Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 36 [ 899 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 36  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Efteling liefhebbers

 
Profiel   

Ik overdreef ook wel een beetje met dat uur :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 17:08 



 
Profiel   

Bij de Baron is het heel fijn als er geen wachtrij is anders ga ik weer twijfelen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:09 



 
Profiel   

Mehh ik ga op zondag 13 februari tijdens de ING dag. Is de vliegende Hollander dicht :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 18:37 



 
Profiel   

Ik mag aanstaande dinsdag weer :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:18 



 
Profiel   

sureido schreef
Bij de Baron is het heel fijn als er geen wachtrij is anders ga ik weer twijfelen :')
Gewoon doen, de Baron is gruwelijk! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 19:57 



 
Profiel   

Ik ben er ook nog nooit in geweest, maar stiekem wil ik wel :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:05 



 
Profiel   

Ik ben er nu 4 keer ingeweest maar het blijft spannend :+

De afdaling is wel - vooral voorin; dat was ook m’n eerste keer dus eigenlijk een slechte ervaring :P - eng, maar zo voorbij en het is ook wel weer vet.
Maar ik vraag wel altijd voor achterin :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:10 



 
Profiel   

De Baron was voor mij de eerste achtbaan die over de kop ging. Ik vind hem echt geweldig. Alleen zo kort :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:12 



 
Profiel   

Ik wil de pre-show zien, maar om daarna uit de rij te stappen is ook weer zoiets _O-
Volgens mij duurt de rit ook maar heel kort? Dat idee heb ik tenminste wanneer ik er naar sta te kijken :D

Voor mij was de Python de eerste die over de kop ging <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:12 



 
Profiel   

Gewoon in gaan! :D

Efteling mag van mij ook een Taron neerzetten hoor O:) wat een baan is dat! <3 Er komt wel een familie launch coaster toch? In Strookrijk. En een F.L.Y. mag er van mij ook echt komen, zo gaaf! En als we toch bezig zijn een Fenix :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:25 



 
Profiel   

dalena schreef
Gewoon in gaan! :D

Efteling mag van mij ook een Taron neerzetten hoor O:) wat een baan is dat! <3 Er komt wel een familie launch coaster toch? In Strookrijk. En een F.L.Y. mag er van mij ook echt komen, zo gaaf! En als we toch bezig zijn een Fenix :P


Vergeet de Ride to Happiness niet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:30 



 
Profiel   

Cayenne schreef
Ik wil de pre-show zien, maar om daarna uit de rij te stappen is ook weer zoiets _O-
Volgens mij duurt de rit ook maar heel kort? Dat idee heb ik tenminste wanneer ik er naar sta te kijken :D

Voor mij was de Python de eerste die over de kop ging <3

De rit duurt 1min30, dus dat is voorbij voor je er erg in hebt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:31 



 
Profiel   

Cayenne: blijkbaar heeft de Baron wel rekening gehouden met mensen die alleen de voorshow willen zien! Dus het kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:34 



 
Profiel   

Shadow0 schreef
Cayenne: blijkbaar heeft de Baron wel rekening gehouden met mensen die alleen de voorshow willen zien! Dus het kan.


Hahaha, serieus? Dat wist ik niet! :))
Misschien toch maar eens in de rij gaan staan dan :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:42 



 
Profiel   

Klopt! De Chicken Exit :+

Ride to happiness ben ik nog niet in geweest. Ziet er behoorlijk heftig uit :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:49 



 
Profiel   

Hij duurt zo kort omdat met zo’n type wagentje en achtbaan, je heel snel snelheid verliest. Hij kan simpelweg niet langer duren, je merkt dat na de val je echt snel nog maar heel langzaam gaat. Het is ook de maximale hoogte dat de Efteling mag bouwen. :D

Afschiet banen mogen van mij wegblijven. We hebben ook Walibi hè! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 20:50 



 
Profiel   

dalena schreef
De Baron was voor mij de eerste achtbaan die over de kop ging. Ik vind hem echt geweldig. Alleen zo kort :+
Nou, als je bovenin stil staat, duurt het best lang :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:14 



 
Profiel   

noviceh schreef
dalena schreef
De Baron was voor mij de eerste achtbaan die over de kop ging. Ik vind hem echt geweldig. Alleen zo kort :+
Nou, als je bovenin stil staat, duurt het best lang :D

Ik vind het geweldig! Mooi uitzicht ook :D En de drop erna <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:17 



 
Profiel   

sureido schreef
Ik ben er nu 4 keer ingeweest maar het blijft spannend :+

De afdaling is wel - vooral voorin; dat was ook m’n eerste keer dus eigenlijk een slechte ervaring :P - eng, maar zo voorbij en het is ook wel weer vet.
Maar ik vraag wel altijd voor achterin :+


Ik vind hem alleen voorin echt leuk haha. Vind hem sowieso nogal braaf, ik hou wel van de rollercoasters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 21:29 



 
Profiel   

Jaaaaa de Taron <3

Scheet tien kleuren toen ik daar voor het eerst in de rij stond maar ik wilde alleen maar nog een keer toen ik eruit kwam :+

Baron zit ik juist het liefst op de eerste rij. Vind het juist akeliger als ik niks kan zien :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:09 



 
Profiel   

Oh nee, dat gat in staren… :P

Phantasialand wil mijn vriend per se heen met mij, maar mij lijkt dat allemaal echt best eng.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 22:27 



 
Profiel   

sureido schreef
Oh nee, dat gat in staren… :P

Phantasialand wil mijn vriend per se heen met mij, maar mij lijkt dat allemaal echt best eng.


Nee hoor! Meeste zijn family coasters! Taron is heel gaaf en niet zozeer eng vind ik persoonlijk.
F.L.Y. Is heel gaaf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 23:07 



 
Profiel   

sureido schreef
Oh nee, dat gat in staren… :P

Phantasialand wil mijn vriend per se heen met mij, maar mij lijkt dat allemaal echt best eng.


Phantasialand is super leuk! Heel mooi aangekleed ook allemaal. En met hoogtepunt Taron, die is echt fantastisch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 07:57 



 
Profiel   

sureido schreef
Hij duurt zo kort omdat met zo’n type wagentje en achtbaan, je heel snel snelheid verliest. Hij kan simpelweg niet langer duren, je merkt dat na de val je echt snel nog maar heel langzaam gaat. Het is ook de maximale hoogte dat de Efteling mag bouwen. :D

Afschiet banen mogen van mij wegblijven. We hebben ook Walibi hè! :')



Dat zou echt niets toevoegen nee, als ze overal achtbanen van maken.

Moet misschien eens proberen, in de winter te gaan.

Ga meestal ergens tussen april sn oktober ( op een doordeweekse werkdag) , maar vond het de afgelopen 2 jaren echt te druk en veeeeel te lang wachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 08:37 



 
Profiel   

Winter is fantastisch, zeker doordeweeks, weekenden zijn wel druk. Wel rekening houden met achtbanen die misschien dicht kunnen zijn door het weer, maar in midden december zit je wel echt goed (voor kerst, na Sinterklaas). Dan is het ook nog niet zo koud. Families hebben het al duur genoeg met de cadeaus voor de kinderen dus je ziet ook amper families dan! + winterefteling :D. Ik heb midden december echt alles kunnen doen met maar 5 minuten wachten. Soms iets langer, maar meestal kon je zo instappen.

Dat is in mei/juni op een doordeweekse dag toch echt heel anders… :+

Dus de achtbanen in Phantasialand zijn minder eng dan de baron?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 09:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 36 [ 899 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 36  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen