Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 21 van de 115 [ 2870 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 115  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Onze emigratie naar Canada en Frankrijk

 
Profiel   

Wauw prachtig, al ben ik wel blij dat het daar ligt! :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-11-21 19:43 



 
Profiel   

Hier stond nog een mooi verhaal op het nieuws.
Gisterochtend hebben ze hier vlakbij een auto op de kop naast de weg gevonden, auto was al bedekt met sneeuw en was al afgekoeld. Lag er dus al even. De bestuurder zat er nog gewoon in, heerlijk in slaap ondersteboven in zijn gordel. Niks aan over gehouden. Hij was zo bezopen dat hij het hele gebeuren nooit mee heeft gekregen, werd wakker van de hulpdiensten :')
Rare jongens, die Fransen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 12:42 



 
Profiel   

JudithO schreef
Hier stond nog een mooi verhaal op het nieuws.
Gisterochtend hebben ze hier vlakbij een auto op de kop naast de weg gevonden, auto was al bedekt met sneeuw en was al afgekoeld. Lag er dus al even. De bestuurder zat er nog gewoon in, heerlijk in slaap ondersteboven in zijn gordel. Niks aan over gehouden. Hij was zo bezopen dat hij het hele gebeuren nooit mee heeft gekregen, werd wakker van de hulpdiensten :')
Rare jongens, die Fransen.


Whut?? Bizar :roll:

Fijn dar die er niks aan over heeft gehouden maar je vraagt je toch af hoe je dat niet gemerkt kan hebben en vervolgens al uren op z'n kop in n koude auto hangt. (Ja, blijkbaar door de drank, maar toch)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 13:43 



 
Profiel   

Ja toch? Hij heeft wel echt geluk gehad.

Wilco: "oh, daar is de verhuurder!"
Die mailde gisteren namelijk dat zijn auto kapot is en hij dus wat later komt dan afgesproken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 14:02 



 
Profiel   

JudithO schreef
Hier stond nog een mooi verhaal op het nieuws.
Gisterochtend hebben ze hier vlakbij een auto op de kop naast de weg gevonden, auto was al bedekt met sneeuw en was al afgekoeld. Lag er dus al even. De bestuurder zat er nog gewoon in, heerlijk in slaap ondersteboven in zijn gordel. Niks aan over gehouden. Hij was zo bezopen dat hij het hele gebeuren nooit mee heeft gekregen, werd wakker van de hulpdiensten :')
Rare jongens, die Fransen.


:wow: _O-
Dan die verhuurder ook... :+

Wij vonden ooit een vriend van ons zo 's morgens in een ( droogstaande ) beek na de pint teveel in het café de avond voordien. Maar die was met de fiets, dus dan is de kans op schade toch nog aanzienlijk kleiner dan met de auto :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 14:27 



 
Profiel   

Vandaag spelen we een spelletje. Zoek de verschillen. Het zijn er ongeveer 1.000.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 14:08 



 
Profiel   

Dat lijkt mij een bougiekabel... Toch? Zou niet goed zijn als die onderste uit jullie auto komt :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 19:23 



 
Profiel   

Volgens mij is er maar 1 verschil, toch ? .... O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 19:25 



 
Profiel   

Wel aangevreten door een beest, niet aangevreten door een beest? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 19:31 



 
Profiel   

:D Ik heb zo'n klein vermoeden ja.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 19:53 



 
Profiel   

Renee1991 schreef
Dat lijkt mij een bougiekabel... Toch? Zou niet goed zijn als die onderste uit jullie auto komt :oo


Die onderste komt uit de auto ja. De bovenste is nog nieuw, ongebruikt.

Ja jongens! Marter schade :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:04 



 
Profiel   

aiai ziet er niet goed uit.
Wat is dat toch dat die dieren de kabels perse moeten doorbijten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 20:20 



 
Profiel   

Niet alleen doorbijten. Hij had letterlijk de hele kabel losgetrokken. Dit restant lag in een hoekje waar hij schijnbaar soms zit. De rest van de kabel is gewoon weg. Niks meer van terug te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-12-21 22:24 



 
Profiel   

Zo n kastje inbouwen helpt. Hadden wij ook; auto kroop zowat de heuvel op. Eerste gedachte: oh nee, turbo kapot. Bij t bekijken: grmbl, marter..

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 09:20 



 
Profiel   

Even heel wat anders, ik heb gisteren eindelijk een franse bankrekening kunnen openen. Het zou ook via internet kunnen, maar halverwege de aanvraag crashte het systeem eindelijk. Dus gisteren was het boodschappendag en kon ik gelijk even langs de bank. De medewerkers waren erg behulpzaam en hebben me echt alles duidelijk uitgelegd. Ging best prima voor iemand die nog geen vloeiend Frans spreekt! Toch blijf je jezelf in dit soort situaties verbazen hoeveel je ervan begrijpt. Dat valt echt helemaal niet tegen.

Nog ander nieuws, ik ga maandag beginnen aan een nieuwe baan! Ik word onderdeel van de customer support van een groot internationaal bedrijf, waar ze Nederlands/Engels sprekende medewerkers voor zochten. Geen Frans nodig, haha! Echt briljant. En het mooiste, het is volledig vanuit huis, ongeacht de situatie met covid. Precies wat ik zocht :)
Het mooiste is dat zij nu de zorgverzekering etc voor me regelen, scheelt mij weer ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 10:29 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je baan! Kan je nieuwe kabels kopen en antimartertuig, voorzover nog nodig.

Ik volg nog steeds, heb genoten van de mooie omgevingsfoto's. Jullie hebben gewoon weer een fijne plek gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 12:51 



 
Profiel   

Klopt, maar we willen hier niet blijven. Het is hier echt te druk voor ons. Nu in het dorp niet hoor, maar in het seizoen wel. We zoeken echt wel meer rust.

En bedankt voor de felicitaties. Nieuwe kabels zijn alweer besteld, want ik heb er nu nog maar 1 liggen ter vervanging.

Wilco had nog een goed idee tegen de marter, dat gaan we ook nog eens uitproberen binnenkort. Ik houd het nog even geheim ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 13:18 



 
Profiel   

Proficiat met de baan ! Y)(^) bij gebrek aan champagnesmiley

Ik ben nu dubbel benieuwd... naar het marterplan van Wilco en in welke regio jullie willen gaan wonen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:53 



 
Profiel   

Haha stille meelezer hier, ik las martelplan maar wie weet is dat nog meer gerelateerd aan de waarheid dan gedacht :Y)

Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ik kijk toch wel met een tikkeltje jaloezie naar je plannen. We hebben samen nog een vak gevolgd op de universiteit (pb maar als je meer wilt weten) en ik voel me momenteel toch wel erg lokaal zo 11 kilometer van m'n ouders vandaan :') .

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:56 



 
Profiel   

:') Arm beest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 16:58 



 
Profiel   

Oi. Douce, je krijgt pb. Ik herken je niet :')

Wat betreft het marterplan, we willen een klapval formaat rat in de auto plaatsen. Hij zal te groot zijn om erin te lopen, maar hopelijk schrikt hij er een paar keer zo van dat hij niet meer terugkomt.
Dus ja ook als het puntje van een poot of staart erin komt, zal hij goed schrikken en is het wel een soort van martelplan haha. Eerst maar eens zien of het er uberhaupt wel in past.

En bedankt voor de felicitaties :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 17:44 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je baan! ideaal als vanuit huis kan (want als je dan vertrekt van deze locatie, kan de baan gewoon mee). Al enig idee welke kant je op wil ongeveer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 17:52 



 
Profiel   

Ja, we willen weer richting de Cantal, waar we afgelopen zomer ook zaten. Dat beviel ons gewoon erg goed. Stuk rustiger ook dan hier, zelfs in het hoogseizoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 17:56 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je nieuwe baan ! Mocht je nog collega's zoeken ;)

Hopelijk komen jullie snel van de marter af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:16 



 
Profiel   

Haha, ik kan het altijd vragen ;)
Mensen die meerdere talen spreken is voor zo'n bedrijf sowieso handig.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-12-21 21:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 21 van de 115 [ 2870 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 115  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen