Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 54 [ 1346 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 54  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Curaçao 2022

 
Profiel   

Nog geen leguaan gezien. Boven water ook nog geen foto gemaakt.

Maar wel 2 zeepaardjes gevonden. :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 01:21 



 
Profiel   

Veel plezier Germie. Oh heb je wel foto's van de zeepaardjes. Ik heb ze gezocht maar niet gevonden met snorkelen helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 06:55 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
Veel plezier Germie. Oh heb je wel foto's van de zeepaardjes. Ik heb ze gezocht maar niet gevonden met snorkelen helaas.

Jazeker, met rollkur.
Morgen klein Curacao.
Ben vandaag solo naar 63m geweest. Wel met meerdere tanks hoor. Met teruglopen gestruikeld, wilde niet vaker dan 1 keer lopen. Dubbelset loopt makkelijker dan sidemount met stages. 2 knieen kapot, maar camera lijkt heel. Dat was voor mij belangrijker dan ikzelf. Val geprobeerd te breken met eigen lichaam. Bloedt wel, maar gaat wel over. Rust roest. Was gaar, in totaal 7 uur onder water geweest zonder lunch. Maar voor mij is duiken, duiken, duiken vakantie. Eten is zonde van de tijd. Drinken doe ik uiteraard wel. ;)
Ik was vandaag om 5.30 begonnen, daarna 4 uur verknoeid voor zon stomme verplichte test omdat ze trager dan traag werken. Daarna geen tijd meer voor lunch, ik moest direct water weer in.
Geen gezeur over soloduiken. Zo hoort het.
Onder water vergelijkbaar met Bonaire. Dus prima. Wel verder uitzwemmen voordat je op het rif zit.

Morgen dus duiken en bbq. Ben benieuwd.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 02:28 



 
Profiel   

3 uur 's nachts, weer klaarwakker.
Hier nog wat fotos. Ook van een fluoduik. Verder vogel, de bekende leguanen, en playa Lagun boven water.
[ img ]

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-11-21 08:14 



 
Profiel   

Ahhh je bent al op playa lagun geweest. Wij vonden het er heel mooi.
Dat zeepaardje <3 <3 . Waar heb je die gevonden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-11-21 15:50 



 
Profiel   

Babootje schreef
Ahhh je bent al op playa lagun geweest. Wij vonden het er heel mooi.
Dat zeepaardje <3 <3 . Waar heb je die gevonden?

Wij zitten daar. Dus ik maak daar dagelijks meerdere duiken. In het restaurant zijn we verder nog niet geweest, koken zelf. Maar ik heb 's morgens even de leguanen opgezocht. De 2 zeepaardjes zitten daar ook, maar hoewel ik hier nu wel 10 duiken al gemaakt heb, heb ik nog maar 1 keer de zeepaardjes gezien. Wel vandaag een frogfish gevonden in de baai. Maar ook die was een 2e duik weer weg.
Schildpadden gezien bij Lagun, Piskado, en op Klein Curacao.

Zwemlessen gevolgd van de lokale kindertjes die in de baai leren zwemmen. Heb daar ook nog foto's van, dat komt later wel.


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 01:31 



 
Profiel   

Prachtige foto's! Wauw.
Plaats vooral meer <3

Veel plezier!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 07:09 



 
Profiel   

Vet coole foto's!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 10:21 



 
Profiel   

Vandaag weer 5 duiken er bij. Wederom een hengelaarsvisje gezien, en verder even bij het vliegtuigwrak geweest bij Sunset Waters. Stelt niet veel voor, goede groothoek oefening voor mij om het wrak vanuit alle hoeken te fotograferen.
Verder beerkreeften, wat kleine caverns, en nog wat visjes.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 02:19 



 
Profiel   

Gaaf hoor! Ga je ook nog naar Tugboat?
Ik had graag mooie foto's gemaakt van het kleurrijke koraal op de pilaren maar ik had geen camera voor onder water. Misschien kun jij mooie maken? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 06:56 



 
Profiel   

Prachtige foto's Germie!
Dat blauwe visje met die stipjes zagen we ook heel veel met snorkelen! Prachtig!!! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 10:37 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
Gaaf hoor! Ga je ook nog naar Tugboat?
Ik had graag mooie foto's gemaakt van het kleurrijke koraal op de pilaren maar ik had geen camera voor onder water. Misschien kun jij mooie maken? :+

Nee, dat is geheel aan de andere kant van het eiland. En dichterbij zijn genoeg duikstekken.
Vanmorgen een pijlstaartrog, maar omdat het nog donker was geen foto, afstand was te groot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:09 



 
Profiel   

Oh jammer het is daar zo mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 14:45 



 
Profiel   

Wow genieten hoor zo die prachtige foto’s <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 17:33 



 
Profiel   

Geinig joh die oranje vis. Die zou ik dus zo voorbij gezwommen zijn (denkend dat t een mooi stukje koraal is ofzo)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 18:14 



 
Profiel   

Babootje schreef
Geinig joh die oranje vis. Die zou ik dus zo voorbij gezwommen zijn (denkend dat t een mooi stukje koraal is ofzo)

Daarom zijn ze ook lastig te vinden. Ze doen een spons na. En ja, daar lijken ze echt op.

Vandaag weer 6 flessen leeggetrokken onder water, 4 duiken gemaakt waarvan 2 hele lange. Ik heb nu alle plekken langs de westkust gehad. Rond Willemsstad nog geen enkele duik gemaakt, dat is gewoon te ver rijden vanuit Lagun. Maar dat geeft niet, hier prima duiken.
Playa Kalki is een prachtig strand. Maar ik maak alleen boven water foto's met een gopro, dus de kwaliteit is niet zo best. Een andere camera voor boen water meenemen gaat niet helaas. Later volgt wel een echt verslagje met wat meer foto's, ook die van boven water met de gopro.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 02:59 



 
Profiel   

Schitterend :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 07:15 



 
Profiel   

Heel mooi! Dat blauwe ding is ook een vis toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 07:37 



 
Profiel   

Wow :wow: Wat een prachtige foto’s. Dat zeepaardje <3 Kun je die met snorkelen ook zien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 10:33 



 
Profiel   

Ga je toch nog een x naar beneden dan kan ik je Directors Bay iets verder dan Tug Boat Bay zeker nog aanraden. Was met snorkelen al mooi en qua duiken echt mooi hoorde ik. De dropoff zit op enkele meters nadat je het water inloopt met links een steile want. Dan kun je evt ook nog duiken bij Tug Boat beach, bij de aanmeerplaats.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 12:25 



 
Profiel   

Babootje schreef
Ga je toch nog een x naar beneden dan kan ik je Directors Bay iets verder dan Tug Boat Bay zeker nog aanraden. Was met snorkelen al mooi en qua duiken echt mooi hoorde ik. De dropoff zit op enkele meters nadat je het water inloopt met links een steile want. Dan kun je evt ook nog duiken bij Tug Boat beach, bij de aanmeerplaats.

Dat is te ver. Wij zitten aan de westpunt. Dus daar genoeg te duiken.
Ik kan niet altijd de auto meenemen.

Met snorkelen zitten veel dingen net te diep. Schildpadden zie je wel. Zeepaardjes op 2 tot 6m. Is geluk hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-21 13:36 



 
Profiel   

Shete boka. Een ruige kust, kost wel entreegeld en eigenlijk vind ik het dat niet waard, je bent snel uitgekeken. Het viel wat tegen zeg maar. Maar goed, wel leuk voor foto's.

Onderweg zijn we ergens bij locals gestopt en heb ik leguaan gegeten. Lekker, maar veel botjes.

[ img ]

[ img ]

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

En nog even bij Sunset waters:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 00:08 



 
Profiel   

Prachtig foto's! Met name die in die grot spreekt erg tot mijn verbeelding

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 12:29 



 
Profiel   

Silly1972 schreef
Prachtig foto's! Met name die in die grot spreekt erg tot mijn verbeelding

Dat is heel mooi aangelegd. Echter als grotduiker ben ik verwend met nog veel mooiere. Maar deze is zeker leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 13:54 



 
Profiel   

De laatste uren voor vertrek. Nog even een wandeling gemaakt door het Christoffel park gemaakt. Gewoon er in gegaan vanaf Lagun. Landhuis Jeremi en dan een stuk verder gelopen.
Ik stink straks extra in het vliegtuig.


[ img ]

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

De bushaltes hebben hier ook wachtstoelen.
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 17:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 54 [ 1346 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 54  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen