Sardinië

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lolacabana

Berichten: 3357
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Sardinië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-21 03:26

Ik ga eind augustus 12 dagen naar Sardinië. We vliegen op Olbia, komen daar op 21 augustus ‘s avonds aan en vliegen dan op 1 september ‘s ochtends weer terug. De bedoeling is dat we daar een auto huren en ook wat rond gaan reizen, dus we willen niet op 1 locatie blijven, maar ook niet elke dag rijden.

Ik hou van afwisseling tussen actief, cultuur, stad, natuur en ik hou het ook wel een uur of twee vol aan het zwembad of aan zee.

Verblijf liefst met lekker veel privacy, mag ook best wel wat luxe zijn en niet een groot hotel ofzo.

Wat zijn jullie tips? Leuke plekken, verblijf, dingen om te doen, restaurants et cetera.

anca

Berichten: 1780
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 07:25


hahahatsjoe

Berichten: 2392
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-21 07:56

Lolacabana schreef:
Ik ga eind augustus 12 dagen naar Sardinië. We vliegen op Olbia, komen daar op 21 augustus ‘s avonds aan en vliegen dan op 1 september ‘s ochtends weer terug. De bedoeling is dat we daar een auto huren en ook wat rond gaan reizen, dus we willen niet op 1 locatie blijven, maar ook niet elke dag rijden.

Ik hou van afwisseling tussen actief, cultuur, stad, natuur en ik hou het ook wel een uur of twee vol aan het zwembad of aan zee.

Verblijf liefst met lekker veel privacy, mag ook best wel wat luxe zijn en niet een groot hotel ofzo.

Wat zijn jullie tips? Leuke plekken, verblijf, dingen om te doen, restaurants et cetera.


Amfibietreks in Santa Lucia. Luxe tenten, gezamelijk buffet, all in, je kunt ook zeillessen e.d. nemen. Geweldige plek, super mensen. Halen je ook van het vliegveld af als dat nodig is. Van daaruit kun je zo over het strand naar het dorpje lopen, met de auto kun je dan vervolgens overal heen. Ik ben naar de hoofdstad gegaan, naar de blauwe grot, gaan paardrijden daar, geweldig.