Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Een half jaar Emma Emerelle fotografie

 
Profiel   

Ik verplaats dit topic even naar FotoKunst omdat het daar beter past.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 21:38 



 
Profiel   

Wat een mooie foto's!! En knap wat jij jezelf in zo'n korte tijd hebt aangeleerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 08:21 



 
Profiel   

Heel erg bedankt voor de reacties allemaal! Super leuk om te lezen!!


BlackBeautyZ schreef
ow waaauwww <3

mag ik vragen hoe je zo hebt leren fotograferen en bewerken? ik vind dit echt onwijs mooi!!

ik heb nog wel een mooi paard waar ik graaag eens mee op de foto wil!
[ [url=m/QB2nOZ.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik heb het vooral geleerd door heel erg te kijken bij anderen. En daar uiteindelijk mijn eigen draai & smaak aan te geven.
Wat een knap paard!! Waar ergens woon je?


Monique1963 schreef
Wat een prachtige, prachtige foto's. Dat meisje met dat shetje heb je echt waanzinnig mooi neergezet. En de blik in de ogen van dat eerste paard vind ik top. Mooie locaties! Je schreef dat je je hobby in Zwitserland met een shoot kon combineren. Mocht je ooit die hobby in Zuid-Frankrijk kunnen uitoefenen, dan houd ik me aanbevolen voor een shoot met mijn pony's.

Wat leuk!! Wat voor omgeving heb je daar? Als je echt iets bijzonders kan aanbieden lijkt me dat zeker erg leuk!


CastaMickey schreef
:~ Vanaf november?! Slaap en studeer jij niet meer of heb je een moeder als fotograaf?
Echt prachtige foto's maak je! Ben benieuwd naar je volgende overzichten :)

Ik ben mijn eigen baas met mijn sieraden bedrijf. Zo kan ik erg makkelijk gaan en staan waar en wanneer ik wil. En extra veel tijd hebben om te fotograferen! Geen familieleden of dichte vrienden als fotograaf hier hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 08:34 



 
Profiel   

Wauw!! Ik volgde je al op instagram, maar om dit zo bij elkaar te zien ... Vooral nummer 5 en 6 vind ik prachtig maar eigenlijk zijn ze allemaal mooi <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 18:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen