Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[VRAAG] Verzekering spiegelreflex camera

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Sinds gisteren ben ik eigenaar geworden van een nieuwe spiegelreflex camera :D (canon 80d). Omdat ik hem ook ga meenemen naar het buitenland en het een dure camera is, wil ik deze wel verzekeren.

Hebben jullie ervaringen met het verzekeren van je camera? Omdat ik de camera heb aangeschaft bij kamera express leek me dit een voor de hand liggende keuze. Is het care plan van kamera express aan te raden?

PS: ik heb wel een reisverzekering, maar die vergoed niet alles...

Graag hoor ik jullie ervaringen m.b.t. het verzekeren van je apparatuur.



Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-07-19 09:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Tag toegevoegd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 08:54 



 
Profiel   

In buitenland is vaak reisverzekering afdoende, anders bellen of je die kan ophogen voor je camera.

Zelf heb ik een buiten de deur verzekering. De waarde in m’n tas is wel vele malen hoger dan ik verzekerd heb maar dat risico loop ik dan maar. Verder kan je speciale camera verzekeringen afsluiten maar hoe dat precies zit weet ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 08:57 



 
Profiel   

Ik heb een dsv apparatuurverzekering voor mijn camera’s, objectieven, studioapparatuur ed
Valt qua prijs erg mee, ik betaal geloof ik 14 euro per maand en heb iets van 15.000 euro verzekerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 09:42 



 
Profiel   

Liselot schreef
Ik heb een dsv apparatuurverzekering voor mijn camera’s, objectieven, studioapparatuur ed
Valt qua prijs erg mee, ik betaal geloof ik 14 euro per maand en heb iets van 15.000 euro verzekerd


Die is denk ik alleen voor zakelijk gebruik?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 09:46 



 
Profiel   

Nee hoor, je kan daar als particulier ook verzekeren :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 09:49 



 
Profiel   

Oh ideaal :) al heb ik net die van de Interpolis maar opgehoogd ben iets van 6 euro pm kwijt nu voor 7K

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 09:51 



 
Profiel   

Ik zit ook bij DSV en vind dat een erg fijne en goed betaalbare verzekering! =D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-19 14:59 



 
Profiel   

DSV heb ik al eens bekeken. De reisverzekering vergoedt bij lange na mijn foto uitrusting niet.

En nee, DSV is gewoon ook voor particulieren. Ik heb ook geen bedrijf, maar gewoon voor de lol meer dan 6000 euro uitgegeven aan fotomeuk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 07:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen