Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 255 van de 411 [ 10255 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 411  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Griekenland

 
Profiel   

Plannen hebben we wel, in juni naar Lesbos maar boeken doen we nog niet.
We denken er over om het geld van vorig jaar toch terug te vragen..

Ik denk helaas echt dat het opnieuw niet gaat lukken
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 00:59 



 
Profiel   

Hier wel al geboekt Aangezien mijn man vanaf half mei t/m september geen vakantie mag opnemen geboekt voor oktober. Ik ben nl bang dat heel veel mensen in najaar willen gaan. Inenten is dan groot gedeelte gebeurd en zak er hopelijk wat normaler zijn. En denk dat de prijzen dan behoorlijk zullen stijgen. En ik heb het geluk gehad dat we vorig jaar toch 2x naar Griekenland zijn geweest. Heb 2 weken Rhodos geboekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 07:53 



 
Profiel   

Wij zouden eigenlijk in mei naar Italië gaan met de auto, dat heb ik geannuleerd (ook omdat we "onverwachts" gaan trouwen in 2022 en dus moeten sparen :+ ) helaas. We hopen eigenlijk wel dat we naar Griekenland kunnen, maar ik boek nog niets. Wilden eigenlijk dit keer naar 1 of 2 eilanden, maar "veiliger" is natuurlijk gewoon naar het huis van mijn ouders, dan hoeven we vooraf niks te boeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 10:47 



 
Profiel   

Ik probeer al maanden naar Kreta te komen. De bouw van ons huis ligt al een paar maanden stil, omdat ze op ons wachten. Wij moeten keuzes maken, voordat ze verder kunnen.
Ik heb denk ik al 4x onze tickets omgeboekt. Als de lockdown voorbij is probeer ik het weer. Ooit gaat het lukken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:05 



 
Profiel   

Albertina71 schreef
Ik probeer al maanden naar Kreta te komen. De bouw van ons huis ligt al een paar maanden stil, omdat ze op ons wachten. Wij moeten keuzes maken, voordat ze verder kunnen.
Ik heb denk ik al 4x onze tickets omgeboekt. Als de lockdown voorbij is probeer ik het weer. Ooit gaat het lukken!


Dat is wel vervelend zeg.

Waar op Kreta laat je een huis bouwen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 11:44 



 
Profiel   

We laten een huis bouwen in Klima op Zuid-Kreta. Een rustig plekje met prachtig uitzicht. Vanuit Klima is het een klein stukje rijden naar de drukte van Timbaki, Agia Galini, Matala en ons favoriete strand Kommos Beach :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 12:06 



 
Profiel   

Leuk ! Matala ben ik weleens geweest!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 12:22 



 
Profiel   

Ik ga als het kan en mag zeker in sept weer naar Griekenland. Dit keer ook zeker alleen. Nadat ik vorig jaar plotseling alleen moest is het me zo goed bevallen dat het zeker weer op de planning G staat voor dit jaar.
We gaan hopen dat het ook kan

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 15:49 



 
Profiel   

Ik hoop dat jullie allemaal weer op vakantie kunnen komen naar Griekenland dit jaar! :)
Snap wel de voorzichtigheid met boeken.. het is gewoon nog zó onzeker allemaal.
Je merkt hier ook wel de angst bij iedereen dat het weer een teleurstellend seizoen gaat worden.
Ik hoop ook gewoon weer aan het werk te kunnen over een paar maanden en hopelijk lopen wij niet te veel maanden toerisme mis :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 18:05 



 
Profiel   

Wij hopen ook dit jaar weer naar Griekenland te kunnen! Afgelopen zomer naar het zuiden van Kreta geweest en willen nu graag naar het oosten. We hebben al een beetje rond gekeken, maar het voelt heel gek om er nu al iets definitiefs te maken.
Heel misschien met een vriendin nog een keer, Kreta of Zakynthos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 19:18 



 
Profiel   

Ik kan niet wachten tot er meer zekerheid is. We gaan dan sowieso met het gezin naar Griekenland in augustus. Maar als de oudste zijn diploma haalt wil hij ook op vakantie en ik hoop dat het Griekenland gaat worden. Was het maar alvast zover. Ik verlang naar vakantie en een normaal, of in ieder geval een normaler leven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 19:55 



 
Profiel   

_Mel schreef
Ik hoop dat jullie allemaal weer op vakantie kunnen komen naar Griekenland dit jaar! :)
Snap wel de voorzichtigheid met boeken.. het is gewoon nog zó onzeker allemaal.
Je merkt hier ook wel de angst bij iedereen dat het weer een teleurstellend seizoen gaat worden.
Ik hoop ook gewoon weer aan het werk te kunnen over een paar maanden en hopelijk lopen wij niet te veel maanden toerisme mis :)



Hoe is het met je ? En met de kleine?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-21 20:21 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Hoe is het met je ? En met de kleine?


Het gaat goed gelukkig! De kleine man doet het erg goed, alweer bijna 5,5 maand <3 . Het gaat zo snel. Ik ben ook alweer bijna helemaal de oude. Had verwacht langer nodig te hebben na zoveel weken niet mogen bewegen, maar mis alleen nog veel spierkracht. Hopelijk mogen de sportscholen snel open. Ik kan niet wachten om weer te werken.


[ img ]
Laganas Beach afgelopen week toen we even stukje gingen lopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 06:23 



 
Profiel   

Wij hopen in augustus gewoon naar Griekenland te gaan! We gaan weer met de auto en eventueel de boot , maar wachten nog met de boot boeken tot er meer duidelijk is.

Ik heb ook nog een voucher van Aegean, hopelijk kunnen we die voor die tijd nog gebruiken voor een paar dagen Athene.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 21:36 



 
Profiel   

Fijn Mel dat het zo goed gaat !

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-21 22:06 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie en de vakantieplannen?
Ik weet nog niet wanneer ik vakantie heb. En met lesdagen erbij wordt plannen erg lastig.

Ik hoop op juni, maar dat is misschien nog te vroeg. En anders september. We hebben nog een voucher en ik twijfel enorm wat we daarmee moeten doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 10:59 



 
Profiel   

Ik ga mijn geld terugvragen denk ik.
Eerst was ik er heel zeker van maar nu ben ik toch aan het twijfelen. Want Sunweb heeft ook de garantie dat je voor dezelfde prijs kunt boeken als verleden jaar. En de prijzen voor september liggen nu echt hoog. Ik heb echter geen idee wat er gebeurt als het dan weer niet doorgaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 11:05 



 
Profiel   

Ja, ik moet me er ook even in verdiepen wat er gebeurt als de boeking niet doorgaat.
Ik vind het vaccineren wel hoopvol, maar geen idee wat het met maatregelen gaat doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 11:50 



 
Profiel   

Wij hebben ook al geboekt in januari. Gaan vegin oktober 2 weken naar Rhodos. Was erg bang dat idd de prijzen voor eind van het enorm zouden stijgen. Als het kan wilnik in mei/juni nog een weekje. Maar zal dan een lastminute worden.

Van vakantie vorig jaar die bij vakantiediscounter was geboekt wilnik geld terug. Ben daar zo enorm verkeerd behandeld. Hebben heeeeeel dingen verkeerd gedaan en aangepakt dat ik nooit meer via hun wil boeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 12:18 



 
Profiel   

Wij hebben de vakantie van vorige zomer kunnen omboeken voor dezelfde reis dit jaar.
11 dagen in Augustus omdat we afhankelijk.zijn van de bouwvak. Prijs was ongeveer gelijk.
Geen idee wat en hoe dit jaar aangezien wij ook onderaan de lijst om te vaccineren staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 12:24 



 
Profiel   

Dat heb ik ook wel een beetje met TUI, zo weinig meedenken en dan wel een voucher willen geven. Wij boeken dus niet bij TUI.

Ik ben al 2x besmet geweest. En ik sta wel redelijk in de vaccinatie-ranking, alleen mijn vriend niet.

Ik ben zelf maar griejs gaan koken. Maar het is het toch net niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 12:32 



 
Profiel   

Wij hebben gewoon nog niets geboekt. Ik wacht zo lang mogelijk. Nou willen wij ook na de zomervakantie dus ik ben dan niet bang dat ik niks kan vinden mocht het weer toegestaan zijn, en iedereen massaal gaat boeken :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 12:44 



 
Profiel   

Ik wil in Sept gaan maar twijfel nog waarheen. Vorig jaar voor het eerst alleen geweest omdat mijn medereiziger op het laatste moment niet mee kon. Maar nu moet ik echt alleen boeken en dan is wat ik graag wil natuurlijk een stuk duurder. En het aanbod is veel minder.
Dus het ideale nog niet gevonden

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 12:46 



 
Profiel   

raket schreef
Hoe gaat het met jullie en de vakantieplannen?
Ik weet nog niet wanneer ik vakantie heb. En met lesdagen erbij wordt plannen erg lastig.

Ik hoop op juni, maar dat is misschien nog te vroeg. En anders september. We hebben nog een voucher en ik twijfel enorm wat we daarmee moeten doen.



Wij hebben de tickets en de boot geboekt.

Wij ontmoeten Dina en Panayotis (eigenaren van de boot)in Volos en varen de boot in de laatste 1,5e week weer terug naar Athene.

Als alles doorgaat uiteraard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 19:12 



 
Profiel   

Oh leuk, welke periode hebben jullie geboekt?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-21 19:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 255 van de 411 [ 10255 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 411  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen