Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Foto's maand Augustus

 
Profiel   

Hallo!!

Het is alweer september, de maand augustus is echt voorbij gevlogen voor mijn gevoel! 2 weekjes vakantie gehad met mijn man. Wel gewoon thuis gebleven aangezien we teveel dieren hebben om weg te gaan :') dus juist lekker veel gewandeld en voor het eerst met mijn cremello op pad geweest. Natuurlijk de camera juist veel meegenomen om foto's te maken.
Na die 2 weken weer wat shoots gehad en zal hier een paar foto's met jullie delen van de afgelopen maand!

Bedankt voor het kijken!

1. Met onze eigen hondjes even naar een klein strandje in de buurt geweest. Herder Jingo is gek op de zee.
[ img ]

2. Franse bulldag Beau heeft een hekel aan water, maar het trappetje naar het strand toe was ook wel een mooi fotoplekje!
[ img ]

3. Voor het eerst op pad geweest met onze 3 jarige cremello welsh pony Yellow voor een fotoshoot op locatie. Al heel lang geen foto's meer gemaakt van hem, dus werd hoog tijd. Natuurlijk in unicorn style!
[ img ]

4. Ook weer lekker geëxperimenteerd met photoshop en mijn fantasie de vrije loop laten gaan := vind zelf deze heel gaaf geworden en heb hem ook groot laten afdrukken op acrylglas voor in de woonkamer.
[ img ]

5. Aaangezien het voor Yellow de eerste keer was dat hij naar vreemd terrein ging hadden we appeloosa pony Ivy van mijn schoonmoeder meegenomen. Ivy is een super rustige pony, dus dan kon Yellow daar mooi van leren. Maar Ivy is ook nog eens super knap. Dus ook van hem wat foto's gemaakt!
[ img ]

6. In mijn vakantie kreeg ik een berichtje van een klant of ik nog een shoot kon doen van haar hond aangezien die de dag erna ingeslapen zou worden. Natuurlijk ja op gezegt dus nog een afscheids shoot van pitbull kruising Spike.
[ img ]

7. Ook stalgenootje Maria wou nog graag een fotoshoot met haar friese merrie Twynckle en haar zelfgemaakte jurk, geïnspireerd uit de jaren 1700. Ontzettend gave shoot wat dit!
[ img ]




8. Met onze eigen hondjes naar de heide geweest en voor het eerst tussen de heide gefotografeerd.
[ img ]

9. En ik kwam nog varens tegen, dus ook daar wat foto's gemaakt.
[ img ]

10. Nu Yellow nog mooi in zijn zomervacht zit wou ik nog graag wat fine-art foto's maken van hem. Hij was weer echt super braaf en totaal niet onder de indruk van de lampen. Ook voor het eerst zijn manen eens in de knotjes
[ img ]

11. Vakantie weer voorbij en direct een hele drukke periode. Met nog een afscheids shoot van Teckeltje Kitty die 13 is en niet zo heel lang meer heeft.
[ img ]

12. Haar beste maatje Koira was ook gezellig mee.
[ img ]

13. Floor met haar haflinger Sita mocht ik fotograferen op de heide en deze super gave knalroze jurk die ook gemaakt is door Maria.
[ img ]

14. En een leuke stalshoot met KWPN merrie Hatsjepsoet van Joanne. De hortensia's stonden prachtig in bloei rondom stal, dus ik moest even proberen of ik hier gebruik van kon maken. Het was even passen en meten op geen stallen/schuren op de achtergrond te krijgen, maar het is uiteindelijk gelukt!
[ img ]

15. Hier mocht ik ook Luca met haar friese merrie Esra fotograferen.
[ img ]


Echt zoooveel foto's gemaakt de afgelopen maand en in de maand september staan ook weer wat gave shoots op de planning!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 20:48 



 
Profiel   

Prachtige foto"s maak je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 06:52 



 
Profiel   

7-11en 12. Beestachtig mooi

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 07:15 



 
Profiel   

Je hebt een prachtige stijl! Foto 11 is favoriet. Misschien niet de meest opvallende of bijzondere setting, maar wat heb je hem/haar mooi weten te vangen op beeld!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 07:30 



 
Profiel   

Echt prachtige foto’s !

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 08:20 



 
Profiel   

Suuper mooie foto's! <3 Helemaal mijn smaak, dat zachte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 19:52 



 
Profiel   

Wat een gave stijl heb je Ts, heel uniek! Ik ga je volgen op insta!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 20:32 



 
Profiel   

Wat ontzettende mooie foto's maak jij! Hele mooie composities, en niet gekunsteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-21 21:18 



 
Profiel   

Ah dankjewel allemaal! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 00:23 



 
Profiel   

Wauw <3 hele mooie foto’s met mooie diverse stijlen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 07:05 



 
Profiel   

loez schreef
Wauw <3 hele mooie foto’s met mooie diverse stijlen!
Dankjewel <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-09-21 23:00 



 
Profiel   

Heel mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 06:56 



 
Profiel   

Nummertje 5... je zou toch denken dattie gephotoshopt is…... of niet?!?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 07:54 



 
Profiel   

Prachtig, ik ben echt fan van je foto's! Ze stralen echt een soort rust uit, heel mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 09:05 



 
Profiel   

Wat een heerlijke sprookjesachtige sfeer zet jij neer in je foto's. Dit is een stijl waarin ik ook wel wat zou willen hebben. Wellicht eens kijken naar de mogelijkheden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 09:32 



 
Profiel   

Stuk voor stuk weer geweldig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-21 20:30 



 
Profiel   

CoonArt schreef
Nummertje 5... je zou toch denken dattie gephotoshopt is…... of niet?!?


Dat je twijfelt zegt mij al genoeg hahaha _O- vosje is idd met photoshop geplaatst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 01:38 



 
Profiel   

_Tarzan schreef
Prachtig, ik ben echt fan van je foto's! Ze stralen echt een soort rust uit, heel mooi.

Dankjewel! Fijn om te lezen!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 01:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 18 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen