Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Een half jaar Emma Emerelle fotografie

 
Profiel   

Al weer een tijdje geleden dat ik een topic heb geplaatst.. Dus had zeker zin om weer eens wat foto's met jullie te delen!
Gezien het jaar net op de helft is dacht ik om een half jaar overzicht te maken. Dan wordt het straks ook niet zo moeilijk kiezen om een heel jaar in 1 topic te plaatsen haha!

Ik ben vorig jaar november begonnen met fotograferen. Daarvoor maakte ik hier en daar ook wel eens foto's met een hele oude camera van mijn moeder, maar niks serieus eigenlijks. In november goed spul aangeschaft en vooral erg veel geen oefenen! Het gaat steeds beter en ik leer steeds meer van photoshop, dat wilt ook wel mee helpen!

~ 01 JANUARI ~

01. Jip
Mijn eerste fotoshoot in de sneeuw. Ik kon bij iemand thuis in een besneeuw weiland tussen het bos wat foto's komen maken. Jip is een prachtige fries kruising.
[ img ]
Klik voor een mooie portret foto

~ 02 FEBRUARI ~

02. Sammy & Wando
Ik wilde graag oefenen met een gouden zonsondergang om zo de oranje bokeh te creeën. Eigen knollen ingeladen en gegaan! Zelf heel blij met deze foto van mijn 2 schatjes <3
[ img ]

~ 03 MAART ~

03. Guapo
Tess had een nieuw paard, die wilde ik wel op de foto zetten! Een erg gave spaanse hengst wat een ideaal fotomodel was.
[ img ]

04. Floyd
De fotomeeting die ik georganiseerd had op Surae was niet de beste editie. Er stond die dag mega veel wind en het was ontzettend grouw. Toch een foto erbij omdat de meetings voor mij wel een belangrijke schakel zijn in mijn fotografie proces. Dit was de 3e editie van mijn fotomeetings.
[ img ]

~ 04 APRIL ~

05. Nikki & Nadine
Het bloesem seizoen. Ontzettend veel bloesem locaties geprobeerd en ontzettend veel shoots gedaan. De locatie was hier niet geweldig maar toch vind ik dit 1 van de mooiste foto's geworden, omdat ze zo schattig zijn samen.
[ img ]

06. Robin & Jacobo
Het Hallerbos! Wat een ervaring! Na heel wat km aflopen en niet de juiste locatie kunnen vinden met paard & model en al.. Is het uiteindelijk toch nog goed gekomen en hebben we mooie foto's kunnen maken!
[ img ]

Romy & (....)
De bloemen smaak had ik wel te pakken.. Toen ik langs dit veld kwam wilde ik hier ook graag foto's maken. Dus een model geregeld en zo gezegd zo gedaan.
KLIK

~ 05. MEI ~

07. Ramona & Maverick
Mijn reis naar Zwitserland was in mei en was ontzettend leuk! Echt super gaaf om 2 hobby's te kunnen cimbineren en is zeker iets wat ik vaker wil gaan doen.
[ img ]
Klik voor een mooie zonsondergang tussen de bergen

Jacelynn & Sonnet
Nogmaals een mooie bloemen locatie. Wat was het hier mooi zeg..
KLIK

08. Marjolein & Astor
De 4e editie van mijn fotomeetings. Deze was echt ontzettend geslaagd! Moeilijk om 1 favoriet te kiezen.. Heel veel gave foto's kunnen maken!
[ img ]
Super gaaf met het water erbij!
Klik hier voor de Nederlandse Spirit

09. Marieke & Pepe
Voor deze leuke opdracht helemaal naar Groningen afgereisd. Extra leuk als iemand zo graag een shoot bij jou wilt en de afstand(+reiskosten) dan niet eens uitmaakt!
[ img ]

~ 06 JUNI ~

10. Knappe spaanse..
Heel lang het internet afgezocht.. Want ik wilde zooo graag fotograferen in een klaprozen veld. En uiteindelijk is dat gelukt!!
[ img ]

11. Passe Partout
Hier was de eerste editie van mijn meeloop dag! We hadden hele knappe modellen, super mooi avond licht en een erg enthousiaste groep. De avond was ontzettend geslaagd. Na deze editie gelijk nog eentje ingepland, die binnen een dag vol zat + dikke reserve lijst. Wat een gaaf gevoel geeft dat!
[ img ]
Franka & ET zagen er prachtig uit!
En Tess & Fiscal stelde niet teleur!

12. Elah & Zita
Nogmaals kwam ik een prachtig bloemenveld tegen en dat schreeuwde om foto's! Weer knappe modellen kunnen regelen en absoluut genoten! We hadden bij alle 3 de modellen totaal ander licht, wat een grappig effect heeft op de uitkomst van de foto's. Klik daarom ook zeker even de linkjes aan!
[ img ]
De liefde spat ervan af!
Het zonnetje was heeeel snel weg, maar gelukkig toch nog kunnen meepakken

13. Nicole & Tsibbe
Ook een foto uit een leuke opdracht! Steeds meer klanten nemen de tijd en moeite om zelf ook naar een mooie locatie te gaan met hun paard, wat de shoots extra leuk maakt! Dit keer op het mooie gebied in Surae en wat hadden we een geluk met het weer!
[ img ]
Tsibbe vond het water erg leuk!

~ JULI ~

14. Michelle & Bronceado
Eigenlijk hoort juli bij de 2e helft van het jaar. Maar omdat 4 juli mijn 5e editie van de fotomeeting plaats vond wil ik het toch graag alvast met jullie delen. Deze keer op het prachtige duinen, strand & zee van IJmuiden. Het was weer een ontzettend gave meeting met zooooooveel mooie foto's!
[ img ]
Ook hebben we actie shots in de zee gemaakt. Hier toevallig weinig zee te zien haha

15. Vanyaro & Uitslover
Ook zij stonden model op de meeting. Hier wordt je toch ontzettend vrolijk van?
[ img ]
En ook deze prachtige stippel liet zich van haar beste kant zien!
En het paard Skywalker doet zijn naam eer aan




Het was oooooontzettend lastig kiezen!!
Ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Als je benieuwd bent naar meer foto's kijk dan zeker even op mijn facebook pagina of instagram!
@emmaemerelle
https://www.facebook.com/emmaemerellefotografie


Groetjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 19:57 



 
Profiel   

Wauw wauw wauw _/-\o_
Echt wat een prachtige foto´s ! Hoop ooit ook zulke foto´s te hebben met mijn paard, ik ga je onthouden :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 20:02 



 
Profiel   

Ontzettend gave foto’s! Jij komt op mijn lijstje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 20:03 



 
Profiel   

Nummer 15, wat een fantastische foto!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 20:10 



 
Profiel   

Zitten echt gave shots bij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 20:17 



 
Profiel   

WoW super gaaf!!!

Ik wil graag shoot bij de hoornboegse heide

Heb je een site?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 20:45 



 
Profiel   

Mooie foto's, al zal ik wel naar je nabewerking van de achtergrond kijken: je ziet verschil tussen het onderwerp en de achtergrond. De zogenaamde aura. Dat valt wel vaker op bij mensen die de achtergronden zo willen bewerken en dat is natuurlijk wel jammer. Dat is hierbij wel het laatste puntje op de I.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 20:54 



 
Profiel   

Bedankt allemaal!!


plutolover schreef
WoW super gaaf!!!

Ik wil graag shoot bij de hoornboegse heide

Heb je een site?

Jazeker! Staat in mijn onderschrift maar hier nog een keer:
http://www.emmaemerelle.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 21:18 



 
Profiel   

magda_90 schreef
Mooie foto's, al zal ik wel naar je nabewerking van de achtergrond kijken: je ziet verschil tussen het onderwerp en de achtergrond. De zogenaamde aura. Dat valt wel vaker op bij mensen die de achtergronden zo willen bewerken en dat is natuurlijk wel jammer. Dat is hierbij wel het laatste puntje op de I.



Yes dat klopt!
Zeker bij nr 7, was het de eerste keer dat ik zoiets deed. Dus dat zie je goed.
Bij de laatste foto's zie je het ook nog wel iets, maar vind dat zelf niet heel storend bij de laatste paar. Ik ben wel een beetje slordig en wil graag te snel met bewerken. Zou ik nog aan kunnen werken idd :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 21:21 



 
Profiel   

Wauw wat een mooi sfeertje heb je in je foto's! Je zou niet zeggen dat je nog maar een half jaar fotografeert. Supertof!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 21:25 



 
Profiel   

Hele mooie foto's! En wat een prachtige sfeer weet je te creëren.
Als ik ooit nog eens mooie foto's wil laten maken..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 23:41 



 
Profiel   

Het lijkt mij bij zulke foto's ook leuk om de voor en na foto te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 23:45 



 
Profiel   

Bedankt weer allemaal!

elnienjo schreef
Het lijkt mij bij zulke foto's ook leuk om de voor en na foto te zien.


Ik plaats ze regelmatig op instagram en soms ook Facebook. Ook zijn er een paar op mijn website te vinden:)
Er staat er hier 1 tussen van Tsibbe de fries in het water.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 07:33 



 
Profiel   

ohh stiky ben jaloers op alle mensen met zo een mooie foto! :x

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 08:49 



 
Profiel   

Wauw! <3 <3 Die met de bloemen zijn erg gaaf(allemaal! ). Maar ook juist nummer 4 van die meeting is ook heel mooi!

Mocht je ooit op honden willen oefenen heb ik er hier wel een paar voor je

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 09:15 



 
Profiel   

Wauw. Jij hebt talent!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 09:52 



 
Profiel   

Emerelle schreef
Bedankt weer allemaal!

elnienjo schreef
Het lijkt mij bij zulke foto's ook leuk om de voor en na foto te zien.


Ik plaats ze regelmatig op instagram en soms ook Facebook. Ook zijn er een paar op mijn website te vinden:)
Er staat er hier 1 tussen van Tsibbe de fries in het water.

Leuk om te zien, vooral hoeveel je weg moet werken qua halster/longe e.d.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 10:15 



 
Profiel   

Emerelle schreef
Bedankt weer allemaal!

elnienjo schreef
Het lijkt mij bij zulke foto's ook leuk om de voor en na foto te zien.


Ik plaats ze regelmatig op instagram en soms ook Facebook. Ook zijn er een paar op mijn website te vinden:)
Er staat er hier 1 tussen van Tsibbe de fries in het water.


Wow, wat een verschil!!! De navewerkte foto is prachtig :wow:

Knap werk hoor, terwijl je nog maar zo kort fotografeert. Ga zo door +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 15:27 



 
Profiel   

Gave foto's mede door je sublieme nabewerking..! Top..!!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 08:35 



 
Profiel   

Wat mooi zeg!! Nummer 5 vind ik errug lief <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 11:18 



 
Profiel   

Nou, dat dacht ik ook: deze fotograaf komt op mijn wish list! Van die sfeer hou ik. Erg mooie foto's <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 18:15 



 
Profiel   

Ik ben echt fan van je werk, je maakt zulke prachtige foto's.
Zulke prachtige foto's wil ik ook nog wel een keer van mijn lieve merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 19:11 



 
Profiel   

ow waaauwww <3

mag ik vragen hoe je zo hebt leren fotograferen en bewerken? ik vind dit echt onwijs mooi!!

ik heb nog wel een mooi paard waar ik graaag eens mee op de foto wil!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 19:20 



 
Profiel   

Wat een prachtige, prachtige foto's. Dat meisje met dat shetje heb je echt waanzinnig mooi neergezet. En de blik in de ogen van dat eerste paard vind ik top. Mooie locaties! Je schreef dat je je hobby in Zwitserland met een shoot kon combineren. Mocht je ooit die hobby in Zuid-Frankrijk kunnen uitoefenen, dan houd ik me aanbevolen voor een shoot met mijn pony's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 19:28 



 
Profiel   

:~ Vanaf november?! Slaap en studeer jij niet meer of heb je een moeder als fotograaf?
Echt prachtige foto's maak je! Ben benieuwd naar je volgende overzichten :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 19:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 29 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen