Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 302 van de 411 [ 10260 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 411  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Griekenland

 
Profiel   

Fijne vakantie Natas!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 11:00 



 
Profiel   

Freyr schreef
Ik kom even het topic binnen vallen, ga straks denk ik een teruglezen voor tips om Griekenland binnen te komen met al de coronaregels.

Ik wil heel graag naar een van de Griekse eilanden, maar ga alleen. Welk eiland raden jullie in mijn geval aan?

Even een aantal dingen op een rijtje:
- Ik ga kort, rond de 5 dagen
- Eerste keer alleen en ergens heb ik er mega veel zin in, maar vind het serieus ook spannend
- Ik wil voornamelijk tot rust komen, maar een beetje activiteiten, markten, stad en dorpjes bezoeken vind ik ook meer dan leuk. Ik las daf je op Corfu bijv ook heel goed kan fietsen.
- De kans om leeftijdsgenoten daar te ontmoeten heeft wel mijn voorkeur. Al hoeft het geen feestlocatie te zijn perse, mag misschien wel
- Op mijn lijstje heb ik voor nu Kos, Zakynthos, Corfu en Kreta staan.

Tips voor locaties mogen eventueel ook! Ik wil een apartement of logies & ontbijt.


Ik zou dan voor Kos gaan, als je van fietsen houdt. Dat is echt fietseiland nr. 1

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 11:03 



 
Profiel   

Heerlijk Natasja dat het allemaal goed gegaan is. Geniet er van. En plaats aub foto’s

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 11:47 



 
Profiel   

Fijne vakantie, Natasja :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 12:28 



 
Profiel   

Fijne vakantie Natasja! Geniet ervan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 15:07 



 
Profiel   

Griekenland gaat voor mij helaas niet door. -O-
Heb om verschillende redenen gekozen om uiteindelijk voor een ander land te kiezen qua zomer bestemming. Iedereen heel erg bedankt voor de adviezen en tips en ik wens jullie allemaal natuurlijk een fijne vakantie. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-21 18:56 



 
Profiel   

Hier overigens vrijdag geland, alle 4 een T en we konden zo doorlopen. V of T zegt dus niets

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 10:02 



 
Profiel   

O, dat is goed nieuws, Denies. Fijne vakantie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 10:06 



 
Profiel   

Ze kunnen ook nooit iedereen testen. Ze pikken er gewoon elke vlucht een paar mensen uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 10:09 



 
Profiel   

Omg… het is hier echt waanzinnig lekker.

Tis net iets minder warm dan normaal. En het eten…wow. Grieks uiteraard maar ze doen hier alles met een twist.

We zijn nu in Kottes op het schiereiland tegenover Volos.

Volos is overigens niet echt een mooie stad. Maar handig om de boot op te pikken en veel goede restaurants

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 17:50 



 
Profiel   

Electra63 schreef
Freyr schreef
Ik kom even het topic binnen vallen, ga straks denk ik een teruglezen voor tips om Griekenland binnen te komen met al de coronaregels.

Ik wil heel graag naar een van de Griekse eilanden, maar ga alleen. Welk eiland raden jullie in mijn geval aan?

Even een aantal dingen op een rijtje:
- Ik ga kort, rond de 5 dagen
- Eerste keer alleen en ergens heb ik er mega veel zin in, maar vind het serieus ook spannend
- Ik wil voornamelijk tot rust komen, maar een beetje activiteiten, markten, stad en dorpjes bezoeken vind ik ook meer dan leuk. Ik las daf je op Corfu bijv ook heel goed kan fietsen.
- De kans om leeftijdsgenoten daar te ontmoeten heeft wel mijn voorkeur. Al hoeft het geen feestlocatie te zijn perse, mag misschien wel
- Op mijn lijstje heb ik voor nu Kos, Zakynthos, Corfu en Kreta staan.

Tips voor locaties mogen eventueel ook! Ik wil een apartement of logies & ontbijt.


Ik zou dan voor Kos gaan, als je van fietsen houdt. Dat is echt fietseiland nr. 1



Ik ben voor Kreta gegaan en ben vanochtend geland! Ik zit in Stalis in een apartementenhotel. Heeft iemand eventueel nog tips? Ik sta eigenlijk overal wel voor open, vanmiddag had ik een dipje en een halve paniekaanval van wat ik in godsnaam heb gedaan om alleen op vakantie te gaan..

Edit: Grootste reden voor Kreta waren de ontzettemd gunstige vliegtijden. Ik zit hier gewoon bijna 5 volle dagen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 17:57 



 
Profiel   

Leuk, Natasja. Gaan jullie nog meer plaatsen aan doen op de Pilion? En waarschijnlijk naar de Sporaden? Skopelos is echt super leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 18:02 



 
Profiel   

Zo de nieuwe regels zijn een stuk makkelijker. Niet meer in de stress of Griekenland op oranje gaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 18:02 



 
Profiel   

Nee joh alleen op vakantie is top. Ik ga straks ook.

Huur een auto: lasithi hoogvlakte, met de voor naar spinalonga, het dorpje kritsa.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 18:03 



 
Profiel   

Wij hebben een quad gehuurd en de bergen in op Kreta gisteren en dat was echt fantastisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 18:33 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Leuk, Natasja. Gaan jullie nog meer plaatsen aan doen op de Pilion? En waarschijnlijk naar de Sporaden? Skopelos is echt super leuk!


Ja denk het wel. Morgen Trikeri een klein eilandje hier in de buurt. En straks inderdaad de Sporaden. Op de terug weg komen we hier weer langs.

Maar nu zo eerst Crawfish met spaghetti. Die schijnt geweldig te zijn :~

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 18:40 



 
Profiel   

baudyh schreef
Zo de nieuwe regels zijn een stuk makkelijker. Niet meer in de stress of Griekenland op oranje gaat


Moet alleen nog uitvinden waar ik de kids zo kan laten testen :=
Die hebben beide 1 prik gehad

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 18:42 



 
Profiel   

Freyr schreef
Ik ben voor Kreta gegaan en ben vanochtend geland! Ik zit in Stalis in een apartementenhotel. Heeft iemand eventueel nog tips? Ik sta eigenlijk overal wel voor open, vanmiddag had ik een dipje en een halve paniekaanval van wat ik in godsnaam heb gedaan om alleen op vakantie te gaan..

Edit: Grootste reden voor Kreta waren de ontzettemd gunstige vliegtijden. Ik zit hier gewoon bijna 5 volle dagen.


Heb je eigen vervoer?
Indrrdaad Lassithi-hoogvlakte en Agios Nikolaos is een leuk stadje, daar gaat een bus heen, dacht ik.
Wij hebben ook eens de happy-train naar Chersonissos genomen.
Het strand van Stalis vond ik heerlijk met leuke restaurants.

Of een dagexcursie doen, met een boot of bus.
Ben je ook niet alleen, ontmoet je andere mensen en je ziet nog wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 20:29 



 
Profiel   

Wij zijn bijna 2 weken terug van Stalis.
Heerlijke vakantie gehad !
Wat doe je graag of wil je gedaan hebben?

Wij zaten wel bijna iedere avond in Cherso. Voornamelijk voor een drankje te doen. En gingen naar het hotel wanneer de jongeren uitkwamen :)) .

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 22:24 



 
Profiel   

Even een kort vraagje, we zijn een planning aan het maken voor morgen. We zitten nu op Corfu en willen morgen naar Paxos/Antipaxos.

We twijfelen of we een excursieboot nemen of dat we met de taxiboot er naartoe gaan en daar zelf een 30PK boot huren. Het gaat ons vooral om relaxen en mooi snorkelen.

We zijn met zijn 4en incl 2 kids 12 en 16. Wat raden jullie aan? We willen in elk geval niet hutjemeklutje met nog 50 anderen zitten eigenlijk maar wel alle mooie plekjes zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 09:03 



 
Profiel   

Om zelf te varen zou ik wel het wer in de gate houden. En dan bedoel ik niet op land. Check Poseidon weather system.

https://poseidon.hcmr.gr/

Ik zou inderdaad niet met een excursie mee willen. Maar dat deed ik al niet pre corona.


Moet je hier nou lezen
https://nos.nl/l/2391047
Wat een idioten bestaan er toch

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 10:08 



 
Profiel   

Toevallig afgelopen zondag programma: "dwars door de Middellandse Zee" gekeken. En daar gingen ze ook oa naar een eiland waar deze dieren leven. Was op een voormalig gevangenis eiland. Erg mooi programma trouwens bij NPO. Komende week gaat aflevering over Kreta

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 13:55 



 
Profiel   

baudyh schreef
Nee joh alleen op vakantie is top. Ik ga straks ook.

Huur een auto: lasithi hoogvlakte, met de voor naar spinalonga, het dorpje kritsa.


Ik denk dat ik er nu wel aan gewend begin te raken, was even anderhalve dag voor nodig Vanochtend nog even een stressmomentje, mijn perfectionisme zat mij weer even in de weg.

Ik ben maar 5 dagen hier en mijn planning ziet er nu als volgt uit:
Woensdag: Cherconissos, daarheen met OV
Donderdag: Herkalion, daarheen met excursie van Sunweb of zelf met OV. Ik weet nog niet helemaal welke van de twee ik ga doen.
Vrijdag: Paardrijtocht gereserveerd Overige deel van de dag chillen op het strand bij Stalis en 's avonds naar huis.


Electra63 schreef
Freyr schreef
Ik ben voor Kreta gegaan en ben vanochtend geland! Ik zit in Stalis in een apartementenhotel. Heeft iemand eventueel nog tips? Ik sta eigenlijk overal wel voor open, vanmiddag had ik een dipje en een halve paniekaanval van wat ik in godsnaam heb gedaan om alleen op vakantie te gaan..

Edit: Grootste reden voor Kreta waren de ontzettemd gunstige vliegtijden. Ik zit hier gewoon bijna 5 volle dagen.


Heb je eigen vervoer?
Indrrdaad Lassithi-hoogvlakte en Agios Nikolaos is een leuk stadje, daar gaat een bus heen, dacht ik.
Wij hebben ook eens de happy-train naar Chersonissos genomen.
Het strand van Stalis vond ik heerlijk met leuke restaurants.

Of een dagexcursie doen, met een boot of bus.
Ben je ook niet alleen, ontmoet je andere mensen en je ziet nog wat.




Kmbrly schreef
Wij zijn bijna 2 weken terug van Stalis.
Heerlijke vakantie gehad !
Wat doe je graag of wil je gedaan hebben?

Wij zaten wel bijna iedere avond in Cherso. Voornamelijk voor een drankje te doen. En gingen naar het hotel wanneer de jongeren uitkwamen :)) .


Oh, hebben jullie nog tips voor rustige strandjes of is het het beste om een strandbedje te huren? En is er een bar/restaurant waarvan je zegt 'Daar moet je écht heen'?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 16:28 



 
Profiel   

Bonnelover schreef
Toevallig afgelopen zondag programma: "dwars door de Middellandse Zee" gekeken. En daar gingen ze ook oa naar een eiland waar deze dieren leven. Was op een voormalig gevangenis eiland. Erg mooi programma trouwens bij NPO. Komende week gaat aflevering over Kreta


Wij gaan daar naar toe. Allonisios heeft een beschermd gebied voor deze dieren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 16:50 



 
Profiel   

NatasjavE schreef
Bonnelover schreef
Toevallig afgelopen zondag programma: "dwars door de Middellandse Zee" gekeken. En daar gingen ze ook oa naar een eiland waar deze dieren leven. Was op een voormalig gevangenis eiland. Erg mooi programma trouwens bij NPO. Komende week gaat aflevering over Kreta


Wij gaan daar naar toe. Allonisios heeft een beschermd gebied voor deze dieren.


Ik dacht dat het de aflevering was dat ze naar Giaros gingen? Daar kom jij niet Natas? Dat ligt bij Syros(Cyclades).
Ik ben er nooit geweest, maar mijn man ging er weleens jagen vroeger -:(-

Ik heb het afgelopen zaterdag niet gezien, maar wel toen op Canvas.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-21 17:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 302 van de 411 [ 10260 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 411  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen