Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[VRAAG] over fotografie cursussen etc

 
Profiel   

hoihoi,

( hopelijk staat dit goed... )

Het lijkt me gaaf om een foto cursus te volgen komend jaar. Ik vind alles wel leuk om te fotograferen maar wil vooral kijken of ik dieren en/of mensen fotografie kan verbeteren. Is er ergens een leuke cursus beschikbaar of dat je met iemand mee kan lopen bij shoots of iets anders wat kan?
Beginner ben ik wel, ik doe vaak maar wat :) Dus een beetje theorie kan geen kwaad als het nodig is.
Ik heb een nikon D3200 met 50mm, 18-105mm en 55-200mm aan lenzen.

Alvast bedankt :)


Mocht je wat foto's willen zien, hierbij mijn insta; maylene.photography



Laatst bijgewerkt door Essie73 op 29-08-23 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Tag in titel gezet.

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-23 16:39 



 
Profiel   

In 2021 heb ik een online cursus gedaan. Alles werd stap voor stap doorgenomen en je had daar opdrachten bij die je kon inleveren. Vond het ideaal om alles in mijn eigen tempo te doen. Eerst is het vooral de basis leren en daarna kun je verder gaan spelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-23 17:12 



 
Profiel   

oh ik zal dat eens opzoeken!

meer suggesties zijn nog steeds welkom :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-23 20:33 



 
Profiel   

Ik geef regelmatig basiscursussen en mentorsessies, wellicht is dat wat voor je?
Website staat in mijn onderschrift

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-23 22:01 



 
Profiel   

Ook van harte welkom bij mij als je je wat meer op honden / hond+mens wilt richten. Op mijn website vind je meer informatie hierover.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-23 09:24 



 
Profiel   

hee top! zal er deze week eens naar kijken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-23 16:32 



 
Profiel   

Artistics Fotografie heeft regelmatig meeloopdagen maar doet ook 1 op 1 begeleiding. Maar dan moet je wel al redelijk je camera kunnen instellen. Zij focust op paarden.

Faya Fotografie heeft ook meeloopdagen en 1 op 1 workshops. Daar zit ook een deel theorie bij. Zij focust op honden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-23 16:49 



 
Profiel   

klinkt ook goed! dankjewel

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-23 18:36 



 
Profiel   

Leuk dat je je wilt verbeteren! Mocht je hondenfotografie leuk lijken in stad of natuur ben je bij mij aan het goede adres

Niveau is onbelangrijk. De wil om te leren en veel plezier er in hebben is het belangrijkste! Dan help ik je heel graag verder.

Dit jaar is het wel enkel in september nog mogelijk en anders vanaf januari weer om een workshop te volgen.

Je kan altijd eens een berichtje sturen op instagram https://instagram.com/sunnyhalsema?igsh ... c2ODk2ZA==

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-23 19:49 



 
Profiel   

Zoek je een online of live gegeven cursus? Online zou je eens kunnen kijken bij het aanbod van Domestika, daar zit veel leuks bij en ook op gebied van fotografie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-23 20:50 



 
Profiel   

Honden lijkt mij zeker gaaf!
ik vind live net wat fijner omdat je dan vaak gelijk wel wat kan oefenen. Maar een leuke online cursus kan ook geen kwaad :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-23 17:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen