Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 29 van de 54 [ 1346 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 54  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Curaçao 2022

 
Profiel   

Haha die foto's , ik denk dat ik alleen foto 1 ga krijgen en gedrapeerd op de top lig :') Omlaag gaat me veel beter af als omhoog, en voor mijn man is het net andersom, dat is ook niet zo heel handig :+
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 11:32 



 
Profiel   

Geweldige foto’s, Janine.
Leuke uitdaging voor me :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 11:50 



 
Profiel   

Als je al gaat fitzroy, dan moet je echt heel vroeg gaan, net na zonsopgang hoor!! Mij niet gezien om daar ook maar over na te denken hahahahaa

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 12:54 



 
Profiel   

Hier nog wat foto's van de andere kant onder water, afval. Helaas vind je dat hier ook veel.
De natuur gaat er op zich wel mooi mee om, maar het hoort natuurlijk niet.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 14:54 



 
Profiel   

Prachtige foto's! Dat afval is inderdaad erg jammer

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 15:02 



 
Profiel   

WinSel schreef
Hahah top foto's! Mijn vriendin heeft een top conditie, dus die haalt m makkelijk. Ik ben bang dat ik er ook zo bij lig als op jouw eerste foto -O- Nog maar even flink aan de bak in sportschool dus haha. De top halen, dat uitzicht, dat lijkt me geweldig om te zien.

Op karakter overwin je alles. Het is zwaar, maar zeker de moeite waard!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 15:08 



 
Profiel   

Ja ik ga het ook wel doen. Wil graag de top bereiken haha.

Ik heb een onderwater hoesje besteld voor m'n telefoon. Net een uur het hoesje met een oude telefoon onder water gehad en compleet droog. Dus dan kan ik onderwater ook wat foto's maken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 15:16 



 
Profiel   

WinSel schreef
Ja ik ga het ook wel doen. Wil graag de top bereiken haha.

Ik heb een onderwater hoesje besteld voor m'n telefoon. Net een uur het hoesje met een oude telefoon onder water gehad en compleet droog. Dus dan kan ik onderwater ook wat foto's maken <3


Check even of je touchscreen het wel doet dan... Die van mij niet nl...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 15:19 



 
Profiel   

Ja doet het gewoon. Heb onder water ook al even een foto gemaakt haha. Werkt goed :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 15:21 



 
Profiel   

Mijn ervaring is dat alleen de Gooperbag echt waterdicht is en ook die heeft wel eens een kleine lekkage. Maar ik duik er dan ook mee naar soms de dubbele maximale drooghouddiepte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 15:25 



 
Profiel   

Heb het hoesje een uur onder water gehad en was compleet droog. Ik ga er niet diep mee en ook niet lang. Dus ga er vanuit dat het wel goed komt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 15:27 



 
Profiel   

WinSel schreef
Heb het hoesje een uur onder water gehad en was compleet droog. Ik ga er niet diep mee en ook niet lang. Dus ga er vanuit dat het wel goed komt :)


Kan prima als je iedere vakantie gewoon een nieuwe koopt. Denk dat vaak gebruiken niet goed gaat. Welke heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 15:30 



 
Profiel   

[ img ]
Van Mobstore?? Vond m vooral leuk qua kleur haha. Als ik m 1 of 2 keer gebruikt heb op Curaçao, dan is dat ook wel genoeg. Hoef niet de hele tijd foto's en filmpjes te maken onder water haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 15:37 



 
Profiel   

Ik ga 16 feb voor 11 dagen naar Curaçao!
Ben er al een keer eerder geweest, toen heel last minute voor heel weinig geld 7 dagen (5 nachten) geweest

Ik lees dus lekker met jullie mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 18:59 



 
Profiel   

Lekker vooruitzicht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 19:25 



 
Profiel   

mirtedl schreef
Ik ga 16 feb voor 11 dagen naar Curaçao!
Ben er al een keer eerder geweest, toen heel last minute voor heel weinig geld 7 dagen (5 nachten) geweest

Ik lees dus lekker met jullie mee :)

Vlieg je met TUI? Dan zitten wij mogelijk in het zelfde vliegtuig ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 19:34 



 
Profiel   

verstijnen schreef
Vlieg je met TUI? Dan zitten wij mogelijk in het zelfde vliegtuig ;)


Ik vlieg met klm!
Vorige keer ging ik nog met een heuse 747, maar daar vliegt klm helaas niet meer mee.

Misschien een gekke vraag maar hoe doen jullie het als je met een tweetal op vakantie bent en je wilt allebei even in zee zwemmen..
Ik ben een schijtluis dan en zie het al gebeuren dat terwijl wij lekker zwemmen, allebei onze telefoons, autosleutel enz gejat worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 19:44 



 
Profiel   

Ja daar heb ik ook wel wat moeite mee maar we deden het wel, spullen goed weg stoppen. Alleen op grote knip voelde dat niet oke en gingen we om en om.

Bij porto mari lagen er oudere nederlanders naast ons dus dat voelde oke.
Bij grandi waren we vroeg en een van de enige en lagen de bedjes redelijk uit elkaar.
Bij tug boat lag het ook niet voor het grijpen, gevoelsmatig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 20:17 



 
Profiel   

mirtedl schreef
verstijnen schreef
Vlieg je met TUI? Dan zitten wij mogelijk in het zelfde vliegtuig ;)


Ik vlieg met klm!
Vorige keer ging ik nog met een heuse 747, maar daar vliegt klm helaas niet meer mee.

Misschien een gekke vraag maar hoe doen jullie het als je met een tweetal op vakantie bent en je wilt allebei even in zee zwemmen..
Ik ben een schijtluis dan en zie het al gebeuren dat terwijl wij lekker zwemmen, allebei onze telefoons, autosleutel enz gejat worden

Hebben wij ook naar gekeken. Maar wij vliegen graag wat meer luxe en dan is TUI een stuk goedkoper en bevalt ons verder prima.

Wij gaan ook met zijn tweeën en gaan ook wel samen in de zee om te snorkelen. Je moet je gevoel volgen. Eigenlijk het zelfde wat Zonnetje zegt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 20:45 



 
Profiel   

mirtedl schreef
verstijnen schreef
Vlieg je met TUI? Dan zitten wij mogelijk in het zelfde vliegtuig ;)


Ik vlieg met klm!
Vorige keer ging ik nog met een heuse 747, maar daar vliegt klm helaas niet meer mee.

Misschien een gekke vraag maar hoe doen jullie het als je met een tweetal op vakantie bent en je wilt allebei even in zee zwemmen..
Ik ben een schijtluis dan en zie het al gebeuren dat terwijl wij lekker zwemmen, allebei onze telefoons, autosleutel enz gejat worden


Auto leeg is het belangrijkste! (Zei mijn Curaçaose vriendin) Ik begreep van haar moeder ook dat auto-onderdelen daar vooral een ding zijn.
Op de stranden gingen we gewoon met z'n allen tegelijk de zee in. Dure spiegelreflex bleef zelfs op het strand achter. Zoveel mensen, dat was eigenlijk nooit een probleem.

Zelfs op een heel klein strandje bij Snake Bay ging ik met haar vriend, hij ging duiken met een maatje en ik bleef alleen achter. Spullen op het strand en ik in de zee.
Even later kwamen er meer mensen daar zwemmen en werd mijn tas bekeken door een Toteki, werd ik zelfs al op geattendeerd. In het geval ik daar bang voor zou zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:59 



 
Profiel   

[code][/code]Heerlijk vooruitzicht voor beide!

Ik denk dat wij ook wel samen gaan snorkelen..als we het ergens niet vertrouwen wisselen we wel af...

Morgen lopen de huidige maatregelen weer af..ben benieuwd wanneer de persconferentie is en wat er gezegd gaat worden....Maar we zijn inmiddels weer helemaal positief en zitten vol in de voorpret. Dus het komt vast goed. Nog 39 dagen... **\O/** Het liefst pak ik mijn koffer nu al in haha :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:00 



 
Profiel   

Oh ja je mag NIKS in je auto laten liggen, ook geen kleding of wat dan ook. Dat gaven ze in het hotel ook aan, zo gauw er iets ligt denken krakers dat er misschien meer te halen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:06 



 
Profiel   

Voor duiken had ik daarom een waterdicht tasje bij me, daar konden sleutels, geld en evt. telefoon in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:11 



 
Profiel   

Zonnetje81 schreef
Oh ja je mag NIKS in je auto laten liggen, ook geen kleding of wat dan ook. Dat gaven ze in het hotel ook aan, zo gauw er iets ligt denken krakers dat er misschien meer te halen is.


Idd, mensen daar doen m ook vaak niet op slot, scheelt weer een ingetikt raam of opengebroken auto. Zou ik echter met een huurauto niet doen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:19 



 
Profiel   

In onze voorwaarden stond dat altijd het stuurslot erop moest. En uiteraard leeg. Al ben ik daar niet zo heel goed in, heb ik ook geen problemen mee gehad.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 16:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 29 van de 54 [ 1346 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 54  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen