Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 203 van de 220 [ 5477 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 220  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Disneyland Parijs deel 3

 
Profiel   

Ik ga in april weer. Ben in november voor het laatst geweest.
En eind oktober / begin november ga ik naar world disney world in Florida *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:03 



 
Profiel   

Zijn er hier mensen wel eens alleen naar disneyland parijs gegaan? Ik heb nog niemand kunnen optrommelen maar wil gewoon gaan :’)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:40 



 
Profiel   

Ik ga 9 van 10 keer alleen. Dit bevalt mij goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:36 



 
Profiel   

Hagel schreef
Zijn er hier mensen wel eens alleen naar disneyland parijs gegaan? Ik heb nog niemand kunnen optrommelen maar wil gewoon gaan :’)


Nog nooit gedaan, maar stond op het punt om dat dit weekend eens te gaan doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:38 



 
Profiel   

bora schreef
Ik ga in april weer. Ben in november voor het laatst geweest.
En eind oktober / begin november ga ik naar world disney world in Florida *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* :D


Ik ben er in 2019 geweest! Welke parken ga je doen?

Edit: in Disney Shanghai was ik alleen. Heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:44 



 
Profiel   

@ Poes:
Ik heb een 15-daagse groepsreis geboekt met onbeperkt toegang tot alle disney parken en en de 3 universal studio's. Dit is voor mij de eerste keer dat ik zover weg op vakantie ga en ga vliegen. Vandaar een groepsreis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:54 



 
Profiel   

Leuk hoor. Universal vinden wij ook wel echt leuk.
Epcot zou ik nooit meer doen omwille van de dolfijnen en vond het verder ook niet bijzonder. Animal Kingdom en magic Kingdom zijn heel tof!

Wij zijn doorheen Florida getrokken, prima reis maar niet mijn regio haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:27 



 
Profiel   

Hagel schreef
Zijn er hier mensen wel eens alleen naar disneyland parijs gegaan? Ik heb nog niemand kunnen optrommelen maar wil gewoon gaan :’)


Als je echt wilt? Gewoon gaan!
Lekker zelf door de parken struinen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 10:51 



 

Gewoon in je eentje gaan als je daar zin in hebt!

Zo.. hotelletje in Parijs geboekt nog.. trein terug. Ik ben klaar voor maart *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-22 21:39 



 
Profiel   

Ik ga in maart 3 dagen. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-22 11:40 



 
Profiel   

minouesmee schreef
Ik ga in maart 3 dagen. *\o/*

Ik wil mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-22 16:33 



 
Profiel   

Na in Disney World te zijn geweest hebben we besloten dat ik nu toch ook naar Disneyland Paris moet!

We willen waarschijnlijk in maart gaan, 3 dagen en 2 nachten zat ik aan te denken.

Ik denk wel op het park overnachten, omdat dit toch voordeliger is ivm parkeren gok ik?

Hebben jullie nog tips? Liefst wat meer budget, maar geen budget dat je uitspaard op een goedkoop hotel en dit vervolgens betaald aan parkeerkosten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 00:28 



 
Profiel   

Ik zou gewoon op de website van Disney zelf kijken en dan gaan puzzelen. Ik weet niet me hoeveel mensen je wil gaan en wat je budget is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 06:12 



 
Profiel   

Wij zaten op de Davey Crockett range. Het is van Disney maar zit buiten het park. Parkeren is dan gratis. Het lopen vanaf het parkeerterreinen is te doen hoor maar je hebt wel even bezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 06:47 



 
Profiel   

Hotel Cheyenne of Santa Fe zijn prima budget opties, al zal een niet Disney hotel altijd goedkoper zijn natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 07:40 



 

Als je echt budget wil zou ik de partner hotels bekijken cq de hotels naast het grote winkelcentrum nog in de Disney ring. Wij hebben op zondag een hotel met zwembad geboekt voor €40 pp, zodat we maandag vroeg naar Disney kunnen. Want we gaan met de trein en vond het zonde om die 1e dag dan pas in de middag aan te komen.

Wil je iets duurder dan Davey Crockett, Cheyenne of Santa Fe van Disney zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 07:59 



 
Profiel   

Wij zitten altijd in de partner hotels, vanuit daar rijden een paar keer per uur pendelbussen naar het park die praktisch voor de ingang stoppen. B&B Hotel, Magic Circus, Explorers, Dream Castle en Campanille zitten allemaal in hetzelfde rijtje. B&B Hotel zou ik niet aanraden, Magic Circus en Dream Castle vinden wij prima, de andere 2 zijn we nog niet geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 08:21 



 
Profiel   

Ik heb er verder de ballen verstand van je wordt bij een hoop sites alsnog naar Disney Hotels verwezen.

Zit dan nu te twijfelen tussen Sequoia Lodge of Cheyenne.

Centerparcs lijkt me ook nog een gave optie, maar de vraag is of het dan natuurlijk meerwaarde heeft want je bent voornamelijk in het park. (ga ik vanuit hahah!)

Maar jullie hebben dus wel goede ervaringen met hotels buiten Disney, dan ga ik daar ook eens informeren.
Als het toch wel 100/200 euro scheelt is dat echt wel de moeite waard, maar als je vervolgens weer 80 euro kwijt bent aan parkeren is dat natuurlijk ook weer zonde.

Heb er wel veel zin in, stiekem ben ik natuurlijk wel verwend met Disney World, ik doe het even in de verkeerde volgorde hahah!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 12:55 



 
Profiel   

Wat ik het voordeel vind aan een Disney hotel is dat je magic hours krijgt (uur eerder toegang tot het park) en je met maaltijd vouchers kan werken. Als je centerparcs boekt zit er maar max twee dagen park bij volgens mij. Wij zijn afgelopen winter naar Cheyenne geweest en in 2018 naar sequoia lodge. Vind beide super leuk! Heerlijk sfeertje en prima te lopen naar het park. Wij maken er echt een vakantie van met vier dagen en drie nachten en dan gewoon lekker alles op ons gemakje doen. Wil zo weer terug!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 13:24 



 
Profiel   

Onthou wel dat vanaf 6 maart het park de 30ste verjaardag viert.. de prijzen zijn dan gelijk een stuk duurder!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 18:26 



 
Profiel   

Klopt dat had ik gezien... maar we hebben weinig keus, op kortere termijn gaat helaas niet lukken.

Overigens zag ik dat april/mei nóg duurder wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 19:50 



 

In schoolvakanties is het ook flink duurder inderdaad. Ergens eind van het jaar zit ook nog een goedkopere periode :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-22 20:13 



 
Profiel   

Hoi,
Ik wil dit jaar graag eens met ons gezin naar Disney. Helaas zitten we aan de schoolvakanties vast.
Hebben jullie enig idee wat de wachttijden dan ongeveer zijn?

Is de zomervakantie te doen of zou mei of herfstvakantie rustiger zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 16:10 



 
Profiel   

Ik ben er in December geweest en op een willekeurige zaterdag in de regen waren de wachttijden zó lang, dat we om 11 uur al naar huis zijn gegaan. We hadden 2 hele leuke dagen gehad maar daarna niet zoveel zin meer 1,5/2 uur in de rij te staan voor de ‘grotere’ attracties

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 18:24 



 
Profiel   

Ik zou in iedergeval kijken of ze dan niet in Frankrijk vakantie hebben want dan kan je lol op.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 23:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 203 van de 220 [ 5477 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 220  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen