[FOTO]Stalen ros

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

[FOTO]Stalen ros

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-19 12:04

Ik liep al een tijdje met een idee in mijn hoofd: het fotograferen van mijn oldtimer motor in een industriële omgeving. Helaas nog geen mooie oude fabriek/ruïne/vervallen boerenerf kunnen vinden, maar wel een afgraving.
In ieder geval passend genoeg bij het idee om wat te experimenteren met compositie en bewerking.
Tips zijn welkom!

Foto's zijn gemaakt met een Canon Eos 60D en de standaard kitlens (18-55mm). Volgende keer gaat de 50mm F1.8 ook mee. En het liefst zou ik nog een 12 of 14mm bijhuren. Maar dan moet ik echt eerst dé locatie vinden :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Later nog wat foto's bij de IJssel gemaakt
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En deze oprijlaan kon ik niet zomaar voorbij rijden, maar fototechnisch vind ik dit toch de minste foto :+
Afbeelding

Essie73
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16127
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Waterland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 12:12

Nice, ben zelf niet zo van het fotograferen van motoren/auto's...heb er geen feeling mee. Jij duidelijk wel.
Het HEM terein in Zaandam is denk ik een mooie lokatie voor je.

LadyUrsy

Berichten: 679
Geregistreerd: 20-10-13

Re: [FOTO]Stalen ros

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 12:19

Ik heb ook helemaal niets met motoren, maar vindt er wel hele mooie foto's tussen zitten. De eerst drie vind ik erg mooi, de vijfde ook. De andere zijn voor mij te veel motor. Maar voor iemand die motoren leuk vindt, zijn dat misschien wel de mooiste.

rien10
Berichten: 14643
Geregistreerd: 01-06-10

Re: [FOTO]Stalen ros

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 12:55

Wat tof dat je dit doet. Mooie motor!
Ik vind de eerste drie juist niet zo mooi. De motor gaat op in de machine op de achtergrond. En het is juist zelf zo'n mooie machine. Ik begrijp wel de sfeer die je pakt, maar de uitvoering is niet mijn smaak.
De herfstbos foto vind ik mooi. Die aan het water ook wel, maar ik vind ze niet heel spannend.

timokyana

Berichten: 14317
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: klein durpke in NL, paardjes in belgenland.

Re: [FOTO]Stalen ros

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 21:25

Leuk hoe smaken kunnen verschillen. Ik vind de eerste 3 ook het mooist, maar nummer 1 is mijn favoriet!