Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 54 [ 1346 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 54  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Curaçao 2022

 
Profiel   

Dat is een flink bedrag Michelle! Zit hem dat vooral in de kosten voor de test in NL of juist in Curaçao?

Ik zie dat corendon Test garantie aanbiedt voor 25 euro, dat lijkt mij wel een verstandige keuze. Als ik het goed begrijp betalen zij dan je PCR test in NL als dat nodig is en als je positief test dan kun je gratis annuleren of omboeken.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 21:04 



 
Profiel   

Ik zal me ook eens goed gaan verdiepen in die testen.... Hoop dat begin maart die test op dag 3 niet meer hoeft. Dat lijkt me idd niet fijn.

Las dat op Schiphol een pcr test minimaal 150 euro kost ... Eens kijken wat TUI kan aanbieden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 21:10 



 
Profiel   

Janine1990 schreef
Zonnetje81 schreef
Huurauto heb ik meteen erbij geboekt.

Testen is steeds anders. Er is een tijdje geweest dat je met je qr code er gewoon in kon. Je koet vooraf testen en op dag 3 zoals het nu is.


Was vorig jaar februari niets anders dan vorig jaar juli en nu...


In oktober hoefde je eerst alleen een antigen test te doen. Erna versoepeling naar qr code en heel snel erna de pcr test. Dus het is steeds aangepast.

Wij konden via tui de spoedtest koppelen a 39,95 euro en daar kost het ook zoiets. Dus die hoge bedragen herken ik niet.

Germie: het was pas om 7 uur licht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 21:14 



 
Profiel   

Ik lees net idd op de site van TUI dat, ivm pakket reis, de pcr test 39,95 euro kost als je t doet via spoedtest.nl

Dat is al een stuk goedkoper!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 21:16 



 
Profiel   

Zonnetje81 schreef
Germie: het was pas om 7 uur licht.

Ja en? Ik lag vaak genoeg in het donker 's morgens in het water en heb daar ook wel gewoon gewandeld hoor in het donker 's morgens. Ik wandel in Nederland ook vaak 's avonds in het donker. Natuurlijk heb ik liever langer daglicht, maar soms is dat niet zo. Maar om optimaal van de vakantie te profiteren stond ik vroeg op en ging er rond 10 uur 's avonds in. Zo kon ik tenminste veel doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 22:17 



 
Profiel   

Klopt dat komt ook omdat zoals ik aangaf ik 3 eilanden in een reis heb gedaan, vandaar de totaal.

Voor de antigeen hier en daar was beiden rond de 40 euro inderdaad.

Daar zijn de prijzen voor testen net zoiets als hier. Dus als je 2x pcr test moet doen zal het 2x rond de 80 euro zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 22:24 



 
Profiel   

WinSel schreef
Ik zal me ook eens goed gaan verdiepen in die testen.... Hoop dat begin maart die test op dag 3 niet meer hoeft. Dat lijkt me idd niet fijn.

Las dat op Schiphol een pcr test minimaal 150 euro kost ... Eens kijken wat TUI kan aanbieden.


Zeer kleine kans.

Men wil daar de besmettingen zo laag mogelijk houden omdat er altijd toeristen zijn en er maar 33 IC bedden zijn. Dus een extra opgave om eigen inwoners te beschermen, men wil het eiland niet sluiten voor toeristen, dit heeft in 2020 de economie met iets van 19% doen krimpen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-01-22 22:55 



 
Profiel   

ADC is het goedkoopste als je gaat voor de test op dag 3. Pak dan niet de locatie HATO want dat is echt een ramp. Daar sta je uren in de rij op de andere locaties van je met 15 minuten wel klaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 04:35 



 
Profiel   

Wij deden het ook niet bij Hato, maar ergens in de buurt van Porto Marie en toch was het zeker 1.5 uur wachten. Dus die 15 minuten klaar klopt niet. En in december was het nog niet elk land wat moest testen, dus nu zal het wel drukker zijn verwacht ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 09:15 



 
Profiel   

Wij zijn bij riffort mall geweest. Was duurder maar letterlijk naast de deur. Ook 1,5 uur wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 10:11 



 
Profiel   

WIj hadden overigens alleen de keuze uit testen van 35 dollar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 10:35 



 
Profiel   

Gek toch dat het zi verschilt. Wij waren bij zo'n ADC kliniekje bij Willemstad.

Daar zaten 3/4 mensen te testen, dus dat ging redelijk vlot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 11:11 



 
Profiel   

Ik kon gewoon testen in het hotel. Heeft me letterlijk 3 minuten gekost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 07:42 



 
Profiel   

En mensen die in het corendon hotel hebben moeten testen waren daar ook lang mee bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 10:47 



 
Profiel   

Ik heb getest in hotel van papagayo bij de Albert heijn. Dag van te voren gevraagd of de tijd vast was maar mocht ook een ander moment binnen lopen. De ochtend stond er een flinke rij maar eind van de middag was ik met 10 min weer buiten. Dit was wel vorig jaar dus geen idee of het nu met de nieuwe regels nog zo gaat..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-22 18:41 



 
Profiel   

Morgen is de time-out voorbij. Ben benieuwd hoe het hierna verder gaat...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 12:54 



 
Profiel   

Ik kom me hier ook maar eens melden na een tijdje meelezen. Wij vliegen morgen naar Curacao voor 12 dagen, bij het Livingstone jan thiel resort. Ik ben heel benieuwd of er na morgen nog weer andere regels komen, maar als we 12 dagen op het strand kunnen liggen ben ik ook al gelukkig. Het enige waar we nu nog stress voor krijgen is dat de website om die test op de 3e dag te doen er uit ligt en zowel KLM als Corendon geen idee hebben of we nog op een andere manier aan die afspraak kunnen komen. Dus ik hoop dat we morgen wel gewoon in het vliegtuig kunnen :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 14:06 



 
Profiel   

Omg vreselijk zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:33 



 
Profiel   

Xhiske schreef
Ik kom me hier ook maar eens melden na een tijdje meelezen. Wij vliegen morgen naar Curacao voor 12 dagen, bij het Livingstone jan thiel resort. Ik ben heel benieuwd of er na morgen nog weer andere regels komen, maar als we 12 dagen op het strand kunnen liggen ben ik ook al gelukkig. Het enige waar we nu nog stress voor krijgen is dat de website om die test op de 3e dag te doen er uit ligt en zowel KLM als Corendon geen idee hebben of we nog op een andere manier aan die afspraak kunnen komen. Dus ik hoop dat we morgen wel gewoon in het vliegtuig kunnen :



Is het al gelukt om het in te plannen?

Iemand een idee wanneer er weer een persconferentie is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 19:37 



 
Profiel   

WinSel schreef
Xhiske schreef
Ik kom me hier ook maar eens melden na een tijdje meelezen. Wij vliegen morgen naar Curacao voor 12 dagen, bij het Livingstone jan thiel resort. Ik ben heel benieuwd of er na morgen nog weer andere regels komen, maar als we 12 dagen op het strand kunnen liggen ben ik ook al gelukkig. Het enige waar we nu nog stress voor krijgen is dat de website om die test op de 3e dag te doen er uit ligt en zowel KLM als Corendon geen idee hebben of we nog op een andere manier aan die afspraak kunnen komen. Dus ik hoop dat we morgen wel gewoon in het vliegtuig kunnen :



Is het al gelukt om het in te plannen?

Iemand een idee wanneer er weer een persconferentie is?



Ja gelukkig wel! Duurde wel lang voor die website het weer deed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-01-22 20:09 



 
Profiel   

Fijn dat het gelukt is! Veel plezier!!

Ik las net op de NOS site dat het aantal coronabesmettingen op Curaçao verdriedubbeld is binnen twee weken. Ben benieuwd wat ze vandaag op de persconferentie zeggen......

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 08:51 



 
Profiel   

Ik hou m’n hart vast…

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:24 



 
Profiel   

Ik ook....We hebben Curaçao vorig jaar juni geboekt, maart 2022 dan zijn we 2 jaar verder, dan zal t allemaal wel weer goed zijn. Dat dachten we.... Maar helaas, dit geeft een hoop stress zo :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:51 



 
Profiel   

Echt balen joh! Wij hebben een prima vakantie gehad, maar de wetenschap die ik nu heb............dan had ik het niet geboekt als ik vantevoren had geweten dat dat testen enzo zoveel stress zou geven. Jullie zitten zelfs nu in een nog stressvollere situatie met nog meer aanscherpingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:54 



 
Profiel   

Wij vliegen over 4 wkn.. ik ben zó bang dat 1 van ons ineens negatief test, we hebben het allebei nog niet gehad..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-22 11:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 54 [ 1346 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 54  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen