Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 25 van de 54 [ 1346 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 54  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Curaçao 2022

 
Profiel   

SuSem schreef
Wij vliegen over 4 wkn.. ik ben zó bang dat 1 van ons ineens negatief test, we hebben het allebei nog niet gehad..

Amen. Wij gaan over 5 weken weer. Maar het geeft toch al een 'hoop stress'.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:07 



 
Profiel   

WinSel schreef
Ja dat heb ik ook. Ik neem zelftesten mee en ga de dagen vóór de derde dag een zelftest doen. Gewoon voor mijn eigen gemoedsrust := :+

Ja, dat gaan wij ook doen. Nemen een aantal testen mee, voor je eigen gevoel dagelijks even roeren in je neus :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:12 



 
Profiel   

verstijnen schreef
WinSel schreef
Ja dat heb ik ook. Ik neem zelftesten mee en ga de dagen vóór de derde dag een zelftest doen. Gewoon voor mijn eigen gemoedsrust := :+

Ja, dat gaan wij ook doen. Nemen een aantal testen mee, voor je eigen gevoel dagelijks even roeren in je neus :=


Mijn advies niet doen. Het veranderd niks. Ik dacht dit ook maar niet gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:13 



 
Profiel   

Het veranderd inderdaad niet, maar geeft je misschien wel wat meer rust als je op dag 3 moet testen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 00:16 



 
Profiel   

Ik zou jullie willen mee geven; probeer het los te laten.
Alles kan veranderen, je hebt er geen controle op. Dus als je zekerheid wilt, annuleer dan je vakantie. En anders, stop met je continue zorgen te maken & wacht het af. Jullie maken jezelf een beetje gek zo, dat gaat je vakantie niet ten goede komen.
De aantallen die daar op dag 3 positief testen zullen wel mee vallen, anders hadden ze dat echt wel al anders aan gepakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 08:03 



 
Profiel   

Blue_flower schreef
Ik zou jullie willen mee geven; probeer het los te laten.
Alles kan veranderen, je hebt er geen controle op. Dus als je zekerheid wilt, annuleer dan je vakantie. En anders, stop met je continue zorgen te maken & wacht het af. Jullie maken jezelf een beetje gek zo, dat gaat je vakantie niet ten goede komen.
De aantallen die daar op dag 3 positief testen zullen wel mee vallen, anders hadden ze dat echt wel al anders aan gepakt.


Klopt, heb je ook helemaal gelijk in. Ik ben vooral stressig rond zo'n persconferentie. In de hoop dat de maatregelen niet erger worden. Als het hierbij blijft is het prima. Dus ik kan nu even weer 10 dagen voorpret hebben en daarna even weer stressen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 08:39 



 
Profiel   

Ik snap volledig dat er geen voorpret meer is. Ik had ook pas echt vakantie op dag 4 van mijn vakantie. Inpakken zonder plezier, en dat soort dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 08:47 



 
Profiel   

Ik lees al een tijdje mee.
Wij willen eind Mei voor 9 dagen heen.
Hopelijk zijn de maatregelen dan weer wat stabieler.
Gisteravond even achter de laptop zitten snuffelen naar een resort.
We zijn al 2x geweest en toen zaten we in het Trupial Inn hotel. En gaan nu met een vriendin en dochter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 08:50 



 
Profiel   

Leuk! Beetje surfen op internet is altijd leuk!

Ik heb vandaag super leuke zomertopjes binnen gekregen, dus ik zit weer helemaal in m'n voorpret *\o/* :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:38 



 
Profiel   

Ik kan weinig leuk zomerspul vinden ;’(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:48 



 
Profiel   

Klopt, ik vind ook weinig. Maar zag op de site van The Musthaves hele leuke topjes enz. Maar tis in deze tijd wel wat lastiger haha. Net als een leuke zonnebril :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 15:51 



 
Profiel   

Debbie schreef
Wij hopen eind maart te gaan, maar boeken durf ik momenteel echt nog niet. Precies wat jullie zeggen.. De voorpret ontbreekt op deze manier wel -O-

Opzich vind ik testen op dag 3 niet zo'n probleem. Maar ik ben wel bang dat de stress van 'stel je voor dat ik ineens positief test' de eerste dagen van mijn vakantie verpest :o


Dit schreef ik hier een paar weken geleden ook en ik kan je vertellen: in de praktijk valt dat aardig mee. Je bent daar toch continu buiten en toch meer met je vakantie bezig.

Plus dat je een antigeentest krijgt die ze maar halfbakken in je neus stoppen en er al geluiden zijn dat je om omikron goed te herkennen ook een keelswab moet doen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 16:28 



 
Profiel   

Ja die test was een lachertje. Ik kon mn lach amper inhouden en keek mn vriend aan…… ik had van te voren al gezegd dat niemand daar vandaan kwam en moeilijk keek. Dus ik had al zo’n vermoeden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:29 



 
Profiel   

Heb net iig snorkelspullen besteld, iig een beetje voorpret.. en de go pro is ook onderweg

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:30 



 
Profiel   

Leuk, wat voor snorkel spullen heb je gekocht? :D

Voor die test daar hoeven we ons geen zorgen te maken dus haha, op de uitslag na :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:41 



 
Profiel   

Snorkelmaskers + vinnen voor de oudste en mezelf en waterschoenen voor ons allemaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 19:49 



 
Profiel   

O ja, dat moet ik ook nog doen. Maar ga denk liever even langs bij de Decathlon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:23 



 
Profiel   

Ik heb mijn snorkelspullen ook bij Decathlon gehaald. Ik heb zo'n volledig masker. Ben heel benieuwd, wordt mijn eerste keer snorkelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:25 



 
Profiel   

Decathlon zit op 3 kwartier rijden.. was me ff te ver. Heb online besteld. Idd die hele maskers.

Vorige keer op Curaçao heb ik helemaal niet gesnorkeld.. zo stom..

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 20:45 



 
Profiel   

Die maskers van Decathlon zijn ideaal, veel fijner als losse bril met snorkel vind ik.

Ik heb vandaag de koopovereenkomst getekend van ons huis op Curaçao, donderdag naar de bank en hopelijk krijgen we dan goed nieuws *\o/* Kan ik eindelijk tickets gaan boeken voor eind maart {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:29 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! Super gaaf zeg <3
Ben benieuwd naar het vervolg :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:34 



 
Profiel   

Gefeliciteerd, prairy! Zijn de emigratieplannen van de baan of wil je naar Curaçao emigreren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:35 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Gefeliciteerd, prairy! Zijn de emigratieplannen van de baan of wil je naar Curaçao emigreren?


Dank Winsel :j

Nee die zijn er nog, nog steeds gericht op Frankrijk. Deze is voor de verhuur :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 21:37 



 
Profiel   

Weet iemand of je eigenlijk je bril op kunt onder zo’n snorkelmasker? Anders heeft het niet zoveel zin :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:01 



 
Profiel   

Nee, zoals ik las sluit het dan niet goed af. Ik neem lenzen mee.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-22 22:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 25 van de 54 [ 1346 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 54  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen