Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[Vraag] Rugzak voor 2 camera's

 
Profiel   

Goedemorgen,

Nogmaals bedankt voor de tips die ik destijds gekregen heb voor een alledaagse rugzak: [FK] [VRAAG] Fototas, alledaags, niet lomp.

Maar nu ben ik weer op zoek naar de laatste tas om mijn assortiment compleet te maken. :o

Ik ga regelmatig op pad met 2 body's, eentje heeft dan vaak de 70-200 2.8 lens erop en de ander of een zware groothoeklens of een kleine lens.
Omdat ik beide lenzen regelmatig gebruik is buiten wisselen geen optie.

Nu neem ik steeds 2 tassen mee en hier wil ik één rugzak van maken. Ik ben wederom weer met mijn hebben en houwen naar diverse winkels geweest om tassen uit te proberen, maar ik vond de apparatuur bij veel tassen net te krap op elkaar zitten of ze hadden de gevonden tassen op het internet niet op voorraad.

Welke tas zouden jullie aanraden waarbij ook nog extra ruimte is voor de portemonnee, vrouwelijke dingetjes en een lunchpakket?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 09:52 



 
Profiel   

De lowepro flipside II. Zeer veel ruimte en een fijn draagcomfort. Wij nemen deze altijd mee op reis. De camera’s zitten aan de achterzijde, waardoor diefstal niet mogelijk is en ook fijn is voor paspoort, portemonnee etc. Er zit een regenhoes ingebouwd die ook goed zn werk doet en in het vak aan de voorzijde is voldoende ruimte voor een jas, 2 flessen aan de zijkant en evt een statief.
De vakverdelers zijn flexibel in te delen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 10:41 



 
Profiel   

Ik heb ook lang gezocht naar de perfecte koffer voor mijn camera spul, die vakverdelers vond ik niet veilig genoeg, en uiteindelijk heb ik hem zelf maar gemaakt..
Plukfoam is ideaal om een ruimte in een tas of koffer naar eigen wens in te delen, en dat is erg stevig en veilig voor de apparatuur.
Dit idee: KLIK
Maar je hebt vast meer maten en soorten rugzakken, en je kan die foam ook los kopen om in een andere rugzak te gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 10:42 



 
Profiel   

Heel veelzijdig zijn de F-stop tassen: https://fstopgear.com/products
Je kiest de afmeting van de tas die je het fijnst vindt en daarna kan je verschillende ICU's kopen en zo de tas steeds aanpassen aan wat je die dag/reis mee wil nemen.
Bij aankoop een duur systeem maar voor mij vervangt het verschillende fototassen doordat hij zo flexibel is.
Laatste 1,5 jaar heb ik geen andere tas meer gebruikt en ook voor een weekend weg zonder camera's is hij ideaal want je haalt de ICU eruit en je hebt een prima rugzak voor bv kleding.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 14:30 



 
Profiel   

Onwijs bedankt voor de tips!

Ik zal ze grondig gaan bestuderen en wat Marije aangeeft klinkt ook super!

Het is wat met die tassen ook. Ik heb best wel wat soorten en maten want gezien de situatie en wat ik aan randzaken mee moet nemen komt net die of die beter uit. :o totaal niet zinnig. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 15:34 



 
Profiel   

Ik heb deze: https://www.cameranu.nl/nl/p2666495/low ... EMQAvD_BwE

Er kan behoorlijk wat in, ook vind ik het handig dat je alles zelf gemakkelijk kan indelen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 14:19 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen