Efteling liefhebbers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 10:16

Ik vind baron op het hangmoment na nogal braaf dus nee niet per se. Taron gaat niet ondersteboven maar is wel echt een thrillride. Ik vind hem echter niet eng.
Black mamba zou ik dan minder eng vinden. Geen gekke drops wel een looping en 1 schroef dacht ik. En dan is er fly die zeker echt vreemd voelt maar ik niet eng vind.

Maar dan is er nog meer dan genoeg hoor! Chiapas, de show!, dat dubbel achtbaantje met blauw en rood, spookkot, zo’n trein-achtbaan, etc. Die zijn allemaal echt goed te doen :j

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 11:26

Nee die kinderachtbanen vind ik wel gewoon saai. Baron is inderdaad daarna saai maar zoals ik al eerder zei kan dat niet anders met zo’n type achtbaan. Over de kop etc boeit mij eigenlijk vrij weinig. Mij lijkt Black Mamba wel leuk, maar mijn vriend is idd helemaal fan van de Taron. Ik ga er denk ik gewoon in en zie het wel :+

Snippergroen

Berichten: 6677
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 11:28

Er zijn twee achtbanen in Nederland waar ik echt niet in ga, en dat zijn de Baron en de Goliath. Dat kan mijn hoogtevrees echt niet aan := Al vind ik hoogtevreestechnisch de Python misschien wel het engst. Die takeltocht naar boven vind ik echt doodeng. Het stormt altijd onderweg naar boven, je ziet geen bomen meer ter referentie en het duurt verschrikkelijk lang. Ik kan dan echt wel janken. De rest van de tocht vind ik overigens prima, maar ik ben al 3x overleden voor de daadwerkelijke tocht begint :D Ter vergelijking vind ik Joris en de Draak dan weer fantastisch en de leukste achtbaan die er is, mede omdat je met het stuk naar boven tussen de bomen blijft en de grond minder ver weg lijkt dan in de Python :')

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 12:09

Ik heb ook enorme hoogtevrees. Omhoog takelen is echt eng hahaha. Bij de boomerang, goliath, die nieuwe in Walibi België, silverstar … brrrrr! Maar ik moet en zal er toch in haha. Maar wat betreft word ik dus ook liever afgeschoten!

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 21:18

Sirocco is heel mooi geworden. Soundtrack ook erg mooi <3
Afbeelding
Afbeelding

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 21:46

Ben enorm benieuwd, ik ga hem dinsdag meemaken!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 21:55

Hopelijk heb je dan redelijk weer, want ze voorspellen de aankomende 2 dagen flinke regen en wind.

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 22:22

Regen vind ik nog niet zo erg, ik hoop vooral dat de wind weg is anders kunnen we niet in de achtbanen -O-

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 23:14

Weet iemand of de keycord met pardoes pin nog te koop is? En als ze er nog zijn, kan iemand dan een sindbad pinset meenemen? Ik vergoed de kosten uiteraard!

Liesje89

Berichten: 9925
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:23

dalena schreef:
Weet iemand of de keycord met pardoes pin nog te koop is? En als ze er nog zijn, kan iemand dan een sindbad pinset meenemen? Ik vergoed de kosten uiteraard!

We gaan morgen, zal ik kijken?

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 20:20

Liesje89 schreef:
dalena schreef:
Weet iemand of de keycord met pardoes pin nog te koop is? En als ze er nog zijn, kan iemand dan een sindbad pinset meenemen? Ik vergoed de kosten uiteraard!

We gaan morgen, zal ik kijken?

Lief van je! <3 maar wij gaan ook morgen. Hoop zo erg dat ze er nog zijn! Ik lees allemaal verschillende dingen op Facebook. Best raar

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 12:49

Helaas waren ze gisteren allemaal op. Ik had ook een bericht geplaatst op Facebook met dat ik deze pins wilde kopen. Ik kreeg gisteren in de Efteling bericht van een heel lief persoon die de pin aan mij wilde verkopen voor 20euro. Dat is echt niks vergeleken met de Marktplaats prijzen. Hij is naar de Efteling gekomen en ik heb de pins van hem gekocht! Ik ben zo blij *\o/*

Edit; ik heb ook alle 4 de pins van het smidje! En maar 2 dubbele

noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 16:32

Dat is mazzel Dalena!

horselover22

Berichten: 651
Geregistreerd: 18-08-08
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 07:58

Ja morgen weer naar de efteling na lange tijd niet geweest te zijn zin in ben benieuwd hoe sirocco is geworden die heb ik nog noet gezien

leintje_

Berichten: 4197
Geregistreerd: 13-12-06
Woonplaats: Breezand

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 08:18

Toevallig, ik ga morgen ook naar de Efteling :D. Ben ook heel erg benieuwd naar Sirocco, dus daar wil ik zeker een ritje in maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 08:46

Ik meld me ook weer! Ik heb een aantal jaar geleden via een Bokker het Blond servies van de droomvlucht gehad. Die staat nog steeds te pronken in mijn kast. <3 In de Efteling zelf ben ik overigens al een hele tijd niet meer geweest. Ik denk nu zo'n 3 jaar niet? Heel wat anders aangezien ik er altijd een halfuurtje vandaan woonde en dus vaak zat ging. :+

noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 09:04

Ik ben vorige week donderdag geweest, de drukte viel erg tegen. Alle attracties hadden een wachttijd van 45-50 minuten. Desondanks erg genoten en besloten nogmaals heen te gaan om de attracties te bezoeken waar we niet aan toe zijn gekomen: joris & de draak (gesloten), piraña, pyton, villa volta, droomvlucht, max & moritz, maar ook het land van laaf en het sprookjesbos.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 09:28

Ik ga waarschijnlijk in juni weer eens na jaren niet te zijn geweest. Heel veel zin in.

Getup

Berichten: 8263
Geregistreerd: 27-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 15:04

Oh nog steeds zo druk en lang wachten -O- ?

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 16:59

Getup schreef:
Oh nog steeds zo druk en lang wachten -O- ?


Volgens mij is het bijna nooit meer rustig…

mvdende

Berichten: 5686
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 17:02

L_iek schreef:
Getup schreef:
Oh nog steeds zo druk en lang wachten -O- ?


Volgens mij is het bijna nooit meer rustig…



Hoe dan?

Ergens moeten kinderen toch een keer op school zitten?

dalena

Berichten: 3110
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 17:10

noviceh schreef:
Ik ben vorige week donderdag geweest, de drukte viel erg tegen. Alle attracties hadden een wachttijd van 45-50 minuten. Desondanks erg genoten en besloten nogmaals heen te gaan om de attracties te bezoeken waar we niet aan toe zijn gekomen: joris & de draak (gesloten), piraña, pyton, villa volta, droomvlucht, max & moritz, maar ook het land van laaf en het sprookjesbos.

Volgens mij had België toen vakantie.
Ik check bijna dagelijks de wachttijden op Looopings.nl het was toen inderdaad druk.
Er zijn echt nog wel rustige dagen. Maar in de lente en zomer heb je veel schoolreisjes, vakanties etcetera. In het najaar heb je meer geluk :)

noviceh

Berichten: 4781
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Efteling liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 17:58

Schoolreisjes inderdaad en ook veel Belgen, Duitsers en Tsjechen.

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 21:47

Wij hebben inderdaad ons abonnement opgezegd vanwege de drukte. Zelfs bij de attracties voor de aller kleinste (autootjes enzo) sta je 45 minuten in de rij :+

Mitxa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 25-08-06
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-22 21:53

Ik heb ons abonnement al na de eerste lockdown opgezegd, vond dat lange wachten en die schermen vreselijk. Maar zat er nu aan te denken er weer aan te beginnen, maar nu ik de verhalen over wachttijden van jullie lees.... Is het echt zoveel erger dan voor corona? Ik ga de app eens in de gaten houden.

Had ook een abo om naar andere parken te kunnen zoals bijvoorbeeld ons jaarlijkse uitje naar Phantasialand, ik zag laatst dat zij er momenteel niet aan mee doen.