Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Wordt een betere fotograaf, tips en tops topic!

 
Profiel   

Hoi fotografen en andere bokkers,
Ik heet jullie welkom op dit tips en tops topic!
Ik heb al even gezocht naar een soortgelijk topic, maar kon dit niet vinden. Als die er wel al is, mijn excuses.

Regels:
- Om het overzichtelijk te houden plaats je per keer 3 tot 5 foto's (Wil je extra foto's plaatsen? Gebruik een linkje!)
- Het is niet de bedoeling dat je iedere dag met nieuwe foto's komt, zo is het niet bij te houden voor de andere bokkers. Plaats daarom maximaal één keer per drie weken je nieuwe foto's!
- Ben netjes tegenover elkaar, iedereen is welkom en we laten iedereen in zijn waarde!
- Kraak mensen niet af, maar geef opbouwende tips, zodat de persoon in kwestie er ook iets aan heeft
- Er wordt verwacht dat je niet alleen je eigen foto's plaatst en verwacht dat mensen die zullen beoordelen, als je je foto's plaatst geef je de drie voorgaande fotografen dus ook tops en (evt)tips!
- Plaats alleen je eigen werk!



Laatst bijgewerkt door Essie73 op 21-11-19 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Juiste tag geplaatst

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 18:28 



 
Profiel   

Ik zal aftrappen met mijn eigen foto's! Ik heb mijn camera nog geen jaar, maar ik ben al heel erg blij met hoe het gaat! Natuurlijk zijn er nog veel verbeterpunten, maar daarvoor is dit topic!

1.
[ img ]

2.
[ img ]

3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 18:41 



 
Profiel   

Iedereen kan gewoon 1x per week een eigen topic openen, ik weet niet of er heel veel animo voor dit topic is.

Tevens is er een Foto van de Week topic, daar plaats je elke week een nieuw gemaakt foto. Daar is feedback altijd welkom (al wordt er weinig feedback gegeven op dit moment) dus misschien dat je daar mee kan doen? Lees dan wel even de OP door voor de regels. Al is het misschien leuker als je op 1 jan mee gaat doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 19:02 



 
Profiel   

Bellatrix schreef
Iedereen kan gewoon 1x per week een eigen topic openen, ik weet niet of er heel veel animo voor dit topic is.

Tevens is er een Foto van de Week topic, daar plaats je elke week een nieuw gemaakt foto. Daar is feedback altijd welkom (al wordt er weinig feedback gegeven op dit moment) dus misschien dat je daar mee kan doen? Lees dan wel even de OP door voor de regels. Al is het misschien leuker als je op 1 jan mee gaat doen.


Ah oke, ja ik was echt gericht opzoek naar een verzameltopic om elkaar te helpen. Maar misschien kan ik even een kijkje nemen in de andere topics :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 19:25 



 
Profiel   

Er is ook een beginnende fotografen topic waar veel tips gegeven worden
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 20:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen