaas de eyefocus met de A7II, maar verder echt rete tevreden over Sony!

Ik mis alleen soms mijn 70-200 2.8 lens, die ik wel op mijn Canon had. Maar ik gebruik toch ook weer liever prime lenzen, dus ik kan met het gemis leven :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 21:41 



 
Profiel   

Heb er 1x mee mogen schieten en ben er wel echt verliefd op geworden idd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 22:05 



 
Profiel   

Donderdag haal ik de Canon R op om te testen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-21 22:28 



 
Profiel   

Hoi Hoi!
Ik kom mij hier melden! Ik ben mieke, ben pas 16 maar altijd al dol geweest op dingen(vooral planten en dieren) te fotograferen. Dit begon met de telfoon, toen ging ik over op een PANASONIC LUMIX DC-FZ82 compact camera van school. Kon hier redelijk mee overweg en flink wat leuke kiekjes mee geschoten! (wilt mij geen fotos laten toevoegen dus zal kijken of ik die later eens kan laten zien.) Nu ik daar weg ben en op het mbo zit ben ik het fotograferen echt gaan missen en heb ik nu sinds kort de canon 450d met efs 18-55mm en 70-330mm lens. Dit is voor mij nu echt een flinke overstap en moet nog echt veel eren haha. Ik weil uit eindelijk als ik beter met de camera overweg kan veel dieren(voornamelijk hond en paard) gaan fotograferen. Zijn deze lenzen hiervoor geschikt? Enige tips met de instellingen van de camera zijn ook welkom!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-21 22:12 



 
Profiel   

Welkom Mieke!
Ja dan kan je prima uit de voeten met je 70-300 :)

Veel plezier hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 13:04 



 
Profiel   

Super bedankt! vandaag al getest en deze leuke (al zeg ik het zelf :o )kiekjes van mijn konijn geschoten.

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-21 20:06 



 
Profiel   

Je zou nog eens naar een 50mm 1.8 portret lens kunnen kijken. Dat is niet zo'n dure lens, vooral als je tweedehands kijkt en daar maak je leuke dierportretten mee. (minder geschikt voor paarden, maar heel geschikt voor honden en konijnen etc.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 17:08 



 
Profiel   

Ik heb dit speelgoed gehuurd vandaag

[ img ]

Ben benieuwd :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 11:17 



 
Profiel   

Enjoy!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 11:39 



 
Profiel   

[ img ]
Vandaag deze super leuke pup voor de lens gehad! Wat een energie was echt een uitdaging haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 22:46 



 
Profiel   

Ooooh dropje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 22:55 



 
Profiel   

Hoe beviel je speelgoed Granouk? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 08:55 



 
Profiel   

Hij heet Rudy!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 15:04 



 
Profiel   

Dit is er eentje die ik gisteren heb gemaakt met dus die 70-200 die ik er bij had gehuurd (stomste idee ooit trouwens want die wil ik nu ook) edit: zie dat de bokt upload deze eerste geen goed heeft gedaan, hij is hier echt haarscherp


[ img ]

En hier mogen jullie raden welke met mijn 200D is gemaakt en welke met de EOS R:

[ img ]

[ img ]


:+

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 15:11 



 
Profiel   

De onderste met de R, de bovenste met de 200D. :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 16:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 103 van de 110 [ 2740 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 110  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen