Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[VRAAG] GoPro sports cam draadloos overzetten

 
Profiel   

Hallo bokkers!
Ik heb me GoPro’s na lange tijd weer eens uit de kast gehaald, maar nu wil ik alle oude video’s overzetten op mijn laptop of IPad alleen kan ik geen USB kabel vinden die past (moet echt heel klein zijn). Maar nu was mijn vraag, weet iemand hoe je met dit best oude model draadloos video’s overzetten? (Of waar ik misschien een micro SD kabel kan kopen, als dat de naam is)



Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-08-19 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Tag toegevoegd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:00 



 

Welk type is het? Ik heb een 3 maar mijn oplaadkabeltje van android past er gewoon op..

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:03 



 
Profiel   

Annet_Dottie schreef
Welk type is het? Ik heb een 3 maar mijn oplaadkabeltje van android past er gewoon op..


1080p
En voor opladen past mijn Android er ook op maar hij heeft een aparte voor USB en die is nog kleiner

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:08 



 

Vera55 schreef
Annet_Dottie schreef
Welk type is het? Ik heb een 3 maar mijn oplaadkabeltje van android past er gewoon op..


1080p
En voor opladen past mijn Android er ook op maar hij heeft een aparte voor USB en die is nog kleiner


1080p is een resolutie geen type gopro..
Heb je al geprobeerd om je oplaad kabel aan je pc te hangen en te kijken wat hij dan doet? Ik doe namelijk zowel opladen als overzetten naar mijn pc met dezelfde kabel. Over het algemeen werkt dat prima.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:11 



 
Profiel   

1080p is een resolutie geen type gopro..
Heb je al geprobeerd om je oplaad kabel aan je pc te hangen en te kijken wat hij dan doet? Ik doe namelijk zowel opladen als overzetten naar mijn pc met dezelfde kabel. Over het algemeen werkt dat prima.
[/quote]

Het enige wat er op staat is sports cam 1080p dus meer weet ik zelf eigenlijk ook niet, heb ze ooit paar jaar geleden gekregen
Ja al geprobeerd maar dan gebeurt er niks

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:14 



 

Vera55 schreef
1080p is een resolutie geen type gopro..
Heb je al geprobeerd om je oplaad kabel aan je pc te hangen en te kijken wat hij dan doet? Ik doe namelijk zowel opladen als overzetten naar mijn pc met dezelfde kabel. Over het algemeen werkt dat prima.


Het enige wat er op staat is sports cam 1080p dus meer weet ik zelf eigenlijk ook niet, heb ze ooit paar jaar geleden gekregen
Ja al geprobeerd maar dan gebeurt er niks[/quote]

Is het dan een actiecamera of een GoPro? GoPro is een actie camera maar een actie camera van de kruidvat (bijvoorbeeld) werkt wel iets anders dan een GoPro neem ik aan..
Als je hem aan de pc hangt met het kabeltje moet je wel de camera aan zetten, tenminste dat is bij mijn gopro zo :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:16 



 
Profiel   

Dan zal het inderdaad geen echte GoPro zijn.
De nep action cams hebben vaak van die aparte aansluitingen waar normale kabels niet in passen.
Zit er wel een micro SD kaartje in? En heb je nog ergens een SD kaart adapter? Dan kun je de films via de SD kaart overzetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:41 



 
Profiel   

Zit er geen SD kaartje in die je eruit kan halen?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen