Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Tips altijd welkom!

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Enkele maanden geleden heb ik een spiegelreflex camera gekocht. De Canon EOS 4000D. Ik had de camera met name ook gekocht om vakantie foto's te maken in Amerika en met de hoop dat ik het leuk zou vinden en de camera na de vakantie ook zou gaan gebruiken. Ondertussen vind ik het fotograferen zo leuk dat ik een cursus heb gevolgd en aan het kijken ben of ik wellicht nog andere leuke cursussen kan gaan volgen.

Omdat je vooral leert door veel te fotograferen en feedback te krijgen, lijkt het mij leuk om even wat foto's met jullie te delen.
Tips zijn dus hartstikke welkom, hou er wel rekening mee dat ik nog niet zo lang fotografeer dus graag opbouwende en begrijpelijke feedback ;)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]



Laatst bijgewerkt door Muiz op 12-11-19 11:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Tag toegevoegd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 11:27 



 
Profiel   

Jeetje wat prachtig; jij hebt talent! succes verder _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 11:34 



 
Profiel   

testes76 schreef
Jeetje wat prachtig; jij hebt talent! succes verder _/-\o_


Wauw, dankjewel voor het compliment!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 14:19 



 
Profiel   

Poe ik heb er niks op aan te merken, vind ze prachtig en sprekend!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 14:24 



 
Profiel   

Aansprekende foto's, waarvan de meeste naar mijn mening iets té bewerkt zijn.
In het begin had ik zelf ook de neiging om te veel te bewerken, maar als je een foto echt goed neemt, is dat helemaal niet nodig.

Ik geef je als tip om de foto na het bewerken even te laten voor wat het is en er een week later nog eens naar te kijken. Vaak vond ik dan zelf dat het wel wat minder kon en kreeg ik na een 2e nabewerking een foto die subtieler was.

Succes, je hebt er zeker oog voor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 14:27 



 
Profiel   

dito schreef
Poe ik heb er niks op aan te merken, vind ze prachtig en sprekend!


Dankjewel!


Iriscope schreef
Aansprekende foto's, waarvan de meeste naar mijn mening iets té bewerkt zijn.
In het begin had ik zelf ook de neiging om te veel te bewerken, maar als je een foto echt goed neemt, is dat helemaal niet nodig.

Ik geef je als tip om de foto na het bewerken even te laten voor wat het is en er een week later nog eens naar te kijken. Vaak vond ik dan zelf dat het wel wat minder kon en kreeg ik na een 2e nabewerking een foto die subtieler was.

Succes, je hebt er zeker oog voor!


Super bedankt, dit ga ik proberen. Moet zeggen dat ik extreem bewerkte foto's vaak wel gaaf vind, maar ik ga het zeker even proberen om hierin wat te minderen en te bekijken hoe de resultaten dan worden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 15:35 



 
Profiel   

Wauw, wát een gave foto’s! Je weet gevoel echt prachtig vast te leggen zeg!

Ik vind persoonlijk de ‘rustigere’ foto’s het sprekendst. De laatste 2 doen het bv dan ook minder voor mij. Ik ben echter helemaal fan van je 2e foto. Echt super <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 15:45 



 
Profiel   

Renee_S schreef
Wauw, wát een gave foto’s! Je weet gevoel echt prachtig vast te leggen zeg!

Ik vind persoonlijk de ‘rustigere’ foto’s het sprekendst. De laatste 2 doen het bv dan ook minder voor mij. Ik ben echter helemaal fan van je 2e foto. Echt super <3


Dankjewel!
De tweede foto ben ik ook echt onwijs trots op. Was echt zo'n mooi moment. Ik was echt blij dat het gelukt was om dat vast te leggen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 19:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen