Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] Roosjes

 
Profiel   

Even wat roosjes op de kiek gezet... Best gelukt denk ik :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 16:01 



 
Profiel   

Prachtige kleuren!

Ik vind ze persoonlijk soms net te krap uitgesneden, maar dat is een kwestie van smaak :)

Ik zou bijvoorbeeld foto 1 net iets minder krap uitsnijden zodat het onderste blaadje iets meer ruimte heeft. Bij foto 5 zou ik ervoor kiezen dat deze aan zowel de bovenkant als de onderkant evenveel uitgesneden wordt. Dan krijg je iets meer symmetrie.

Maar goed gedaan hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 10:43 



 
Profiel   

Muurp schreef
Prachtige kleuren!

Ik vind ze persoonlijk soms net te krap uitgesneden, maar dat is een kwestie van smaak :)

Ik zou bijvoorbeeld foto 1 net iets minder krap uitsnijden zodat het onderste blaadje iets meer ruimte heeft. Bij foto 5 zou ik ervoor kiezen dat deze aan zowel de bovenkant als de onderkant evenveel uitgesneden wordt. Dan krijg je iets meer symmetrie.

Maar goed gedaan hoor!
Woeiii dat is effe lang geleden, constructieve kritiek! Maar nee, ik laat het zo! Toch bedankt voor je comment! En die druppels... Ehhh... Waterspuitje op rozen wil ook nog wat doen haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 11:45 



 
Profiel   

Je hoeft er niet altijd wat mee te doen hè? :D Het is ook een kwestie van smaak.
Maar je kunt de volgende keer eens experimenteren om te kijken wat je zelf mooier/fijner/leuker vindt. Weten wat je niet wilt is ook een manier om te ontdekken wat je wel wilt als fotograaf zijnde :)

En wat een slim idee van de waterspuit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 11:46 



 
Profiel   

Muurp schreef
Je hoeft er niet altijd wat mee te doen hè? :D Het is ook een kwestie van smaak.
Maar je kunt de volgende keer eens experimenteren om te kijken wat je zelf mooier/fijner/leuker vindt. Weten wat je niet wilt is ook een manier om te ontdekken wat je wel wilt als fotograaf zijnde :)

En wat een slim idee van de waterspuit!
jij bent snel?! altijd je dauw en regenbui bij je! Wel eerst even afsluiten!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-21 11:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen