[FOTO] Overzichtje aan foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lukasje
Berichten: 11292
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-23 21:08

Ik ben fan van je maar dat weet je :) !

Tenno7

Berichten: 2253
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-23 22:15

Supervixen schreef:
Tenno7 schreef:
Ik snap dat niet iedereen van een vlindertje houd. Netzo als "teveel" gephotoshopt. Ik krijg klanten die juist graag vlindertjes/elfjes willen. En dit dus wel heel mooi vinden! Ik persoonlijk vindt dat soort opmerkingen dus niet zoveel toevoegen := fotografie is een kunst, de 1 vindt iemand zijn stijl prachtig. De ander wat minder.


Maar dit is een forum, iedereen mag zijn mening geven of het nou wel of niet iets toevoegt toch?
Na 10 opmerkingen dat de foto's mooi zijn, voegt de 11e keer ook niks meer toe, maar dat mag hier ook gewoon.


Muaa.. ikzelf zit daarin iets anders in elkaar denk ik dan. Opbouwend commetaar of een opmerking waar ik iets aan heb of van leer zie ik liever dan meerdere keren achter elkaar dezelfde mening. Ikzelf zou mn mening gewoon anders geven dan wat hier soms gebeurt. Maargoed, dit is bokt inderdaad.. take it or leave it haha. En bedoel het ook niet aanvallend hoor. Probeer meer gewoon uit te leggen dat het op smaak neerkomt en dat dat voor iedereen verschillend kan zijn. En opmerkingen zijn nooit verkeerd, en daar ga je juist weer van nadenken. Maar het is de toon die de muziek maakt en soms kan het anders overkomen dat wat iemand misschien bedoelt.