Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 36 [ 896 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Efteling liefhebbers

 
Profiel   

Liesje89 schreef
Ik hoop echt van harte dat ze het stukje bos sparen, en van mij mag het gebouw ook best blijven met een upgrade. Maargoed ik denk dat het echt tegen de vlakte gaat, inclusief de bomen eromheen :=


Van mij mag het gebouw en de bomen er omheen ook blijven!
Het is echt een mooie dichtbegroeide plek en het zou zonde zijn als dat weg moet.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 23:04 



 
Profiel   

Zo jammer, het spookslot is één van mijn favorieten! Heerlijk nostalgisch en prachtige muziek :j Net zoals de verouderde Indische waterlelies!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 23:04 



 
Profiel   

Van mij mag die fakir trouwens wel wegvliegen met zn vliegende tapijt. Daar staat echt nooit iemand naar te kijken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 23:13 



 
Profiel   

En dat geluuuuid :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 23:52 



 
Profiel   

Sterre98 schreef
En dat geluuuuid :')
Die komt ook voorbij op de Efteling-cd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 23:55 



 
Profiel   

Ja getver _O-

Paar jaar terug reed ik wel eens op Efteling muziek paard. Fata Morgana is wel lekker hahaha _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 00:19 



 
Profiel   

Hahahahhaa oh vreeeeeselijk :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 00:50 



 
Profiel   

noviceh schreef
Zo jammer, het spookslot is één van mijn favorieten! Heerlijk nostalgisch en prachtige muziek :j Net zoals de verouderde Indische waterlelies!



Idem <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 08:56 



 
Profiel   

Liesje89 schreef
Van mij mag die fakir trouwens wel wegvliegen met zn vliegende tapijt. Daar staat echt nooit iemand naar te kijken :')

Haha ja dit. Dat is pas echt verouderd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:11 



 
Profiel   

Er staat wel een groot budget tegenover, volgens mij hetzelfde als Symbolica. Dus ik denk dat het wel goed gaat komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 10:38 



 
Profiel   

noviceh schreef
Sterre98 schreef
En dat geluuuuid :')
Die komt ook voorbij op de Efteling-cd :')


Ik heb gelukkig een andere Efteling-cd (Droomvlucht, Fata Morgana, Spookslot en Gondoletta. Erg blij mee geweest.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 11:23 



 
Profiel   

Nou op die van mij blert Gijs er ook nog eens tussendoor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 12:45 



 
Profiel   

sureido schreef
Er staat wel een groot budget tegenover, volgens mij hetzelfde als Symbolica. Dus ik denk dat het wel goed gaat komen.


Het budget is zo'n 10 miljoen minder en dat is ook inclusief het omliggende gebied aankleden.
Alsnog een flink bedrag natuurlijk :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 13:00 



 
Profiel   

budget is idd 10 miljoen minder dan symbolica, maar 10 miljoen meer dan max en moritz.
Toen ik het las dacht ik eerst even jammer, maar aan de andere kant ben ik er de laatste keren niet meer in geweest :') dus de attractie zelf zal ik niet zo snel missen, ik hoop wel dat de omgeving enigszins behouden blijft, maar met een sloop en dan nieuwbouw zal dat wel niet mogelijk zijn....

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 13:35 



 
Profiel   

Lekker budget wel.
Komt vast wat moois voor terug.
Stiekeme hoop voor wel iets in de Anton Pieck stijl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 13:56 



 
Profiel   

Voor de mensen die echt boos zijn :

https://www.petities.com/stop_de_sloop_ ... _spookslot

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 14:12 



 
Profiel   

L_iek schreef


Ik heb hier wel wat moeite mee… wij runnen hun business niet, kennen de cijfers niet… beetje makkelijk om een petitie te tekenen maar het is niet zo eenvoudig als ‘gewoon laten staan’ en ‘onderhoud zal de wereld wel niet kosten’ zoals ik ergens las. Pretparken hebben beperkte plaats en middelen maar de klant evolueert en verwacht regelmatig veranderingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 22:15 



 
Profiel   

Het gebouw is prachtig, maar de attractie zelf is echt geen reet aan. Ik hen erg benieuwd wat er voor in de plaats komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 22:22 



 
Profiel   

Ik ga idd ook niet tekenen. Ik ben enorm Efteling fan maar het is en blijft een bedrijf en de cijfers achter de schermen zullen genoeg zeggen. Het is niet des-Eftelings om een attractie zo maar plat te gooien, ik heb er alle vertrouwen in dat ze dit besluit niet licht hebben genomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 22:23 



 
Profiel   

xPabloBokt schreef
Ik ga idd ook niet tekenen. Ik ben enorm Efteling fan maar het is en blijft een bedrijf en de cijfers achter de schermen zullen genoeg zeggen. Het is niet des-Eftelings om een attractie zo maar plat te gooien, ik heb er alle vertrouwen in dat ze dit besluit niet licht hebben genomen.


Mijn hart is wel gebroken.. ;(
Vroeger vond ik het zo eng dat ik altijd tegen mijn vader aankroop. Maar toch ging ik altijd want ik vond de muziek zo mooi.
Maar goed, de Efteling is enorm trots op haar attracties en op alles van Anton Pieck. Er komt iets prachtigs voor in de plaats!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 22:42 



 
Profiel   

poes schreef
L_iek schreef


Ik heb hier wel wat moeite mee… wij runnen hun business niet, kennen de cijfers niet… beetje makkelijk om een petitie te tekenen maar het is niet zo eenvoudig als ‘gewoon laten staan’ en ‘onderhoud zal de wereld wel niet kosten’ zoals ik ergens las. Pretparken hebben beperkte plaats en middelen maar de klant evolueert en verwacht regelmatig veranderingen.

Ik teken ook niet, ook vanwege deze reden. De Efteling zal er goed over hebben nagedacht wat te doen met het spookslot en als vervangen het resultaat is, dan zal dat een weloverwogen beslissing zijn geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 22:53 



 
Profiel   

Sirocco staat bovenaan, maar de wachttijden vandaag vallen reuze mee![ img ]
Ik wilde vandaag gaan, maar geen vervoer, haha. We gaan zaterdag wel! Dan zal het wel drukker zijn denk ik
:+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 15:44 



 
Profiel   

Je zou toch bijna alles laten vallen en die kant op racen op zo'n dag :D

Toch vind ik het wel lekker als er ieeets van wachttijd is. Een kwartiertje of 20 minuten vind ik prima. De meeste wachtrijen zijn zo mooi aangekleed (Vliegende Hollander :+:) en ik vind het dan ook wel onderdeel van het geheel. Als ik binnen een uur alle attracties al gehad heb vind ik het toch wat minder leuk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 16:12 



 
Profiel   

Haha het is dat ik niet kan vandaag, en ik wel met iemand wil _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 16:36 



 
Profiel   

Snippergroen schreef
Je zou toch bijna alles laten vallen en die kant op racen op zo'n dag :D

Toch vind ik het wel lekker als er ieeets van wachttijd is. Een kwartiertje of 20 minuten vind ik prima. De meeste wachtrijen zijn zo mooi aangekleed (Vliegende Hollander :+:) en ik vind het dan ook wel onderdeel van het geheel. Als ik binnen een uur alle attracties al gehad heb vind ik het toch wat minder leuk :D


10 minuten a kwartier is helemaal prima, zeker bij de attracties met mooie wachtrijen zoals de Hollander, Baron enz.

Maar bijvoorbeeld bij fata morgana is de wachtrij helemaal niet aangekleed en dan hoef ik niet zo nodig te wachten.

En binnen een uur of 2 alleen attracties vind ik knap, zeker omdat de Efteling een behoorlijk park is en je best wel een eindje moet lopen. Maar dat is ook de charme van de Efteling vind ik!

Heerlijk als het zó rustig is, dat je op je dooie akkertje slenterend het park door kan en je favo attracties gewoon 2-3x kan doen.

Ipv het gevoel te moeten haasten tussen de attracties door, zodat je maar zo snel mogelijk in de volgende wachtrij staat omdat je daar weer 40 minuten+ moet wachten tot je aan de beurt bent.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 16:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 36 [ 896 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen