Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Mijn ontwikkeling in een half jaar

 
Profiel   

Ok, iets meer dan een half jaar. 7 maanden om precies te zijn.

Om te vieren dat ik sinds deze week sta ingeschreven bij de Kvk heb ik een overzichtje gemaakt van mijn fotografie. Ik vind persoonlijk dat ik enorm gegroeid ben, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Januari

1. In januari ben ik begonnen met het fotograferen voor anderen. De eerste opdracht was meteen een die je niet zou verwachten voor een beginnertje :+
Feline zocht erg last minute een fotograaf en ik wist dat ik erg dichtbij haar paard woon. Een paar uur getwijfeld maar toch een berichtje gestuurd, niet wetende dat ze meteen ja zou zeggen. Dus ik enorm zenuwachtig en ik had geen idee waar ik mee bezig was. Maar dit was wel een erg mooie start :o Het miezerde wel, ben blij dat mijn camera het heeft overleefd.


2. Daarna met een vriendin meegeweest naar haar bijrijdpony om mijn nieuwe lensje te testen. Een erg leuke pony die erg vies was, maar zag er zo stoer uit! Het weer zat over het algemeen niet zo mee in januari :')


3. Verder nog langs geweest bij Madee, aangezien mijn pony daar heeft gestaan wist ik dat er een hele goede schuur was voor blackfoto's :j


4. De laatste dag van januari af kunnen sluiten met een shoot in de sneeuw bij Sanne met haar prachtige pony Nova. Daar heb ik voor het eerst een van mijn zelfgemaakte paardensieraden bij kunnen gebruiken, en wat stond het haar goed <3



Februari

5. In februari tagde een vriendin mij in een bericht van Fenna (hoefwijzer), die fotografen zocht. Deze keer maar meteen een berichtje gestuurd en ik kon langskomen :D . Was natuurlijk erg grijs weer (weergoden gunnen mij niets) dus ik was creatief bezig geweest met kleurtjes. Al zou ik het nu niet meer zo bewerken.


6. Verder in februari nog met Herlinde en haar knappe tinkertje Lana foto's gemaakt. Echt een prachtige pony om voor de lens te hebben met dat blauwe oog <3


Maart

7. Terwijl ik in februari foto's maakte van Herlinde in het bos kwamen we Menthe tegen en die wilde graag ook een keer foto's van mij. Geprobeerd om een 'oogfoto' te maken. Dat is moeilijker dan het lijkt..


April

8. In april heb ik niet heel veel shoots gedaan. Juliëtte van Spottysjors had mij gevraagd voor een vriendinnen shoot samen met Feline. Heel leuk die stippels bij elkaar. Al vond ik het licht toen wel erg lastig en merkte ik dat mijn camera er ook wat moeite mee had.


Mei

9. In mei heb ik mijn nieuwe camera aangeschaft en ging ik langs bij mij grote vriendin Dewi om hem uit te testen <3


Juni

10. In juni weer een bezoekje aan Madee gebracht want ik had in mei niet zo veel tijd gehad om mijn nieuwe camera uit te testen. Knappe Meesje deed het zo enorm goed, een geboren modelletje!


11. Verder heb ik in juni meegedaan aan een meeloopdag van Equishoots. Ik heb toen echt geleerd dat mooie kleding en een mooie locatie zo enorm veel kan uitmaken!


Juli

12. Juli begon met een groepsshoot georganiseerd door Marana van het youtube kanaal Paardenlessen. Ze waren een weekendje bij mij in de buurt, maar het kon bijna niet doorgaan door het slechte weer. Het originele idee was 's avonds met een lage zon shooten, we hebben het uiteindelijk gelukkig toch kunnen verzetten naar de ochtend daarna.


13. Laatst met 2 andere leuke fotografen een fotomeeting gedaan bij een prachtig kamilleveld. Nog niet de tijd gehad om alle foto's te bewerken, maar in ben in ieder geval al enorm blij met deze:


14. En als afsluiter een foto van Carmen met haar leuke stippel Moos. Een pony die het enorm (maar dan ook echt enorm) spannend vond. Ik had erg weinig foto's maar echt enorm veel van die foto's zijn zo enorm leuk, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Dit is alleen het voorproefje, ik kan niet wachten om de rest te bewerken. <3


Zo, precies 15 foto's want meer mag niet :') Natuurlijk heb ik nog meer shoots gehad maar helaas wordt het dan allemaal een beetje veel. Ook nog steeds veel foto's open staan die nog bewerkt moeten worden maar die zullen wel op mijn social media en website tevoorschijn komen in de loop van de tijd
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 15:10 



 
Profiel   

Wauw voor een beginner! Je zou niet zeggen dat je een beginner bent/was! heel mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 15:27 



 
Profiel   

nouklime schreef
Wauw voor een beginner! Je zou niet zeggen dat je een beginner bent/was! heel mooi!

Dankjewel! Ik heb vroeger wel foto's gemaakt van mijn eigen dieren of op vakantie, maar totaal niet serieus. Pas echt sinds die foto van januari heb ik wat verder gekeken dan 'alleen klikken op het afdruk knopje' om maar zo te zeggen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 09:19 



 
Profiel   

Wat een enorme vooruitgang! Ga zo door!! :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 09:39 



 
Profiel   

die laatste foto <3 <3

Zo een zou ik ook wel willen hebben van mezelf met mn pony's :D

Mooie stijl heb je

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 09:58 



 
Profiel   

Dankjewel allebei!

Die laatste is ook echt een van mijn favorieten <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 12:17 



 
Profiel   

Je ziet zeker vooruitgang! Vooral de laatste drie zijn heel erg mooi <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 09:15 



 
Profiel   

Die oogfoto vind ik echt heel bijzonder, prachtig :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 09:54 



 
Profiel   

Hele mooie foto's! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 10:38 



 
Profiel   

Lief, bedankt allemaal! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 14:05 



 
Profiel   

Ken niets van fotografie, maar ik vind het mooie foto's en je ziet ook duidelijk een positieve evolutie.
Goed bezig, dus !

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 15:36 



 
Profiel   

Ben nog steeds fan van je foto's. Had je al keertje een berichtje gestuurd. Binnenkort ga ik een afspraak met je maken voor foto's van mijn pony's! Ondertussen heb ik Den Treek al beetje ontdekt haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 20:46 



 
Profiel   

Dankjewel Marilu, leuk dat het opvalt!

Super leuk Kimmiee, dat kan ik mij inderdaad nog herinneren!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 15:42 



 
Profiel   

Hé wat leuk, ook actief op Bokt! Ik geniet altijd van je foto's op IG, en je prachtige sieraden! <3
Ik had er trouwens geen weet van dat je pas zo kort fotografeert, je hebt echt hele fijne foto's!

Ik wist trouwens helemaal niet dat je zo dicht bij mijn paard woont. Ik sta een paar straten van de stal van F. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 15:45 



 
Profiel   

Gaaf Nina! Je hebt echt talent :) Even kijken of ik je al volg op insta hoor haha... Ga zo door! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 20:46 



 
Profiel   

@kaitlyn Dankjewel! <3 Wat grappig, ik wist ook niet dat je paard in de buurt staat!

Dankjewel Bente, super lief! Ik ben je terug gaan volgen *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-19 12:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen