Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[VRAAG] Goede kwaliteit foto van groot canvas maken

Profiel   

Hallo allemaal,

Enkele maanden terug heb ik een schilderij online geplaatst (niet hier) en ik heb van meerdere mensen het verzoek gekregen er een foto van te maken in hogere kwaliteit. Het schilderij is 50 x 80 (b x l) dus ik leg het niet zomaar even onder een scanner :')
Omdat ik het wel graag wil regelen vroeg ik me af of er mensen zijn die tips/idee├źn hebben hiervoor, of die weten bij wie/wat ik aan zou kunnen kloppen om een foto in hoge resolutie te krijgen. Ook ivm mogelijk oog op verkoop aangezien ik inmiddels 3 mensen achter me aan heb die het schilderij willen hebben.
Ik heb zelf eventueel beschikking over een Canon EOS 350D of een hypermoderne telefoon met een goede camera (waarschijnlijk beter dan de spiegelreflexcamera).

Alvast bedankt!

Groetjes

EDIT: het gaat om een acrylschilderij
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 16:10 

Profiel   

Altijd die spiegelreflex gebruiken natuurlijk. Telefoons hebben baggerlenzen, bovendien groothoek, en die vertekenen.
Portretlens (80-100 mm) er op, en zonodig indirect flitsen (liefst met meerder slave-flitsers). Of op statief met langere sluitertijd, dat schilderij beweegt niet tenslotte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 16:49 

Profiel   

Omdat vragen rondom fotografie op Fotokunst horen verplaats ik dit topic daarheen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 17:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen