Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

(Hobby) fotograaf gezocht!

 
Profiel   

Voor mijn toekomstige website, die ik nu aan het ontwerpen en opzetten ben, zoek ik iemand die het leuk vind om foto's te maken voor de lay-out en blogs die erop komen te staan.

Het hangt dus van de thema's van de blogs af welke foto's er gemaakt moeten worden. Dit gaat in overleg, zodat iedereen zijn eigen ideeën kan inbrengen.

Meer info via PB, liefst iemand tussen de 17 en 25 :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:24 



 
Profiel   

Misschien handig om te zeggen welke regio dit moet zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:25 



 
Profiel   

Regio maakt niet uit! :)
Gaat allemaal online.

Dus, ideeën worden besproken en foto's worden opgestuurd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:26 



 
Profiel   

Regio is wel handig, en evt budget.
En om wat voor soort fotografie gaat het? Productfotografie? Eten? Dieren? Iemand kan heel goed zijn in dierenfotografie maar vreselijk slecht met productfotografie bijvoorbeeld. Echt compleet andere technieken en apparatuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:29 



 
Profiel   

Het is geheel vrijwillig.
Ook meer op gebied van hobby dan echt prof. gezien er dus geen budget is.
Je moet het meer zien als samen een website opbouwen, voor de hobby en gezelligheid.

Net als dat ik in de OP aangeef gaat het om verschillende onderwerpen, dus ook verschillende soort foto's. De ene foto zal beter zijn dan de andere, daar houd ik rekening mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:33 



 
Profiel   

Nou mooi is dat :+ What is it in for us? Er zal vast wel weer iemand zijn die dit doet maar hopelijk snap je dat wij ons ook een ongeluk betalen voor onze fotospullen. Hoeveel moeite wij erin steken om mooie foto's af te leveren... Hopelijk zie je dit ook in en geef je de fotograaf die jou wel wilt helpen een vergoeding. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:35 



 
Profiel   

Dat begrijp ik.

Maargoed, wat mij betreft doe ik het samen met een 17 jarige die met zijn/haar mobiel leuke foto'tjes maakt. Snapje?

Ik hoef niet de top :)
Maar begrijp zeker dat er een vergoeding tegenover staat wanneer er serieus gefotografeerd word.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:41 



 
Profiel   

Volte schreef
Het is geheel vrijwillig.
Ook meer op gebied van hobby dan echt prof. gezien er dus geen budget is.
Je moet het meer zien als samen een website opbouwen, voor de hobby en gezelligheid.

Net als dat ik in de OP aangeef gaat het om verschillende onderwerpen, dus ook verschillende soort foto's. De ene foto zal beter zijn dan de andere, daar houd ik rekening mee.


Je maakt een grapje? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:41 



 
Profiel   

Het moet niet al te serieus worden.. haha. Ik wil gewoon gezellig met een leeftijdsgenoot ergens aan werken. Niks meer niks minder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:42 



 
Profiel   

Oke, andere reactie's dan ik verwacht had.
Maar begrijpelijk.

Zoals eerder aangegeven zoek ik gewoon een gezellig iemand om samen wat mee op te bouwen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:43 



 
Profiel   

Maar wat verdiend diegene ervan behalve verloren tijd?

Via jouwweb bijvoorbeeld kun je makkelijk zelf een website bouwen, is dat niks?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:46 



 
Profiel   

Even kort gezegd mis ik het contact met andere, leek me juist erg leuk om samen met iemand wat te maken. Gezien mij ontwerpen en bloggen leuk lijkt, dacht ik, fotograferen blijft over en is belangrijk. Dus, waarom niet kijken of er iemand is (niet perse ervaren dus..) die het leuk lijkt om dit te doen?

Uiteindelijk is het voor mij ook "verloren" tijd. Gezien ik er ook niks aan verdien.
Maar begrijp dat als je dure materialen koopt en goede kwaliteit foto's hebt, je hier wel een vergoeding voor verwacht. Maargoed, hier ben ik dus niet naar opzoek.

Je haalt er dus meer uit dat je bezig bent met iets wat je leukt vindt. Misschien iemand die nog niet goed genoeg is voor betaald bijv. Dat soort dingen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:51 



 
Profiel   

Kun je dan niet beter sociaal contact zoeken waar je gezellige dingen mee gaat doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 21:55 



 
Profiel   

In theorie zou dat kunnen ja.

Maargoed, laat dit topic verder maar zitten.
Blijkbaar niet echt animo voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 22:15 



 
Profiel   

Als je het ontwerpen leuk vindt en er verder niet aan wil verdienen, is het dan geen idee om een beginnend fotograaf te zoeken en aan te bieden om juist de website van die fotograaf te ontwerpen in ruil voor wat gezelligheid? Er zijn zat fotografen die blij zouden zijn met een website, maar het zelf niet kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 22:32 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Het openen van topics met aanvragen is niet toegestaan. Om deze reden is dit topic gesloten
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-07-21 22:41 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen